Wat is het en hoe spreek je het dan uit?quote:pijpetuitje
Tja, zo kan je het óók zien natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef dork22 het volgende:
Een pijpetuitje is gewoon een ronde etui![]()
![]()
serieus? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
dat verstandskiezen verstandskiezen heten omdat ze 'ver staan' , dus ver-stands-kies.
hmm.. wist ik niet joh. ze zijn er bij met uit, iedereen denkt dat ik nu dom ben geworden..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
dat verstandskiezen verstandskiezen heten omdat ze 'ver staan' , dus ver-stands-kies.
Ik weet niet hoe lang 't al in de OP staat, maar nu pas begrijp ik dat het dus ook een etuitje kan zijn, en niet alleen een tuitjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:21 schreef Scootmobiel het volgende:
Het kan een tuitje van een pijp zijn (pijpe-tuitje, vroeger nog zonder de beruchte tussen-n dus), of een etuitje ('ee-twie-tje') van een pijp... Duidelijk zo?
![]()
Dat lijkt me sterk.. in 't Engels is 't ook wisdom tooth/teeth.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
Ik begrijp juist nu pas dat het ook tuitje kan zijn en niet alleen etuitjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet niet hoe lang 't al in de OP staat, maar nu pas begrijp ik dat het dus ook een etuitje kan zijn, en niet alleen een tuitje![]()
![]()
.
Komt vast uit het Nederlandsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat lijkt me sterk.. in 't Engels is 't ook wisdom tooth/teeth.
Dan zou het nog niet moeten slaan op verstand, maar op 'ver sta(a)nd' . 'Far away teeth' ofzoquote:
Al die engelsen dachten natuurlijk ook dat het op verstand sloegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dan zou het nog niet moeten slaan op verstand, maar op 'ver sta(a)nd' . 'Far away teeth' ofzo.
't Staat pas vanaf deeltje 17 in de OP...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet niet hoe lang 't al in de OP staat, maar nu pas begrijp ik dat het dus ook een etuitje kan zijn, en niet alleen een tuitje![]()
![]()
.
Mjah. En in het Vlaams "Wijsheidstand". In het Frans "dent de sagesse". De naam verstandskies is ontstaan doordat je de tanden rond je 18e levensjaar krijgt, wanneer je ook "verstand krijgt".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.. in 't Engels is 't ook wisdom tooth/teeth.
Mij is wijsgemaakt dat het pin-up heet omdat die vrouwen meestal in het midden van het blad staan en dus nietjes/ pinnen in het lichaam hebben..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:44 schreef wonderer het volgende:
Na het lezen van Going POstal van Terry Pratchett, realiseerde ik mij dat een poster van een naakte vrouw, meestal uit een tijdschrift, pin-up heet omdat die posters met spelden aan de muur bevestigd werd. Ofwel "pinned up against the wall"...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 07:59 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Mij is wijsgemaakt dat het pin-up heet omdat die vrouwen meestal in het midden van het blad staan en dus nietjes/ pinnen in het lichaam hebben..![]()
Ik lachte vroeger altijd maar een beetje meequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef -AnneX- het volgende:
"Hoe-lang is een chinees"
"Zo-lang is zijn zus"
begreep hem echt pas 4 jaa rlater ofzow
Hoe heet zn dochter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik lachte vroeger altijd maar een beetje mee. Tot ik hem een jaartje geleden ofzo pas echt snapte
.
Wel een ontzettend flauwe niet grappige grap, maar ja.
De eerste paar keren dat ik wielrennen keek was vaak de broer van indurain vooruit. Totat het Jacky Durand bleek te zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:33 schreef RikkieD. het volgende:
Ik heb vroeger serieus altijd gedacht dat Peleton een italiaanse wielrenner was![]()
Dat is toch niet serieus toch, of heb je jouw achterste kiezen op je 6e gekregen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:29 schreef Operc het volgende:
dat van verstandskies....
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:58 schreef Natalie het volgende:
Je kent ze wel, die paardenbloemen. Die gele gevallen die na verloop van tijd veranderen in van die witte pluizebollen waar je zo leuk tegen kunt blazen?
Mijn ex dacht serieus dat dit twee verschillende bloemen waren
daar gebruik ik hm eigenlijk wel voorquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:30 schreef partyyboyy het volgende:
Ik dacht altijd dat je een tvp moest plaatsen om een topic makkelijk terug te kunnen vinden.
Dat denk ik nu ook nog steeds
Ik ben niet die ex maar ik wist het tot niet zo lang geleden ook niet. Het is blijkbaar zo logisch dat niemand de moeite neemt het ooit te vertellen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:58 schreef Natalie het volgende:
Je kent ze wel, die paardenbloemen. Die gele gevallen die na verloop van tijd veranderen in van die witte pluizebollen waar je zo leuk tegen kunt blazen?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:58 schreef Natalie het volgende:
Zal ik je nog wat leren? Het zijn namelijk papoea's.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:12 schreef ma_jojo het volgende:
Dat papuas geen apensoort maar een mensenras zijn.
Dank. Op Fok! stijgt mijn IQ aanzienlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zal ik je nog wat leren? Het zijn namelijk papoea's.
You're welcome. En het zal niet zoeer je IQ zijn,maar meer je algemene kennis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:15 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dank. Op Fok! stijgt mijn IQ aanzienlijk.
Met de seconde word ik wijzer! Dankje daarvoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
You're welcome. En het zal niet zoeer je IQ zijn,maar meer je algemene kennis.
Dude, ik voelde me al dom genoeg, naschoppen is écht niet nodigquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:10 schreef 0 het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet dat er mensen waren die dit niet wisten.
Waarom heten ze in het Belgisch dan wijsheidskiezen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
Zal ik nog een FAQ maken over hoe je een usericon krijgt, of eh?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Met de seconde word ik wijzer! Dankje daarvoor.
Hey, en die wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ongeveer hetzelfde iets als Noukienouk:
Horeca
Hotel
Restaurant
Café
Is je moeder zo'n heks dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef Mickey98 het volgende:
Waarom m'n vader wel eens zei: "als ik het van tevoren had geweten was ik denk ik homo geworden..."
Begin m'n moeder ook steeds beter te kennen...
Of hij zo'n kutkind.quote:
Maar daar doen de meeste toch een jaar of 15 / 16 over?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:28 schreef stame het volgende:
Het is niet iets waar ik pas jaaaaren later achterkwam, maar ik wist nooit wat MILF voor stond. Maar wist wel ongeveer waar ze het over hadden
Ik wist het op de zelfde dag dat ik het voor het eerst hoorde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef Thorical het volgende:
[..]
Maar daar doen de meeste toch een jaar of 15 / 16 over?
quote:
Ik wilde het eerder doen met m'n tante dan met m'n nichtjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:05 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik wist het op de zelfde dag dat ik het voor het eerst hoorde.
Zo iemand had van mij allang een Dikke van Dale onder z'n neus gekregen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die consequent 'waarneer' schrijft en ervan overtuigd is dat het goed is.
Ik heb het al een keer uitgelegdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die consequent 'waarneer' schrijft en ervan overtuigd is dat het goed is.
leg dit eens uit?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:20 schreef Nastybtch het volgende:
Dat als je een bon krijgt voor fout parkeren, je geen bom in je auto aantreft als je terugkrijgt.
En wat dacht je van negers met een duitse vlag als user icon? Dat is wel heel erg foutquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:54 schreef Etnische_Huivering het volgende:
Ik begrijp nu pas dat negers in dit land niet geapprecieerd worden.
Tschüss.
Ik heb dus jarenlang niet geweten dat KAV stond voor "Kan Alles Vervoeren"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef Wiwi101 het volgende:
En dan staat er dus op : KAV Autoverhuur.
same here!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:02 schreef Sosa het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat het bommel - ding was ipv bom - melding als ik het ergens las
Ik kon niet ruiken dat jij dat was in je avatarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:33 schreef Nastybtch het volgende:
>> dat klopt, alleen ben ik een mevrouw, dat is toch wel te zien op mijn avatar hoop ik :S
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Nastybtch het volgende:
En ik was er pas laat achter gekomen dat water zegmaar naar elkaar toegaat, dat als ik mijn aquarium schoonmaak dat het water dan omhoog gaat om dan vervolgens toch in de emmer die lager staat te lopen. :S
Nee, dat is een "Centerfold" - ook zo'n mooie babe in zo'n blad, en die heet zo omdat die foto's in het midden van het blad zitten over 2 pagina's - en dus een vouw in het midden hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 07:59 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Mij is wijsgemaakt dat het pin-up heet omdat die vrouwen meestal in het midden van het blad staan en dus nietjes/ pinnen in het lichaam hebben..![]()
Vrouwens worden wel evil als weerwolven als ze ongesteld zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:09 schreef Frollo het volgende:
Nu we het er toch over hebben, een gozer bij mij in de klas (middelbare school) dacht dat alle vrouwen tegelijk ongesteld werden, en wel bij volle maan.
ik zie een maanverbandquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:09 schreef Frollo het volgende:
Nu we het er toch over hebben, een gozer bij mij in de klas (middelbare school) dacht dat alle vrouwen tegelijk ongesteld werden, en wel bij volle maan.
Overigens schijnt het wel zo te zijn dat als je vrouwen langere tijd bij elkaar zet dat ze dan tegelijkertijd ongesteld gaan worden. Dan gaan de biologische klokken zich op elkaar afstemmen ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:09 schreef Frollo het volgende:
Jep, pin-up is gewoon dat ze opge'pint' worden, 'Pin the picture on the wall 'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, dat is een "Centerfold" - ook zo'n mooie babe in zo'n blad, en die heet zo omdat die foto's in het midden van het blad zitten over 2 pagina's - en dus een vouw in het midden hebben
Heb ik ook wel eens gehoord ja. Dat afstemmen schijnt te komen doordat de dames elkaars menstruatiebloed ruiken. Echt waar!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Overigens schijnt het wel zo te zijn dat als je vrouwen langere tijd bij elkaar zet dat ze dan tegelijkertijd ongesteld gaan worden. Dan gaan de biologische klokken zich op elkaar afstemmen ofzo
Ik moet zo nog etenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:20 schreef Frollo het volgende:
Heb ik ook wel eens gehoord ja. Dat afstemmen schijnt te komen doordat de dames elkaars menstruatiebloed ruiken. Echt waar!
Posten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:43 schreef Nastybtch het volgende:
Haha, wacht maar tot je de rest ziet, dan piep je wel anders :p
Of een soort NTP server, time.menstruation.com ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehoord ja. Dat afstemmen schijnt te komen doordat de dames elkaars menstruatiebloed ruiken. Echt waar!
Ik dacht vroeger altijd dat een Centerfold een monster met 1 oog wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, dat is een "Centerfold" - ook zo'n mooie babe in zo'n blad, en die heet zo omdat die foto's in het midden van het blad zitten over 2 pagina's - en dus een vouw in het midden hebben
Dat gebeurt inderdaad ook alleen als de vrouwen geen pil slikken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:41 schreef Nastybtch het volgende:
Anyways, hoe kunnen de menstruaties zich op elkaar afstemmen als 9 van de 10 vrouwen de pil slikt ?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:41 schreef Nastybtch het volgende:
Dan moet je naar de site van Pointmodels gaan, daar sta ik op
Ik ben het anders nog steeds met hem eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:43 schreef Nastybtch het volgende:
Haha, wacht maar tot je de rest ziet, dan piep je wel anders :p
Hadden je ouders je zeker wijsgemaakt...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat een Centerfold een monster met 1 oog was
Pilsliksters uitgezonderdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:41 schreef Nastybtch het volgende:
Anyways, hoe kunnen de menstruaties zich op elkaar afstemmen als 9 van de 10 vrouwen de pil slikt ?
Weet je dan ook al waarom 1984, 1984 heet? Het is het jaartal waarin het boek werd geschreven ('48) maar dan omgedraaidquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef Nastybtch het volgende:
Is eigenlijk wel grappig, ik wist niet waar de naam Big Brother vandaan kwam tot een vriend van mij het een paar maanden geleden vertelde, shame on me.
Het slaat op een roman genaamd 1984 van George Orwell waarin bewoners in een land continu in de gaten worden gehouden onder de slogan Big Brother is wathing you.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef Modwire het volgende:
Waarom heet big brother big brother, dan?
Ik dacht dat Nance die term had bedachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het slaat op een roman genaamd 1984 van George Orwell waarin bewoners in een land continu in de gaten worden gehouden onder de slogan Big Brother is wathing you.
In 1984 van George Orwell wordt iedereen in het hele land in de gaten gehouden. Zelfs in je huiskamer ben je niet veilig en de 'thought police' houdt in de gaten of je wel fatsoenlijk denkt. Degene achter deze massacontrole wordt aangeduid met 'Big Brother'.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef Modwire het volgende:
en geschreven in 1948, idioot gewoon.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:21 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In 1984 van George Orwell wordt iedereen in het hele land in de gaten gehouden. Zelfs in je huiskamer ben je niet veilig en de 'thought police' houdt in de gaten of je wel fatsoenlijk denkt. Degene achter deze massacontrole wordt aangeduid met 'Big Brother'.
In de bekende reallifesoap werden bewoners ook 24 uur per dag in de gaten gehouden, net als in het boek. Daarom is voor de naam Big Brother gekozen. John kent zijn klassiekers
Nee, da's dan weer een Cycloop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat een Centerfold een monster met 1 oog was
Omfg je gaat me niet echt vertellen dat er mensen zijn die dat niet wetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef Modwire het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:24 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Omfg je gaat me niet echt vertellen dat er mensen zijn die dat niet weten
Een beetje algemene ontwikkeling is tegenwoordig blijkbaar een luxe-artikel ?
Neem maar van mij aan, wanneer je die dingen nodig hebt, als je snotverkouden bent, dan heb je mooi wel gelijk!quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:27 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik dacht al die tijd dat het Vicks VaboRub heette, maar tis toch egwel VapoRub
Ik ken 'sound' alleen in de betekenis van 'geluid', dus een Nederlandse vertaling lijkt me handiger.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:46 schreef Gizmore het volgende:
Kom ik er van de week achter dat dat merk Asics een afkorting is van "Anima Sana In Corpore Sano" dat ik dus al wel kende. En dat betekent, voor de leken onder ons, "A sound mind in a sound body".
Even de afkorting en betekenis van wikipedia geplukt.
Ik ook niet, maar tochquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ken 'sound' alleen in de betekenis van 'geluid', dus een Nederlandse vertaling lijkt me handiger.
'Een gezonde geest in een gezond lichaam', om het maar direct uit het Latijn te vertalen.*
*Ik heb nooit Latijn gehad, dus verbeter me vooral als het fout is
...behalve dat het eigenlijk "Mens Sana In Corpore Sano" is...waarbij Mens dus geest betekend (zie ook ons woord 'mentaal')...maar ja, MSICS klinkt natuurlijk wel iets minder dan ASICSquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:46 schreef Gizmore het volgende:
Kom ik er van de week achter dat dat merk Asics een afkorting is van "Anima Sana In Corpore Sano" dat ik dus al wel kende. En dat betekent, voor de leken onder ons, "A sound mind in a sound body".
Vond ik ook altijd heeeel raarquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:53 schreef vanilla het volgende:
Bij mij heeft het heel lang geduurd voordat ik doorhad hoe een faxapparaat werkt.
Ik dacht altijd dat eenzelfde blaadje naar een ander faxapparaat verstuurd werd, niet erbij nadenkend dat het papier zich dan door een heel dun draadje moest wurmen...![]()
Volgens mij begrijp je het nog niet..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Nastybtch het volgende:
En ik was er pas laat achter gekomen dat water zegmaar naar elkaar toegaat, dat als ik mijn aquarium schoonmaak dat het water dan omhoog gaat om dan vervolgens toch in de emmer die lager staat te lopen. :S
Water hevelen wordt dat genoemd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:03 schreef Nastybtch het volgende:
Ik kwam ff niet uit mijn woorden sorry hoor, mijn collega's wisten ook niet meer hoe ze het moesten noemen
Hoe oud was je voordat het door had dat het gewoon data is?quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:53 schreef vanilla het volgende:
Bij mij heeft het heel lang geduurd voordat ik doorhad hoe een faxapparaat werkt.
Ik dacht altijd dat eenzelfde blaadje naar een ander faxapparaat verstuurd werd, niet erbij nadenkend dat het papier zich dan door een heel dun draadje moest wurmen...![]()
Nooit gehoord van de zegswijze "safe and sound"??quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ken 'sound' alleen in de betekenis van 'geluid', dus een Nederlandse vertaling lijkt me handiger.
'Een gezonde geest in een gezond lichaam', om het maar direct uit het Latijn te vertalen.*
*Ik heb nooit Latijn gehad, dus verbeter me vooral als het fout is
Als je dan nog steeds denkt aan geluid staat het wel erg raar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:38 schreef Modwire het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de zegswijze "safe and sound"??
Ik ook, van 'zoon' op z'n Frans.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:00 schreef Nastybtch het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat het Fils was ipv Fila, van het merk dus.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:52 schreef Illyria het volgende:
Ik relaiseer me net pas voor het eerst dat het programma Zembla "Zembla" heet, omdat het dan samen met Nova in de gids "Nova Zembla" vormt. Heb ik nog nooit eerder doorgehad! Ik vroeg me al zo lang af waar die naam nou voor stond en hoe ze eraan gekomen zijn, maar nu weet ik het dus.
En ruim 25 jaar eerder schreef Jevgeni Zamjatin al de roman 'Wij'. Dat is de eerste roman in het genre. Het is vrijwel zeker dat deze roman als inspiratie voor Huxley en Orwell gediend heeft. (Orwell heeft 't zelfs besproken in een of ander blad).quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:54 schreef missC het volgende:
[..]
en geschreven in 1948, idioot gewoon.....
gewoon door de zwaartekracht?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Kiteless het volgende:
Ik dacht jarenlang dat ik wist hoe het overhevelen van water door een slangetje van een hoger gelegen aquarium naar een lager gelegen aquarium werkte...
Leer ik van de week pas dat dat gewoon komt omdat water naar elkaar toegaat
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Kiteless het volgende:
Ik dacht jarenlang dat ik wist hoe het overhevelen van water door een slangetje van een hoger gelegen aquarium naar een lager gelegen aquarium werkte...
Leer ik van de week pas dat dat gewoon komt omdat water naar elkaar toegaat
Ja joh, water gaat naar elkaar toe. Als het regent gaan alle kleine regendruppeltjes elkaar opzoeken en dan vormen ze samen één hele grote regendruppel en dan pleurt dat heel hard op aardequote:
[/offtopic]quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:41 schreef Nem0 het volgende:
[..]
En ruim 25 jaar eerder schreef Jevgeni Zamjatin al de roman 'Wij'. Dat is de eerste roman in het genre. Het is vrijwel zeker dat deze roman als inspiratie voor Huxley en Orwell gediend heeft. (Orwell heeft 't zelfs besproken in een of ander blad).
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:26 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik dacht ook altijd bij 'geniet maar drink met mate', dat er stond: 'geniet maar drink met maté', en dat maté dan een merk was ofzo![]()
![]()
En dat dacht je bij elk merk bier reclame.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:26 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik dacht ook altijd bij 'geniet maar drink met mate', dat er stond: 'geniet maar drink met maté', en dat maté dan een merk was ofzo![]()
![]()
Zie Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 19quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja joh, water gaat naar elkaar toe. Als het regent gaan alle kleine regendruppeltjes elkaar opzoeken en dan vormen ze samen één hele grote regendruppel en dan pleurt dat heel hard op aarde
ik snap er ook geen reet van
Zo heb ik tot voorkort nooit geweten dat wielrenners tijdens het fietsen gewoon in hun hand schijten en het in de berm gooien.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:33 schreef freddygonzales het volgende:
In de wielrennerij is een derde kloot een steenpuist op je balzak![]()
Als jij wild wilt poepen, mag dat niet nee...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:37 schreef pc-fr34k het volgende:
E n waarom krijgen ze geen bekeuring, ik mag toch zeker ook niet gaan wilt poepen..
Typo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:41 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Als jij wild wilt poepen, mag dat niet nee...
Inderdaad! Maar dan nog: hoe zit dat dan als ze zachte poep hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Typo.. Maar wielrenners zijn dus gewoon een stelletje ransbakken.
.
Dan hou je je hand in een kommetje?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:48 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar dan nog: hoe zit dat dan als ze zachte poep hebben?
Ik dacht dat één van de twee de naam had gejatquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:52 schreef Illyria het volgende:
Ik relaiseer me net pas voor het eerst dat het programma Zembla "Zembla" heet, omdat het dan samen met Nova in de gids "Nova Zembla" vormt. Heb ik nog nooit eerder doorgehad! Ik vroeg me al zo lang af waar die naam nou voor stond en hoe ze eraan gekomen zijn, maar nu weet ik het dus.
is toch niet nodig. dan laten ze het gewoon lopen want dan is het zo dun dat het geen bobbel wordt. ze plassen toch ook gewoon in hun broek?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan hou je je hand in een kommetje?
Nodig moeten pissen kan volgens mij best als extra stimulans dienen om zo snel mogelijk de finish te halen...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:27 schreef Silenus het volgende:
Wielrenners pissen echt niet in hun broek hoor. 90% van de rit is het tempo zo dat ze best effe vooruit kunnen gaan fietsen om te pissen, of gewoon pissen en later weer aanhaken. Alleen in de finale van een rit als ze 50km per uur gaan kan dat neit, maar dan pissen ze gewoon wat later.
Ja maar eh, dat was vroeger hoor, toen ik nog jong wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dat dacht je bij elk merk bier reclame..
'Results 1 - 10 of about 667 for "ik herinder me" ' -- je bent duidelijk niet de enige.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:35 schreef Nastybtch het volgende:
Ik dacht dat het "herindering" was ipv herinnering.
En hoeveel daarvan zullen typo's zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:12 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
'Results 1 - 10 of about 667 for "ik herinder me" ' -- je bent duidelijk niet de enige.
'Results 1 - 10 of about 1,200 for "ik heriner me" ' -- het kan erger.
Nee, het is de luchtdruk die het water van de andere kant het buisje in duwt, hoor. "Zuigen" bestaat niet...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:17 schreef gias het volgende:
dat nova zembla bij elkaar hoorden had ik eigenlijk nog nooit opgemerkt.
[..]
is toch niet nodig. dan laten ze het gewoon lopen want dan is het zo dun dat het geen bobbel wordt. ze plassen toch ook gewoon in hun broek?
over dat water van hoog naar laag is neit zo moeilijk te verklaren.
het water in de buis wordt door de zwaarte kracht naar beneden getrokken en daarbij zuigt het het water dat boven is aan etc etc tot alles is geweest..
hij bedoeld vast dat je in een hoger aquarium een slangetje dropt die OVER de rand, dus BOVEN de waterlijn en die laat vallen in een aquarium / bak die lager ligt het aquarium leegloopt..quote:
ja ZEG dat daaaaaaaaaanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:33 schreef Ra-z het volgende:
[..]
hij bedoeld vast dat je in een hoger aquarium een slangetje dropt die OVER de rand, dus BOVEN de waterlijn en die laat vallen in een aquarium / bak die lager ligt het aquarium leegloopt..
dus dat het water eerst een stukje naar boven gaat en dan weer naar beneden
hehe ik zou maar niet al te veel naar die lerares luisterenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:58 schreef Nastybtch het volgende:
Sigmund Freud:
haha, dat is echt vreselijk!Chaggerijnig is ook een woord dat vaak verkeerd gespeld word, als het goed is is mijn spelling wel goed, want mijn nederlands lerares zei dat het zo moest
haha.
communicerende vaten? Haha ik zie het al, wat funny
Ik zag laatst in een ondertiteling bij een programma sjaggerijnig staanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:58 schreef Nastybtch het volgende:
haha, dat is echt vreselijk!Chaggerijnig is ook een woord dat vaak verkeerd gespeld word, als het goed is is mijn spelling wel goed, want mijn nederlands lerares zei dat het zo moest
haha.
Zit je in groep 6 ofzoquote:communicerende vaten? Haha ik zie het al, wat funny
Ik wil niet meteen je avond bederven, maar je spelt het dus als 'chagrijnig'.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:58 schreef Nastybtch het volgende:
haha.
hier in Belgie noemen we ze wijsheidstandenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
En niemand heeft ze?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
hier in Belgie noemen we ze wijsheidstanden![]()
nee wij halen onze wijsheid uit hersenen, misschien binnen een paar 1000 jaar jullie Nederlanders ook als jullie dan wat ontwikkeld zijnquote:
Van het Franse chagrin (verdriet), wat vermoedelijk weer van chat (kat) komt en/of van grigner (de lippen opeenklemmen).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:26 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Waar komt het woord chagrijnig etymologisch gezien eigenlijk vandaan?
Ik schaam me om het te vragen, maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:28 schreef stame het volgende:
Het is niet iets waar ik pas jaaaaren later achterkwam, maar ik wist nooit wat MILF voor stond. Maar wist wel ongeveer waar ze het over hadden
Wist ik ook niet. Maar ach.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:46 schreef Gizmore het volgende:
Is me nooit opgevallenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:52 schreef Illyria het volgende:
Nu wel. Wikipedia rulesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een ondertiteling bij een programma sjaggerijnig staanVoor de goede orde: het is chagrijnig.
[..]
Zit je in groep 6 ofzoJe weet toch wel wat kaninefaten zijn he?
Denk je dat Spongebob Squarepants ook van Disney isquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:26 schreef Roi het volgende:
Ik kwam gisteren tijden het kijken van De Leeuwenkoning erachter dat de stem van Nala ook die van Alfred J. Kwak is![]()
!
En vandaag dat Toy Story niet een Disney Classic is![]()
Een echte classic was het ook niet toen hij uitkwam he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:56 schreef Roi het volgende:
Nee maar Toy Story was gewoon de Disney dat jaar. Hij valt niet onder de Disney Classic maar onder Disney Pixar Films.
Klopt, Sneeuwwitje, dat is classicquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een echte classic was het ook niet toen hij uitkwam he.. Nu ook nog niet echt imo.
Edit: Sorry is al geweest en uitgebreid besprokenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
Zo heeft m'n opa me vroeger 'ns wijsgemaakt dat je een darmperforatie kan krijgen als je op je nagels bijt van de stukjes die je dan binnenkrijgt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:35 schreef Petoetje het volgende:
Vroeger heeft een of andere ouwe Portugees me wijsgemaakt dat als er een hondenhaar in je neus komt het haar ook via een baan naar je hart gaat en je eraan kan sterven. Nog steeds was ik mijn handen als ik een hond heb geaaid.
Klootzak![]()
![]()
En Paniek op de Prairie en De Avonturen van Ichabod en Mr. Pad ook, daarom vond ik het zo gek dat Toy Story het niet was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:56 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Klopt, Sneeuwwitje, dat is classic
Waar dacht je dat het voor bedoeld was?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik kwam er vorige week achter dat Paprika-chips echt naar paprika smaakte.
Ik zag het plaatje op de zak en ik dacht, wat doet die Paprika daar op mijn chipszak?
En toen had ik pas door dat de smaak van die chips geassocieerd moest worden met paprika
Blowen mag helemaal niet, amar het wordt gedoogd. Als je ergens bent waar het overlast kan geven zullen agenten jullie ergens anders heen sturen, maar anders, mits geen ultieme klootak, laten ze het toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:20 schreef nadiiii het volgende:
op straat blowenwist ik echt niet dat dat niet mocht
Uitgeprint en uitgeknipt, ik snap hier nog steeds geen zak vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef Modwire het volgende:
De diehoeken zijn allebei anders, de groene loopt schuiner dan de rode...
Het lijkt een driehoek, maar het is het niet. Er zit een knik in. Kijk naar de groene en rode driehoek. De ene heeft een hoogt van 2, en breedte van 5, de ander van 3 en 7. De helling is dus bijna hetzelfde, maar net niet. In het ene plaatje is de knik 'hol' in de andere is-ie juist 'bol'. Daar komt de extra ruimte vandaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:00 schreef Prowl het volgende:
[..]
Uitgeprint en uitgeknipt, ik snap hier nog steeds geen zak van
Zoals modwire zegt, de driehoeken zijn niet gelijkvormig. De richtingscoeffiecient van de groene is 2/5=.4 ; De rode is 3/8 = .375quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef Modwire het volgende:
De diehoeken zijn allebei anders, de groene loopt schuiner dan de rode...
Nooit over nagedacht. Gewoon lekkere chips. En opeens had ik iets van wtf: dat hoort bij die groente!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waar dacht je dat het voor bedoeld was?. Het is trouwens paprika poeder, smaakt heel anders dan gewoon rauwe paprika of gekookt/gebakken.
das een broodje aapquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef skamzz het volgende:
Dat F.U.C.K dus eigenlijk van oorsprong een Engelse afkorting is.
Dat gebruikt werd in de Middeleeuwen en staat/stond voor:
´Fornicate Under Command (of the) King´
Wat zo ongeveer iets betekend als: ´Vermenigvuldig u in opdracht van de Koning!!´![]()
Deze term werd destijds gebruikt om het geboortecijfer op te krikken.
Ze moesten eens weten![]()
Dus eigenlijk is het: You! Fuck! ipv Fuck you!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef skamzz het volgende:
Dat F.U.C.K dus eigenlijk van oorsprong een Engelse afkorting is.
Dat gebruikt werd in de Middeleeuwen en staat/stond voor:
´Fornicate Under Command (of the) King´
Wat zo ongeveer iets betekend als: ´Vermenigvuldig u in opdracht van de Koning!!´![]()
Deze term werd destijds gebruikt om het geboortecijfer op te krikken.
Ze moesten eens weten![]()
Ik snap 't niet hoor, mijn paprika smaakt toch echt anders dan die paprika-chipsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht. Gewoon lekkere chips. En opeens had ik iets van wtf: dat hoort bij die groente!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap 't niet hoor, mijn paprika smaakt toch echt anders dan die paprika-chips.
Plus dat er nog aardappel, zout en andere dingen bij zitten/quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is trouwens paprika poeder, smaakt heel anders dan gewoon rauwe paprika of gekookt/gebakken.
doet me een beetje denken aan iets wat Roald Dahl schreef. Zijn zus hed een blindedarmontsteking, en iemand maakte hem wijs dat dat kwam door losse tandenborstelharen, die na een omzwerving in het lichaam in de blindedarm terecht komen. Dus het joch raakt jaren later nog in paniek als hij eens een tandenborstelhaar op zijn tong vindt!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:35 schreef Petoetje het volgende:
Vroeger heeft een of andere ouwe Portugees me wijsgemaakt dat als er een hondenhaar in je neus komt het haar ook via een baan naar je hart gaat en je eraan kan sterven. Nog steeds was ik mijn handen als ik een hond heb geaaid.
Klootzak![]()
![]()
daar kom ik dan pas achter als ik een keer met de trein ga ! (echt nooit opgevallen)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:21 schreef Toeps het volgende:
Ik kwam er vorige week eens achter dat bij treinen de eerste klas een extra blauwe streep op de buitenkant staat.
en dat dat weer dezelfde is als bij samsam de serie (de vrouw met zwartkrullend haar)quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:26 schreef Roi het volgende:
Ik kwam gisteren tijden het kijken van De Leeuwenkoning erachter dat de stem van Nala ook die van Alfred J. Kwak is![]()
!
En vandaag dat Toy Story niet een Disney Classic is![]()
En dat de bordjes naast het spoor (met een 2,4,6 en 8) aangeven waar de machinist moet stoppen op basis van zijn aantal wagons, wist je dat al?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:21 schreef Toeps het volgende:
Ik kwam er vorige week eens achter dat bij treinen de eerste klas een extra blauwe streep op de buitenkant staat.
Wil je dat niet iedereen vertellen alsjeblieft?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
En dat de bordjes naast het spoor (met een 2,4,6 en 8) aangeven waar de machinist moet stoppen op basis van zijn aantal wagons, wist je dat al?
Heel handig, want als je dus +/- 1 meter voor of achter zo'n bordje staat (afhankelijk van soort trein dat er altijd stopt, dus onthoud even hoever de deuren zitten vanaf begin nieuw wagon), sta je in 90% van de gevallen gelijk bij de deur. Top in de spits
Dat vertelde mijn vriend me idd ook vorige week. Bij de trams kun je ook gewoon kijken waar de vloer het meest versleten is, hehehe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
En dat de bordjes naast het spoor (met een 2,4,6 en 8) aangeven waar de machinist moet stoppen op basis van zijn aantal wagons, wist je dat al?
Heel handig, want als je dus +/- 1 meter voor of achter zo'n bordje staat (afhankelijk van soort trein dat er altijd stopt, dus onthoud even hoever de deuren zitten vanaf begin nieuw wagon), sta je in 90% van de gevallen gelijk bij de deur. Top in de spits
Maar waarom heet het dan paprika-poeder, het smaakt helemaal niet naar paprikaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
Plus dat er nog aardappel, zout en andere dingen bij zitten/
Er zitten paprikaextracten is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar waarom heet het dan paprika-poeder, het smaakt helemaal niet naar paprika![]()
![]()
.
Ja, en de krabbels aan het begin van RddFgL/XccXv geeft aan dat het spannend wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:49 schreef Operc het volgende:
Waar ik laatst pas achter kwam was dat de plaatjes aan het begin van een hoofdstuk bij WoT/RdT aangeven waar het hoofdstuk over gaat...
ow ja.. de reden was ik nog niet eens opgekomenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef Modwire het volgende:
Jup, en vaak ook als je de pincode moet intoetsen, zo kun je dus in geval van nood ook andermans telefoon gebruiken als je de pincode niet weet..![]()
Wheel of Time / Rad des Tijds in het nederlandsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, en de krabbels aan het begin van RddFgL/XccXv geeft aan dat het spannend wordt.
Wat is WoT/RdT?
Da's ook duidelijk te zien in de tv reclame, waarin twee handen 'veranderen' in 'blaadjes'.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:36 schreef Steve.Porter het volgende:
Het A.Vogel logo is niet zomaar een blaadje, maar het zijn 2 handen
[afbeelding]
Ik kom er zojuist achter dat er nog steeds mensen zijn die de OP niet lezen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:33 schreef Blazkowich het volgende:
Ik ontdek net dat niet alleen Adriaan al die jaren de baron heeft gespeeld, Bassie ook gewoon vluggie japie heeft gespeeld.
Jarenlang bedonderd door die twee klootzakken
mijn vader maakte de buurman voor spelbreker uit, als het Weer niet klopte bij de benaming.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:33 schreef Nepthys het volgende:
Ik dacht vroeger dat je bij de ingang van de zomer- en wintertijd per se 's nachts je bed uit moest om de klok precies op het juiste moment te verzetten.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:32 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik kom er zojuist achter dat er nog steeds mensen zijn die de OP niet lezen...
Is dat niet zo dan? Heb ik tot nu toe ook altijd verondersteld hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:20 schreef Staps.nl het volgende:
Ik dacht zo'n 25 jaar lang dat Nijntje een jongetje is.
ze heeft een jurkje aan, maar dat zegt idd niks....quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:46 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? Heb ik tot nu toe ook altijd verondersteld hoor.![]()
wat dacht jij dan dat het was? sjagquote:Op woensdag 2 november 2005 13:11 schreef octopussy het volgende:
dat shag hetzelfde is als wanneer men 'sjek' zegt....
tis en blijf troep.
nee hoor, ik koppelde het woord shag gewoon nooit aan de uitspraak 'sjek' (misschien omdat het ook nooit goed wordt uitgesproken). Tot dat ik dus eens een pakje zag liggen waar shag op stond...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:32 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
wat dacht jij dan dat het was? sjag
een Austin Powers dan ? Dacht altijd dat zijn Shag verwees naar de enigszins grote overeenkomst tussen (rook-)shag en de driehoek zonder scheermes in de buurt ?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef octopussy het volgende:
[..]
nee hoor, ik koppelde het woord shag gewoon nooit aan de uitspraak 'sjek' (misschien omdat het ook nooit goed wordt uitgesproken). Tot dat ik dus eens een pakje zag liggen waar shag op stond...
De juiste uitspraak van shag heeft weinig te maken met het vernederlandste sjek... Ik realiseer me nu ook pas dat je het niet als sjag uitspreektquote:Op woensdag 2 november 2005 22:21 schreef missC het volgende:
[..]
een Austin Powers dan ? Dacht altijd dat zijn Shag verwees naar de enigszins grote overeenkomst tussen (rook-)shag en de driehoek zonder scheermes in de buurt ?
shagadelic babyquote:Op woensdag 2 november 2005 22:21 schreef missC het volgende:
[..]
een Austin Powers dan ? Dacht altijd dat zijn Shag verwees naar de enigszins grote overeenkomst tussen (rook-)shag en de driehoek zonder scheermes in de buurt ?
Vragen of iemand 2 shagjes wilt en geen Engels kunnen.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
shagadelic baby![]()
tja en in het engels staat het wel voor neuken.![]()
Ik kom er nu pas achter dat het smurgen zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wist wel dat Adriaan later door iemand anders werd gespeeld maar niet door die Paul van Gorcum.
Ik kom er nu ook achter dat Paul van Gorcum de stem was van gargamel van de smurgen
Je gaat nog wat leren: het was niet Adriaan, maar de baron uit B&Aquote:Op donderdag 3 november 2005 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wist wel dat Adriaan later door iemand anders werd gespeeld maar niet door die Paul van Gorcum.
Ik kom er nu ook achter dat Paul van Gorcum de stem was van gargamel van de smurgen
eeh ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 3 november 2005 00:42 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Je gaat nog wat leren: het was niet Adriaan, maar de baron uit B&A![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat het smurgen zijn.
Ik denk nu al 33 jaar dat die blauwe ventjes smurfen zijn![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
De juiste uitspraak van shag heeft weinig te maken met het vernederlandste sjek... Ik realiseer me nu ook pas dat je het niet als sjag uitspreekt
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef wonderer het volgende:
Vroeger was er een boekenreeks met het woord "herrie" in de titel. Zoals Herrie in het stadje, herrie op de bouwplaats, weet ik veel... en ik maar denken "wat is herrie toch een rare naam..." Ik had toen een jongen in de klas die henry heette dus helemaal onlogisch was het niet
Dat is geen shag, dat zijn sigaretten.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:54 schreef missC het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.sixthseal.com/001229.html![]()
Wazeggie?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:26 schreef Beach het volgende:
Dat een flesj e bier oereen toetsen bord heel nlaten ballen niet zog eoidmis
Onzin, gewoon gelijk je toetsenbord helemaal uitspoelen (harde douchestraal erop),quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Dat een flesje bier over een toetsenbord heen laten vallen niet zo goed is
Dat denken er wel meer. Het tegendeel is ook nooit bewezen. Ik speculeerde ooit dat we elke keer als we gingen slapen wakker werden in een ander leven, met andere herinneringen etc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:44 schreef DeLieveSadist het volgende:
Ik heb met m'n egocentrische hoofd jarenlang gedacht dat ik de enige echte mens was en de rest van de mensen robots zonder echte eigen wil.
Achteraf klinkt het vrij ziek.
Dan herinner je alleen je cijfer niet, dat kan goed zijn maar je vergeet dan ook alle stof, dus kan de volgende alleen maar slechter gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef Doderok het volgende:
[..]
Hoopte daar vooral op na slechte schoolresultaten.![]()
Het is ook niet mijn tekstquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:43 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Onzin, gewoon gelijk je toetsenbord helemaal uitspoelen (harde douchestraal erop),
flink uitwapperen en ondersteboven te drogen neerleggen.
Volgende dag is ie weer prima in orde.
(Werkt ook voor cola, koffie en andere substanties
Dat wist ik nog niet. Kan je meer over dat gebouw vertellen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:39 schreef Maisnon het volgende:
Dat er een gebouw was waar ze alle stoplichten en spoorwegovergangen in het land bestuurden, en hoe dat dan er van binnen uitzag, allemaal van die mensen net als in zo'n toren op een vliegveld
Zelf zonder simkaart kun je 112 intoetsen. Neem aan dat bellen ook lukt (dat heb ik dan net weer even niet geprobeerd) Alle andere toetsen werkten niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:06 schreef Steve.Porter het volgende:
ik kwam er net achter dat je de alarm nummers 112 en 911 gewoon kunt bellen, ondanks je toetsen blokkering
Ik had mijn telefoon aan staan toetsenblokkering ook en voor ik het wist had ik 112 gebeld, de telefoon zat in mijn jaszakquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef Fruija het volgende:
[..]
Zelf zonder simkaart kun je 112 intoetsen. Neem aan dat bellen ook lukt (dat heb ik dan net weer even niet geprobeerd) Alle andere toetsen werkten niet.
Heb ik ook eens gehad inderdaad. Ik had de telefoon links aan m'n broekrand hangen, met de toetsblokkering aan, en ik hoor ineens het geluidje dat er klinkt wanneer je iemand belt. Ik kijken, staat er '112' op m'n display.quote:Op woensdag 9 november 2005 04:38 schreef Tichelaar het volgende:
Ik had mijn telefoon aan staan toetsenblokkering ook en voor ik het wist had ik 112 gebeld, de telefoon zat in mijn jaszak![]()
Hehehe, ik dacht vroeger ook altijd dat het was om je schouders mee te wassen.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:24 schreef Lllaura het volgende:
Ik zag net een monstertje liggen van Head & Shoulders en bedacht me opeens dat dat natuurlijk hoofd & schouders betekent en dat die shampoo voorkomt dat er roos op je schouders ligt (ril).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |