Da's ook duidelijk te zien in de tv reclame, waarin twee handen 'veranderen' in 'blaadjes'.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:36 schreef Steve.Porter het volgende:
Het A.Vogel logo is niet zomaar een blaadje, maar het zijn 2 handen
[afbeelding]
Ik kom er zojuist achter dat er nog steeds mensen zijn die de OP niet lezen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:33 schreef Blazkowich het volgende:
Ik ontdek net dat niet alleen Adriaan al die jaren de baron heeft gespeeld, Bassie ook gewoon vluggie japie heeft gespeeld.
Jarenlang bedonderd door die twee klootzakken
mijn vader maakte de buurman voor spelbreker uit, als het Weer niet klopte bij de benaming.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:33 schreef Nepthys het volgende:
Ik dacht vroeger dat je bij de ingang van de zomer- en wintertijd per se 's nachts je bed uit moest om de klok precies op het juiste moment te verzetten.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:32 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik kom er zojuist achter dat er nog steeds mensen zijn die de OP niet lezen...
Is dat niet zo dan? Heb ik tot nu toe ook altijd verondersteld hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:20 schreef Staps.nl het volgende:
Ik dacht zo'n 25 jaar lang dat Nijntje een jongetje is.
ze heeft een jurkje aan, maar dat zegt idd niks....quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:46 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? Heb ik tot nu toe ook altijd verondersteld hoor.![]()
wat dacht jij dan dat het was? sjagquote:Op woensdag 2 november 2005 13:11 schreef octopussy het volgende:
dat shag hetzelfde is als wanneer men 'sjek' zegt....
tis en blijf troep.
nee hoor, ik koppelde het woord shag gewoon nooit aan de uitspraak 'sjek' (misschien omdat het ook nooit goed wordt uitgesproken). Tot dat ik dus eens een pakje zag liggen waar shag op stond...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:32 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
wat dacht jij dan dat het was? sjag
een Austin Powers dan ? Dacht altijd dat zijn Shag verwees naar de enigszins grote overeenkomst tussen (rook-)shag en de driehoek zonder scheermes in de buurt ?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef octopussy het volgende:
[..]
nee hoor, ik koppelde het woord shag gewoon nooit aan de uitspraak 'sjek' (misschien omdat het ook nooit goed wordt uitgesproken). Tot dat ik dus eens een pakje zag liggen waar shag op stond...
De juiste uitspraak van shag heeft weinig te maken met het vernederlandste sjek... Ik realiseer me nu ook pas dat je het niet als sjag uitspreektquote:Op woensdag 2 november 2005 22:21 schreef missC het volgende:
[..]
een Austin Powers dan ? Dacht altijd dat zijn Shag verwees naar de enigszins grote overeenkomst tussen (rook-)shag en de driehoek zonder scheermes in de buurt ?
shagadelic babyquote:Op woensdag 2 november 2005 22:21 schreef missC het volgende:
[..]
een Austin Powers dan ? Dacht altijd dat zijn Shag verwees naar de enigszins grote overeenkomst tussen (rook-)shag en de driehoek zonder scheermes in de buurt ?
Vragen of iemand 2 shagjes wilt en geen Engels kunnen.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
shagadelic baby![]()
tja en in het engels staat het wel voor neuken.![]()
Ik kom er nu pas achter dat het smurgen zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wist wel dat Adriaan later door iemand anders werd gespeeld maar niet door die Paul van Gorcum.
Ik kom er nu ook achter dat Paul van Gorcum de stem was van gargamel van de smurgen
Je gaat nog wat leren: het was niet Adriaan, maar de baron uit B&Aquote:Op donderdag 3 november 2005 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wist wel dat Adriaan later door iemand anders werd gespeeld maar niet door die Paul van Gorcum.
Ik kom er nu ook achter dat Paul van Gorcum de stem was van gargamel van de smurgen
eeh ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 3 november 2005 00:42 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Je gaat nog wat leren: het was niet Adriaan, maar de baron uit B&A![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat het smurgen zijn.
Ik denk nu al 33 jaar dat die blauwe ventjes smurfen zijn![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
De juiste uitspraak van shag heeft weinig te maken met het vernederlandste sjek... Ik realiseer me nu ook pas dat je het niet als sjag uitspreekt
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef wonderer het volgende:
Vroeger was er een boekenreeks met het woord "herrie" in de titel. Zoals Herrie in het stadje, herrie op de bouwplaats, weet ik veel... en ik maar denken "wat is herrie toch een rare naam..." Ik had toen een jongen in de klas die henry heette dus helemaal onlogisch was het niet
Dat is geen shag, dat zijn sigaretten.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:54 schreef missC het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.sixthseal.com/001229.html![]()
Wazeggie?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:26 schreef Beach het volgende:
Dat een flesj e bier oereen toetsen bord heel nlaten ballen niet zog eoidmis
Onzin, gewoon gelijk je toetsenbord helemaal uitspoelen (harde douchestraal erop),quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Dat een flesje bier over een toetsenbord heen laten vallen niet zo goed is
Dat denken er wel meer. Het tegendeel is ook nooit bewezen. Ik speculeerde ooit dat we elke keer als we gingen slapen wakker werden in een ander leven, met andere herinneringen etc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:44 schreef DeLieveSadist het volgende:
Ik heb met m'n egocentrische hoofd jarenlang gedacht dat ik de enige echte mens was en de rest van de mensen robots zonder echte eigen wil.
Achteraf klinkt het vrij ziek.
Dan herinner je alleen je cijfer niet, dat kan goed zijn maar je vergeet dan ook alle stof, dus kan de volgende alleen maar slechter gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef Doderok het volgende:
[..]
Hoopte daar vooral op na slechte schoolresultaten.![]()
Het is ook niet mijn tekstquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:43 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Onzin, gewoon gelijk je toetsenbord helemaal uitspoelen (harde douchestraal erop),
flink uitwapperen en ondersteboven te drogen neerleggen.
Volgende dag is ie weer prima in orde.
(Werkt ook voor cola, koffie en andere substanties
Dat wist ik nog niet. Kan je meer over dat gebouw vertellen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:39 schreef Maisnon het volgende:
Dat er een gebouw was waar ze alle stoplichten en spoorwegovergangen in het land bestuurden, en hoe dat dan er van binnen uitzag, allemaal van die mensen net als in zo'n toren op een vliegveld
Zelf zonder simkaart kun je 112 intoetsen. Neem aan dat bellen ook lukt (dat heb ik dan net weer even niet geprobeerd) Alle andere toetsen werkten niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:06 schreef Steve.Porter het volgende:
ik kwam er net achter dat je de alarm nummers 112 en 911 gewoon kunt bellen, ondanks je toetsen blokkering
Ik had mijn telefoon aan staan toetsenblokkering ook en voor ik het wist had ik 112 gebeld, de telefoon zat in mijn jaszakquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef Fruija het volgende:
[..]
Zelf zonder simkaart kun je 112 intoetsen. Neem aan dat bellen ook lukt (dat heb ik dan net weer even niet geprobeerd) Alle andere toetsen werkten niet.
Heb ik ook eens gehad inderdaad. Ik had de telefoon links aan m'n broekrand hangen, met de toetsblokkering aan, en ik hoor ineens het geluidje dat er klinkt wanneer je iemand belt. Ik kijken, staat er '112' op m'n display.quote:Op woensdag 9 november 2005 04:38 schreef Tichelaar het volgende:
Ik had mijn telefoon aan staan toetsenblokkering ook en voor ik het wist had ik 112 gebeld, de telefoon zat in mijn jaszak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |