Wat is het en hoe spreek je het dan uit?quote:pijpetuitje
Tja, zo kan je het óók zien natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef dork22 het volgende:
Een pijpetuitje is gewoon een ronde etui![]()
![]()
serieus? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
dat verstandskiezen verstandskiezen heten omdat ze 'ver staan' , dus ver-stands-kies.
hmm.. wist ik niet joh. ze zijn er bij met uit, iedereen denkt dat ik nu dom ben geworden..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
dat verstandskiezen verstandskiezen heten omdat ze 'ver staan' , dus ver-stands-kies.
Ik weet niet hoe lang 't al in de OP staat, maar nu pas begrijp ik dat het dus ook een etuitje kan zijn, en niet alleen een tuitjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:21 schreef Scootmobiel het volgende:
Het kan een tuitje van een pijp zijn (pijpe-tuitje, vroeger nog zonder de beruchte tussen-n dus), of een etuitje ('ee-twie-tje') van een pijp... Duidelijk zo?
![]()
Dat lijkt me sterk.. in 't Engels is 't ook wisdom tooth/teeth.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
Ik begrijp juist nu pas dat het ook tuitje kan zijn en niet alleen etuitjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet niet hoe lang 't al in de OP staat, maar nu pas begrijp ik dat het dus ook een etuitje kan zijn, en niet alleen een tuitje![]()
![]()
.
Komt vast uit het Nederlandsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat lijkt me sterk.. in 't Engels is 't ook wisdom tooth/teeth.
Dan zou het nog niet moeten slaan op verstand, maar op 'ver sta(a)nd' . 'Far away teeth' ofzoquote:
Al die engelsen dachten natuurlijk ook dat het op verstand sloegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dan zou het nog niet moeten slaan op verstand, maar op 'ver sta(a)nd' . 'Far away teeth' ofzo.
't Staat pas vanaf deeltje 17 in de OP...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet niet hoe lang 't al in de OP staat, maar nu pas begrijp ik dat het dus ook een etuitje kan zijn, en niet alleen een tuitje![]()
![]()
.
Mjah. En in het Vlaams "Wijsheidstand". In het Frans "dent de sagesse". De naam verstandskies is ontstaan doordat je de tanden rond je 18e levensjaar krijgt, wanneer je ook "verstand krijgt".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.. in 't Engels is 't ook wisdom tooth/teeth.
Mij is wijsgemaakt dat het pin-up heet omdat die vrouwen meestal in het midden van het blad staan en dus nietjes/ pinnen in het lichaam hebben..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:44 schreef wonderer het volgende:
Na het lezen van Going POstal van Terry Pratchett, realiseerde ik mij dat een poster van een naakte vrouw, meestal uit een tijdschrift, pin-up heet omdat die posters met spelden aan de muur bevestigd werd. Ofwel "pinned up against the wall"...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 07:59 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Mij is wijsgemaakt dat het pin-up heet omdat die vrouwen meestal in het midden van het blad staan en dus nietjes/ pinnen in het lichaam hebben..![]()
Ik lachte vroeger altijd maar een beetje meequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef -AnneX- het volgende:
"Hoe-lang is een chinees"
"Zo-lang is zijn zus"
begreep hem echt pas 4 jaa rlater ofzow
Hoe heet zn dochter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik lachte vroeger altijd maar een beetje mee. Tot ik hem een jaartje geleden ofzo pas echt snapte
.
Wel een ontzettend flauwe niet grappige grap, maar ja.
De eerste paar keren dat ik wielrennen keek was vaak de broer van indurain vooruit. Totat het Jacky Durand bleek te zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:33 schreef RikkieD. het volgende:
Ik heb vroeger serieus altijd gedacht dat Peleton een italiaanse wielrenner was![]()
Dat is toch niet serieus toch, of heb je jouw achterste kiezen op je 6e gekregen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:29 schreef Operc het volgende:
dat van verstandskies....
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:58 schreef Natalie het volgende:
Je kent ze wel, die paardenbloemen. Die gele gevallen die na verloop van tijd veranderen in van die witte pluizebollen waar je zo leuk tegen kunt blazen?
Mijn ex dacht serieus dat dit twee verschillende bloemen waren
daar gebruik ik hm eigenlijk wel voorquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:30 schreef partyyboyy het volgende:
Ik dacht altijd dat je een tvp moest plaatsen om een topic makkelijk terug te kunnen vinden.
Dat denk ik nu ook nog steeds
Ik ben niet die ex maar ik wist het tot niet zo lang geleden ook niet. Het is blijkbaar zo logisch dat niemand de moeite neemt het ooit te vertellen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:58 schreef Natalie het volgende:
Je kent ze wel, die paardenbloemen. Die gele gevallen die na verloop van tijd veranderen in van die witte pluizebollen waar je zo leuk tegen kunt blazen?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:58 schreef Natalie het volgende:
Zal ik je nog wat leren? Het zijn namelijk papoea's.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:12 schreef ma_jojo het volgende:
Dat papuas geen apensoort maar een mensenras zijn.
Dank. Op Fok! stijgt mijn IQ aanzienlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zal ik je nog wat leren? Het zijn namelijk papoea's.
You're welcome. En het zal niet zoeer je IQ zijn,maar meer je algemene kennis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:15 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dank. Op Fok! stijgt mijn IQ aanzienlijk.
Met de seconde word ik wijzer! Dankje daarvoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
You're welcome. En het zal niet zoeer je IQ zijn,maar meer je algemene kennis.
Dude, ik voelde me al dom genoeg, naschoppen is écht niet nodigquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:10 schreef 0 het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet dat er mensen waren die dit niet wisten.
Waarom heten ze in het Belgisch dan wijsheidskiezen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
Zal ik nog een FAQ maken over hoe je een usericon krijgt, of eh?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Met de seconde word ik wijzer! Dankje daarvoor.
Hey, en die wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ongeveer hetzelfde iets als Noukienouk:
Horeca
Hotel
Restaurant
Café
Is je moeder zo'n heks dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef Mickey98 het volgende:
Waarom m'n vader wel eens zei: "als ik het van tevoren had geweten was ik denk ik homo geworden..."
Begin m'n moeder ook steeds beter te kennen...
Of hij zo'n kutkind.quote:
Maar daar doen de meeste toch een jaar of 15 / 16 over?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:28 schreef stame het volgende:
Het is niet iets waar ik pas jaaaaren later achterkwam, maar ik wist nooit wat MILF voor stond. Maar wist wel ongeveer waar ze het over hadden
Ik wist het op de zelfde dag dat ik het voor het eerst hoorde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef Thorical het volgende:
[..]
Maar daar doen de meeste toch een jaar of 15 / 16 over?
quote:
Ik wilde het eerder doen met m'n tante dan met m'n nichtjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:05 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik wist het op de zelfde dag dat ik het voor het eerst hoorde.
Zo iemand had van mij allang een Dikke van Dale onder z'n neus gekregen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die consequent 'waarneer' schrijft en ervan overtuigd is dat het goed is.
Ik heb het al een keer uitgelegdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die consequent 'waarneer' schrijft en ervan overtuigd is dat het goed is.
leg dit eens uit?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:20 schreef Nastybtch het volgende:
Dat als je een bon krijgt voor fout parkeren, je geen bom in je auto aantreft als je terugkrijgt.
En wat dacht je van negers met een duitse vlag als user icon? Dat is wel heel erg foutquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:54 schreef Etnische_Huivering het volgende:
Ik begrijp nu pas dat negers in dit land niet geapprecieerd worden.
Tschüss.
Ik heb dus jarenlang niet geweten dat KAV stond voor "Kan Alles Vervoeren"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef Wiwi101 het volgende:
En dan staat er dus op : KAV Autoverhuur.
same here!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:02 schreef Sosa het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat het bommel - ding was ipv bom - melding als ik het ergens las
Ik kon niet ruiken dat jij dat was in je avatarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:33 schreef Nastybtch het volgende:
>> dat klopt, alleen ben ik een mevrouw, dat is toch wel te zien op mijn avatar hoop ik :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |