quote:De rolverdeling qua presentatie is dit jaar iets anders verdeeld dan in de voorgaande jaren.
"We gaan niet doen dat ik bijvoorbeeld alleen maar op de bank met de mensen zit en dan succes wens, waarna Martijn ze opvangt of zo", aldus Janzen in RTL Boulevard. "Dat kan hij ook net zo goed doen en dan ik weer op het podium staan en aankondigen. Ik vind het heel erg leuk hoe ontwapenend mensen zijn. Ze durven al zo snel dingen van hun zelf te vertellen en durven al zo eerlijk te zijn. Dat vind ik heel erg leuk. Ik zou denken als je voorgaande jaren hebt gezien, dan ben je toch altijd misschien bang dat je voor gek wordt gezet of zo."
Krabbé: "Ik denk dat de rolverdeling veel te eenzijdig was bij Tooske en Reinout. Reinout was gewoon de man op het podium en Tooske natuurlijk achter de schermen. Ik ben ook bij de voorrondes betrokken. Ik vind dat je moet proberen heel veel met die kandidaten op te bouwen." Martijn denkt een goed duo te vormen met Chantal: "We kennen elkaar pas net en je kan dat niet afdwingen. Je moet ook niet geforceerd proberen om meteen maar het nieuwe tv-paar te zijn. Dat gebeurt of niet, maar ik ga er vanuit dat het gebeurt. Ik voel dat het al langzaam aan het groeien is."
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef PeRi het volgende:
Ik wil Reinout.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef l3laster het volgende:
chantal is zo'n domme griet, en ze is niet lelijk... maar aantrekkelijk ook niet!
zulke meiden meoten gewoon blijven eens leren acteren want presenteren kunnen ze ook al niet
vond ik ook leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef BoontjeB het volgende:
Vond de opmerking van Martijn wel leuk toen dat meisje zei: "Ja, en ze moesten het ook nog es over mijn vader hebbenboehoe" dat Martijn zei: Ah ja meid, daar heb ik al heel mijn leven last van
.
Ze praat tegen die mensen alsof ze 3 jaar oud zijn..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
Martijn valt me erg mee, Chantal vind ik ook gewoon leuk..
Het IQ van de meesten is van een 3-jarige.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ze praat tegen die mensen alsof ze 3 jaar oud zijn..![]()
Nou, bij dat Quatro spelletje van Jochem van Gelder een paar jaar geleden wist ze geen ene drol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:41 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ze - net als Tooske - een stuk slimmer is dan de meeste mensen denken.
oja.. samen met Georgina Verbaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, bij dat Quatro spelletje van Jochem van Gelder een paar jaar geleden wist ze geen ene drol.
Dat zal zo zijn redenen hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef BVO het volgende:
Al komt van die eerlijkere rolverdeling nog niet heel veel terecht, Martijn is veel meer te zien dan Chantal..
ze is vast met andere dingen bezig, en gaat pas meedoen als de live-shows beginnenquote:
Als jij het daarop houd, primaquote:Op zondag 13 november 2005 14:10 schreef Ole het volgende:
[..]
ze is vast met andere dingen bezig, en gaat pas meedoen als de live-shows beginnen
Positief denken voor Chantal!quote:
Volgens HJ was dat het inderdaad, ze zat tegelijkertijd met The Beauty and The Beat musical. Hij verwachtte nog veel van d'r tijdens de liveshows.quote:Op zondag 13 november 2005 14:10 schreef Ole het volgende:
[..]
ze is vast met andere dingen bezig, en gaat pas meedoen als de live-shows beginnen
Tis een beetje een clown.quote:Op zondag 27 november 2005 16:06 schreef mrsj het volgende:
Ik vind Martijn wel erg gemaakt..vooral gisteren.
Ja, zag er inderdaad niet uit.quote:Op zondag 4 december 2005 07:31 schreef Fokyou2 het volgende:
Chantal had wel een ondeugend zwartepieten pakje aan hoor![]()
Die constante nep-lach. En ze praat ook zo truttig.quote:Op zondag 4 december 2005 08:15 schreef jessie het volgende:
Ik vond Tooske vroeger haar erg hartelijk tegen de deelnemers. Een soort intresse die ik bij Tooske Chantal gisteren totaal mistte. En Martijn vond ik ook leuk.
De autocue volgen valt soms ook niet mee. Chantal lees alles letterlijk op, Martijn vaak ook, maar waar hij ruimte heeft maakt hij er z'n eigen verhaaltje van.quote:Op zondag 4 december 2005 00:06 schreef Rnnz het volgende:
Nog een ander stukje.. Chantal wilde zeggen 'De jury vond jouw uitspraak niet zo goed', maar wat zei ze? 'De jury vond jouw uitsprek niet zo goed'..
Hilarisch..
Ze presenteert al een tijdje de staatsloterijshow met Carlo, en ik heb nog geen verbetering gezien.quote:Op maandag 5 december 2005 09:13 schreef Takkembah het volgende:
Chantal moet nog wennen, het is één van de eerste keren dat ze presenteert. Maar ik heb nog liever een stuk hout op het podium, dan die schreeuwende &@#%^&^# Tooske
En Martijn doet het gewoon leuk, net als Reinout...
ik ook!quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Springsteen27 het volgende:
Echt, ik zou die Chantal zo vreselijk hard palen...die hoeft er alleen maar naar te kijken en dan is het al gebeurd!
quote:
Daar zit ik dan ook helemaal niet op te wachten!quote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef Sneeze het volgende:
Ik niet.Aan de andere kant, het zal ook wel niet het type zijn om een goede conversatie mee te hebben ...
Wat een bakvis-imitatiequote:
Ik vond juist van niet...quote:Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef mrsj het volgende:
Chantal deed't wel leuk gisteren =)
Joh, 't is geen kleuterjuffrouw, zo'n opmerking kan best.quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef FuifDuif het volgende:
Wat heb ik mij geërgerd aan die Chantal Janzen zeg, bah! Zij hoort daar te staan om de deelnemers wat te steunen en op te vangen, maar zij gebruikt ze om zelf leuk op televisie te komen. Volgens mij was het bij de beoordeling van Davide dat ze zei: "maar dan kun je toch nog altijd de opera in?" Tjonge jonge, dat zeg je toch niet tegen iemand die in spanning zit en nog op de uitslag moet wachten?!?!?
Idd, ik erger me ook niet zo aan d'r presenteren, d'r voorkomen maakt het wel weer goedquote:Op woensdag 14 december 2005 17:12 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat maakt het nu godverdomme uit wat ze zegt, als ze maar in beeld is met dat gruwelijk lekkere lijf van d'r!
Haar kont is behoorlijk fijn hoor..quote:
Ik weet niet waar jij naar gekeken hebt maar chantal isquote:Op zondag 18 december 2005 00:56 schreef NZ het volgende:
Vind Chantal Janzen écht te slechtste presentatrice ooit. Martijn is al een 'tallentloze zoon van' maar Chantal slaat alles. Gewoon in keurig Nederlands de autocue volgen is niet echt spannend. Daarnaast is ze nog godsgruwelijk lelijk.
Idols wordt op zaterdagavond van 20.00 tot 21.00 uur uitgezonden he ...quote:Op zondag 18 december 2005 00:56 schreef NZ het volgende:
Vind Chantal Janzen écht te slechtste presentatrice ooit. Martijn is al een 'tallentloze zoon van' maar Chantal slaat alles. Gewoon in keurig Nederlands de autocue volgen is niet echt spannend. Daarnaast is ze nog godsgruwelijk lelijk.
Wat bedoel je daar nou weer meequote:Op zondag 18 december 2005 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idols wordt op zaterdagavond van 20.00 tot 21.00 uur uitgezonden he ...
Ze is niet bepaald een boerin, niet zo lomp etc, gekke kameraad van M. Smit.quote:Op zondag 18 december 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Chantal Janzen is toch een perfecte kloon van de Boerinnenvereniging Holland?
quote:Op zondag 18 december 2005 12:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze is niet bepaald een boerin, niet zo lomp etc, gekke kameraad van M. Smit.
Dat betreffende user niet naar de verkeerde presentatrice zit te kijkenquote:Op zondag 18 december 2005 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee
nou bescheidenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef rashudo het volgende:
Chantal & Martijn zijn vele, vele malen beter als hoerrrrrrrrrrrrrrrrrlemans en toosKUT KUT KUUUUUUUUUUTTTTTTTTTT.
Aldus mijn bescheiden mening.
beter dan Dooske.... die heeft zo eng lichaamquote:Op woensdag 21 december 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:
Zag er weer lekker uit hoor dit weekend
Chantal heeft wel een lekker kontjequote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter dan Dooske.... die heeft zo eng lichaam
geen idee..... daar let ik niet opquote:Op woensdag 21 december 2005 22:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Chantal heeft wel een lekker kontje
Eens!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef rashudo het volgende:
Chantal & Martijn zijn vele, vele malen beter als hoerrrrrrrrrrrrrrrrrlemans en toosKUT KUT KUUUUUUUUUUTTTTTTTTTT.
Aldus mijn bescheiden mening.
Ik wel, en kan bevestigen dat ze een lekkere ass heeft.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee..... daar let ik niet opMaar vind Chantal gewoon super!
![]()
http://members.home.nl/roeljewel1/chantal_janzen/4234225.jpgquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik wel, en kan bevestigen dat ze een lekkere ass heeft.
Zal het publiek in de zaal niet leuk vindenquote:Op zondag 25 december 2005 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Martijn maakt er zeker iets beters van dan Reinout..en Chantal moet denk ik ff weg van die autocue en die blueroom in..
idd maar hij maakte er nog wel wat van.quote:Op zondag 25 december 2005 14:14 schreef mirrie1986 het volgende:
Martijn had een lekker blunder gisteravond..
Of was dat gespeeld
quote:
En overal aanzitten en knuffelen en zoenen..quote:Op zondag 1 januari 2006 19:19 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond ze allebei wel ok gisteren. Alleen Martijn gebruikte wel erg vaak 'lieve schat', 'schatten' en 'fantastisch'
Meerdere malen...werd best irritant op een gegeven moment.quote:
chantal schijnt wel een aantal goede diplomas op zak te hebben maar ik krijg soms het idee dat ze eerder over haar strikdiploma of zwemdiploma's zevert dan dat ze enige vorm van intelligentie bevatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Chantal Janzen nou expres zo dom doet of ze gewoon dom is...
Bij Krabbé weet je dat ie opzich wel intelligentie bezit, maar dat ie gewoon dom doet omdat ie dan bakken met geld verdient.
Check die fucking feeks in je icon danquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die Janzen echt zooo slecht.
Poppenkopje. Ga toch weg.
Uhm, je hebt Wouter Bos in je icoon, dat weet je toch wel he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Check die fucking feeks in je icon dan. Zegt genoeg.
Zou dat... een serieuze icon zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Uhm, je hebt Wouter Bos in je icoon, dat weet je toch wel he?
Lijkt me stug. Als je Jan nou in je icoon had...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou dat... een serieuze icon zijn?
Inso.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:47 schreef Insomaniac het volgende:RC!
.
Martijn valt me mee, ik ga hem steeds leuker vinden. Chantal valt me echter tegen, ik had haar nog nooit zien presenteren en het was beter geweest als dat zo was gebleven..
Dus jij bent liefhebber van ontplofte kerstmutsen en straathoeren ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Remzz het volgende:
Tja ook al kan Chantal niet presenteren, wat ziet ze er toch elke keer weeruit
Eehm jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dus jij bent liefhebber van ontplofte kerstmutsen en straathoeren ?
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm jaAl moet ik toegeven dat ze er vandaag wat eehm ja opmerkelijk bijloopt. Maar toch
![]()
Ik ga er maar vanuit dat ze die kleren niet zelf heeft uitgekozenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat zeg iknu ja , als ze zwijgt , stil in een hoekje blijft zitten en normale kleding aandoet is het wel aardig ja
Exact mijn mening. Domme opmerkingen, dat vreselijke gegiechel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
Martijn vond ik niets , maar hij steekt hier gewoon met kop en schouders boven de rest uit. Dat geeft wel aan hoe triest het met Chantal gesteld is.
Dat vind ik prima, maar niet op de overdreven manier als Martijn dat doet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Hapertje het volgende:
Waarom mag je als man niet tegen een andere man lieverd zeggen? Kortzichtig hoor! Martijn kuste ook mannen bij de Postcodekanjer afgelopen zondag. Ik vind daar niets raars aan! Nederland is tolerant... nou, met dit soort commentaren als die van Blinky valt daar aan te twijfelen!
Alsjefuckinblieft niet zegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef Blinky het volgende:
In Frankrijk zoenen mannen elkaar ook op de wang als ze elkaar zien. Dat mag wmb ook in Nederland ingevoerd worden.
Martijn is al getrouwd en gelukkig. Chantal heeft nét een nieuwe lover. Nu maar hopen dat ie bij haar blijft.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik breng enige positiviteit in dit topic:
Martijn & Chantal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik net, ben je stiekem ook gewoon niet een beetje jaloers op Chantal?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:21 schreef Liene het volgende:
Tuurlijk vind jij dat.... je bent een man
Ze kan altijd nog naar de Duitse Idols, net als Dooske.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:24 schreef Francesca het volgende:
Leuk, een presentatorenafkraaktopic! Ik wil ook een duit in dit zakje doen.
In het AD van zaterdag jl. vertelt Chantal dat ze geen popje wil zijn. Nou, moet ze eerst maar eens ophouden met Idols presenteren en dat domme lachje achterwege laten. En ook haar kleedster en haar kapper de laan uit sturen. Vreselijk zoals ze door die lui wordt toegetakeld, echt niet normaal meer.
Zou het in haar contract staan: niet in de spiegel kijken vóórdat de show afgelopen is.
Tja, hoe knijp je een programma helemaal dood. Idols is daar een voorbeeld van. Ik kijk niet meer live naar Idols. Ik neem het voortaan op. Kan ik lekker doorspoelen wanneer dat slappe geouwehoer begint en bij die irritante rexona reclame.
Martijn vond ik in het begin ook flauw, maar hij léért van kritiek tenminste. Hij gaat er steeds beter uitzien, terwijl Chantal hierna nooit meer aan de bak zal komen. Tja, zo gaat dat met Idols, hč, zo ben je hot, en zo not.![]()
Ik ben helemaal niet jaloers op Chantal! Ik vind het een mooie meid, maar ik vind r gewoon niet zo goed presenteren! Omdat ik dan toevallig een meid ben denk je dat meteen! Jammer...........quote:Op maandag 9 januari 2006 15:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, ben je stiekem ook gewoon niet een beetje jaloers op Chantal?![]()
Indeerdaad vind ik ook!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef Ayaxola het volgende:
Alle vrouwen die het uiterlijk van Chantal afkraken hebben problemen met zichzelf denk ik![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:56 schreef sbientje het volgende:
chantal is schattig, juist omdat ze zo stunteltlvolgens mij is ze echt onwijs lief ook, maar ja, ik ken haar verder niet. Iig, ik vind dat ze het best grappig doet
![]()
Nee MArtijn is ook super ok!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:44 schreef Eveli het volgende:
Ik erger me vooral aan Martijn Krabbé. Hoe hij grappig probeert te zijn met zn semi-droge opmerkingen en rare gezichten trekken enzo.
Net vond je d'r nog een popje ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef Liene het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet jaloers op Chantal! Ik vind het een mooie meid, maar ik vind r gewoon niet zo goed presenteren! Omdat ik dan toevallig een meid ben denk je dat meteen! Jammer...........![]()
Daarnaast zie ik er absoluut niet zo uit als Chantal en heb ik ook helemaal de ambitie niet om dat werk te gaan doen! Mmmm.... ben jij niet jaloers dat je Martijn niet bent?![]()
Soms? Hij verandert van vorm?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:15 schreef Spindoc het volgende:
Ze heeft wel een vierkante kin soms..
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:06 schreef Vanyel het volgende:
Of ze hebben smaak
Ja t is ook een beetje een popje, maar dan kan t nog wel een mooi popje vinden! Ach ja, ik heb t idee dat mannen altijd denken dat meiden jaloers zijn als ze eens iets negatiefs over een andere meid zeggen! Wederom jammer.........quote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Net vond je d'r nog een popje ofzo
En nee, ik ben niet zo jaloers op Martijn neeDaarom kraak ik hem ook niet af, ik vind dat ze het beiden eigenlijk wel prima doen.
quote:Chantal Janzen tot over haar oren verliefd!
AMSTERDAM - Musicalster en presentatrice Chantal Janzen is tot over haar oren verliefd. De 26-jarige ster, die eerder anderhalf jaar een relatie had met acteur Johnny de Mol, wil het niet meer ontkennen.
Lachend: "Het is al weer een tijdje aan de gang. We hebben elkaar op het werk ontmoet en we zijn gek op elkaar. Hij heeft heel veel humor en we maken veel lol samen. Ik krijg heel veel energie van hem en ik ben voor het eerst in tijden weer compleet gelukkig. Het samen werken is heerlijk. Hij begrijpt me en na het werk nemen we ook nog tijd om thuis van elkaar te genieten."
Is het dus echt serieus?
Chantal knikt: "We waren alle twee single en nu niet meer dus." Wie de nieuwe man is in het leven van Chantal houdt ze nog heel eventjes geheim. "We hebben elkaar op het werk ontmoet. Ik zeg alleen niet welk werk." Bij Chantal zijn er drie mogelijkheden: de musical Beauty and the Beast, de tv-set van de Staatsloterijshow of Idols.
Wordt vervolgd...
Dat komt omdat ze van de autocue leest, dus ze wacht of er nog iets komt te staanquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:06 schreef Perico het volgende:
Chantal en Martijn, lichtjaren vooruit op Reinout en vooral Tooske. Vooral Chantal intrigeert me mateloos. Ook als ze niet spreekt blijft ze boeiend verstild in de camera kijken.
ik heb trouwens een foto van het management van chantal gekregen inclusief handtekening en verhaaltjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ook dat ze doodserieus vertelt dat ze ook niet kan lezen en dat ze ook les van Angelique wil..
Raffa bedoel je?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ook dat ze doodserieus vertelt dat ze ook niet kan lezen en dat ze ook les van Angelique wil..
Ja hoe ze er ook bij keekquote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef sbientje het volgende:
ahahahaha hoe chantal i-jay knuffledeze kon er haast niet omheen, zag er echt te koddig uit
![]()
'jep...quote:Op zondag 15 januari 2006 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikvind Chantal echt leuk. Ze is zo schattig
.
Maar was dat nou Martijn die I-Jay na de uitslag een zoen op zijn wang gaf?
Eigenlijk ziet ze er altijd wel leuk uitquote:Op zondag 15 januari 2006 09:02 schreef mrsj het volgende:
Ik vond Chantal er leuk uitzien gisteren!!
ja dat was echt minder..quote:Op zondag 15 januari 2006 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar was dat nou Martijn die I-Jay na de uitslag een zoen op zijn wang gaf?
je was in ieder geval niet de enige. ik vind nog steeds dat chantal wel spontaner mag zijn, maar er zit een duidelijke stijgende lijn inquote:Op zondag 15 januari 2006 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Shit en Klote...dat zijn 2 duidelijke emoties"
Of hij nou grappig was bedoeld weet ik niet, maar ik lag dubbel om Chantal
Zijn haarquote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ze allebei in sixty-stijl hadden moeten presenteren. Chantal had er wel iets van weg, maar Martijn in zo'n pak. Gewoon het thema volgen.
Dat zal haast welquote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef Stew het volgende:
Mocht Maritjn niet bekend maken wie de afvaller was, na zijn erbarmelijke optreden van de vorige keer of deden ze het al bij toerbeurt?
In ieder geval zit er bij Chantal wel een stijgende lijn in, iets wat ik eigenlijk niet had verwacht.
Roel Kyvelosquote:AMSTERDAM - Musicalster en presentatrice Chantal Janzen (26) onthult wie haar hart sneller laat kloppen: "Ik ben verliefd op Roel Kyvelos." Chantal ontmoette de 36-jarige ex-Goudkust-acteur, radio-dj en programmamaker achter de schermen van Idols.
"We kunnen ontzettend lachen samen en humor is voor mij het belangrijkste in een relatie."
De jonge ster was eigenlijk van plan pas op de premičre van Cabaret te vertellen wie haar nieuwe geliefde is. "Dat is op Valentijnsdag. Het leek me wel toepasselijk dan samen over de rode loper te schreiden."
Na afloop van de laatste Idols-uitzending zijn Chantal en Roel echter achtervolgd door een paparazzo. "Hij jakkerde achter ons aan op de snelweg. En toen ik uitstapte schoot hij zijn foto's. Ik vond dat allemaal een beetje overdreven. Ik ben de Koningin niet. En Roel is single. Dus echt sensationeel is ons nieuws niet...Maar ik wil er ook niet langer mysterieus over doen."
idd , die staat nog onder dries roelvink! maar hij ziet er wel beter uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wauw, dat is wel een BN'er uit de laagste regionen van de C-lijst.
Dat was toch:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef BVO het volgende:
In dat Over de Rooie programma vond ik hem wel okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |