Dat vind ik prima, maar niet op de overdreven manier als Martijn dat doet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Hapertje het volgende:
Waarom mag je als man niet tegen een andere man lieverd zeggen? Kortzichtig hoor! Martijn kuste ook mannen bij de Postcodekanjer afgelopen zondag. Ik vind daar niets raars aan! Nederland is tolerant... nou, met dit soort commentaren als die van Blinky valt daar aan te twijfelen!
Alsjefuckinblieft niet zegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef Blinky het volgende:
In Frankrijk zoenen mannen elkaar ook op de wang als ze elkaar zien. Dat mag wmb ook in Nederland ingevoerd worden.
Martijn is al getrouwd en gelukkig. Chantal heeft nét een nieuwe lover. Nu maar hopen dat ie bij haar blijft.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik breng enige positiviteit in dit topic:
Martijn & Chantal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik net, ben je stiekem ook gewoon niet een beetje jaloers op Chantal?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:21 schreef Liene het volgende:
Tuurlijk vind jij dat.... je bent een man
Ze kan altijd nog naar de Duitse Idols, net als Dooske.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:24 schreef Francesca het volgende:
Leuk, een presentatorenafkraaktopic! Ik wil ook een duit in dit zakje doen.
In het AD van zaterdag jl. vertelt Chantal dat ze geen popje wil zijn. Nou, moet ze eerst maar eens ophouden met Idols presenteren en dat domme lachje achterwege laten. En ook haar kleedster en haar kapper de laan uit sturen. Vreselijk zoals ze door die lui wordt toegetakeld, echt niet normaal meer.
Zou het in haar contract staan: niet in de spiegel kijken vóórdat de show afgelopen is.
Tja, hoe knijp je een programma helemaal dood. Idols is daar een voorbeeld van. Ik kijk niet meer live naar Idols. Ik neem het voortaan op. Kan ik lekker doorspoelen wanneer dat slappe geouwehoer begint en bij die irritante rexona reclame.
Martijn vond ik in het begin ook flauw, maar hij léért van kritiek tenminste. Hij gaat er steeds beter uitzien, terwijl Chantal hierna nooit meer aan de bak zal komen. Tja, zo gaat dat met Idols, hè, zo ben je hot, en zo not.![]()
Ik ben helemaal niet jaloers op Chantal! Ik vind het een mooie meid, maar ik vind r gewoon niet zo goed presenteren! Omdat ik dan toevallig een meid ben denk je dat meteen! Jammer...........quote:Op maandag 9 januari 2006 15:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, ben je stiekem ook gewoon niet een beetje jaloers op Chantal?![]()
Indeerdaad vind ik ook!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef Ayaxola het volgende:
Alle vrouwen die het uiterlijk van Chantal afkraken hebben problemen met zichzelf denk ik![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:56 schreef sbientje het volgende:
chantal is schattig, juist omdat ze zo stunteltlvolgens mij is ze echt onwijs lief ook, maar ja, ik ken haar verder niet. Iig, ik vind dat ze het best grappig doet
![]()
Nee MArtijn is ook super ok!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:44 schreef Eveli het volgende:
Ik erger me vooral aan Martijn Krabbé. Hoe hij grappig probeert te zijn met zn semi-droge opmerkingen en rare gezichten trekken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |