abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33816717
Precies hapertje. Ik vind dat martijn het zoals meestal prima doet en ik erger me rot aan die hoe heet ze? even TT bekijken,,....Chantal. Wat erg is dat zeg.
je voelt dat het haar echt totaal niets interesseert, ja alleen dat ze haar tekst goed opleest.
pi_33816829
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Hapertje het volgende:
Waarom mag je als man niet tegen een andere man lieverd zeggen? Kortzichtig hoor! Martijn kuste ook mannen bij de Postcodekanjer afgelopen zondag. Ik vind daar niets raars aan! Nederland is tolerant... nou, met dit soort commentaren als die van Blinky valt daar aan te twijfelen!
Dat vind ik prima, maar niet op de overdreven manier als Martijn dat doet.
In Frankrijk zoenen mannen elkaar ook op de wang als ze elkaar zien. Dat mag wmb ook in Nederland ingevoerd worden.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:23:05 #228
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33817032
Zetten ze aub de volgende keer Christine van der Horst ofzo neer ipv Chantal Janzen! Mên wat was dit een blamage. Chantal kan beter kleuterjuf worden en aldaar verhaaltjes gaan voorlezen, maar dit raakte kant noch wal. Ze is zelfs nog slechter dan Tooske en das een hele prestatie .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 8 januari 2006 @ 00:05:04 #229
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_33818345
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef Blinky het volgende:
In Frankrijk zoenen mannen elkaar ook op de wang als ze elkaar zien. Dat mag wmb ook in Nederland ingevoerd worden.
Alsjefuckinblieft niet zeg
Dat gezoen overal, sodemieter op
Haters everywhere but I don't really care.
pi_33818596
Martijn

2 punten eraf vanwege je verschrikkelijke uitglijder bij de uitslag.
Op het spannendste moment zegt ie het zo saai.
Anti-climax inderdaad.
Charissa het arme kind had het de eerste keer nog niet eens door!

Chantie begint me trouwens ook de keel uit te hangen.
pi_33862069
Charissa kon het amper verstaan ook. Beetje jammer Martijn...
pi_33862282
Hij vind ook alles 'fantastisch'
Hij zei tot 3 x toe dat de kandidaten fantastisch vanavond waren, terwijl het bijna allemaal slecht was.
pi_33862457
Ze zijn geen goed duo voor dit programma, ze moeten een commedy programma doen ofzo.... Vooral die Chantal is slecht! Ze struikelt erg vaak over d'r woorden en kijkt Martijn erg vreemd aan als hij praat! Ook haar opmerken slaan vaak nergens op, ze bedoeld alles grappig maar zegt t altijd op de verkeerde momenten! Jammer....
Groeten uit de oudste stad van Nederland!
pi_33865280
Leuk, een presentatorenafkraaktopic! Ik wil ook een duit in dit zakje doen.
In het AD van zaterdag jl. vertelt Chantal dat ze geen popje wil zijn. Nou, moet ze eerst maar eens ophouden met Idols presenteren en dat domme lachje achterwege laten. En ook haar kleedster en haar kapper de laan uit sturen. Vreselijk zoals ze door die lui wordt toegetakeld, echt niet normaal meer.
Zou het in haar contract staan: niet in de spiegel kijken vóórdat de show afgelopen is.

Tja, hoe knijp je een programma helemaal dood. Idols is daar een voorbeeld van. Ik kijk niet meer live naar Idols. Ik neem het voortaan op. Kan ik lekker doorspoelen wanneer dat slappe geouwehoer begint en bij die irritante rexona reclame.

Martijn vond ik in het begin ook flauw, maar hij léért van kritiek tenminste. Hij gaat er steeds beter uitzien, terwijl Chantal hierna nooit meer aan de bak zal komen. Tja, zo gaat dat met Idols, hè, zo ben je hot, en zo not.
pi_33865415
Ik breng enige positiviteit in dit topic:
Martijn & Chantal
pi_33865725
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik breng enige positiviteit in dit topic:
Martijn & Chantal
Martijn is al getrouwd en gelukkig. Chantal heeft nét een nieuwe lover. Nu maar hopen dat ie bij haar blijft.
pi_33866144
Chantal .
pi_33866247
Alle vrouwen die het uiterlijk van Chantal afkraken hebben problemen met zichzelf denk ik
pi_33866677
Of ze hebben smaak
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 9 januari 2006 @ 15:15:26 #240
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33867023
Ik vind Chantal het leuker doen dan Martijn.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33867215
Tuurlijk vind jij dat.... je bent een man
pi_33867496
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:21 schreef Liene het volgende:
Tuurlijk vind jij dat.... je bent een man
Dat zeg ik net, ben je stiekem ook gewoon niet een beetje jaloers op Chantal?
  maandag 9 januari 2006 @ 16:05:29 #243
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33868726
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:24 schreef Francesca het volgende:
Leuk, een presentatorenafkraaktopic! Ik wil ook een duit in dit zakje doen.
In het AD van zaterdag jl. vertelt Chantal dat ze geen popje wil zijn. Nou, moet ze eerst maar eens ophouden met Idols presenteren en dat domme lachje achterwege laten. En ook haar kleedster en haar kapper de laan uit sturen. Vreselijk zoals ze door die lui wordt toegetakeld, echt niet normaal meer.
Zou het in haar contract staan: niet in de spiegel kijken vóórdat de show afgelopen is.

Tja, hoe knijp je een programma helemaal dood. Idols is daar een voorbeeld van. Ik kijk niet meer live naar Idols. Ik neem het voortaan op. Kan ik lekker doorspoelen wanneer dat slappe geouwehoer begint en bij die irritante rexona reclame.

Martijn vond ik in het begin ook flauw, maar hij léért van kritiek tenminste. Hij gaat er steeds beter uitzien, terwijl Chantal hierna nooit meer aan de bak zal komen. Tja, zo gaat dat met Idols, hè, zo ben je hot, en zo not.
Ze kan altijd nog naar de Duitse Idols, net als Dooske. . .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33868879
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:29 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Dat zeg ik net, ben je stiekem ook gewoon niet een beetje jaloers op Chantal?
Ik ben helemaal niet jaloers op Chantal! Ik vind het een mooie meid, maar ik vind r gewoon niet zo goed presenteren! Omdat ik dan toevallig een meid ben denk je dat meteen! Jammer...........

Daarnaast zie ik er absoluut niet zo uit als Chantal en heb ik ook helemaal de ambitie niet om dat werk te gaan doen! Mmmm.... ben jij niet jaloers dat je Martijn niet bent?
pi_33874320
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef Ayaxola het volgende:
Alle vrouwen die het uiterlijk van Chantal afkraken hebben problemen met zichzelf denk ik
Indeerdaad vind ik ook!

Ik vind Chantal echt een knappe vrouw! En vooral haar haar vind ik geweldig

Chantal is de bestuh!!!!!!!!
pi_33874550
chantal is schattig, juist omdat ze zo stunteltl volgens mij is ze echt onwijs lief ook, maar ja, ik ken haar verder niet. Iig, ik vind dat ze het best grappig doet
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 9 januari 2006 @ 19:14:49 #247
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33875299
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:56 schreef sbientje het volgende:
chantal is schattig, juist omdat ze zo stunteltl volgens mij is ze echt onwijs lief ook, maar ja, ik ken haar verder niet. Iig, ik vind dat ze het best grappig doet
. En als ze d'r haren een beetje golvend heeft, of opgestoken of in een staart , is ze nog leuker dan met dat steile haar.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33876626
Ik erger me vooral aan Martijn Krabbé. Hoe hij grappig probeert te zijn met zn semi-droge opmerkingen en rare gezichten trekken enzo.
pi_33876948
Ik ben juist blij dat Martijn Krabbé er is, één van de weinige presentatoren op tv die humor heeft.
pi_33880443
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:44 schreef Eveli het volgende:
Ik erger me vooral aan Martijn Krabbé. Hoe hij grappig probeert te zijn met zn semi-droge opmerkingen en rare gezichten trekken enzo.
Nee MArtijn is ook super ok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')