chantal schijnt wel een aantal goede diplomas op zak te hebben maar ik krijg soms het idee dat ze eerder over haar strikdiploma of zwemdiploma's zevert dan dat ze enige vorm van intelligentie bevatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Chantal Janzen nou expres zo dom doet of ze gewoon dom is...
Bij Krabbé weet je dat ie opzich wel intelligentie bezit, maar dat ie gewoon dom doet omdat ie dan bakken met geld verdient.
Check die fucking feeks in je icon danquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die Janzen echt zooo slecht.
Poppenkopje. Ga toch weg.
Uhm, je hebt Wouter Bos in je icoon, dat weet je toch wel he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Check die fucking feeks in je icon dan. Zegt genoeg.
Zou dat... een serieuze icon zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Uhm, je hebt Wouter Bos in je icoon, dat weet je toch wel he?
Lijkt me stug. Als je Jan nou in je icoon had...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou dat... een serieuze icon zijn?
Inso.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:47 schreef Insomaniac het volgende:RC!
.
Martijn valt me mee, ik ga hem steeds leuker vinden. Chantal valt me echter tegen, ik had haar nog nooit zien presenteren en het was beter geweest als dat zo was gebleven..
Dus jij bent liefhebber van ontplofte kerstmutsen en straathoeren ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Remzz het volgende:
Tja ook al kan Chantal niet presenteren, wat ziet ze er toch elke keer weeruit
Eehm jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dus jij bent liefhebber van ontplofte kerstmutsen en straathoeren ?
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm jaAl moet ik toegeven dat ze er vandaag wat eehm ja opmerkelijk bijloopt. Maar toch
![]()
Ik ga er maar vanuit dat ze die kleren niet zelf heeft uitgekozenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat zeg iknu ja , als ze zwijgt , stil in een hoekje blijft zitten en normale kleding aandoet is het wel aardig ja
Exact mijn mening. Domme opmerkingen, dat vreselijke gegiechel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
Martijn vond ik niets , maar hij steekt hier gewoon met kop en schouders boven de rest uit. Dat geeft wel aan hoe triest het met Chantal gesteld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |