Haar kont is behoorlijk fijn hoor..quote:
Ik weet niet waar jij naar gekeken hebt maar chantal isquote:Op zondag 18 december 2005 00:56 schreef NZ het volgende:
Vind Chantal Janzen écht te slechtste presentatrice ooit. Martijn is al een 'tallentloze zoon van' maar Chantal slaat alles. Gewoon in keurig Nederlands de autocue volgen is niet echt spannend. Daarnaast is ze nog godsgruwelijk lelijk.
Idols wordt op zaterdagavond van 20.00 tot 21.00 uur uitgezonden he ...quote:Op zondag 18 december 2005 00:56 schreef NZ het volgende:
Vind Chantal Janzen écht te slechtste presentatrice ooit. Martijn is al een 'tallentloze zoon van' maar Chantal slaat alles. Gewoon in keurig Nederlands de autocue volgen is niet echt spannend. Daarnaast is ze nog godsgruwelijk lelijk.
Wat bedoel je daar nou weer meequote:Op zondag 18 december 2005 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idols wordt op zaterdagavond van 20.00 tot 21.00 uur uitgezonden he ...
Ze is niet bepaald een boerin, niet zo lomp etc, gekke kameraad van M. Smit.quote:Op zondag 18 december 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Chantal Janzen is toch een perfecte kloon van de Boerinnenvereniging Holland?
quote:Op zondag 18 december 2005 12:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze is niet bepaald een boerin, niet zo lomp etc, gekke kameraad van M. Smit.
Dat betreffende user niet naar de verkeerde presentatrice zit te kijkenquote:Op zondag 18 december 2005 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee
nou bescheidenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef rashudo het volgende:
Chantal & Martijn zijn vele, vele malen beter als hoerrrrrrrrrrrrrrrrrlemans en toosKUT KUT KUUUUUUUUUUTTTTTTTTTT.
Aldus mijn bescheiden mening.
beter dan Dooske.... die heeft zo eng lichaamquote:Op woensdag 21 december 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:
Zag er weer lekker uit hoor dit weekend
Chantal heeft wel een lekker kontjequote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter dan Dooske.... die heeft zo eng lichaam
geen idee..... daar let ik niet opquote:Op woensdag 21 december 2005 22:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Chantal heeft wel een lekker kontje
Eens!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef rashudo het volgende:
Chantal & Martijn zijn vele, vele malen beter als hoerrrrrrrrrrrrrrrrrlemans en toosKUT KUT KUUUUUUUUUUTTTTTTTTTT.
Aldus mijn bescheiden mening.
Ik wel, en kan bevestigen dat ze een lekkere ass heeft.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee..... daar let ik niet opMaar vind Chantal gewoon super!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |