vond ik ook leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef BoontjeB het volgende:
Vond de opmerking van Martijn wel leuk toen dat meisje zei: "Ja, en ze moesten het ook nog es over mijn vader hebbenboehoe" dat Martijn zei: Ah ja meid, daar heb ik al heel mijn leven last van
.
Ze praat tegen die mensen alsof ze 3 jaar oud zijn..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
Martijn valt me erg mee, Chantal vind ik ook gewoon leuk..
Het IQ van de meesten is van een 3-jarige.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ze praat tegen die mensen alsof ze 3 jaar oud zijn..![]()
Nou, bij dat Quatro spelletje van Jochem van Gelder een paar jaar geleden wist ze geen ene drol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:41 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ze - net als Tooske - een stuk slimmer is dan de meeste mensen denken.
oja.. samen met Georgina Verbaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, bij dat Quatro spelletje van Jochem van Gelder een paar jaar geleden wist ze geen ene drol.
Dat zal zo zijn redenen hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef BVO het volgende:
Al komt van die eerlijkere rolverdeling nog niet heel veel terecht, Martijn is veel meer te zien dan Chantal..
ze is vast met andere dingen bezig, en gaat pas meedoen als de live-shows beginnenquote:
Als jij het daarop houd, primaquote:Op zondag 13 november 2005 14:10 schreef Ole het volgende:
[..]
ze is vast met andere dingen bezig, en gaat pas meedoen als de live-shows beginnen
Positief denken voor Chantal!quote:
Volgens HJ was dat het inderdaad, ze zat tegelijkertijd met The Beauty and The Beat musical. Hij verwachtte nog veel van d'r tijdens de liveshows.quote:Op zondag 13 november 2005 14:10 schreef Ole het volgende:
[..]
ze is vast met andere dingen bezig, en gaat pas meedoen als de live-shows beginnen
Tis een beetje een clown.quote:Op zondag 27 november 2005 16:06 schreef mrsj het volgende:
Ik vind Martijn wel erg gemaakt..vooral gisteren.
Ja, zag er inderdaad niet uit.quote:Op zondag 4 december 2005 07:31 schreef Fokyou2 het volgende:
Chantal had wel een ondeugend zwartepieten pakje aan hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |