vond ik ook leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef BoontjeB het volgende:
Vond de opmerking van Martijn wel leuk toen dat meisje zei: "Ja, en ze moesten het ook nog es over mijn vader hebbenboehoe" dat Martijn zei: Ah ja meid, daar heb ik al heel mijn leven last van
.
Ze praat tegen die mensen alsof ze 3 jaar oud zijn..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
Martijn valt me erg mee, Chantal vind ik ook gewoon leuk..
Het IQ van de meesten is van een 3-jarige.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ze praat tegen die mensen alsof ze 3 jaar oud zijn..![]()
Nou, bij dat Quatro spelletje van Jochem van Gelder een paar jaar geleden wist ze geen ene drol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:41 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ze - net als Tooske - een stuk slimmer is dan de meeste mensen denken.
oja.. samen met Georgina Verbaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, bij dat Quatro spelletje van Jochem van Gelder een paar jaar geleden wist ze geen ene drol.
Dat zal zo zijn redenen hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef BVO het volgende:
Al komt van die eerlijkere rolverdeling nog niet heel veel terecht, Martijn is veel meer te zien dan Chantal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |