Die constante nep-lach. En ze praat ook zo truttig.quote:Op zondag 4 december 2005 08:15 schreef jessie het volgende:
Ik vond Tooske vroeger haar erg hartelijk tegen de deelnemers. Een soort intresse die ik bij Tooske Chantal gisteren totaal mistte. En Martijn vond ik ook leuk.
De autocue volgen valt soms ook niet mee. Chantal lees alles letterlijk op, Martijn vaak ook, maar waar hij ruimte heeft maakt hij er z'n eigen verhaaltje van.quote:Op zondag 4 december 2005 00:06 schreef Rnnz het volgende:
Nog een ander stukje.. Chantal wilde zeggen 'De jury vond jouw uitspraak niet zo goed', maar wat zei ze? 'De jury vond jouw uitsprek niet zo goed'..
Hilarisch..
Ze presenteert al een tijdje de staatsloterijshow met Carlo, en ik heb nog geen verbetering gezien.quote:Op maandag 5 december 2005 09:13 schreef Takkembah het volgende:
Chantal moet nog wennen, het is één van de eerste keren dat ze presenteert. Maar ik heb nog liever een stuk hout op het podium, dan die schreeuwende &@#%^&^# Tooske
En Martijn doet het gewoon leuk, net als Reinout...
ik ook!quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Springsteen27 het volgende:
Echt, ik zou die Chantal zo vreselijk hard palen...die hoeft er alleen maar naar te kijken en dan is het al gebeurd!
quote:
Daar zit ik dan ook helemaal niet op te wachten!quote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef Sneeze het volgende:
Ik niet.Aan de andere kant, het zal ook wel niet het type zijn om een goede conversatie mee te hebben ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |