abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33880708
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee MArtijn is ook super ok!
Let er maar eens op, dan begin je je er wel aan te irriteren. Ik wel in ieder geval.
  ESF Reporter maandag 9 januari 2006 @ 21:07:26 #252
87554 Cee
Welluk?
pi_33880732
Ik lig ook altijd in 'n deuk om Martijn Krabbé's droge humor. Reinout en Tooske was het über-slijm-duo, alles was fantastisch en leuk en 'vanmiddag tijdens de repetitie...' (Arnie) en HOME THEATERRRRRRRR (Toos). Martijn kan leuk terug bitsen op de jury en grappige uitspraken doen, en Chantal staart met een lege blik de camera in en zegt de foutste dingen zonder dat ze 't door heeft. Da' vin'k mooi.
  maandag 9 januari 2006 @ 21:08:49 #253
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33880806
Martijn is leuk...en hoe HJ probeert elke rake opmerking terug te kaatsen en faalt is helemaal top
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33880827
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef Liene het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet jaloers op Chantal! Ik vind het een mooie meid, maar ik vind r gewoon niet zo goed presenteren! Omdat ik dan toevallig een meid ben denk je dat meteen! Jammer...........

Daarnaast zie ik er absoluut niet zo uit als Chantal en heb ik ook helemaal de ambitie niet om dat werk te gaan doen! Mmmm.... ben jij niet jaloers dat je Martijn niet bent?
Net vond je d'r nog een popje ofzo

En nee, ik ben niet zo jaloers op Martijn nee Daarom kraak ik hem ook niet af, ik vind dat ze het beiden eigenlijk wel prima doen.
pi_33881874
Ben ik de enigste die het pakje van chantal leuk vond afgelopen zaterdag? Ze blijft kut presenteren ... maar dat pakje was wel leuk
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_33889425
Ze heeft wel een vierkante kin soms..
En nu kan er gereageerd worden.
pi_33889724
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:15 schreef Spindoc het volgende:
Ze heeft wel een vierkante kin soms..
Soms? Hij verandert van vorm?
pi_33889760
[spam]
Chantal werd 3e in Idols Survival Game #4: DE FINALE! .

[/spam]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 09:31:37 #259
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33894448
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:06 schreef Vanyel het volgende:
Of ze hebben smaak
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_33902878
Ik vind ook dat ze het heel leuk doen. Tuurlijk zijn er wel irritante dingen, maar Tooske was helemaal zo slijmerig. Ben het wel mee eens wat Cee zegt over de presentatoren.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_33904421
[quote]Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef Liene het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet jaloers op Chantal! Ik vind het een mooie meid, maar ik vind r gewoon niet zo goed presenteren! Omdat ik dan toevallig een meid ben denk je dat meteen! Jammer...........

Je bent toch wel een beetje verliefd op haar
Yeah baby Yeah
pi_33912939
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Net vond je d'r nog een popje ofzo

En nee, ik ben niet zo jaloers op Martijn nee Daarom kraak ik hem ook niet af, ik vind dat ze het beiden eigenlijk wel prima doen.
Ja t is ook een beetje een popje, maar dan kan t nog wel een mooi popje vinden! Ach ja, ik heb t idee dat mannen altijd denken dat meiden jaloers zijn als ze eens iets negatiefs over een andere meid zeggen! Wederom jammer.........
Groeten uit de oudste stad van Nederland!
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:06:36 #263
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_33946805
Chantal en Martijn, lichtjaren vooruit op Reinout en vooral Tooske. Vooral Chantal intrigeert me mateloos. Ook als ze niet spreekt blijft ze boeiend verstild in de camera kijken.

En als ze zoiets moet doen als de jaarwisseling, als iedereen om haarheen dronken is op RTL4, zingt zij vol overgave en met een melancholische blik in haar ogen "Happy New Year". Altijd een vakvrouw, dus.

Bovendien is ze onderkoeld grappig. En als ze tegen 1 van de kandidaten zegt: "Ga maar lekker zitten" kan het ook net zo goed zijn dat het een beetje een onderkoelde sneer is. Dat weet je bij haar nooit, dat houdt het boeiend. Maar ze komt net zo goed voor de kandidaten op.
Ik ben nu echt een fan van haar geworden!
pi_33950704
quote:
Chantal Janzen tot over haar oren verliefd!

AMSTERDAM - Musicalster en presentatrice Chantal Janzen is tot over haar oren verliefd. De 26-jarige ster, die eerder anderhalf jaar een relatie had met acteur Johnny de Mol, wil het niet meer ontkennen.

Lachend: "Het is al weer een tijdje aan de gang. We hebben elkaar op het werk ontmoet en we zijn gek op elkaar. Hij heeft heel veel humor en we maken veel lol samen. Ik krijg heel veel energie van hem en ik ben voor het eerst in tijden weer compleet gelukkig. Het samen werken is heerlijk. Hij begrijpt me en na het werk nemen we ook nog tijd om thuis van elkaar te genieten."

Is het dus echt serieus?

Chantal knikt: "We waren alle twee single en nu niet meer dus." Wie de nieuwe man is in het leven van Chantal houdt ze nog heel eventjes geheim. "We hebben elkaar op het werk ontmoet. Ik zeg alleen niet welk werk." Bij Chantal zijn er drie mogelijkheden: de musical Beauty and the Beast, de tv-set van de Staatsloterijshow of Idols.

Wordt vervolgd...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:53:31 #265
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_33969199
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:06 schreef Perico het volgende:
Chantal en Martijn, lichtjaren vooruit op Reinout en vooral Tooske. Vooral Chantal intrigeert me mateloos. Ook als ze niet spreekt blijft ze boeiend verstild in de camera kijken.
Dat komt omdat ze van de autocue leest, dus ze wacht of er nog iets komt te staan

Vorige week in het AD stond dat ze helemaal in paniek raakte toen de autocue uitviel (zei ze zelf
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_33969311
*zwijmel*...wat een heerlijke meid!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_34067128
Vandaag waren ze in bloedvorm. . Lekker op elkaar ingespeeld en gewoon ontzettend grappig.
pi_34067253
Ik vond ze echt super vanavond!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:30:48 #269
124789 superhero87
Playin my game
pi_34067293
Chantal is zo leuk spontaan
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:35:54 #270
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34067504
chantal komt dom over maar die opmerkingen van haar zijn soms zoooo geweldig onbedoeld lullig
ik moet ff andenken maar ze had er vandaag ook weer eentje
"ja, maresha, dat zijn tenminste tips waar je wat aan hebt", terwijl ze net is afgezeken door de jury
put
your
clothes
on!
pi_34067567
En ook dat ze doodserieus vertelt dat ze ook niet kan lezen en dat ze ook les van Angelique wil. .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:39:39 #272
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34067649
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ook dat ze doodserieus vertelt dat ze ook niet kan lezen en dat ze ook les van Angelique wil. .
ik heb trouwens een foto van het management van chantal gekregen inclusief handtekening en verhaaltje !
put
your
clothes
on!
pi_34067763
Ik vind ze nu allebei ook wel goed
pi_34068017
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Raffa bedoel je?

Oh nee . Ik ben in de war.

[ Bericht 7% gewijzigd door Andiyan op 14-01-2006 23:50:43 (ja, foutje) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')