Heb je ook gezien dat hij daarna huilde?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft zijn excuses in de dbk aangeboden over zijn gedoe met Tanja
pfffffff
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
Volgens mij is het wel een beetje gedaan in het BBhuis en ga een paar uurtjes liggen![]()
Trusten iedereen![]()
Na 4 uur 's nachts lukt het nooit meer zoquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef Speedski het volgende:
[..]
Zat je weer te kutten met je telling![]()
Hij huilde over het halen van zn opdrachtquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je ook gezien dat hij daarna huilde?
Ik denk dat iedereen onder de stress komt door dat kutwijf en de druk die BB uitoefend om haar in huis te houden.![]()
Gelukkig voor jou ist pas 3 uurquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na 4 uur 's nachts lukt het nooit meer zo
Gelukkig is't nog maar 3 uurquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na 4 uur 's nachts lukt het nooit meer zo
Hij bood zijn excuses aan dat hij zo 'naar' had gedaan tegen de vrouw die zij waarschijnlijk heel graag erin willen houden. (echt waar!)quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar waarom bood hij zijn excuses aan? Hij heeft het toch niet gezegd?
Awww, net als Menno dus diep onder de indruk van BB en net als Chantal doodsbang dat het spelletje BB acuut stopt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je ook gezien dat hij daarna huilde?
Denk dat zelfs Tanja een mens is en ook stress krijgt door alle dingen die ze om haar heen ziet en in het negatieve trekt.quote:Ik denk dat iedereen onder de stress komt door dat kutwijf en de druk die BB uitoefend om haar in huis te houden.![]()
Misschien is de grap gewoon niet leukquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bood zijn excuses aan dat hij zo 'naar' had gedaan tegen de vrouw die zij waarschijnlijk heel graag erin willen houden. (echt waar!)
Nou, dat is tenminste de waarheidquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bood zijn excuses aan dat hij zo 'naar' had gedaan tegen de vrouw die zij waarschijnlijk heel graag erin willen houden. (echt waar!)
Ik weet wel zeker dat Tanja stress heeft, anders had ze dat peukie niet te hoeven rokenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk dat zelfs Tanja een mens is en ook stress krijgt door alle dingen die ze om haar heen ziet en in het negatieve trekt.
Raar dat zelfs Tanja stress heeft zeg, jeetje, ze zouden haar moeten fileren, stress is het recht van iedereen behalve Tanja
Mission accomplishedquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan is dit vanaf nu jouw "geheime" opdracht, ik zal het niemand vertellen![]()
Je hebt er een week of 2 voor![]()
Als Roel zich rot voelt over een opmerking mag die toch best wel zn excuses daarvoor aanbiedenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Echt waar?
Dezelfde Roel die beweerde hij zich door NIEMAND tegen liet houden om te zeggen wat hij denkt (toen Menno op het matje werd geroepen door BB)? En hij gaat nu zijn verontschuldigingen aanbieden? Hmmmmm.....
Ah, okay.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef BlaBlub het volgende:
Hij huilde over het halen van zn opdracht![]()
Precies! Ik wist ook niet wat ik hoorde. BB wimpelde hem ook meteen af en zei dat er niets aan de hand was. Wel een zeer vreemde reactie voor Roel, vind ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Echt waar?
Dezelfde Roel die beweerde hij zich door NIEMAND tegen liet houden om te zeggen wat hij denkt (toen Menno op het matje werd geroepen door BB)? En hij gaat nu zijn verontschuldigingen aanbieden? Hmmmmm.....
Dr zou helemaal aan de achterkant eventueel nog een gleuf kunnen zitten... foto is een beetje te onscherp om t echt goed te kunnen zien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mission accomplishedKrijg ik nu 10.000 Euro Kribbet. Oh shit heb mn opdracht nu verknalt
![]()
Volgens mij zit er dus geen gleuf in! Foto is van de Talpa vritual huis tour dus niet zo scherp.
[afbeelding]
Wel leuk om nu de positie van de kluis te kennen.
O jawel hoor, het gaat mij alleen om de manier waarop hij dan zijn excuses aanbiedt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als Roel zich rot voelt over een opmerking mag die toch best wel zn excuses daarvoor aanbieden![]()
Ik wacht nog met smart op de dag dat Tanja 1x een excuus aanbiedt voor haar overdreven kinderlijke gedragquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Echt waar?
Aan BB??????quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als Roel zich rot voelt over een opmerking mag die toch best wel zn excuses daarvoor aanbieden![]()
Ja, als die snol niet wil luisterenquote:
Sorry, maar hier kan ik alleen maar om lachen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wacht nog met smart op de dag dat Tanja 1x een excuus aanbiedt voor haar overdreven kinderlijke gedrag
Jij hebt zeker nooit live streams gekeken als ze zich weer recalcitrant gedraagt? Met samenvattingen kom je er niet.
Mooi antwoord. Had Tanja niet misstaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar hier kan ik alleen maar om lachen.
Het verschil is dat Roel zijn excuus aanbiedt en zegt dat hij helemaal de weg kwijt was wegens nicotinegebrek.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:03 schreef Loedertje het volgende:
Raar dat zelfs Tanja stress heeft zeg, jeetje, ze zouden haar moeten fileren, stress is het recht van iedereen behalve Tanja
Die moet nu toch 10 ruggen verbergen? Dan ben je stuk sneller met excuses.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
O jawel hoor, het gaat mij alleen om de manier waarop hij dan zijn excuses aanbiedt.
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
BB wimpelde hem ook meteen af en zei dat er niets aan de hand was.
Ze heeft 0,0 keer, gisteren of vandaag, haar excuus aan de groep aangeboden voor het feit dat ZIJ ervoor gezorgd heeft dat de GROEP weer op rantsoen zit. Ondertussen krijgt zij verse groente en een nieuw bed als extra ten opzichte van vorige week.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Het verschil is dat Roel zijn excuus aanbiedt en zegt dat hij helemaal de weg kwijt was wegens nicotinegebrek.
Zou O.L.T. (Onze Lieve Tanja) nooit doen.![]()
Dat heeft ze heus wel gedaan tov *die ene persoon die haar elke keer blijft overhalen* in de DBK...maar ja, dát scoort niet dus dát zenden z niet uit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wacht nog met smart op de dag dat Tanja 1x een excuus aanbiedt voor haar overdreven kinderlijke gedrag
Waarom is dat, t is altijd net alsof ze daar voor de katse kut zitten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Je hoort de stem van BB nooit in de uitzending.
Uhhu .. en als allemaal door tanja gezegdquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
Daar is ze te trots voor. Tanja maakt geen fouten, Tanja doet waar ze zin in heeft. Tanja houdt niet van groepen en houdt ook zeker geen rekening met groepen. Ze moest van haar moeder meedoen aan een groeps-reality show.
Op Tanja kan je goed kotsen iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heeft 0,0 keer, gisteren of vandaag, haar excuus aan de groep aangeboden voor het feit dat ZIJ ervoor gezorgd heeft dat de GROEP weer op rantsoen zit. Ondertussen krijgt zij verse groente en een nieuw bed als extra ten opzichte van vorige week.![]()
Daar is ze te trots voor. Tanja maakt geen fouten, Tanja doet waar ze zin in heeft. Tanja houdt niet van groepen en houdt ook zeker geen rekening met groepen. Ze moest van haar moeder meedoen aan een groeps-reality show.
Da's toch aardig bijdehand voor zo'n kansloze.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heeft 0,0 keer, gisteren of vandaag, haar excuus aan de groep aangeboden voor het feit dat ZIJ ervoor gezorgd heeft dat de GROEP weer op rantsoen zit. Ondertussen krijgt zij verse groente en een nieuw bed als extra ten opzichte van vorige week.![]()
Jouw argument is iets wat niet op de streams of uitzending uitgezonden is geweest en dus alleen iets is wat jij DENKT dat Tanja gedaan heeft?quote:Dat heeft ze heus wel gedaan tov *die ene persoon die haar elke keer blijft overhalen* in de DBK...maar ja, dát scoort niet dus dát zenden z niet uit.
Waarom zou hij in godsnaam excuses aan BB aanbieden. Dat doe je alleen maar als je ergens bang voor bent. Ik denk dus vanaf nu dat Roel Tanja nooit meer gaat nomineren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja, als die snol niet wil luisterenKan mij t nou schelen joh
Touchéquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's toch aardig bijdehand voor zo'n kansloze.![]()
Ze heef afgelopen nacht (rond een uur of 3) haar excuses aangeboden aan Ingrid, Chantal en Menno.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alle BB bewoners krijgen een soort van pyschologische test begreep ik door de streams. BB wist dus dondersgoed wat ze binnenhaalde met * een Tanja* qua persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja doet waar ze zin in heeft. Tanja houdt niet van groepen en houdt ook zeker geen rekening met groepen. Ze moest van haar moeder meedoen aan een groeps-reality show.
Het was niet op tv. Hij vertelde het net precies op de streams.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Je hoort de stem van BB nooit in de uitzending.
alleen aan t veilige hachje... ze zou t aan de hele groep moeten doen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heef afgelopen nacht (rond een uur of 3) haar excuses aangeboden aan Ingrid, Chantal en Menno.
Weet je zeker dat jij wel de streams volgt?
Volgens mij worden ze nu ook genept onder dat motto.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Speedski het volgende:
Over 39 uur komen ze dr achter dat ze genept zijn door BB.
Dat BB een para idee de groep in heeft gebracht om de groep te laten zien, dat al dat gespeculeer van de afgelopen weken eigenlijk voor niets is geweest.
Perfecte vorm van confrontatie
Doe dan ook ff zo'n exit dingetje bij Ralphquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:16 schreef Stereotomy het volgende:
Heb ff OP aangepast, even testen. Niet schrikken dus.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:16 schreef svann het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze nu ook genept onder dat motto.
Maar dat trust me van Big Brother....
Toen ik zei dat het me niet kon schelen, meende ik dat hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zou hij in godsnaam excuses aan BB aanbieden. Dat doe je alleen maar als je ergens bang voor bent. Ik denk dus vanaf nu dat Roel Tanja nooit meer gaat nomineren.
Het valt me zwaar tegen dat hij zo loopt te slijmen met de makers van het programma alleen maar om zichzelf niet in een kwaad daglicht te stellen.
Iedere andere bewoner zou finaal zijn afgemaakt vanwege zo'n actie, maar Roel zal er wel weer mee weg komen.
Ik ben nog steeds voor Roel trouwens, maar vind vandaag geen beste dag voor hem.
Ik zag het in de uitzending, dat is inderdaad anders.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Het was niet op tv. Hij vertelde het net precies op de streams.
Op de streams heb ik Tanja alleen excuses horen aanbieden aan Menno, Ingrid en Chantal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw argument is iets wat niet op de streams of uitzending uitgezonden is geweest en dus alleen iets is wat jij DENKT dat Tanja gedaan heeft?
Kan ik nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Doe dan ook ff zo'n exit dingetje bij Ralph
Met een BB-darkroom.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:16 schreef newsman het volgende:
Van mijn part zijn ze allemaal gay, als Tanja maar weggaat
zoek ze!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:15 schreef Speedski het volgende:
Mensen ..... kga de veertjes opzoeken![]()
![]()
Hij vertelde dat hij bang was dat hij de reden was dat het paradepaardje van BB naar huis wilde en daarom is hij zijn excuses gaan aanbieden in de dbk aan Big Brother.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag het in de uitzending, dat is inderdaad anders.
Jij bent echt ongelovelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heef afgelopen nacht (rond een uur of 3) haar excuses aangeboden aan Ingrid, Chantal en Menno.
Weet je zeker dat jij wel de streams volgt?
5e keer vanavond.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:20 schreef Coos het volgende:
Ach gut Ingrid bast in tranen uit.
Zoals ik het begreep beschuldigde Rob haar de homo te zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:20 schreef Loedertje het volgende:
Chantal zit nu Rob zwart te maken t.o.v Ingrid...
Laat je niet gekmaken, je moet je niet laten uithoren door Rob...
Je moet naar MIJ toekomen als je je wilt laten uithoren
gelukkig ben ik niet zo ziek anus boyquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een BB-darkroom.![]()
plus infraroodcamara's![]()
Tanja is uitermate slecht in communicatiequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alle BB bewoners krijgen een soort van pyschologische test begreep ik door de streams. BB wist dus dondersgoed wat ze binnenhaalde met * een Tanja* qua persoonlijkheid.
Men heeft bewust gebruik gemaakt van haar eigenschappen. ( die je voortreffelijk kunt uitbuiten als de rest van een groep op rantsoen zit, 1 van de eerste levensbehoeftes van de mens is eten, gebrek aan lekkere dingen en dan 1 persoon toestaan (volgens afspraak) wel normaal te mogen eten is uiteraard geweldig voor de onderlinge spanningen...en voor de kijkcijfers...
Nou, misschien hebben we dan gewoon een andere interpretatie want in 1 op 1 gesprekken hoor ik Tanja ALLEEN maar klagen over haarzelf, dat haar uitkering te laag is, dat het geslacht van het baby'tje er ECHT niet toe deed, dat dat niet de reden was dat ze zo flipte hoor, dat ze verse groenten wil en niet geblikte groenten, zij vindt dat niet gezond en wat zij vindt staat boven wetenschappelijk bewijs.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Op de streams heb ik Tanja alleen excuses horen aanbieden aan Menno, Ingrid en Chantal.
En idd, ik denkt dat Tanja onder 4 ogen opener is (merk je ook in 1 op 1 gesprekken) en als ze in kleine groepjes zit waarin ze zich veilig voelt..
Dan denk ik dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:21 schreef newsman het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet zo ziek anus boy![]()
Rookte je moeder toen ze zwangerquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je in het verkeerde topic zit.![]()
Neen dat was Chantal die niet insprong op het feit dat Tanja het niet kon volhouden...die had kunnen overwegen om DE LAATSTE DAG van de rookopdracht over te nemenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent echt ongelovelijk.![]()
En de rest van de groep dan? Ze heeft toch de hele groep op rantsoen gepaft?
Neen de tijdslijn was in werkelijkheid iets anders.quote:Vandaag tijdens de uitzending? Roel had 10 seconden nadat hij zag dat hij Tanja gekwetst hadzijn excuses aan haar persoonlijk al aangeboden, maar het vrouwtje wilde er niets van weten.
quote:Tanja is de de enige die gestopt is met roken [iedereen weet inmiddels dat Roel mag roken vanwege een missie] terwijl geen van de rokers rekening met haar heeft gehouden de hele week.
Ik zie een sterke vrouw, die ergens is beschadigd....arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
Chantal houdt weer haar standaard praatje. Die heeft ze bijna woordelijk ook al uitgesproken tegen Lieske
Misschien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Rookte je moeder toen ze zwanger![]()
Tanja hoefde maar 1 kik te geven dat iemand het moest overnemen. Had mevrouw dat gedaan? NEEN. Mevrouw had gewoon een peuk gepakt en iedere andere bewoner daarmee voor deze week op rantsoen gezegd.quote:Neen dat was Chantal die niet insprong op het feit dat Tanja het niet kon volhouden...die had kunnen overwegen om DE LAATSTE DAG van de rookopdracht over te nemen
Helaas wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja is uitermate slecht in communicatie
Deze klootzak vraagt om een ban de nicht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien.
Ze had in ieder geval geen blootstelling aan methyl bromide zoals de jouwe.![]()
![]()
Tanja slingerde eerst Roel een rotopmerking naar zijn hoofd, hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja is uitermate slecht in communicatie
dat zij haar krat snoep & chips niet aanraakt omdat ze solidiar wil zijn met het rantsoen ziet niemand
de anderen zien haar alleen maar mekkeren over magnetronmaaltijden [ wat niemand begrijpt]
Tanja is de de enige die gestopt is met roken [iedereen weet inmiddels dat Roel mag roken vanwege een missie] terwijl geen van de rokers rekening met haar heeft gehouden de hele week.
vervolgens gaat Roel haar een rotopmerking naar het hoofd slingeren omdat hij last heeft van nicotine gebrek......
Misschien wel om Big Brother te laten weten dat hij van haar reaktie (echt) is geschrokken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
Hij vertelde dat hij bang was dat hij de reden was dat het paradepaardje van BB naar huis wilde en daarom is hij zijn excuses gaan aanbieden in de dbk aan Big Brother.
Ik kan geen enkele verklaring bedenken waarom hij dat zou doen, behalve dan dat hij bang is dat ze hem om die actie anders dwars gaan zitten ofzo
Yep, ze heeft zeker een keer of tien aangegeven dat ze zin had in een peuk en het niet kon volhouden, zelfs diverse malen in een gesprek met Chantal...die dan vervolgens (eigenbelang) zei * Neee tan, dat moet je niet doen hoor....*quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja hoefde maar 1 kik te geven dat iemand het moest overnemen. Had mevrouw dat gedaan? NEEN. Mevrouw had gewoon een peuk gepakt en iedere andere bewoner daarmee voor deze week op rantsoen gezegd.
Er is duizend keer tegen haar gezegd: Tanja, als je het niet meer redt, PIEP dan even, dan neemt Chantal het over. Heb jij iets gehoord?
Gelul. En Chantal heeft zich gedrukt want die was doodbenauwd dat zij zou moeten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:27 schreef Stereotomy het volgende:
Er is duizend keer tegen haar gezegd: Tanja, als je het niet meer redt, PIEP dan even, dan neemt Chantal het over.
Volgens mij was t niet bij iedereen bekend dat Chantal de opdracht van Tanja mocht overnemen hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, ze heeft zeker een keer of tien aangegeven dat ze zin had in een peuk en het niet kon volhouden, zelfs diverse malen in een gesprek met Chantal...die dan vervolgens (eigenbelang) zei * Neee tan, dat moet je niet doen hoor....*
Never iemand (ook Chantal niet) horen zeggen dat ze gewoon kon gaan roken als ze opgefokt was en dat Chantal het dan zou overnemen..
Thx, hoef ik het niet zelf te tikkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen dat was Chantal die niet insprong op het feit dat Tanja het niet kon volhouden...die had kunnen overwegen om DE LAATSTE DAG van de rookopdracht over te nemen
Overigens zei Chantal vanavond "ik ben blij dat Tanja het heeft overgenomen, achteraf had ik het beter kunnen doen, maar gna gna gna gna, ik heb lekker de hele week m;n rokertjes gehad gna gna gna...
[..]
Dat is het vieze van dit verhaal dus .quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij was t niet bij iedereen bekend dat Chantal de opdracht van Tanja mocht overnemen hoor
Dan nog snap ik niet waarom hij die drang voelt om dat aan BB uit te leggen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:29 schreef svann het volgende:
[..]
Misschien wel om Big Brother te laten weten dat hij van haar reaktie (echt) is geschrokken.
Het was misschien wel zijn bedoeling haar de waarheid te zeggen (iedereen kon haar tenslotte toen wel schieten), maar niet om haar zo van streek te maken.
Tanjaquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:30 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Chantal is iemand die het moeilijk heeft altijd een hele sterke vrouw met een heel goed en lief karakter. Ze heeft geluk dat die persoon die woorden dan echt voor het eerst hoort. Wij streamers hebben ze alleen wel al vaker gehoord.
Wist alleen Chantal het, of meer mensenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is het vieze van dit verhaal dus .
Ik denk dat je t ff moet gaan vragen aan Roel, vraag ook ff gelijk aan Tanja waarom ze nou zo moeilijk doetquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom hij die drang voelt om dat aan BB uit te leggen.
Zou hij dat ook gedaan hebben als die woorden met Chantal waren geweest? Nee dus.
Tanja: "Chantal, ik heb nu echt zin in een sigaret, ik zou wel willen stoppen"quote:Yep, ze heeft zeker een keer of tien aangegeven dat ze zin had in een peuk en het niet kon volhouden, zelfs diverse malen in een gesprek met Chantal...die dan vervolgens (eigenbelang) zei * Neee tan, dat moet je niet doen hoor....*
Never iemand (ook Chantal niet) horen zeggen dat ze gewoon kon gaan roken als ze opgefokt was en dat Chantal het dan zou overnemen..
Daarop moet ik je het antwoord schuldig blijven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wist alleen Chantal het, of meer mensen
ik ben geloof ik weer onhandig in het verwoordenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er werd haar 1000000x aangeboden om niet te stoppen, dat iemand anders dat zou willen doen. Maar nee, mevrouw is een doorzetter, en als ZIJ aan iets begint, nou, dan maakt ze het ook af hoor! Nooit second thoughts, noooooit gedacht/gedreigd om eruit te stappen ofzo, aan de vroedvrouw verteld dat ze best aan Nederland mag vertellen wat voor geslacht het baby'tje heeft en vervolgens totaal flippen...
Jij werkt voor Talpa? You got me for a second
Eensch hoor. Maar imho zijn die opvattingen teveel "ik ik ik" gericht terwijl de andere bewoners soms ook nog eens praktisch in het belang van de groep denken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben geloof ik weer onhandig in het verwoorden
Tanja heeft afwijkende opvattingen van wat solidair is en vind dat dat maar als standaard moet gelden ofzo. En dan is ze dus verbaasd en/of boos als daar niet aan voldaan wordt.
Snap dan nog niet waarom Chantal het over zou mogen nemen, die verdomde voorkeurspositie van Tanja toch ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daarop moet ik je het antwoord schuldig blijven.
Tanja wist het iig niet.
Volgens mij is het in de hele groep gezegd. Ze zijn volgens mij gaan vragen naar aanleiding van het pakje sigaretten in dat "pretpakket" voor Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wist alleen Chantal het, of meer mensen
Roel fan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik denk dat je t ff moet gaan vragen aan Roel, vraag ook ff gelijk aan Tanja waarom ze nou zo moeilijk doet
Ah okeey, dat was mij niet bekend, dacht dat alleen Chantal het wist (en angstvallig voor zich hield)quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de hele groep gezegd. Ze zijn volgens mij gaan vragen naar aanleiding van het pakje sigaretten in dat "pretpakket" voor Tanja.
Valt het zo opquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel fan?
Ik ook hoor... maar die reactie van hem slaat natuurlijk nergens op. Het was damage control ten top.
Maar goed, ander onderwerp
Ze MOEST ook als Tanja dat gewoon had aangegeven en niet had geinsinueerd of impliciete opmerkingen had gemaakt. De andere bewoners hadden daarop toegezien en Chantal had haar eer dan moeten redden door te stoppen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Gelul. En Chantal heeft zich gedrukt want die was doodbenauwd dat zij zou moeten.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:39 schreef svann het volgende:
Toch merkwaardig dat we hier nog tig keer zitten uit te kauwen waar we ons helemaal wild aan ergerden.
Het verwerken van virtueel opgedane frustraties?
Maso"s zijn we!
Minder goed moment van haar iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:41 schreef newsman het volgende:
Chantal op de blaat stoel
In eerste instantie hoefde Tanja niet mee te doen en moest er een keuze gemaakt worden tussen de rokende mensen in het huis.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:35 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Snap dan nog niet waarom Chantal het over zou mogen nemen, die verdomde voorkeurspositie van Tanja toch ook
Vertel is meerquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
OOOOOHOHOHOHHHOOOOO nu zijn ze weer achter Tanja's rug om aan het praten.
fijn dat je Tanja's rug nu laat zien, regie![]()
Zou ik ook zeggen.quote:In de live uitzending zei men dat de stress van een stoppende rokende zwangere mogelijk schadelijker kan zijn dan het doorroken tijdens de zwangerschap (dit hebben de bewoners overigens niet meegekregen volgens mij)
Tanja wist het niet eens, of heeft het niet geregisteerd toen het is gezegd. En natuurlijk had ze het op een andere manier moeten doen, maar ze is dan ook niet gaan roken omdat ze het niet volhield.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze MOEST ook als Tanja dat gewoon had aangegeven en niet had geinsinueerd of impliciete opmerkingen had gemaakt. De andere bewoners hadden daarop toegezien en Chantal had haar eer dan moeten redden door te stoppen.
Tanja's opmerkingen waren en konden worden geinterpreteerd worden als het normale gezeur van een roker die een paar dagen moest stoppen met roken, niet meer, niet minder.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In eerste instantie hoefde Tanja niet mee te doen en moest er een keuze gemaakt worden tussen de rokende mensen in het huis.
In de live uitzending zei men dat de stress van een stoppende rokende zwangere mogelijk schadelijker kan zijn dan het doorroken tijdens de zwangerschap (dit hebben de bewoners overigens niet meegekregen volgens mij)
Er moest een keuze gemaakt worden tussen Dido en Chantal...
Tanja wilde niet voor de zoveelste keer uitgesloten worden van deelname aan het e.a en riep spontaan * wat het ook is ( de weekopdracht) mag ik het overnemen van Roel BB? Asjeblieft??
(ze had dondersgoed door dat de bewoners het haar continu kwalijk namen dat ze niet mee hoefde te doen aan opdrachten)
BB had een missie voor Roel dus mocht Tanja het niet overnemen van Roel maar wél van Chantal of Dido (Tanja hoopte op een beetje respect van de groep en accepteerde de opdracht..)
Enfin, in een doos zaten sigaretten en Chantal rende met de twee pakjes naar de DBK...kwam met een teleurstelling op haar gezicht terug want de peuken waren voor Tanja als ze het niet kon volhouden of voor Tanja voor de donderdag erna...EN BB deelde Chantal mee dat..indien Tanja aangaf het niet vol te kunnen houden dit geen consequenties had voor het slagen van de weekopdracht omdat Chantal het dan moest (kon) overnemen...
Dat is het hele verhaal (de feiten)
Ik ook, maar ik baal wel dat Ralph weg is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:37 schreef BlaBlub het volgende:
Gooi dr nog ff een leuke Lieske foto tegen aan andersIk ben zo blij dat ze blijft
The usual. Roddeltante Chantal zegt rake dingen over Tanja, dat ze niet sociaal bezig is, dat Tanja het niet zo erg vond dat de groepsopdracht was verknalt, dat Tanja, JUIST Tanja zou moeten weten hoe het is om in een groep te functioneren aangezien ze in een internaat heeft gewoond... etc.quote:
En dan krijg je de neiging om madam met haar eigen lieslaarzen om d'r oren te meppenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef Rica het volgende:
Hoor Chantal nu zeggen "Ik vind het niet erg dat de weekopdracht is mislukt, maar de manier waarop".
Ze mocht het niet overnemen van Roel omdat Roel genomineerd was door Rikkert.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In eerste instantie hoefde Tanja niet mee te doen en moest er een keuze gemaakt worden tussen de rokende mensen in het huis.
In de live uitzending zei men dat de stress van een stoppende rokende zwangere mogelijk schadelijker kan zijn dan het doorroken tijdens de zwangerschap (dit hebben de bewoners overigens niet meegekregen volgens mij máár heeft Roel wel een paar keer eerder gezegd n.a.v het gezeur van anderen rondom het rookgedrag van Tanja...)
Enfin.
Er moest een keuze gemaakt worden tussen Dido en Chantal...
Tanja wilde niet voor de zoveelste keer uitgesloten worden van deelname aan het e.a en riep spontaan * wat het ook is ( de weekopdracht) mag ik het overnemen van Roel BB? Asjeblieft??
(ze had dondersgoed door dat de bewoners het haar continu kwalijk namen dat ze niet mee hoefde te doen aan opdrachten)
BB had een missie voor Roel dus mocht Tanja het niet overnemen van Roel maar wél van Chantal of Dido (Tanja hoopte op een beetje respect van de groep en accepteerde de opdracht..)
In een doos zaten sigaretten en Chantal rende met de twee pakjes naar de DBK...kwam met een teleurstelling op haar gezicht terug want de peuken waren voor Tanja als ze het niet kon volhouden of voor Tanja voor de donderdag erna...EN BB deelde Chantal mee dat..indien Tanja aangaf het niet vol te kunnen houden dit geen consequenties had voor het slagen van de weekopdracht omdat Chantal het dan moest (kon) overnemen...
Dat is het hele verhaal (de feiten)
Toegegeven door paps en mams (dat het niet door de zwangerschap komt dan hequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:43 schreef BBscanner het volgende:
Tanja is gewoon een naar narcistische mens! Dit heeft niks te maken met haar zwangerschap. Zo dat is eruit.
Ik ga slapen kan het niet meer aan horen![]()
Ik ook hoor, maar dat wist ik al een week langquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik baal wel dat Ralph weg is.
Trouwens, wat zitten de dames weer te zeuren over Tanja...en nog denk ik dat ze haar niet gaan nomineren.
zoals hij het gisteren roerend met Tanja eens was.............quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
Menno is het roerend met Chantal eensch
Lieve schat, ik ben geen Tanja freak (van mij mag Linda winnenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
The usual. Roddeltante Chantal zegt rake dingen over Tanja, dat ze niet sociaal bezig is, dat Tanja het niet zo erg vond dat de groepsopdracht was verknalt, dat Tanja, JUIST Tanja zou moeten weten hoe het is om in een groep te functioneren aangezien ze in een internaat heeft gewoond... etc.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef Loedertje het volgende:
Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef Rica het volgende:
Hoor Chantal nu zeggen "Ik vind het niet erg dat de weekopdracht is mislukt, maar de manier waarop".
[..]
En dan krijg je de neiging om madam met haar eigen lieslaarzen om d'r oren te meppen
Menno is het met iedereen die praat eensquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
Menno is het roerend met Chantal eensch
Ik weet ook niet wie asocialer is, Tanja of Chantal (wat bij betreft Tanja met toch een ruime voorsprong) maar we hadden het de hele tijd over Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben geen Tanja freak (van mij mag Linda winnen) maar....
JUIST Chantal heeft de groepsopdracht lopen te verknallen, juist Chantal was niet loyaal en niet eerlijk louter uit eigenbelang (roken roken roken!) Juist Chantal is verre van sociaal te noemen in deze..
Dat is niet Lieske hoorquote:
Weet ik, maar Lieske is in bed hè.. die kan ik dus niet meer capturen.quote:
En juist Chantal zit Tanja nu weer naar beneden te halen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
JUIST Chantal heeft de groepsopdracht lopen te verknallen, juist Chantal was niet loyaal en niet eerlijk louter uit eigenbelang (roken roken roken!) Juist Chantal is verre van sociaal te noemen in deze..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Als die meiden nou nog steeds Tanja niet gaan nomineren, dan is er toch wel iets heel erg mis.
Wat een saaie lieverd is het toch hequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik, maar Lieske is in bed hè.. die kan ik dus niet meer capturen.
He, wat een kutwijfquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
En juist Chantal zit Tanja nu weer naar beneden te halen.![]()
Maar ja, Chantal is dan ook een slang!
Chantal haalt iedereen die ff niet aanwezig is naar benedenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
En juist Chantal zit Tanja nu weer naar beneden te halen.![]()
Maar ja, Chantal is dan ook een slang!
Idd, opzouten zwangere sloeriequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mooie 5e BB hoor, maar dat zwangere ding is een zware domper, ze verpest het gewoon voor de bewoners en de kijkers
Weg met die.... eh ja wat is het.een zwangere....eh......ziekelijke enge liefdeloze,achterdochtige,schijnheilige enge vrouw...
nee joh, het is juist mooi dat ze het voor de bewoners verpestquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mooie 5e BB hoor, maar dat zwangere ding is een zware domper, ze verpest het gewoon voor de bewoners en de kijkers
Weg met die.... eh ja wat is het.een zwangere....eh......ziekelijke enge liefdeloze,achterdochtige,schijnheilige enge vrouw...
eens!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:49 schreef newsman het volgende:
Tanja weg en het is nou klaar.
Roel kan zijn geld wel verstoppen naast Chantals integriteitsgevoel, daar is al jaren niemand meer geweest denk ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En dan krijg je de neiging om madam met haar eigen lieslaarzen om d'r oren te meppen
Wat mij betreft niet saai.... maar wel lief ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat een saaie lieverd is het toch he![]()
Wel grappig zoals jij net als de andere kuddedieren haar een crackhoer noemt. Ik hoor niemand over Roel, die ook gewoon aan de drugs zit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Chantal zei het net wel heel treffend; BB = Tanja en Tanja = BB
Triest eigenlijk dat alles om Tanja draait, er zijn nog 10 echte BB'ers en die staan eigenlijk een beetje buitenspel door een zwangere crackh**r die de hoofdrol speelt...
Oh, dan weet ik een veel betere plaats bij Chantalquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel kan zijn geld wel verstoppen naast Chantals integriteitsgevoel, daar is al jaren niemand meer geweest denk ik.
T was een grapjequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet saai.... maar wel lief ja.
Ralph was ook een lieverd, maar hij was helaas de klos vanavond. Puur pech dat hij, als nummer 3 op veel polls, het net moest opnemen tegen de nummer 1 en 2.
Inderdaad, Tanja gisteren: "Ja, NOMINEER ME DAN!"quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Meiden... Tanja gaat er niet uit omdat ze dan die 5000 euro kwijt is. Daarom wil ze ook graag genomineerd worden
Waarom snappen ze dat niet
Ik vind Roel een crackslet hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel grappig zoals jij net als de andere kuddedieren haar een crackhoer noemt. Ik hoor niemand over Roel, die ook gewoon aan de drugs zit.
Tanja heeft één en ander wel eens geprobeerd (vóór haar zwangerschap)
Dat laatste woord zou ik dan weer niet gebruiken, maar het is nu wel tijd dat ze weggaat inderdaad.quote:
Dat zou dan niet zo slim zijn van zequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:55 schreef Kimske het volgende:
misschien nomineren ze d'r express niet, omdat ze dat juist wilt..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik een veel betere plaats bij Chantal
Moet nog wel even uitgerekt worden, dan passen er wel 500 briefjes van 20 EUR in.![]()
je klinkt weer angstvallig pro-tanja...quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel grappig zoals jij net als de andere kuddedieren haar een crackhoer noemt. Ik hoor niemand over Roel, die ook gewoon aan de drugs zit.
Tanja heeft één en ander wel eens geprobeerd (vóór haar zwangerschap)
Het is nu éénmaal zo dat deze BB om haar draait. Maar dat wisten de bewoners vóór ze het huis in gingen. Want Talpa wil koste wat kost de wereldprimeur met een bevalling in het BB-huis.
Het enige wat haar aan te rekenen valt is dat ze rookt. Maar dat doen er zoveel zwangere vrouwen. En ze is natuurlijk ook door Sjonnie met mooie praatjes het huis ingekomen.
Gisteren zei ze zelf al dat ze er te licht over gedacht heeft. En ze wilde weg. Maar BB heeft haar omgepraat, omdat ze hun primeur niet willen mislopen.
Zwart Gat?quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel: "To Boldly Go where No Man has Gone Before"
Ik ben vrij makkelijk in mn woordgebruik, mijn excuses de allereerste keer dat ik Tanja zou noem hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste woord zou ik dan weer niet gebruiken, maar het is nu wel tijd dat ze weggaat inderdaad.
Da's niet erg, als zij iets positiefs ziet, mag ze dat best kwijt. Is een forum ook voor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef Kimske het volgende:
[..]
je klinkt weer angstvallig pro-tanja...![]()
De eerste 3 levensjaren van een kind zijn het allerbelangrijkstequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het fijn voor de baby dat die haar eerste levensjaar nog niks kan herinneren. Mamma zal uitgefloten en uitgejouwd worden op straat als blijkt dat tijdens en na de bevalling ze volop in de aandacht staat van de (mainstream) media.
Triest. Misschien wordt haar baby ook wel het internaat opgeschopt. Lekker makkelijk verzorgen.
Ik wil niet als Roel klinken maar ik moet toch elke keer weer even op je fotoboek klikkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik ben vrij makkelijk in mn woordgebruik, mijn excuses de allereerste keer dat ik Tanja zou noem hoor![]()
Feiten zijn niet pro Tanja, is slechts een weergave van..quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef Kimske het volgende:
[..]
twas ook niet zo naar bedoeld als het nu overkomt.... ik was eerst ook pro Tanja, en ben echt spontaan geswitcht na gisteren... zit beetje te jennenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's niet erg, als zij iets positiefs ziet, mag ze dat best kwijt. Is een forum ook voor.![]()
Nee hoor. Ik vind het nog steeds een kutstreek, dat ze gisteren die peuk opstak.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef Kimske het volgende:
[..]
Hijquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's niet erg, als zij iets positiefs ziet, mag ze dat best kwijt. Is een forum ook voor.![]()
Oh verrek, jij was die ene met de Talpa-Tanja avatarquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:58 schreef Kimske het volgende:
[..]
twas ook niet zo naar bedoeld als het nu overkomt.... ik was eerst ook pro Tanja, en ben echt spontaan geswitcht na gisteren... zit beetje te jennen
Roel zegt dat idd ook elke dag tegen mequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil niet als Roel klinken maar ik moet toch elke keer weer even op je fotoboek klikken![]()
![]()
![]()
Cute!
Daar draait het jammergenoeg wel om ja, alles voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:52 schreef Wup het volgende:
[..]
nee joh, het is juist mooi dat ze het voor de bewoners verpest
da's leuk voor de kijkers
Onherkenbaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh verrek, jij was die ene met de Talpa-Tanja avatar
Hoi![]()
![]()
Ik heb ook maar ff gekeken,werd nieuwsgierig.. lief koppie hoor...quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil niet als Roel klinken maar ik moet toch elke keer weer even op je fotoboek klikken![]()
![]()
![]()
Cute!
gahah hallooooowquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh verrek, jij was die ene met de Talpa-Tanja avatar
Hoi![]()
![]()
Waarom heeft BB daar niks over gezegd?quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:48 schreef Loedertje het volgende:
Meen je echt dat je daardoor geschokt bent?quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik was al geschokt toen ik m'n hoogzwangere buurvrouw rokend de hond uit zag laten en dan nu dit ziekelijke vrouwtje in het huis...![]()
Een HOND!! Zwangerschap!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Meen je echt dat je daardoor geschokt bent?
Komt nog welquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:02 schreef svann het volgende:
[..]
Waarom heeft BB daar niks over gezegd?
wat knap dat jij haar kan volgen........quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:04 schreef newsman het volgende:
Zwaar he dat nomineren he Linda
Nog erger zelfs, flabbergasted...quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Meen je echt dat je daardoor geschokt bent?
Dát zou ik ook heel graag willen weten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:02 schreef svann het volgende:
Waarom heeft BB daar niks over gezegd?
Wauw, Parijs!quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:07 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, dames, naar bed.
Zaterdag naar Parijs,
Tjongejonge, ga ik helemaal naar stream 2 en wat zie ik? een slapende bewoner, en nu luister ik weer naar het slappe gelul van Channi, Ingi en Linni...quote:
Die namenquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tjongejonge, ga ik helemaal naar stream 2 en wat zie ik? een slapende bewoner, en nu luister ik weer naar het slappe gelul van Channi, Ingi en Linni...![]()
join the clubquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tjongejonge, ga ik helemaal naar stream 2 en wat zie ik? een slapende bewoner, en nu luister ik weer naar het slappe gelul van Channi, Ingi en Linni...![]()
Ja precies. Er zijn zoveel scenario's en verhaallijnen toe te passen om deze groep mensen. Jammer dat het altijd weer uitmondt op de Tanja-bash.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dát zou ik ook heel graag willen weten.
Ze hadden Chantal ook zo kunnen knippen en plakken dat iedereen kon zien waar madam mee bezig was (voorzien van wat scherpe commentaren..* Gut Chantal, waarom heb je je peuk niet uitgedrukt toen je doorhad dat Tanja het écht niet meer trok>*Waarom heb je je mond gehouden? Waarom heb JIJ ervoor gekozen om deze weekopdracht te laten mislukken> Je had toch gewoon 1 dagje in je bed kunnen blijven en niet kunnen roken? Dan had iedereen tenminste gehaktballetjes kunnen eten met heerlijke kruimige aardappelen en spinazie..maar nee, jij koos voor jezelf toch Chantal??) en haar vervolgens live in de uitzending kunnen confronteren met haar *eigenbelang* gedrag....risico was erg groot dan dan zowel Tanja als een deel van de groep plotseling een nieuwe zwart schaap hadden gehad...
Geen idee wat voor belang ze erbij hebben om Chantal een hand boven haar hoofd te houden .
Vraag mij af en toe af of Chantal een kennis van Hummie is en samen met haar op een roddel/stook redactie heeft gezeten .
ja had je ff sneller moeten zijn...en ik was net te laat voor een cap....sorryquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
The breakfastclub?quote:
Juist van de mensen waarvan je dacht dat ze ruimdenkend waren zag je de meest rare reacties.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:15 schreef Day het volgende:
Mijn god, we hebben het over een HOMO! Who gives a fuck!
Ik vond de reacties van de groep echt heel typisch. En de reacties van Roel spande voor mij echt de kroon.
Stream 6...quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:18 schreef klootje het volgende:
Je maakt mij nie wijs dat je zoveel ken blowen dat je vergeet dido te bonen,welke stream?
Ik geloof dat wij elkaar begrijpen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Juist van de mensen waarvan je dacht dat ze ruimdenkend waren zag je de meest rare reacties.
En dan het haantjes gedrag
*Menno is homo omdat hij de jongenregels heeft overtreden, hij aaide Dido ( en Dido is van mij !!!)
Roel zoende Linda ook heel intens terwijl hij wist dat Linda thuis ergens een Bartje heeft zitten...
Het was idd boeiend om te zien en te horen
Ja maar die zijn niet ziekelijk,achterdochtig,schijnheilig en liefdeloosquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:20 schreef Day het volgende:
[..]
maar er zo veel mensen in dat huis die VEEL sneakier zijn dan Tanja, niet normaal gewoon.
Ze zijn allemaal sneakier, Tanja kan het niet verbergen , de rest is daar iets meer in bedreven en voor sommigen is het dagelijkse kostquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:20 schreef Day het volgende:
maar er zo veel mensen in dat huis die VEEL sneakier zijn dan Tanja, niet normaal gewoon.
Nee, gewoon rantsoen, dit was een extreem rantsoen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:23 schreef Zaan-Dam het volgende:
maar moeten ze nu weer een week op uien en pindakaas leven eigenlijk???
quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal sneakier, Tanja kan het niet verbergen , de rest is daar iets meer in bedreven en voor sommigen is het dagelijkse kost
* Loedertje gaat slapen, boeiend dat groepsgedrag
dat was toch juist de bedoeling?quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:15 schreef Day het volgende:
Ik vond vanavond ook weer ZO mooi. Er wordt een gerucht in het huis gegooid: er kan een homo in het huis zitten. Wat doet de groep: gelijk speculeren/roddelen/anderen zo onder druk zetten dat ze gaan huilen!
Mijn god, we hebben het over een HOMO! Who gives a fuck!
Ik vond de reacties van de groep echt heel typisch. En de reacties van Roel spande voor mij echt de kroon.
Nog even dan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij elkaar begrijpen!
De meesten richten zich op het gedrag van Tanja (wat ook echt boeiend is), maar er zo veel mensen in dat huis die VEEL sneakier zijn dan Tanja, niet normaal gewoon.
En je zet de klok van de jacuzzi vast op de 2e zondag van februari (of wanneer het dan ook maar carnaval mag zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:30 schreef klootje het volgende:
Ik snap echt niet dat ze er niet een zooitje brabanders en limbos inzetten,je hebt meteen een orgie of zet er gewoon een krat cola en een doos bacardi in,calvinistische hockeyhuppelkutjes
En niet te vergeten het groepsgedrag van de kijkersquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:25 schreef Day het volgende:
En zeer zeker interessant dat groepsgedrag.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:30 schreef klootje het volgende:
Ik snap echt niet dat ze er niet een zooitje brabanders en limbos inzetten,je hebt meteen een orgie of zet er gewoon een krat cola en een doos bacardi in
Ja,je groningse dufklootfamilie slaapt allang,wisten jullie dat hoogzwanger echt lekker neukt?gewoon een vuilniszak over die groningse zuurpruim.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Keigaaf idee
* Loedertje is nu echt weg
Alles is gelukkig weer bij het oude, gezellig Lieske afzeiken met z' n allen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:31 schreef Zaan-Dam het volgende:
nu hebben ze het weer over Lieskedat ze onzeker is omdat ze in de spiegel kijkt...iedereen die vaak in de spiegel kijkt is onzeker...
Dat zat er dik in, verbaasd me niets. Ze weten nu in ieder geval dat ze gisteravond de meeste stemmen had, meer dan Roel. Zal me benieuwenquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:38 schreef newsman het volgende:
Gut de nominaties lieske heeft er al 3
Hoe weet Lieske dan dat ze de meeste stemmen heeft gekregen??quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:25 schreef vw_caddy het volgende:
Dat zat er dik in, verbaasd me niets. Ze weten nu in ieder geval dat ze gisteravond de meeste stemmen had, meer dan Roel. Zal me benieuwen![]()
Omdat je naam als eerste genoemd is hoef nog niet te betekenen dat je de meeste stemmen gehad hebt. Dus ze kan het in principe helemaal niet weten, alleen specatuleren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat zat er dik in, verbaasd me niets. Ze weten nu in ieder geval dat ze gisteravond de meeste stemmen had, meer dan Roel. Zal me benieuwen![]()
Ze hebben elkaar vorige week toch openlijk moeten nomineren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet Lieske dan dat ze de meeste stemmen heeft gekregen??
Omdat zij als eerste te horen kreeg dat ze mocht blijven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet Lieske dan dat ze de meeste stemmen heeft gekregen??
Vind het best wel een lieske opmerking.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:58 schreef johanvonnie het volgende:
Gisteren in de slaapkamer toen Ingrid, Roel, Dido en ROb zaten te gissen wie de homo zou zijn, viel de naam van Lieske. Roel zei toen: Ik weet zeker dat Lieske het niet is want ze noemde mij een player toen ik vertelde dat ik voor Dido had gekozen. Heeft iemand dat gehoord? Dat Lieske dat tegen Roel heeft gezegd??
Goeie timingquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:53 schreef regenworm het volgende:
Laat de haan maar kraaien
Misschien is Brenda wel een transsexueelquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:12 schreef stil het volgende:
Joost ligt weer naar zijn ??? Brenda te kijken.
Ja eerst hete die brandon nu brenda en joost noemt het altijd al bren/branquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien is Brenda wel een transsexueel![]()
![]()
![]()
Of Ingrid?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien is Brenda wel een transsexueel![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet gezien maar dat zou wel hilarisch zijn hahaquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
Heeft iemand de internet uitzending gezien? Ik hoorde dat Tanja's ouders boos wegliepen toen Ruud over de seksboerderij begon. Is dat waar?
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
Heeft iemand de internet uitzending gezien? Ik hoorde dat Tanja's ouders boos wegliepen toen Ruud over de seksboerderij begon. Is dat waar?
Heb ik niks van gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ook. Die mensen hebben toch al een kutleven met zo'n dochter.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:45 schreef Silmarwen het volgende:
Argh, ik had er nu wel bij willen zijn zeg
Ik heb net bij de buren zitten lezen (MW) en daar werd idd. bevestigd datquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |