Meen je echt dat je daardoor geschokt bent?quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik was al geschokt toen ik m'n hoogzwangere buurvrouw rokend de hond uit zag laten en dan nu dit ziekelijke vrouwtje in het huis...![]()
Een HOND!! Zwangerschap!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Meen je echt dat je daardoor geschokt bent?
Komt nog welquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:02 schreef svann het volgende:
[..]
Waarom heeft BB daar niks over gezegd?
wat knap dat jij haar kan volgen........quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:04 schreef newsman het volgende:
Zwaar he dat nomineren he Linda
Nog erger zelfs, flabbergasted...quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Meen je echt dat je daardoor geschokt bent?
Dát zou ik ook heel graag willen weten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:02 schreef svann het volgende:
Waarom heeft BB daar niks over gezegd?
Wauw, Parijs!quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:07 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, dames, naar bed.
Zaterdag naar Parijs,
Tjongejonge, ga ik helemaal naar stream 2 en wat zie ik? een slapende bewoner, en nu luister ik weer naar het slappe gelul van Channi, Ingi en Linni...quote:
Die namenquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tjongejonge, ga ik helemaal naar stream 2 en wat zie ik? een slapende bewoner, en nu luister ik weer naar het slappe gelul van Channi, Ingi en Linni...![]()
join the clubquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tjongejonge, ga ik helemaal naar stream 2 en wat zie ik? een slapende bewoner, en nu luister ik weer naar het slappe gelul van Channi, Ingi en Linni...![]()
Ja precies. Er zijn zoveel scenario's en verhaallijnen toe te passen om deze groep mensen. Jammer dat het altijd weer uitmondt op de Tanja-bash.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dát zou ik ook heel graag willen weten.
Ze hadden Chantal ook zo kunnen knippen en plakken dat iedereen kon zien waar madam mee bezig was (voorzien van wat scherpe commentaren..* Gut Chantal, waarom heb je je peuk niet uitgedrukt toen je doorhad dat Tanja het écht niet meer trok>*Waarom heb je je mond gehouden? Waarom heb JIJ ervoor gekozen om deze weekopdracht te laten mislukken> Je had toch gewoon 1 dagje in je bed kunnen blijven en niet kunnen roken? Dan had iedereen tenminste gehaktballetjes kunnen eten met heerlijke kruimige aardappelen en spinazie..maar nee, jij koos voor jezelf toch Chantal??) en haar vervolgens live in de uitzending kunnen confronteren met haar *eigenbelang* gedrag....risico was erg groot dan dan zowel Tanja als een deel van de groep plotseling een nieuwe zwart schaap hadden gehad...
Geen idee wat voor belang ze erbij hebben om Chantal een hand boven haar hoofd te houden .
Vraag mij af en toe af of Chantal een kennis van Hummie is en samen met haar op een roddel/stook redactie heeft gezeten .
ja had je ff sneller moeten zijn...en ik was net te laat voor een cap....sorryquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
The breakfastclub?quote:
Juist van de mensen waarvan je dacht dat ze ruimdenkend waren zag je de meest rare reacties.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:15 schreef Day het volgende:
Mijn god, we hebben het over een HOMO! Who gives a fuck!
Ik vond de reacties van de groep echt heel typisch. En de reacties van Roel spande voor mij echt de kroon.
Stream 6...quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:18 schreef klootje het volgende:
Je maakt mij nie wijs dat je zoveel ken blowen dat je vergeet dido te bonen,welke stream?
Ik geloof dat wij elkaar begrijpen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Juist van de mensen waarvan je dacht dat ze ruimdenkend waren zag je de meest rare reacties.
En dan het haantjes gedrag
*Menno is homo omdat hij de jongenregels heeft overtreden, hij aaide Dido ( en Dido is van mij !!!)
Roel zoende Linda ook heel intens terwijl hij wist dat Linda thuis ergens een Bartje heeft zitten...
Het was idd boeiend om te zien en te horen
Ja maar die zijn niet ziekelijk,achterdochtig,schijnheilig en liefdeloosquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:20 schreef Day het volgende:
[..]
maar er zo veel mensen in dat huis die VEEL sneakier zijn dan Tanja, niet normaal gewoon.
Ze zijn allemaal sneakier, Tanja kan het niet verbergen , de rest is daar iets meer in bedreven en voor sommigen is het dagelijkse kostquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:20 schreef Day het volgende:
maar er zo veel mensen in dat huis die VEEL sneakier zijn dan Tanja, niet normaal gewoon.
Nee, gewoon rantsoen, dit was een extreem rantsoen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:23 schreef Zaan-Dam het volgende:
maar moeten ze nu weer een week op uien en pindakaas leven eigenlijk???
quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal sneakier, Tanja kan het niet verbergen , de rest is daar iets meer in bedreven en voor sommigen is het dagelijkse kost
* Loedertje gaat slapen, boeiend dat groepsgedrag
dat was toch juist de bedoeling?quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:15 schreef Day het volgende:
Ik vond vanavond ook weer ZO mooi. Er wordt een gerucht in het huis gegooid: er kan een homo in het huis zitten. Wat doet de groep: gelijk speculeren/roddelen/anderen zo onder druk zetten dat ze gaan huilen!
Mijn god, we hebben het over een HOMO! Who gives a fuck!
Ik vond de reacties van de groep echt heel typisch. En de reacties van Roel spande voor mij echt de kroon.
Nog even dan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij elkaar begrijpen!
De meesten richten zich op het gedrag van Tanja (wat ook echt boeiend is), maar er zo veel mensen in dat huis die VEEL sneakier zijn dan Tanja, niet normaal gewoon.
En je zet de klok van de jacuzzi vast op de 2e zondag van februari (of wanneer het dan ook maar carnaval mag zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:30 schreef klootje het volgende:
Ik snap echt niet dat ze er niet een zooitje brabanders en limbos inzetten,je hebt meteen een orgie of zet er gewoon een krat cola en een doos bacardi in,calvinistische hockeyhuppelkutjes
En niet te vergeten het groepsgedrag van de kijkersquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:25 schreef Day het volgende:
En zeer zeker interessant dat groepsgedrag.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:30 schreef klootje het volgende:
Ik snap echt niet dat ze er niet een zooitje brabanders en limbos inzetten,je hebt meteen een orgie of zet er gewoon een krat cola en een doos bacardi in
Ja,je groningse dufklootfamilie slaapt allang,wisten jullie dat hoogzwanger echt lekker neukt?gewoon een vuilniszak over die groningse zuurpruim.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Keigaaf idee
* Loedertje is nu echt weg
Alles is gelukkig weer bij het oude, gezellig Lieske afzeiken met z' n allen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:31 schreef Zaan-Dam het volgende:
nu hebben ze het weer over Lieskedat ze onzeker is omdat ze in de spiegel kijkt...iedereen die vaak in de spiegel kijkt is onzeker...
Dat zat er dik in, verbaasd me niets. Ze weten nu in ieder geval dat ze gisteravond de meeste stemmen had, meer dan Roel. Zal me benieuwenquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:38 schreef newsman het volgende:
Gut de nominaties lieske heeft er al 3
Hoe weet Lieske dan dat ze de meeste stemmen heeft gekregen??quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:25 schreef vw_caddy het volgende:
Dat zat er dik in, verbaasd me niets. Ze weten nu in ieder geval dat ze gisteravond de meeste stemmen had, meer dan Roel. Zal me benieuwen![]()
Omdat je naam als eerste genoemd is hoef nog niet te betekenen dat je de meeste stemmen gehad hebt. Dus ze kan het in principe helemaal niet weten, alleen specatuleren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat zat er dik in, verbaasd me niets. Ze weten nu in ieder geval dat ze gisteravond de meeste stemmen had, meer dan Roel. Zal me benieuwen![]()
Ze hebben elkaar vorige week toch openlijk moeten nomineren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet Lieske dan dat ze de meeste stemmen heeft gekregen??
Omdat zij als eerste te horen kreeg dat ze mocht blijven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet Lieske dan dat ze de meeste stemmen heeft gekregen??
Vind het best wel een lieske opmerking.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:58 schreef johanvonnie het volgende:
Gisteren in de slaapkamer toen Ingrid, Roel, Dido en ROb zaten te gissen wie de homo zou zijn, viel de naam van Lieske. Roel zei toen: Ik weet zeker dat Lieske het niet is want ze noemde mij een player toen ik vertelde dat ik voor Dido had gekozen. Heeft iemand dat gehoord? Dat Lieske dat tegen Roel heeft gezegd??
Goeie timingquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:53 schreef regenworm het volgende:
Laat de haan maar kraaien
Misschien is Brenda wel een transsexueelquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:12 schreef stil het volgende:
Joost ligt weer naar zijn ??? Brenda te kijken.
Ja eerst hete die brandon nu brenda en joost noemt het altijd al bren/branquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien is Brenda wel een transsexueel![]()
![]()
![]()
Of Ingrid?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien is Brenda wel een transsexueel![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet gezien maar dat zou wel hilarisch zijn hahaquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
Heeft iemand de internet uitzending gezien? Ik hoorde dat Tanja's ouders boos wegliepen toen Ruud over de seksboerderij begon. Is dat waar?
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
Heeft iemand de internet uitzending gezien? Ik hoorde dat Tanja's ouders boos wegliepen toen Ruud over de seksboerderij begon. Is dat waar?
Heb ik niks van gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ook. Die mensen hebben toch al een kutleven met zo'n dochter.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:45 schreef Silmarwen het volgende:
Argh, ik had er nu wel bij willen zijn zeg
Ik heb net bij de buren zitten lezen (MW) en daar werd idd. bevestigd datquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |