Goeie timingquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:53 schreef regenworm het volgende:
Laat de haan maar kraaien
Misschien is Brenda wel een transsexueelquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:12 schreef stil het volgende:
Joost ligt weer naar zijn ??? Brenda te kijken.
Ja eerst hete die brandon nu brenda en joost noemt het altijd al bren/branquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien is Brenda wel een transsexueel![]()
![]()
![]()
Of Ingrid?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien is Brenda wel een transsexueel![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet gezien maar dat zou wel hilarisch zijn hahaquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
Heeft iemand de internet uitzending gezien? Ik hoorde dat Tanja's ouders boos wegliepen toen Ruud over de seksboerderij begon. Is dat waar?
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
Heeft iemand de internet uitzending gezien? Ik hoorde dat Tanja's ouders boos wegliepen toen Ruud over de seksboerderij begon. Is dat waar?
Heb ik niks van gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ook. Die mensen hebben toch al een kutleven met zo'n dochter.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:45 schreef Silmarwen het volgende:
Argh, ik had er nu wel bij willen zijn zeg
Ik heb net bij de buren zitten lezen (MW) en daar werd idd. bevestigd datquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |