abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2005 @ 23:49:29 #1
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31014236
Voor alle vragen, opmerkingen en klachten over topics, postings en modereeracties moet je hier zijn.

Zie Normen & Waarden van het Politieke Forum

Ook is er de mogelijkheid tot mailen:
- sizzler@fok.nl
- sidekick@fok.nl
- extrawaskracht@gmail.com
pi_31014402
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het wordt afgesloten met een zin/stelling waarop prima een discussie zou kunnen ontstaan. Er is dus wel een aanknopingspunt om op door te gaan.
Hij heeft wel meer topics geopend met dit onderwerp . Misschien is het handig om een [Centraal] McCarthy-onderwerpen topic te openen, met als OP de 4 McCarthymeningen. .
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik hoop niet dat elke beslissing die ik neem zo aangevochten wordt zeg
Ik ook niet...ik kom zelden in FB .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31014642
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hij heeft wel meer topics geopend met dit onderwerp . Misschien is het handig om een [Centraal] McCarthy-onderwerpen topic te openen, met als OP de 4 McCarthymeningen. .
[..]

Ik ook niet...ik kom zelden in FB .
Zo'n topic is er al een keer geweest .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31014683
quote:
Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Topics waar geen interesse voor is vervuilen POL.
Neehoor, die zakken vanzelf naar beneden tussen de topics waar wél interesse voor is. Overigens is de algemene POL-interesse natuurlijk breder dan jouw eigen interesse. En dus kan je niet op voorhand al zeggen dat dit een topic betreft waar "geen interesse" voor is.
quote:
Een discussie over de woordenschat van mensen heeft niets met politiek te maken.
Als dat het enige punt was dan had er wel een slot op gezeten. Vergelijk het KLB: je mag het over -bijna- elk politiek onderwerp hebben, als het maar niet over de users zelf gaat.
quote:
Wat ben je eigenlijk van plan met POL? Ga je gewoon de Sisi-lijn doorzetten?
Zijn antwoord op deze vraag juich ik toe.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31014725
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ook is er de mogelijkheid tot mailen:
- sizzler@fok.nl
- sidekick@fok.nl
- extrawaskracht@gmail.com
Vergeet tvlxd@fok.nl niet, !
pi_31014791
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef sizzler het volgende:

[..]

Neehoor, die zakken vanzelf naar beneden tussen de topics waar wél interesse voor is. Overigens is de algemene POL-interesse natuurlijk breder dan jouw eigen interesse. En dus kan je niet op voorhand al zeggen dat dit een topic betreft waar "geen interesse" voor is.
Als ik daar wel een inschatting van kan maken, kunnen jullie dat ook wel denk ik . Dat kun je meestal al aan de username+topictitel zien.
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef sizzler het volgende:
Als dat het enige punt was dan had er wel een slot op gezeten. Vergelijk het KLB: je mag het over -bijna- elk politiek onderwerp hebben, als het maar niet over de users zelf gaat.
Ook als je steeds met hetzelfde onderwerp komt in andere woorden? Dat voelt drammerig aan.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31015058
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ook als je steeds met hetzelfde onderwerp komt in andere woorden?
Dat is een andere discussie. Als het teveel op een ander topic lijkt dan kan er wel een slot op. Maar de laatste zin van zijn openingspost is op zich best een interessante stelling.
pi_31015124
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:17 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat is een andere discussie. Als het teveel op een ander topic lijkt dan kan er wel een slot op. Maar de laatste zin van zijn openingspost is op zich best een interessante stelling.
Dan mag er wel een fatsoenlijke OP en relevante TT komen. Laten we eerlijk wezen, belabberde OP.
pi_31015203
Tja, McCarthy.. een schertsfiguur dat altijd de rechtse kant kiest, als het moet in de extreme hoek en dat is meer regelmaat dan uitzondering. Ik denk dat hij nog een hoop te leren heeft en dat zijn ontwikkeling en allesfobie ooit tot een wat concreter oordeel zal leiden. Tot die tijd mag ie het wat mij betreft blijven proberen..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 29 september 2005 @ 00:25:24 #10
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31015211
Ik stel een ploegendienst voor. De vorige feedback stond ik RQ te woord. Sizzler deze feedback en Sidekick dan de volgende?
pi_31015235
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik stel een ploegendienst voor. De vorige feedback stond ik RQ te woord. Sizzler deze feedback en Sidekick dan de volgende?
tsss, je hebt geeneens een @fok adres
  donderdag 29 september 2005 @ 00:27:14 #12
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31015259
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:26 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

tsss, je hebt geeneens een @fok adres
All in due time.
pi_31015572
quote:
pi_31022550
quote:
Je bent erg optimistisch dat je denkt dat het volgende feedbacktopic pas over 2 maanden er is.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_31022765
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:21 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dan mag er wel een fatsoenlijke OP en relevante TT komen. Laten we eerlijk wezen, belabberde OP.
pi_31024890
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef RichardQuest het volgende:

[..]
De openingspost had beter gekund. Als in: meer bedachtzaam, meer genuanceerd en respectvoller. De titel is ook vrij polariserend. Had dat beter gekund? Ja. Maar de laatste zin is zeker discussiewaardig. En omdat daar -gelukkig- inhoudelijk op ingegaan wordt heeft het topic bestaansrecht. Als iemand een betere TT weet dan heb ik er overigens geen probleem mee als die wordt aangepast.
pi_31025267
Zo belangrijk is McCarthy niet voor mij .

Het is vervelend dat het altijd zo is bij McCarthy.
pi_31026375
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef RichardQuest het volgende:
Zo belangrijk is McCarthy niet voor mij .

Het is vervelend dat het altijd zo is bij McCarthy.

Ja, da's best jammer. Eigenlijk zouden we er een 2e bij moeten hebben
pi_31026890
Waarom?
pi_31027626
Het is net als met ratjes, isoleer ze en ze gaan dood van de eenzaamheid
pi_31027893
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:00 schreef Tafkahs het volgende:
Het is net als met ratjes, isoleer ze en ze gaan dood van de eenzaamheid
Dan gaan ze naar de onderwereld
pi_31035827
Mag ik ook feedbacken?

Is dit niet dubbel?
Iedereen hetzelfde belastingtarief Deel 2

Vlaktax

Die onderste is nieuw.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31036375
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef sigme het volgende:
Mag ik ook feedbacken?
Jawel. Bedankt voor het melden.
pi_31036801
pi_31038591
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:06 schreef RichardQuest het volgende:
in welk land zou je het liefst arm zijn

Opsomtopic.
leuk he, iets kapot maken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 29 september 2005 @ 20:55:22 #26
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31038792
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik heb dat topic gesloten, niet RQ.

De reden daarvoor heb ik denk ik vrij duidelijk uiteengezet. Daar wil ik nog wel aan toevoegen dat het voor mij belangrijker was dat het doel van McCarthy eindelijk gegeven was en dat het doel dus was om een poll te houden en daar statistieken uit te verzamelen dan dat het verziekt werd met heen en weer gezeik.
Prima dat hij dat wil doen en het kan interessant zijn, maar daar is POL noch FOK! voor.
pi_31038969
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De reden daarvoor heb ik denk ik vrij duidelijk uiteengezet. Daar wil ik nog wel aan toevoegen dat het voor mij belangrijker was dat het doel van McCarthy eindelijk gegeven was en dat het doel dus was om een poll te houden en daar statistieken uit te verzamelen dan dat het verziekt werd met heen en weer gezeik.
Prima dat hij dat wil doen en het kan interessant zijn, maar daar is POL noch FOK! voor.
en door wie werd het verziekt? door ts zelf?

leuk dat je luistert naar iemand die eigenlijk alleen nog maar in fb te vinden is inplaats van echt normale zinnige bijdragen te leveren in topics? leuk dat je mod bent.
pi_31039069
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Je weet niet half hoe goed ik me nu voel. *biertje opentrekt.
pi_31039118
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

leuk dat je luistert naar iemand die eigenlijk alleen nog maar in fb te vinden is inplaats van echt normale zinnige bijdragen te leveren in topics?
Hangt daar het gelijk van af?
quote:
leuk dat je mod bent.
Hij is goed bezig.
  donderdag 29 september 2005 @ 21:04:01 #30
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31039129
quote:
Zo is het wel weer leuk geweest.

Er leek even een discussie op gang te komen, die komt er blijkbaar niet meer. Daarnaast is dit geen huiswerk-forum. McCarthy, als je dit soort ingevulde lijstjes wil hebben kan je een link aanmaken in je signature naar een eigen website
aanvankelijk vond je het een goed topic, je beantwoord zelf ook andere mods antwoorden ook, andere mensen vinden het ook leuk.

Vervolgens gaat er iemand lopen zeiken, en zeiken en zeiken en dan sluit je het.

Beejte raar, zou hij dan maar weer open kunnen.

oh,

1. het is natuurlijk geen huiswerk
2. Ik gan natuurlijk niet meteen zeggen wat hier de bedoeling van is. Dat beinvleod de antwoorden, DUH
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 29 september 2005 @ 21:04:55 #31
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31039166
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en door wie werd het verziekt? door ts zelf?

leuk dat je luistert naar iemand die eigenlijk alleen nog maar in fb te vinden is inplaats van echt normale zinnige bijdragen te leveren in topics? leuk dat je mod bent.
Maak je geen zorgen hoor, ik kies mijn eigen weg wel.

Gister verschilden hij en ik van mening over een topic, vandaag vind ik dat een ander topic inderdaad een slotje verdient.
pi_31039241
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:03 schreef sizzler het volgende:

Hij is goed bezig.
net ff niet, maar over het algemeen bedoelde ik het absoluut niet cynisch.
  donderdag 29 september 2005 @ 21:07:25 #33
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31039256
quote:
ROFL
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31039283
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:02 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

ik denk dat ik het wel weet gezien mijn reactie. geniet van je nieuwe rol als verlinker en lachertje van fok! verslik je niet in je enthousiasme.
pi_31039284
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen hoor, ik kies mijn eigen weg wel.

Gister verschilden hij en ik van mening over een topic, vandaag vind ik dat een ander topic inderdaad een slotje verdient.
Geef nou maar toe dat ik je aan een lijntje heb.
  donderdag 29 september 2005 @ 21:10:01 #36
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31039359
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je ziet toch wel eens regelmatig poll's langs komen in POL
Waarom mag dat nu niet? Omdat de namen van de landen in het engels* zijn

* wat echt totaal irrelvant is voor de discussie maar goed.
  donderdag 29 september 2005 @ 21:10:47 #37
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31039388
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:02 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

uiteraard, je hebt net de boel leuk weten te verzieken

SCH kloontje?
  donderdag 29 september 2005 @ 21:13:29 #38
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31039488
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef McCarthy het volgende:

[..]

aanvankelijk vond je het een goed topic, je beantwoord zelf ook andere mods antwoorden ook, andere mensen vinden het ook leuk.

Vervolgens gaat er iemand lopen zeiken, en zeiken en zeiken en dan sluit je het.

Beejte raar, zou hij dan maar weer open kunnen.

oh,

1. het is natuurlijk geen huiswerk
2. Ik gan natuurlijk niet meteen zeggen wat hier de bedoeling van is. Dat beinvleod de antwoorden, DUH
Eerder was er een mogelijkheid dat er nog wat achter zat. Daar hadden we inderdaad om kunnen vragen, daar heb je gelijk in. Dat bleek echter niet zo te zijn en dat maakt het niet minder dan een opsomtopic.
pi_31039557
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:10 schreef McCarthy het volgende:

[..]

SCH kloontje?
Kut, gesnapt.
pi_31039588
quote:

[..]

Dat speelt toch wel degelijk mee. Ik lurk zo nu en dan wat mee en dan vallen de topics die jij opent nou niet bepaald op als overlopend van zorgvuldigheid in de formuleringen.
pi_31039596
quote:

[..]

SCH kloontje?
laat die joker maar lekker geil worden van zijn eigen dommigheid. volgende keer iets duidelijkere post voorkomt opsomming.
pi_31039669
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:15 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

Dat speelt toch wel degelijk mee. Ik lurk zo nu en dan wat mee en dan vallen de topics die jij opent nou niet bepaald op als overlopend van zorgvuldigheid in de formuleringen.
Ik noem het diarree.
  donderdag 29 september 2005 @ 21:18:24 #43
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31039676
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Eerder was er een mogelijkheid dat er nog wat achter zat. Daar hadden we inderdaad om kunnen vragen, daar heb je gelijk in. Dat bleek echter niet zo te zijn en dat maakt het niet minder dan een opsomtopic.
natuurlijk zit er wel wat achter

ik maak zelfs nog even melding dat de data in excel verwerkt gaat worden.
pi_31039713
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik noem het diarree.
is dat je voornaam?
  donderdag 29 september 2005 @ 21:20:38 #45
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31039764
quote:

[..]

Dat de lijst in het Engels was heb ik niet aangehaald en is voor mij geen argument. Mijn argument heb ik eerder uiteengezet.
Over dat polls voorbijkomen, ja, die zijn er wel eens (uitzonderlijk, maar ze zijn er) maar daar is dan wel iets aan gekoppeld. Het is nooit slechts een: "Kies hier uit, want ik wil wat data verzamelen."
pi_31039830
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is dat je voornaam?
Ik zou mezelf niet graag naar McCarthy's topics noemen.
  donderdag 29 september 2005 @ 21:24:01 #47
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31039908
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat de lijst in het Engels was heb ik niet aangehaald en is voor mij geen argument. Mijn argument heb ik eerder uiteengezet.
Over dat polls voorbijkomen, ja, die zijn er wel eens (uitzonderlijk, maar ze zijn er) maar daar is dan wel iets aan gekoppeld. Het is nooit slechts een: "Kies hier uit, want ik wil wat data verzamelen."
als jij iets als onderzoeker/psycholoog gaat onderzoeken ga je toch ook niet meteen alles uit de doekjes doen. Ik wil dat mensen onbevooroordeelt kiezen. Bovendien is er uiteraard gelegenheid om er gezellig bij te praten wat andere mensen doen.

Het is gewoon een leuk topic en misschien zijn de uitkomsten ook leuk.

zoals ik al zei, ik ga ze allemaal in excel stoppen en dan voer ik er wat berekeningen op uit.
pi_31040024
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:22 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik zou mezelf niet graag naar McCarthy's topics noemen.
doe niet zo zielig. je bent geen haar beter. eerder stigmatiserender en bagetalliserender. veel meer dan dunne poep komt er niet uit je vingers.
  donderdag 29 september 2005 @ 21:30:36 #49
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31040200
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:24 schreef McCarthy het volgende:

[..]

als jij iets als onderzoeker/psycholoog gaat onderzoeken ga je toch ook niet meteen alles uit de doekjes doen. Ik wil dat mensen onbevooroordeelt kiezen. Bovendien is er uiteraard gelegenheid om er gezellig bij te praten wat andere mensen doen.

Het is gewoon een leuk topic en misschien zijn de uitkomsten ook leuk.

zoals ik al zei, ik ga ze allemaal in excel stoppen en dan voer ik er wat berekeningen op uit.
De SC is er om leuk te babbelen. Verder is het een opsomtopic. Statistiek verzamel je maar op je eigen website.
En inderdaad, het kan leuk zijn, maar dit is niet de juiste plek daarvoor.
pi_31040230
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

doe niet zo zielig. je bent geen haar beter. eerder stigmatiserender en bagetalliserender. veel meer dan dunne poep komt er niet uit je vingers.
Dank je wel, maar jij hebt EW niet aan een lijntje.
  donderdag 29 september 2005 @ 22:08:51 #51
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31041659
Yildiz, ik begrijp dat burgervrijheden je dierbaar zijn ( wat een actie ) , maar het hoeft niet centraal. Eventueel wordt het een reeks.
Betreft: Burgervrijheden onder druk
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:11:46 #52
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31070866
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:21:34 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_31071180
Verwijderd.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:22:23 #54
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31071212
weer een plusje achter je naam
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:22:47 #55
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31071227
btw: waar zijn mensen als SCH & thabit. Altijd lachen met die gasten.
pi_31072967
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Sidekick het volgende:
Verwijderd.
That's the spirit!

In verband met Europa: "Nun! Volk steh auf und Sturm brich los!"
Die Fahne hoch! Die reihen fest geschlossen
Op socialisten! Sluit de rijen! Het Rode Vaandel volgen wij!
pi_31087444
In deze wereld van multimediale overvloed ...

Is dit een normale reactie ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31094125
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:46:54 #59
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31094162
Syp Wynia (columnist elsevier) wilt weten op welk forum ik die OP over 1e levensbehoeften heb geplaatst. Mag dat?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:52:03 #60
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31094370
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
In deze wereld van multimediale overvloed ...

En dan hier verder ?
dat viel toch wel mee
maar bij deze beloof ik je niet meer te beledigen
Jouw psychische welbevinden gaat mij namelijk erg aan het hart
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:32:05 #61
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_31095563
McCarthy, heb je zelf niet door dat je wereldvreemd bent? Hoe oud ben je als ik vragen mag?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:33:36 #62
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31095614
en de aanwijzingen daarvoor zouden moeten zijn?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:36:13 #63
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31095696
ik ben trouwens 12 jaar oud. Ik zit nu in de brugklas en heb net mijn eerste repetitie gehad.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:44:23 #64
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_31095967
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:33 schreef McCarthy het volgende:
en de aanwijzingen daarvoor zouden moeten zijn?
Je radicale visies zonder zicht op de gevolgen. Je kan best vinden dat alle sociale zekerheid moet worden geprivatiseerd, het gevolg is wel dat de helft van de bevolking de armoede ingaat. Wees een kerel en geef dat als de gevolgen.

Hoewel ik wel een meer liberaal stelsel voorsta sla jij helemaal door. Het is jammer dat je het zelf niet door hebt.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:52:20 #65
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31096206
waar zeg ik dan dat alle sociale zekerheid moet worden geprivatiseerd?
quotes graag
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:56:29 #67
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31096342
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef McCarthy het volgende:
Syp Wynia (columnist elsevier) wilt weten op welk forum ik die OP over 1e levensbehoeften heb geplaatst. Mag dat?
Heb jij een lijntje met Syp Wynia?

Om je vraag te beantwoorden: ik zie niet in waarom je niet aan anderen zou mogen zeggen waar jij een stukje op fok gepost hebt?! Lijkt me niet dat FOK! daar over gaat.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:57:36 #68
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31096378
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Heb jij een lijntje met Syp Wynia?
zijn email staat gewoon onder elke column in de elsevier. ik dacht ik geef hem een column tip
quote:
Om je vraag te beantwoorden: ik zie niet in waarom je niet aan anderen mag zeggen waar jij een stukje op fok gepost hebt?!
goed hij krijgt de link
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:03:59 #69
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31096592
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef McCarthy het volgende:

[..]

zijn email staat gewoon onder elke column in de elsevier. ik dacht ik geef hem een column tip
[..]

goed hij krijgt de link
Succes d'r mee.

Even wat anders, kan je voortaan je gelijk proberen te halen met argumenten ipv te gaan schelden (zie posts van LangeTabbetje)?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:05:13 #70
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31096627
ik scheld zelden
ik wordt bovendien regelmatig voor dom en minderjarig uitgemaakt. Dat is ook niet aardig. Moet je ook wat van zeggen hoor.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:06:37 #71
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31096672
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef McCarthy het volgende:
ik scheld zelden
ik wordt bovendien regelmatig voor dom en minderjarig uitgemaakt. Dat is ook niet aardig. Moet je ook wat van zeggen hoor.
Akkoord. Echter eerdere posts waren reeds weggehaald door SK.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:07:49 #72
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_31096707
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef McCarthy het volgende:
ik scheld zelden
Die argumenten berusten dan ook op de waarheid. Je onvolwassenheid is af te leiden uit je postgedrag.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:11:05 #73
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31096810
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Je onvolwassenheid is af te leiden uit je postgedrag.
die jij zou onderbouwen met een quote weet je nog
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:39:34 #74
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31099747
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef McCarthy het volgende:

[..]

[..]

goed hij krijgt de link
*proest* Succes.
pi_31099899
Ik krijg zowaar waardering voor JanMichiel. Goed bezig, dude
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:58:37 #76
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:09:03 #77
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31102379
Plaatje verwijderd. Hoewel het doel niet was dat Wilders omgelegd moest worden, integendeel, is het niet gepast om zulke zieke plaatjes hier te plaatsen.

Dit gaat me wel na aan het hart, omdat het de ware aard van bepaalde clubs blootlegt.

Als de poster er problemen mee heeft dat ik het verwijderd heb ben ik bereid hierover ruggespraak te houden met mijn mede-modjes.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:12:55 #78
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102494
Nou, ik ben geen mod, maar het lijkt me gewoon niet fris. Het is een oproep tot moord, niet van de poster wel weliswaar, maar toch.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:16:03 #79
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31102587
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:12 schreef Floripas het volgende:
Nou, ik ben geen mod, maar het lijkt me gewoon niet fris. Het is een oproep tot moord, niet van de poster wel weliswaar, maar toch.
Het is absoluut niet fris. Het probleem wat ik met de verwijdering heb, die ik zelf heb gedaan, is dat als je dat soort walgelijke dingen niet kan laten zien dat het nooit bekend wordt dat deze groepen zo denken. Het tonen van zulke afbeeldingen kan dus wel degelijk een nuttige bijdrage leveren aan een discussie, mits in de juiste context.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:17:57 #80
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102637
Hm, ik snap je punt. Maar die groep, daar heb ik nog nooit van gehoord. Als we dat toestaan, krijgen ze naamsbekendheid, dat lijkt me ook niet fijn.

Kijk, als dit nou een GroenLinks-poster was geweest...
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:20:14 #81
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31102699
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef Floripas het volgende:
Hm, ik snap je punt. Maar die groep, daar heb ik nog nooit van gehoord. Als we dat toestaan, krijgen ze naamsbekendheid, dat lijkt me ook niet fijn.

Kijk, als dit nou een GroenLinks-poster was geweest...
Dan verviel het argument van naamsbekendheid, dat klopt. Het is een lastige kwestie, daarom gaf ik al aan dat als de poster in beroep wil gaan dat die mogelijkheid wat mij betreft openstaat.
pi_31102742
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dit gaat me wel na aan het hart, omdat het de ware aard van bepaalde clubs blootlegt.

Als de poster er problemen mee heeft dat ik het verwijderd heb ben ik bereid hierover ruggespraak te houden met mijn mede-modjes.
Dat van die clubs moet je even in de ijskast zetten.
De groep internationale stalinisten is volkomen onbekend en bovendien is het in extreemlinkse kringen niet gebruikelijk 'stalinisten' in de naam te zetten.
Eveneens zijn dergelijke moordoproepen abnormaal voor nederlandse communisten, voor zover ze nog bestaan.
Het meest waarschijnlijke is dat een scholiertje wat heeft zitten te fotosoepen en tuk was op een rel.
En het kan ook een rechtse internethooligannetje geweest zijn.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:23:56 #83
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102786
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De groep internationale stalinisten is volkomen onbekend en bovendien is het in extreemlinkse kringen niet gebruikelijk 'stalinisten' in de naam te zetten.
Evenmin zijn dergelijke moordoproepen abnormaal voor nederlandse communisten, voor zover ze nog bestaan.
Het meest waarschijnlijke is dat een scholiertje wat heeft zitten te fotosoepen en tuk was op een rel.
En het kan ook een rechtse inernethooligannetje geweest zijn.
Goed punt. Ik sluit dat allemaal niet uit. Met zo'n duidelijke verwijzing naar én de internatioanle socialisten (die geflipt zijn, maar het niet zouden bedenken om zo'n poster te maken), én de moord op Pim Fortuyn, tsja. Dit riekt naar provocerend puberwerk.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:24:32 #84
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31102803
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:21 schreef Bluesdude het volgende:
Eveneens zijn dergelijke moordoproepen abnormaal voor nederlandse communisten, voor zover ze nog bestaan.
En het kan ook een rechtse internethooligannetje geweest zijn.
Dat zijn ook twee mogelijkheden.

Ik ben niet goed bekend met de internationale stalinisten, maar het argument wat je geeft is er wel eentje die meegenomen zou worden mocht de poster er problemen mee hebben. Bedankt daarvoor.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:28:14 #85
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102892
Ik ken ze ook niet, en ik grossier in kennis over schimmige politieke clubjes.
pi_31103032
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Ik ben niet goed bekend met de internationale stalinisten,

Iedereen is dat met jou, want die groep bestaat niet.
Wie zich nu nog stalinist noemt in Nederland is boven de 50 en zal zeker niet zulke moordoproepen plaatsen.
Het idee dat die groep of extreemlinks in nederland, zover die bestaat, Wilders verkettert tot racist bestaat veel eerder bij rechtsradicalen.
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
maar het argument wat je geeft is er wel eentje die meegenomen zou worden mocht de poster er problemen mee hebben. Bedankt daarvoor.
Ik had die poster niet gezien toen die zaak speelde en het was nuttig die nu wel te zien.
Je hebt gelijk om die foto weg te halen van Fok.
Het is een moordoproep die niet herhaald moet worden.
En Fok kan er moeilijkheden meekrijgen
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:37:34 #87
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31103137
Als de club niet bestaat of als het wel bestaat en die poster niet gemaakt heeft is het een non-discussie en is het sowieso juist dat het verwijderd is. Fin.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:38:54 #88
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31103272
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als de club niet bestaat of als het wel bestaat en die poster niet gemaakt heeft is het een non-discussie en is het sowieso juist dat het verwijderd is. Fin.
That's the spirit.
Wie graag de foto nog wilt zien, moet maar zelf zoeken bij geenstijl.
pi_31103678
Hoi..toch nog even terugkomen.
Als ik Wilders was zou ik ook van Fok eisen die foto te verwijderen.
De man is een foute bal gehakt, maar hij heeft mijn steun dan hierin.
  zondag 2 oktober 2005 @ 01:55:29 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31104845
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:56 schreef Bluesdude het volgende:
Hoi..toch nog even terugkomen.
Als ik Wilders was zou ik ook van Fok eisen die foto te verwijderen.
De man is een foute bal gehakt, maar hij heeft mijn steun dan hierin.
Los van mijn persoonlijke kijk heeft FOK! zich aan de wet te houden. Doodsbedrijgingen publiceren zijn niet legaal.
  zondag 2 oktober 2005 @ 09:51:54 #92
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31107047
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 01:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Los van mijn persoonlijke kijk heeft FOK! zich aan de wet te houden. Doodsbedrijgingen publiceren zijn niet legaal.
rrrr. Wanneer komt er een wet op spelling?
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:11:59 #93
45281 Priapus
Enorme Lul
pi_31111330
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 09:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oje De hoogopgeleide spellingsdeskundige.
In die wet moet dan zeker ook staan dat het verleden deelwoord van afbiezen in het vervolg afgebiest moet zijn.

Hoogmoed komt voor de val OH HOOGOPGELEIDE
In verband met Europa: "Nun! Volk steh auf und Sturm brich los!"
Die Fahne hoch! Die reihen fest geschlossen
Op socialisten! Sluit de rijen! Het Rode Vaandel volgen wij!
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:11:07 #94
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31129753
De Koningin moet meer macht krijgen

je sluit het topic met het commentaar dat het dubbel is en dan geef je in de eindpost een link naar hetzelfde topic dat je net sloot?????????????//
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:12:01 #95
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31129780
pi_31130447
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De Koningin moet meer macht krijgen

je sluit het topic met het commentaar dat het dubbel is en dan geef je in de eindpost een link naar hetzelfde topic dat je net sloot?????????????//
De juiste link staat er nu in.

Mag ik meteen vragen de topics die je in POL opent iets realistischer te benaderen? Dank u.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:53:23 #97
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_31131344
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 09:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

. De nieuwe Spellingwet is net afgelopen week door de Eerste Kamer gekomen. Serieus. . De oude wet bevatte namelijk nog de spellingsregels van de spellingsherziening in 1947. Beetje verouderd. In de nieuwe wet wordt gewoon naar de spellingsregels van de Taalunie verwezen. Hoeft die Spellingwet ook niet elke keer aangepast te worden.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:55:37 #98
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_31131456
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Twee posts eronder staat door een quote wel nog een link naar het bewuste plaatje (de onderste link van de twee).

Dubbele Nationaliteit belemmert integratie
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:01:25 #99
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31131723
Frankrijk.
ik stoor me aan de punt in de titel
  maandag 3 oktober 2005 @ 02:10:58 #100
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31134972
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef freako het volgende:

[..]

Twee posts eronder staat door een quote wel nog een link naar het bewuste plaatje (de onderste link van de twee).

Dubbele Nationaliteit belemmert integratie
Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')