That's the spirit!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Sidekick het volgende:
Verwijderd.
dat viel toch wel meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
In deze wereld van multimediale overvloed ...
En dan hier verder ?
Je radicale visies zonder zicht op de gevolgen. Je kan best vinden dat alle sociale zekerheid moet worden geprivatiseerd, het gevolg is wel dat de helft van de bevolking de armoede ingaat. Wees een kerel en geef dat als de gevolgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:33 schreef McCarthy het volgende:
en de aanwijzingen daarvoor zouden moeten zijn?
Heb jij een lijntje met Syp Wynia?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef McCarthy het volgende:
Syp Wynia (columnist elsevier) wilt weten op welk forum ik die OP over 1e levensbehoeften heb geplaatst. Mag dat?
zijn email staat gewoon onder elke column in de elsevier. ik dacht ik geef hem een column tipquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Heb jij een lijntje met Syp Wynia?
goed hij krijgt de linkquote:Om je vraag te beantwoorden: ik zie niet in waarom je niet aan anderen mag zeggen waar jij een stukje op fok gepost hebt?!
Succes d'r mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zijn email staat gewoon onder elke column in de elsevier. ik dacht ik geef hem een column tip
[..]
goed hij krijgt de link
Akkoord. Echter eerdere posts waren reeds weggehaald door SK.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef McCarthy het volgende:
ik scheld zelden![]()
ik wordt bovendien regelmatig voor dom en minderjarig uitgemaakt. Dat is ook niet aardig. Moet je ook wat van zeggen hoor.
Die argumenten berusten dan ook op de waarheid. Je onvolwassenheid is af te leiden uit je postgedrag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef McCarthy het volgende:
ik scheld zelden![]()
ik wordt bovendien regelmatig voor dom en minderjarig uitgemaakt. Dat is ook niet aardig. Moet je ook wat van zeggen hoor.
die jij zou onderbouwen met een quote weet je nogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Je onvolwassenheid is af te leiden uit je postgedrag.
*proest* Succes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zijn email staat gewoon onder elke column in de elsevier. ik dacht ik geef hem een column tip
[..]
goed hij krijgt de link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |