Hee, joh, bemoei je je eens even niet met onze discussie, joh, ik heb jou al genoeg argumenten gegeven om op te reageren, joh, en dat heb je nog niet gedaan. Joh!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daar gaat het hier niet over joh, het gaat erom dat er al een overvloed aan informatie is en dat de PO dus haar bestaansrecht verloren heeft.
McCarthy, je paranoia begint steeds ernstigere vormen aan te nemen. Misschien is er een door de overheid gesponsorde psycholoog die je kan helpen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Jawel, zag daar nog op het journaal een mooi staaltje propaganda; Het betogersborod van een demostrant was mij net iets te lang in beeld: Bush is evil
fuck de PO
Ik zie niet in wat daar biased aan is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Jawel, zag daar nog op het journaal een mooi staaltje propaganda; Het betogersborod van een demostrant was mij net iets te lang in beeld: Bush is evil
fuck de PO
juist, het is een markt-imperfectie dat het aanbod van informatie zo overvloedig is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:46 schreef DennisMoore het volgende:
Maatschappelijk nut.
Het compenseren van markt-imperfecties.
betaaltelevisie zeker nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Fuck off naar de US of A met elke paar minuten een reclameblokje....
Ga je nog in op mijn argumenten? Ook jij hebt natuurlijk recht op een zegje, hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het is gewoon fuckin nonsense
zembla de universiteit
volkskrant de wiki
bwhoahaha
Ga eens terug naar school en leer de definitie van 'markt-imperfectie'. Vort!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef McCarthy het volgende:
juist, het is een markt-imperfectie dat het aanbod van informatie zo overvloedig is.
Maar leveren onderzoeksjournalisten van SBS dezelfde diepgravende informatie als de publieken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef McCarthy het volgende:
[..]
juist, het is een markt-imperfectie dat het aanbod van informatie zo overvloedig is.
Onderzoeksjournalisten had ik trouwens nog niet genoemd.
je bent behoorlijk wereldvreemd als je denkt dat de volkskrant/NRC /Trouw of andere journalisten in de vrije markt niet zelf aan onderzoeksjournalistiek doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, da's niet waar. De volkskrant is geabonneerd op verschillende persbureau's en reageert voornamelijk op persberichten.
Laten we de kwaliteit van de informatievoorzienig afhankelijk gaan maken van je portemonnaiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef McCarthy het volgende:
[..]
betaaltelevisie zeker nog nooit van gehoord.
Nou, niet veel nee. Geef eens een voorbeeld?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je bent behoorlijk wereldvreemd als je denkt dat de volkskrant/NRC /Trouw of andere journalisten in de vrije markt niet zelf aan onderzoeksjournalistiek doen.
Ook PayPRView levert die diepgang niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dan zou je dus geen probleem moeten hebben met Talpaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:34 schreef DennisMoore het volgende:
Kwaliteit is voor een belangrijk deel gerelateerd aan financiering.
Dat kun je niet ontkennen.
welke argumenten. Zembla = universiteit, volkskrant = wikiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ga je nog in op mijn argumenten? Ook jij hebt natuurlijk recht op een zegje, hoor.
Sure. Kwaliteits-tv alleen voor de rijken he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef McCarthy het volgende:
ik had het over de kranten, tijdschriften en RTL ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar leveren onderzoeksjournalisten van SBS dezelfde diepgravende informatie als de publieken?
dat is nu ook al zo hoor, als je geen cent te makken hebt zit radio of tv e rniet inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Laten we de kwaliteit van de informatievoorzienig afhankelijk gaan maken van je portemonnaie![]()
en waarom? voor niks gaat de zon op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's jouw oplossing voor alles in dit topic: koop je toch gewoon kranten, koop je toch gewoon abonnementen op van alles, huur je toch gewoon dit of dat... etc etc.
Flauwekul dus.
Talpa is een zoveelste pulp-zender met pulp-programma's die z'n winst aan de aandeelhouders moet geven, en mikt op een zo groot mogelijk publiek. Geen kwaliteit dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef McCarthy het volgende:
dan zou je dus geen probleem moeten hebben met Talpa
ik las vandaag nog iets over vrouwenhandaal in M (nrc)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, niet veel nee. Geef eens een voorbeeld?
Alleen kwaliteit voor de rijken he?quote:
De verhouding tussen Zembla en de Volkskrant is als de verhouding tussen de universiteit en wikipedia. De ene máákt nieuws, de andere verspréidt het. Dat is wat bedoelt werd en het was geen vergelijking zoals jij die kennelijk gelezen hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
welke argumenten. Zembla = universiteit, volkskrant = wiki
Ach, dat is voor de meeste armen nog net de enige vorm van luxe die ze zich kunnen veroorloven. Al heb jij liever dat arme mensen helemaal in een lege betonnen cel van 2x2 meter op water en brood zitten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat is nu ook al zo hoor, als je geen cent te makken hebt zit radio of tv e rniet in
Gelukkig garandeert de overheid een bepaald bestaansminimum waardoor radio/tv voor bijna iedereen te betalen is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef McCarthy het volgende:
dat is nu ook al zo hoor, als je geen cent te makken hebt zit radio of tv e rniet in
Inderdaad... tijd om te vertrekken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het gaat weer eens nergens over met dit topic, waarvan de TS nog aan het beledigen geslagen is ook. Jammer maar weer.
ook weer zo'n bullshit bewering. Electronica is van prim akwaliteit en iedereen kan het kopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen kwaliteit voor de rijken he?
Egoïsme, individualisme. Nee, dáár wordt de samenleving beter van.
Jouw prioriteiten liggen zeker niet bij spelling ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Het ligt er maar nbet aan waar jepriorititen liggen.
door je inkomen af te pakken jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gelukkig garandeert de overheid een bepaald bestaansminimum
Nou vertel eens mannetje, hoeveel belasting heb jij eigenljk betaalt over het jaar 2004 ?quote:
Jij roept hier dat je halve inkomen wordt afgepaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:02 schreef McCarthy het volgende:
het gaat niet om mij, het gaat om de PO en de rest van de media.
Er is een overvloed maar bepaalde types hier zijn daar blind voor en vinden het raar dat je een abbo op een krant moet nemen, een boekhandel binnenloopt voor een boek of een adres in de browserbalk moet in typen.
Wat kost een mooi (studie)boek? 40 euro? Wat kost een fatsoenlijke doch goedkope PC? 200 euro? Wat kost een goedkope internetaansluiting per jaar? 300 euro?. Wat kost een krantenabbonnement (NRC) voor een jaar? 289,95 euro?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:02 schreef McCarthy het volgende:
het gaat niet om mij, het gaat om de PO en de rest van de media.
Er is een overvloed maar bepaalde types hier zijn daar blind voor en vinden het raar dat je een abbo op een krant moet nemen, een boekhandel binnenloopt voor een boek of een adres in de browserbalk moet in typen.
die 829 geeft wel even een iets betere informatievoorziening dan die 192 van jou hoor. Zoals ik al zei, de tv is niet zo diepgravend, oppervlakkig en bovendien goedkoper door jou voorgesteld aangezien je via de belasting er voor moet betalenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat kost een mooi (studie)boek? 40 euro? Wat kost een fatsoenlijke doch goedkope PC? 200 euro? Wat kost een goedkope internetaansluiting per jaar? 300 euro?. Wat kost een krantenabbonnement (NRC) voor een jaar? 289,95 euro?
Das 829,95 per jaar. Dan heb je 1 krant, 1 boek en internet.
Wat kost een goedkope TV? 100 euro? Wat kost een kabel-basispakket per jaar (Den Haag)? 92,40 euro?
Das 192,40 per jaar.
You do the math......
Ik betaal liever wat meer voor de Publieke Omroep om te kunnen kijken naar :quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
die 829 geeft wel even een iets betere informatievoorziening dan die 192 van jou hoor. Zoals ik al zei, de tv is niet zo diepgravend, oppervlakkig en bovendien goedkoper door jou voorgesteld aangezien je via de belasting er voor moet betalen
Zo en nu ik
- Metro/Spits: gratis
- Radio: gratis
- Ik heb internet voor nog geen 100 euro per jaar.
- 2e hands kan je veel goede goedkope boeken kopen
- een DVD lenen kost maar een paar euro.
je zou er ook zelf heen kunen gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik betaal liever wat meer voor de Publieke Omroep om te kunnen kijken naar :
Lowlands, Pinkpop, Prinsengracht concert,
best maar sleur mij er niet in mee.quote:documentaires, telefilms, voor de kinderen Sesamstraat,
Voor bijna 4,5x zo veel geld. En dan heb je 1 boek, dat lijkt me nou ook niet echt veel toevoegen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
die 829 geeft wel even een iets betere informatievoorziening dan die 192 van jou hoor.
Ja, 10 pagina's flut met de helft reclame. Mooi alternatiefquote:Zo en nu ik
En vrijwel enkel (commerciele) muziek in de aanbieding, of slaapverwekkend geouwehoer. Zeker als je daar de publieken weg laat.quote:- Radio: gratis
Ik ging uit van de goedkoopste adsl van Wanadoo. D'r is vast nog wel goedkoper te vinden, maar wel graag zonder telefoontikken enzo. Want zonder TV zit ik heel de dag achter m'n PC natuurlijk. Maar die 7 euro nog wat per maand van de TV ga je niet halen.quote:- Ik heb internet voor nog geen 100 euro per jaar.
Maar je wilt graag actuele informatie en boeken. Die krijg je niet voor weinig. En dan nog moet je tientallen boeken per jaar gaan kopen om bij te blijven, dat is zelfs tweede hands vrij prijzig.quote:- 2e hands kan je veel goede goedkope boeken kopen
Ow leuk, Die Hard IV en Jurassic Park XIquote:- een DVD lenen kost maar een paar euro.
prima, die strekking, kunnen we over discussieren, maar waarom verval jij in beledigingen ?quote:
Zozo, TV "niet zo diepgravend" en "oppervlakkig" noemen en dan de Metro/Spits als beter alternatief aandragen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
die 829 geeft wel even een iets betere informatievoorziening dan die 192 van jou hoor. Zoals ik al zei, de tv is niet zo diepgravend, oppervlakkig en bovendien goedkoper door jou voorgesteld aangezien je via de belasting er voor moet betalen
Zo en nu ik
- Radio: gratis
- Ik heb internet voor nog geen 100 euro per jaar.
- 2e hands kan je veel goede goedkope boeken kopen
- een DVD lenen kost maar een paar euro.
Nope. Die is vertaald uit het Duits.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:50 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik las vandaag nog iets over vrouwenhandaal in M (nrc)
een onderzoeksjournalist had dat blotgelegd en M berichte e rover.
Je moet wat in je laatste poging om je hachje te redden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Zozo, TV niet zo diepgravend en oppervlakkig noemen en dan de Metro/Spits als beter alternatief aandragen.
En dat is dus gewoon pertinent niet waar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:24 schreef McCarthy het volgende:
Ik wil je trouwens attanderen dat als je een beetje goed zoekt je in de comerciele markt prima alternatieven hiervoor vindt.
Kerel, die "attanderen" kon ik nog met moeite accepteren, maar "bereidt" met dt, daar gaan echt mijn nekharen van overeind staan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef McCarthy het volgende:
ik heb het al een paar keer eerder gezegd SB, je wilt de PO en niks anders dan de PO en je bent totaal niet bereidt naar alternatieven te kijken.
dat deed ik niet hoor, dat maak jij er van. Ik noemde het een informatie bron. Niet de meest diepgaande nee maar dat is de tv ook niet. In dat opzicht is het een prima alternatief.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Zozo, TV "niet zo diepgravend" en "oppervlakkig" noemen en dan de Metro/Spits als beter alternatief aandragen.
ik heb het al een paar keer gezegd: Zodra er redelijke alternatieven zijn mag de PO weg van mij. Zo is het voetbal op Talpa een mooi alternatief voor Studio Sport (naja, bijna dan). Zo zijn er genoeg quizen op de commercielen. Zo is ONM wat mij betreft geen must.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef McCarthy het volgende:
ik heb het al een paar keer eerder gezegd SB, je wilt de PO en niks anders dan de PO en je bent totaal niet bereidt naar alternatieven te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |