abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31089077
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef MrBadGuy het volgende:

dat veel (arme) mensen echter geen zin hebben om een afstand af te leggen
.
pi_31089108
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik vermoed mexicaanse immigranten en zwarte achterstandwijken.
je mag het ook groter schrijven als je dat denkt hoor
pi_31089120
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef DennisMoore het volgende:
Analfabetisme is eerder gerelateerd aan het onderwijssysteem dan aan de hoeveelheid bibliotheken...
Dat is waar, ik was ook eigenlijk op zoek naar vergelijkingen op het gebied van de kwaliteit van het onderwijs en het gebied van de kennis en ontwikkeling van de bevolking in de VS en NL. Maar ik kon zo snel alleen deze cijfers vinden....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:57:41 #179
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31089156
Het is een vermoeden dat nergens op is gebaseerd, alleen op persoonlijke ervaring. Ik denk dat er dus ook wel wat schort aan dat onderwijssysteem.
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dan ga je van je arme wijk naar de rijke wijk lopen en je bent bij een bibliotheek. Zo'n probleem is dat dus ook niet weer, dat veel (arme) mensen echter geen zin hebben om een afstand af te leggen om iets te bereiken valt alleen hun zelf aan te rekenen.
In Amerika zit er een hek met een slot om rijke wijken.
pi_31089158
Laten we van elke euro reclame-inkomsten bij commerciële zenders 15 cent aan de publieke omroepen geven. .
pi_31089224
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef DennisMoore het volgende:
Laten we van elke euro reclame-inkomsten bij commerciële zenders 15 cent aan de publieke omroepen geven. .
Moet over reclame al niet BTW betaald worden? Dan gaat er al 19 cent per euro naar de belastingen, en over de winst ook al een groot deel. Dus wat jij stelt gebeurt voor een gedeelte al, alleen nu klinkt het nog meer als oneerlijke concurentie.
pi_31089289
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef MrBadGuy het volgende:

Moet over reclame al niet BTW betaald worden? Dan gaat er al 19 cent per euro naar de belastingen, en over de winst ook al een groot deel. Dus wat jij stelt gebeurt voor een gedeelte al, alleen nu klinkt het nog meer als oneerlijke concurentie.
Okay, ik verwoord het anders: een éxtra 15 cent! .

En wie heeft het over concurrentie? De PO hoeft helemaal niet met de commerciële zenders te concurreren of vice versa.
pi_31089334
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Okay, ik verwoord het anders: een éxtra 15 cent! .

En wie heeft het over concurrentie? De PO hoeft helemaal niet met de commerciële zenders te concurreren of vice versa.
nee okay dat hoeft niet, maar op dit moment gebeurd dat zeer zeker wel
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:05:50 #184
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31089367
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef McCarthy het volgende:

[..]

zucht:
http://www.bn.nl/Home.asp
nog nooit van gehoord zeker. Passief onwetend door deoverheid gemanipuleerd wezentje dat je bent.
Kan je persoonlijke toespelingen achterwege laten? Alvast bedankt. Over ruis gesproken.
pi_31089396
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Floripas het volgende:
Het is een vermoeden dat nergens op is gebaseerd, alleen op persoonlijke ervaring. Ik denk dat er dus ook wel wat schort aan dat onderwijssysteem.
[..]

In Amerika zit er een hek met een slot om rijke wijken.
Cijfers afkomstig van Unesco (cijfers van 2005): percentage van de onderwijsplichtige jeugd die ook daadwerkelijk onderwijs geniet:

Netherlands: 99,4%
United States: 92,7%

Het gedeelte van de jeugd wat al onderwijs geniet maar nog niet de leerplichtgerechtigde leeftijd heeft bereikt (in beide landen is die leeftijd 6 jaar):

Netherlands: 97,6%
United States: 61,3%

Ik denk er dus wel zeker iets schort aan het onderwijssysteem
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:14:12 #186
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31089585
Jeuzes! Gaat meer dan een half procent van onze kinderen niet naar school?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:26:43 #187
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31089941
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Het had betrekking op de PO en dan in het bijzonder over hun rol op de nationale televisie
[..]
nee hoor, dat wil jij er graag van maken
quote:
600 buitenlandse zenders over buitenlandse onderwerpen in een buitenlandse taal voor buitenlandse mensen.
dan kijk je toch op internet of koop je een krant of kijk je een regionale zender / radio station.
Ik zie blijkbaar toch mogelijkheden die jij niet ziet.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31090053
Ha, je bent er weer. En nog steeds reageer je heel selectief en zonder inhoudelijke argumentie

En waar blijft die quote van jouw reactie waar ik je al tig keer om gevraagd hebt?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:30:43 #189
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31090078
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als die mensen in een maatschappij willen leven die binnen 5 jaar is vervallen tot een bonte verzameling debiele Tokkies in plaats van een kennismaatschappij waar mensen een vocabulaire hebben van meer dan 100 woorden en 1 volzin dan zou je inderdaad mensen alleen kunnen laten betalen voor enkel de dingen waar ze persoonlijk belang aan hechten.
uiteraard, daarvoor hebben we de PO nbodig,geloof je het zelf.

Vroeger keek ik wel eens naar de PO en ik heb er niks van opgestoken. Wel van bibliotheken, internet, en gedrukte media.

De TV is een simpel medium en kan niet diepgaand kennis overbengen. het is daarom te gek voor woorden dat jij het aan het verdedigen bent
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31090123
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef McCarthy het volgende:

[..]

[b]De TV is een simpel medium en kan niet diepgaand kennis overbengen.
Hoezo niet
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:33:04 #191
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31090153
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik reageerde op iemand die er een principepunt van maakte dat-ie betaalde voor iets dat-ie nooit keek.
daar gaat het hier niet over joh, het gaat erom dat er al een overvloed aan informatie is en dat de PO dus haar bestaansrecht verloren heeft.
pi_31090181
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:26 schreef McCarthy het volgende:

dan kijk je toch op internet of koop je een krant of kijk je een regionale zender / radio station.
Internet is een totaal ander soort medium, met een ander soort 'informatie'.
Krant idem. Regionale zenders idem. Van die laatste is de kwaliteit trouwens erbarmelijk slecht vaak.
quote:
Ik zie blijkbaar toch mogelijkheden die jij niet ziet.
Je bent een fantast die heerlijk appels en peren aan 't vergelijken is.

Kwaliteit is voor een belangrijk deel gerelateerd aan financiering.
Dat kun je niet ontkennen.
pi_31090182
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef McCarthy het volgende:

[..]

daar gaat het hier niet over joh, het gaat erom dat er al een overvloed aan informatie is en dat de PO dus haar bestaansrecht verloren heeft.
PO doet wel meer dan informatie.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31090206
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:33 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Behalve dan werklozen, toch? Want als je werkloos bent en je je een internetverbinding kunt veroorloven, dan krijg je duidelijk te veel geld van de overheid, toch?
pi_31090229
quote:

[..]

uiteraard, daarvoor hebben we de PO nbodig,geloof je het zelf.

Vroeger keek ik wel eens naar de PO en ik heb er niks van opgestoken. Wel van bibliotheken, internet, en gedrukte media.

De TV is een simpel medium en kan niet diepgaand kennis overbengen. het is daarom te gek voor woorden dat jij het aan het verdedigen bent
Dan ging niet enkel over de PO, dat staat notabene al in het stukje dat je quote, lezen beste vrind
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:35:41 #196
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31090230
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:33 schreef Floripas het volgende:
Het verschil tussen Zembla en de Volkskrant staat gelijk aan het verschil tussen de universiteit en Wikipedia.

De ene genereert informatie, de andere herkauwt het, opinieert het, becommentarieert het.
zembla = universiteit en volkskrant = wiki
nee toch
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:35:42 #197
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31090231
quote:

Jongens, ik denk dat hij dat nog écht gelooft ook. Zal wel komen omdat-ie nooit naar een publieke zender kijkt.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:36:26 #198
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31090251
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef McCarthy het volgende:

[..]

zembla = universiteit en volkskrant = wiki
nee toch
Dot, 't is een vergelijking. Jij haalt informatie winnen door de war met informatie presenteren.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:36:36 #199
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31090256
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jongens, ik denk dat hij dat nog écht gelooft ook. Zal wel komen omdat-ie nooit naar een publieke zender kijkt.
Jawel, zag daar nog op het journaal een mooi staaltje propaganda; Het betogersborod van een demostrant was mij net iets te lang in beeld: Bush is evil

fuck de PO
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:37:26 #200
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31090275
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dot, 't is een vergelijking. Jij haalt informatie winnen door de war met informatie presenteren.
het is gewoon fuckin nonsense

zembla de universiteit
volkskrant de wiki

bwhoahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')