abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31090747
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef McCarthy het volgende:

dat is nu ook al zo hoor, als je geen cent te makken hebt zit radio of tv e rniet in
Gelukkig garandeert de overheid een bepaald bestaansminimum waardoor radio/tv voor bijna iedereen te betalen is.

Verder snapte je ook hier totaal het argument weer niet.
pi_31090790
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef LangeTabbetje het volgende:

Het gaat weer eens nergens over met dit topic, waarvan de TS nog aan het beledigen geslagen is ook. Jammer maar weer.
Inderdaad... tijd om te vertrekken.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:55:52 #228
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31090818
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:51 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Alleen kwaliteit voor de rijken he?
Egoïsme, individualisme. Nee, dáár wordt de samenleving beter van.
ook weer zo'n bullshit bewering. Electronica is van prim akwaliteit en iedereen kan het kopen.
een elsevier is trouwne sook neit duur, ene nrc ook niet.

Het ligt er maar nbet aan waar jepriorititen liggen.

Wordt het een playstation en de sigaretten of kie sje het nrc.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31090858
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Het ligt er maar nbet aan waar jepriorititen liggen.
Jouw prioriteiten liggen zeker niet bij spelling ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:57:52 #230
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31090880
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Gelukkig garandeert de overheid een bepaald bestaansminimum
door je inkomen af te pakken ja
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31090901
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:57 schreef McCarthy het volgende:

[..]

pi_31090926
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:57 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Nou vertel eens mannetje, hoeveel belasting heb jij eigenljk betaalt over het jaar 2004 ?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:02:01 #233
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31091015
het gaat niet om mij, het gaat om de PO en de rest van de media.

Er is een overvloed maar bepaalde types hier zijn daar blind voor en vinden het raar dat je een abbo op een krant moet nemen, een boekhandel binnenloopt voor een boek of een adres in de browserbalk moet in typen.
pi_31091054
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:02 schreef McCarthy het volgende:

Er is een overvloed maar bepaalde types hier zijn daar blind voor en vinden het raar dat je een abbo op een krant moet nemen, een boekhandel binnenloopt voor een boek of een adres in de browserbalk moet in typen.
Jij roept hier dat je halve inkomen wordt afgepakt . Maar goed, het ga je goed verder.
pi_31091343
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:02 schreef McCarthy het volgende:

Wat kost een mooi (studie)boek? 40 euro? Wat kost een fatsoenlijke doch goedkope PC? 200 euro? Wat kost een goedkope internetaansluiting per jaar? 300 euro?. Wat kost een krantenabbonnement (NRC) voor een jaar? 289,95 euro?

Das 829,95 per jaar. Dan heb je 1 krant, 1 boek en internet.

Wat kost een goedkope TV? 100 euro? Wat kost een kabel-basispakket per jaar (Den Haag)? 92,40 euro?

Das 192,40 per jaar.

You do the math......
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:18:36 #236
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31091510
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wat kost een mooi (studie)boek? 40 euro? Wat kost een fatsoenlijke doch goedkope PC? 200 euro? Wat kost een goedkope internetaansluiting per jaar? 300 euro?. Wat kost een krantenabbonnement (NRC) voor een jaar? 289,95 euro?

Das 829,95 per jaar. Dan heb je 1 krant, 1 boek en internet.

Wat kost een goedkope TV? 100 euro? Wat kost een kabel-basispakket per jaar (Den Haag)? 92,40 euro?

Das 192,40 per jaar.

You do the math......
die 829 geeft wel even een iets betere informatievoorziening dan die 192 van jou hoor. Zoals ik al zei, de tv is niet zo diepgravend, oppervlakkig en bovendien goedkoper door jou voorgesteld aangezien je via de belasting er voor moet betalen

Zo en nu ik
- Metro/Spits: gratis
- Radio: gratis
- Ik heb internet voor nog geen 100 euro per jaar.
- 2e hands kan je veel goede goedkope boeken kopen
- een DVD lenen kost maar een paar euro.
pi_31091649
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:18 schreef McCarthy het volgende:

[..]

die 829 geeft wel even een iets betere informatievoorziening dan die 192 van jou hoor. Zoals ik al zei, de tv is niet zo diepgravend, oppervlakkig en bovendien goedkoper door jou voorgesteld aangezien je via de belasting er voor moet betalen

Zo en nu ik
Ik betaal liever wat meer voor de Publieke Omroep om te kunnen kijken naar :

Lowlands, Pinkpop, Prinsengracht concert, documentaires, telefilms, voor de kinderen Sesamstraat,
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:24:58 #238
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31091684
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:23 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik betaal liever wat meer voor de Publieke Omroep om te kunnen kijken naar :

Lowlands, Pinkpop, Prinsengracht concert,
je zou er ook zelf heen kunen gaan
quote:
documentaires, telefilms, voor de kinderen Sesamstraat,
best maar sleur mij er niet in mee.

Ik wil je trouwens attanderen dat als je een beetje goed zoekt je in de comerciele markt prima alternatieven hiervoor vindt.
Dat was de strekking van de OP.
pi_31091710
quote:

[..]

die 829 geeft wel even een iets betere informatievoorziening dan die 192 van jou hoor.
Voor bijna 4,5x zo veel geld. En dan heb je 1 boek, dat lijkt me nou ook niet echt veel toevoegen.
quote:
Zo en nu ik
Ja, 10 pagina's flut met de helft reclame. Mooi alternatief
quote:
En vrijwel enkel (commerciele) muziek in de aanbieding, of slaapverwekkend geouwehoer. Zeker als je daar de publieken weg laat.
quote:
Ik ging uit van de goedkoopste adsl van Wanadoo. D'r is vast nog wel goedkoper te vinden, maar wel graag zonder telefoontikken enzo. Want zonder TV zit ik heel de dag achter m'n PC natuurlijk. Maar die 7 euro nog wat per maand van de TV ga je niet halen.
quote:
Maar je wilt graag actuele informatie en boeken. Die krijg je niet voor weinig. En dan nog moet je tientallen boeken per jaar gaan kopen om bij te blijven, dat is zelfs tweede hands vrij prijzig.
quote:
Ow leuk, Die Hard IV en Jurassic Park XI
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_31091717
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:24 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Dat was de strekking van de OP.
prima, die strekking, kunnen we over discussieren, maar waarom verval jij in beledigingen ?
pi_31091722
quote:

[..]

Zo en nu ik
Zozo, TV "niet zo diepgravend" en "oppervlakkig" noemen en dan de Metro/Spits als beter alternatief aandragen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:26:35 #242
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31091724
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:50 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik las vandaag nog iets over vrouwenhandaal in M (nrc)
een onderzoeksjournalist had dat blotgelegd en M berichte e rover.
Nope. Die is vertaald uit het Duits.
pi_31091766
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

[..]

Zozo, TV niet zo diepgravend en oppervlakkig noemen en dan de Metro/Spits als beter alternatief aandragen.
Je moet wat in je laatste poging om je hachje te redden...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:28:24 #244
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31091781
ik heb het al een paar keer eerder gezegd SB, je wilt de PO en niks anders dan de PO en je bent totaal niet bereidt naar alternatieven te kijken.
pi_31091796
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:24 schreef McCarthy het volgende:

Ik wil je trouwens attanderen dat als je een beetje goed zoekt je in de comerciele markt prima alternatieven hiervoor vindt.
En dat is dus gewoon pertinent niet waar.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:29:25 #246
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31091809

[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 01-10-2005 21:00:33 (Doe's normaal) ]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:29:47 #247
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31091831
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef McCarthy het volgende:
ik heb het al een paar keer eerder gezegd SB, je wilt de PO en niks anders dan de PO en je bent totaal niet bereidt naar alternatieven te kijken.
Kerel, die "attanderen" kon ik nog met moeite accepteren, maar "bereidt" met dt, daar gaan echt mijn nekharen van overeind staan.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:30:36 #249
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31091843
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:26 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

[..]

Zozo, TV "niet zo diepgravend" en "oppervlakkig" noemen en dan de Metro/Spits als beter alternatief aandragen.
dat deed ik niet hoor, dat maak jij er van. Ik noemde het een informatie bron. Niet de meest diepgaande nee maar dat is de tv ook niet. In dat opzicht is het een prima alternatief.

[ Bericht 1% gewijzigd door McCarthy op 01-10-2005 18:35:44 ]
pi_31092003
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef McCarthy het volgende:
ik heb het al een paar keer gezegd: Zodra er redelijke alternatieven zijn mag de PO weg van mij. Zo is het voetbal op Talpa een mooi alternatief voor Studio Sport (naja, bijna dan). Zo zijn er genoeg quizen op de commercielen. Zo is ONM wat mij betreft geen must.

Maar voor andere programma's en informatie waarvan ik het wel heel belangrijk vind dat ze voor iedereen beschikbaar zijn is er geen goed alternatief, althans dat heb jij me nog niet kunnen geven, en zolang er geen alternatieven zijn heeft de PO wat mij betreft meer dan genoeg bestaansrecht.

Dat heb ik je al eerder gezegd. En dat weet je. Een beetje sneu om dan nu dit soort dingen te gaan roepen. Als je dan niet kan winnen geef dan je verlies toe of druip stilletjes af. Maar ga anderen niet valselijk beschuldigen in de hoop dat je zelf dan geen gezichtsverlies lijdt. En verval ook niet in het vertellen van leugens, zoals deze. Of zoals je al eerder deed: het zeggen dat je mijn vragen al beantwoord hebt waar je het niet gedaan hebt.

TIP: open een topic waarin je pleit voor hervormingen van de PO waarin bepaalde onderdelen geschrapt gaan worden zoals soaps en quizen omdat daar mooie alternatieven voor zijn en het dus onzin is om de burger daar extra voor te laten betalen. Dan heb je eindelijk eens een topic waarin ik het met je eens ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')