Zo:quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef popolon het volgende:
What should you do when your printer has a paper jam? Here are some handy tips:
[afbeelding]![]()
Zal het meteen doen!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef XL het volgende:
Mitt, zet jij de OP er even in!
Dat is mooi! Anders zouden we wel even een modderfiguur slaan naar alle andere sc-reeksen.quote:
Oh ja zjroentje, ik ga niet meer naar Fun Lovin Criminals, waar we het in deel 10 over hadden. Zoals Mitt opmerkte in deel 11 is het te koud (voor de fiets).quote:
Kun je van die vorige even #011 maken, voor de administratiequote:
k zou dan meteen #0012,0 doenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef mitt het volgende:
Waarom niet meteen #0012!
genoeg potentieel!
Als je hem verandert zijn die foto's ineens wel een beetje raar.quote:
Dan kun je hem net zo goed veranderen.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:41 schreef pfaf het volgende:
Die foto's zijn sowieso RaaR...
Ohw, is hij er zo 1.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef pfaf het volgende:
Dan mag ik niet meer op Popo's feestje komen.
Ik heb alleen trafficjamquote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
k ga het dadelijk tochmaar eens proberen op mijn boterham, paperjam
Je hebt wat gemist Lars. Het wasquote:Op woensdag 28 september 2005 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja zjroentje, ik ga niet meer naar Fun Lovin Criminals, waar we het in deel 10 over hadden. Zoals Mitt opmerkte in deel 11 is het te koud (voor de fiets).
Paupers.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding] Onmeunig veel lekke banden gehad. Wel geleerd van het grote aantal tegenslagen, zo moet je nooit vertrouwen op Zwitserse motorfabrikanten, Delftenaren en Australisch wegdek.
Men was er ernstig over te spreken ja, ik daarentegen had me voorgenomen datgene te gaan doen dat ik die middag had moeten doen. Zometeen ga ik het dan ook echt doen. Ik ga er maar voor naar de Uni, want thuis studeren gaat de laatste dagen weer alsof ik een eerstejaars ben.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist Lars. Het was [afbeelding]
Het was vannacht om half twee inderdaad erg frisjes op de fiets.
Toen gingen de FLC nog stappen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:30 schreef zjroentje het volgende:
Het was vannacht om half twee inderdaad erg frisjes op de fiets.
Verboden deze verschrikkelijke modewoorden te gebruiken hiero.quote:
Volgens mij is het geen mode, maar gebruik je het slechts in 1 korte fase van je (studenten-)leven. Namelijk het moment dat je pauper genoeg bent om even te vergeten dat je het bezigen van het woord pauper aan het corps moet laten en dat je jezelf ervan distantieert.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Verboden deze verschrikkelijke modewoorden te gebruiken hiero.
Ik zie niets anders.
terwijl CAZZO het 4 jaar geleden al zei
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:07 schreef mitt het volgende:
orginele wouter smiley's popo.
wat je zegt, een heel topic,quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:44 schreef mitt het volgende:
Zozo, een hele pagina gedurende mijn afwezigheid
HULDE
Het zal qua omvang/inwoners niet veel verschillen met Almelo. Met het verschil dat je in Leuven wil de indruk hebt dat je in een stad bentquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef pfaf het volgende:Ik dacht altijd dat Leuven een grote stad was.
Hebben ze daar grote steden dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef pfaf het volgende:Ik dacht altijd dat Leuven een grote stad was.
nee, hoor, zonder de studenten is Leuven niks.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef pfaf het volgende:Ik dacht altijd dat Leuven een grote stad was.
zoiets als groningen dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef placebeau het volgende:
[..]
nee, hoor, zonder de studenten is Leuven niks.
Naja, het bier natuurlijk ook, zoals vermeld.
post voortaan met ondertiteling aubquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:56 schreef popolon het volgende:
booyah!
of nasynchronisatie...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
post voortaan met ondertiteling aub
of beidequote:
1 |
Die doet het niet in Safariquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:00 schreef Googolplexian het volgende:
Leuk filmpje:
White Men Can't Jump?
http://www.thatvideosite.com/view/842.html
Was je voetbal kijken in Enscheda?quote:
Bij mij wel hoor, het gaat over een wedstrijdje dunken, waarin de blanke het wint van allemaal negers. Een mooie moraal dus.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor, het gaat over een wedstrijdje dunken, waarin de blanke het wint van allemaal negers. Een mooie moraal dus.
Oh ja, want het was natuurlijk 0-4quote:
Hoe is het eigenlijk met die Jap die jullie kampioen ging maken?quote:
Doe jij ook 2 berichten per pagina?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:54 schreef mitt het volgende:
goh, een nieuwe pagina.
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die Jap die jullie kampioen ging maken?
Als je het goed doet 150xquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:56 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
zou wel een optie zijn, maar dan kan ik mezelf 100x per topic herhalen.
in dit topic nietquote:
Jij snapt het.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:08 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Mitt kan topic maar 200 post lang maken he![]()
quote:
Volgende keer dat er hier traffic jam op de rotonde staat laat ik het lekker staan. Mijn huisgenoten lusten het ook niet, ik denk dat ik er nooit meer vanaf kom.quote:
IIIiiiiiiiiiiiieeeeeeeeuuwwww.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:24 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Kaas moet op de jam niet andersom![]()
smaakloos figuurquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
IIIiiiiiiiiiiiieeeeeeeeuuwwww.![]()
Dat klinkt echt ranzig.. [afbeelding]
Draai dan je boterham omquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:24 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Kaas moet op de jam niet andersom![]()
quote:
Zo groot had ik 'm niet getekend....quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:35 schreef popolon het volgende:
[..]
[afbeelding] Da's een hamburger man.
Maar zo hoort 'ie wel te zijn.quote:
in de VS is alles groter, dat snap je toch welquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de VS is alles groter, dat snap je toch wel
Als ik inlog en zie dat zjroentje bovenaan staat in 3 van mijn 4 active topics dan weet ik altijd weer dat het woensdag is.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:54 schreef zjroentje het volgende:
Het stagneert.
Woensdagochtend heb ik college, zodat ik ook de mogelijkheid heb te internetten, aangezien ik dat niet op mijn kamer kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:49 schreef XL het volgende:
Wat heb je eigenlijk op woensdagochtend te doen, of liever: wat heb je dan niet te doen?
De vrouw is vertrokken op vakantie. Ik heb dus het rijk voor me alleen.quote:05/10 10:05 KL 0569 Dares Salaam Departed 10:12
Kun je direct klagen dat je de vrouw mist....quote:
Nu ja, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:06 schreef XL het volgende:
[..]
Kun je direct klagen dat je de vrouw mist....
Niets doen is fijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:31 schreef pfaf het volgende:
Avond.
[afbeelding]
Ik ben zo druk, weet ik ook eens hoe dat voelt.Ik wil vrije tijd!
Gewoon alles bestellen bij 'powersellers' met goede feedback.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
idd.
heb net een CD besteld voor drie euro.
Kun je twijfelen...
dan gluur k ook ffquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:04 schreef mitt het volgende:
Wat een druktein het echt dan
maar ik ben er weereven
dan gluur k nog een keer door t sleutelgatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:53 schreef mitt het volgende:
gezellig hoor eend!
durfde je niet naar binnen te komen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan gluur k nog een keer door t sleutelgat
nee, k wilde eerst even kijken of er geen enge mannen binnen warenquote:
Ik was het weekend naar mijn ouders.... t was safe...quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, k wilde eerst even kijken of er geen enge mannen binnen waren
idd om die tijd komt die man altijd aanzetten, levensgevaarlijk midden in de nacht hierquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef mitt het volgende:
groot gelijk had je.
Zie maar die post boven me, als voorbeeld.
Touchdown is toch als je dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de keeper)?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:46 schreef popolon het volgende:
JAAAAAAAAAAA
Touchdown Deeeeeeetroiiiiiiit
Woensdag heeft zjroentje weer college! Dan zal het wel weer hard gaan!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:58 schreef XL het volgende:
Zelfs nu ik een keer een maandagavond vrij ben is er niets te beleven.
Tja, iedereen is snooker aan het kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:58 schreef XL het volgende:
Je kunt wel zien dat het voorbij is met het bbq-seizoen.
Dit topic loopt nog minder hard dan het snowboardtopic.
ligt gewoon aan die slechte TTquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:58 schreef XL het volgende:
Je kunt wel zien dat het voorbij is met het bbq-seizoen.
Dit topic loopt nog minder hard dan het snowboardtopic.
We hadden bijna een A-Team titel gehad.quote:
Dat weet ik wel zeker ja!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:05 schreef pfaf het volgende:
Dan hadden we dit topic nu al vol gehad. Joe Fool!
Er liggen pepernoten op de plek van de BBQ-kolen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:59 schreef mitt het volgende:
We zouden hier bijna kunnen gaan outdoor-bbq'en
wat een weer
Kan het moeilijk zien hier.quote:
Pepernotenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:11 schreef XL het volgende:
[..]
Er liggen pepernoten op de plek van de BBQ-kolen.
Sufferds bij AH.
quote:
Jazeker wel! maar het is zo zonde dat het ten koste gaat van het BBQ-spul.quote:
Ja dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:02 schreef pfaf het volgende:
Pepernoten op de BBQ?
Iemand al geprobeerd?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:39 schreef XL het volgende:
Ik ben vandaag aan studeren in de bieb op de universiteit. Daar is een verbod op eten en drinken, maar het populaire flesje water wordt gedoogd. Nu loopt hier dus security rond, zwarte pantalon/wit overhemd. Mooie walkie talkie aan de riem, wat sterke mannen-badges etc, om ons als studenten te beschermen en te controleren dat men de regels naleeft. Prima.
Nu zit ik vanmorgen te studeren in de kelder van de bieb met een laptop op tafel. Ondertussen overtreed ik een regel en eet ik een boterham. Helaas komt de security langs, hij komt naast me staan en begint het gesprek:
Security: "Doe je dat thuis ook?"
XL kijkt op en ziet de security, realiseert zich dat hij niet mag eten.
XL: "Thuis heb ik geen bieb."
Security: "Doe niet zo bijdehand, je weet wat ik bedoel"
XL: "Ik weet dat ik niet mag eten, maar thuis doe ik dat wel"
Security: "Ik bedoel eten boven een computer"
XL: "Dit is mijn eigen laptop, waarom zou ik er hier wel boven eten en thuis niet?"
Security: "Hmmmm, uhm, hmmm, uh... Ok, hier mag je niet eten, doe je brood weg"
XL ruimt zijn brood op.
Nu is er in de bieb een gedoogbeleid op het gebruik van waterflesjes, mits ze op de grond staan. Prachtige regel natuurlijk. Enkele uren later is de beveiligingsgoeroe er weer en sommeert mijn hele tafel de flesjes op de grond te zetten. Een persoon drinkt ice-tea, hij krijgt een preek. Water wordt gedoogd, frisdrank niet. Voor straf moet zijn fles in de tas en niet op de grond. XL lacht spottend om vrienden te maken met de security. Hij herkent me direct.
Daarstraks stond ik buiten koffie te drinken en kwam hij langs. Hij groette me vriendelijk, daarnet liep hij ook langs en mijn water stond naast mijn laptop en het mocht blijven staan. Verderop moest iemand zijn cola in zijn tas stoppen....
Volgens mij heb ik echt een nieuwe vriend gemaakt!
![]()
Terwijl ik vandaag eigenlijk alleen maar ging leren.
Toen ik op het HBO zat had ik voor mijn afstuderen een boek nodig, maar wilde dat niet kopen. Staat het niet in de bieb vroeg mijn begeleider. Hij legde meteen uit hoe ik het kon opzoeken en jazeker het stond er. Dus ik daarheen, boek zoeken. Boek vinden en naar de balie om te vragen of ik het kon lenen..... Hadden ze daar een automaat voorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef pfaf het volgende:
Ik ben in 4 jaar universiteit nog nooit in de bieb geweest.Ik weet niet eens waar ik dat ding kan vinden!
![]()
Ja, dat is écht zielig.![]()
Geen damesvoetbal uitslagen hier graag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:30 schreef XL het volgende:
0-0
waarom speelt van Bommel eigenlijk niet?
Moeten jullie dan niets opzoeken of zo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef pfaf het volgende:
Ik ben in 4 jaar universiteit nog nooit in de bieb geweest.Ik weet niet eens waar ik dat ding kan vinden!
![]()
Ja, dat is écht zielig.![]()
Voor ons eindwerk vooral...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:39 schreef zjroentje het volgende:
Jullie wel dan?
www.sciencedirect.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
Moeten jullie dan niets opzoeken of zo?
Mannen beoordelen houd ik me dan minder mee bezig, bij laptops ben ik misschien wat kritischer...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:51 schreef pfaf het volgende:
Je bedoelt lelijke mannen met mooie laptops?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:53 schreef pfaf het volgende:
Nog bedankt overigens Popo: Van Basten moet opstappen!
Vakantie..... op de basisschool zeker.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:05 schreef mitt het volgende:
Nog een dagje en dan is het vakantie
uiteraard het melden waard.
Het snowboard topic zit er ook bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:13 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Allemaal bovenaan, mooi he?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:13 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
knap hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:13 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ben je wel een middagje mee bezig jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef XL het volgende:
Als je je nog eens een middagje verveelt moet je eens alle topics met [Centraal] naar boven kicken, dat is vast ook heel leuk. Snowboard wel als laatste kicken, want die hoort uiteraard als de bovenste.
Het moet inderdaad geen nutteloze post-krikken worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:17 schreef popolon het volgende:
Heb ze allemaal al uitgeprint, vind ik voorlopig wel even voldoende.
k kick deze wel ffquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef XL het volgende:
Als je je nog eens een middagje verveelt moet je eens alle topics met [Centraal] naar boven kicken, dat is vast ook heel leuk. Snowboard wel als laatste kicken, want die hoort uiteraard als de bovenste.
Ohhhh, erg he?quote:
Hele gave stad.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:06 schreef placebeau het volgende:
zjroen, jij weet wat van Stockholm?
Ga er over twee weken heen...
vertel m waar t ligt om te beginnen, dan is het makkelijker om er te komen voor mquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hele gave stad.![]()
Wat moet je weten?
Ze hadden in 1912 de Olympische spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:06 schreef placebeau het volgende:
zjroen, jij weet wat van Stockholm?
Ga er over twee weken heen...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hele gave stad.![]()
Wat moet je weten?
Ik vertrouw de piloot volledig...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vertel m waar t ligt om te beginnen, dan is het makkelijker om er te komen voor m
Een aanzienlijk deel gaat 's avonds naar bed heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:04 schreef placebeau het volgende:
[..]Wat moet ik zeker bezoeken? Waar gaan al die blonde grieten 's avonds naar toe?
Zolang ik erbij ben is dat voor mij allemaal ok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:13 schreef XL het volgende:
[..]
Een aanzienlijk deel gaat 's avonds naar bed heb ik begrepen.
Is er weer Big Brother hier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:17 schreef popolon het volgende:
Ik kom ook even kijken, in dat andere café gaat het over die BigBrothert baby.
is er dan werkelijk niks in Nederland op tv dat mensen dat kijken?![]()
En Zweden is mooi, ik heb nog wel eens contact met een paar hele leuke dames die ik heb leren kennen een jaar of 10 geleden.
Lijkt me erg vervelendquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:05 schreef popolon het volgende:
Waar?
Ha jakkes, er is CL voetbal op tv hier.![]()
Daar kom ik volgende week op terug. Ken niet meer alles uit m'n hoofd, dus maar ff in het fotoalbum kijken. Je moet zeker naar het oude centrum, Gamla Stan, gaan. En de wisseling van de wacht op het paleis is ook wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:04 schreef placebeau het volgende:
[..]Wat moet ik zeker bezoeken? Waar gaan al die blonde grieten 's avonds naar toe?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar kom ik volgende week op terug. Ken niet meer alles uit m'n hoofd, dus maar ff in het fotoalbum kijken. Je moet zeker naar het oude centrum, Gamla Stan, gaan. En de wisseling van de wacht op het paleis is ook wel mooi om te zien.
En waar al die blonde grieten 's avonds uithangen zou ik niet weten, omdat ik m'n eigen blonde griet bij me had.
Jij ook al?quote:
Wat ik heb begrepen is dat iedereen met een goede muzieksmaak gaat.... Dan kan ik toch niet achterblijven.quote:
Je bent wat een late kant maar goed, beter laat dan niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:09 schreef XL het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat iedereen met een goede muzieksmaak gaat.... Dan kan ik toch niet achterblijven.![]()
In december was je toch hier?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:19 schreef popolon het volgende:
Allebij, tennis is op de buitenbanen trouwens gratis, public courts.
Ik geef een barbeque in december: in- en outdoor.
Zou ook veel te druk worden.... een spt-meet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:15 schreef popolon het volgende:
Zijn we trouwens het enige subforum dat nog nooit een 'meet' heeft gehouden?
Ja?
Ja!!
zoiets ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:23 schreef popolon het volgende:
Ja ga zeker een beetje heel december in de Nederlandse regen zitten.
Je krijgt me toch niet jaloers.... ik mag 3 januari namelijk weer naar school!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef popolon het volgende:
Nah, van de 24e t/m de 3e januari, dan weer terug, snowboarden en langlaufen in Michigan.
Die zal binnenkort wel terugkomen in het verzin een ondertitel-topicquote:
daar is t in Engels een hele mooie naam voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:22 schreef hetsjhokleek het volgende:
Olympische winterspelen in Turijn met skeleton![]()
Lijkt me nogsteeds een keer vet om op zo'n plankje met 120 km per uur naar beneden te gaan.
wat danquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is t in Engels een hele mooie naam voor
lugequote:
http://images.google.nl/images?q=luge&svnum=10&hl=nl&lr=&start=20&sa=Nquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:38 schreef hetsjhokleek het volgende:
dat betekent niks volgens babbelfish
Linnquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:47 schreef hetsjhokleek het volgende:
rodelenenSkeleton
bijna net zo leuk als dames curling Denemarken Noorwegen
![]()
nee helaas, die had Remzz ergens neergezet maar daar staan ze niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:08 schreef pfaf het volgende:
Heb je de foto's van Linn van begin dit jaar nog Eend?
Viel wel mee met die files. Waren lekker op tijd in Vorst. Hebben daar nog een hapje gegeten in de St. Denis (shoarmatent). Vervolgens een mooie show van Oasis, die drummer lijkt echt op zijn vader! Geluid viel tegen, weinig bijzonders..... maar wel OASISquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:21 schreef XL het volgende:
zjroentje, ga je vanavond met de auto naar Oasis?
In Antwerpen werken ze nog steeds aan de ring en vandaag is de eerste dag na de herfstvakantie (traditioneel druk) in Belgie. Met andere woorden, er kan wel eens heftige file staan. Wij gaan wel over de ring, maar vertrekken lekker vroeg. Kijken of er in Vorst wat te beleven is en of ze een Quick () en een ierse pub (
) hebben.
Niet in the Hall of Echo nee....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
waar was t eigenlijk? In het Sportpaleis?
aha ze is hier:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef popolon het volgende:
Oasis was erg goed dit jaar.
M'n vrouw is naar U2 vanavond, ik had geen zin.
Het is ook gewoon moeilijk om het 'gewone' Oasis te zien, dan het altijd tourende U2. Zou ik ook zo overslaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef popolon het volgende:
Oasis was erg goed dit jaar.
M'n vrouw is naar U2 vanavond, ik had geen zin.
aha okequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:42 schreef XL het volgende:
[..]
Niet in the Hall of Echo nee....
In Vorst Nationaal, de prachtige internationale vertaling daarvoor: Forrest National.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha oke. hier dus:
[afbeelding]
flinke zaal, meer dan 7.000 mensen kunnen erin, slagje groter dan de HMH dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Zo ziet het er van binnen uit:
[afbeelding]
2de ring was vrijwel verlaten. Ik denk dat er ongeveer 5500 mensen waren ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
flinke zaal, meer dan 7.000 mensen kunnen erin, slagje groter dan de HMH dus
Yep, the Palace.quote:
ow, had wel verwacht dat t uitverkocht zou zijn. Oasis in de HMH is toch wel uitverkocht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef XL het volgende:
[..]
2de ring was vrijwel verlaten. Ik denk dat er ongeveer 5500 mensen waren ofzo.
In een paar minuten. In NL zijn ze al een jaar of 8 niet geweest. De vorige keer was tijdens PSV-Newcastle en toen zat ik in het stadion. Ze speelden toen in de Brabanthallen in Den Bosch. Hebben ook nog eens op Pinkpop gestaan, daar was ik wel. In Belgie echter waren ze in het voorjaar ook in Brussel, waardoor de animo iets minder groot was. Die show was wel in enkele minuten uitverkocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, had wel verwacht dat t uitverkocht zou zijn. Oasis in de HMH is toch wel uitverkocht?
oke vandaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef XL het volgende:
[..]
In een paar minuten. In NL zijn ze al een jaar of 8 niet geweest. De vorige keer was tijdens PSV-Newcastle en toen zat ik in het stadion. Ze speelden toen in de Brabanthallen in Den Bosch. Hebben ook nog eens op Pinkpop gestaan, daar was ik wel. In Belgie echter waren ze in het voorjaar ook in Brussel, waardoor de animo iets minder groot was. Die show was wel in enkele minuten uitverkocht.
Wat een eikel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee helaas, die had Remzz ergens neergezet maar daar staan ze niet meer
De herfstvakantie begint hier pas volgende week hoor. Rond allerheiligen, 1 november.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:21 schreef XL het volgende:
In Antwerpen werken ze nog steeds aan de ring en vandaag is de eerste dag na de herfstvakantie (traditioneel druk) in Belgie. Met andere woorden, er kan wel eens heftige file staan. Wij gaan wel over de ring, maar vertrekken lekker vroeg. Kijken of er in Vorst wat te beleven is en of ze een Quick () en een ierse pub (
) hebben.
ha, nog een wakker. Maar jij hebt dan ook een tijdsverschil.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:20 schreef popolon het volgende:
Ja zhjoerntje, laat eens foto's zien van de verbouwing man.
Of ben je nu nog bezig?
Klein beetje maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
ha, nog een wakker. Maar jij hebt dan ook een tijdsverschil.
patserquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:06 schreef XL het volgende:
Met de drukte in dit topic heb ik mijn postgemiddelde weten op te krikken naar 3 berichten per dag!
Whehehe! Jaloers!!!!quote:
23!!! Dan heb écht geen leven, ik kan me niet voorstellen dat je zo'n gemiddelde haalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef mitt het volgende:
shit, ik ben echt een nerd hier.
Misschien legt ie gewoon niet zo makkelijk sociale contacten. Je moet hem niet zo aanpakken hoor, dan kan hem verder in het dal duwen. Maar.... 23 is wel heeeeeel erg over de top hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
23!!! Dan heb écht geen leven, ik kan me niet voorstellen dat je zo'n gemiddelde haalt.
Inderdaad, nu ik dat weet heb ik ook heel ander beeld van Mitt, je weet wel: lelijk puistenkopje, foute bril, bleek gezichtje wat nodig wat zonlicht moet hebben, stotterend, onzeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:35 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien legt ie gewoon niet zo makkelijk sociale contacten. Je moet hem niet zo aanpakken hoor, dan kan hem verder in het dal duwen. Maar.... 23 is wel heeeeeel erg over de top hoor.
Misschien kun jij er beter niet teveel woorden aan vuil maken. Als je een beetje pech hebt verspring je ook naar dat niveau. Ik maak hem nog wel wat belachelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, nu ik dat weet heb ik ook heel ander beeld van Mitt, je weet wel: lelijk puistenkopje, foute bril, bleek gezichtje wat nodig wat zonlicht moet hebben, stotterend, onzeker.
Ik denk dat we toch wat voorzichtiger met z'n labiele en onzekere gedrag moeten zijn XL, voor je het weet bekrast zo'n computerfreak zich de polsen doormidden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
Oeps, daar zul je 'm net hebben!
Nog een nieuwe serverupdate geback-upped over je mother-drive, Mitt?
Die uitdaging staat!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef mitt het volgende:
Ik post wel een weekje niet.
Dat mag niet als mod zijndequote:
Mitt vertelt me net over MSN dat hij snel uit z'n hoofd berekend had dat ik dan nog 100 posts moet posten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:39 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien kun jij er beter niet teveel woorden aan vuil maken. Als je een beetje pech hebt verspring je ook naar dat niveau. Ik maak hem nog wel wat belachelijk![]()
ik zet gewoon vandaag ff geen slotjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mitt vertelt me net over MSN dat hij snel uit z'n hoofd berekend had dat ik dan nog 100 posts moet posten.
Ik heb dus nog wat speling ...
uitdaging II.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef mitt het volgende:
[..]
ik zet gewoon vandaag ff geen slotjes
dan ben je er zo.
Alsof zo'n nerd dat uit zijn hoofd doet. Hij heeft er vast een script voor geschreven. Mitt, hoeveel moet ik er volgens dat script vandaag posten om ook op 23 te komen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mitt vertelt me net over MSN dat hij snel uit z'n hoofd berekend had dat ik dan nog 100 posts moet posten.
Ik heb dus nog wat speling ...
Uitdaging |||quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef pfaf het volgende:
Één dag geen slotjes? Dat overleeft SPT vast niet.![]()
prive info.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef XL het volgende:
[..]
Alsof zo'n nerd dat uit zijn hoofd doet. Hij heeft er vast een script voor geschreven. Mitt, hoeveel moet ik er volgens dat script vandaag posten om ook op 23 te komen?
Einstein heeft een eeuw terug al berekend dat dat helaas niet mogelijk is, mits je niet gewichtloos bentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef XL het volgende:
[..]
Alsof zo'n nerd dat uit zijn hoofd doet. Hij heeft er vast een script voor geschreven. Mitt, hoeveel moet ik er volgens dat script vandaag posten om ook op 23 te komen?
Als je script dat al niet kan hoop ik dat je snel terugzakt naar 21.quote:
ondertussen posten we deze wel vol, zodat de bar ook dicht kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:00 schreef pfaf het volgende:
Ik ga naar m'n schuilkelder voorbereiden op dé downtime.
Sterkte ermee Mitt!
Ik pak gewoon mijn echte leven weer even op.... dan merk ik er niks vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:00 schreef pfaf het volgende:
Ik ga naar m'n schuilkelder voorbereiden op dé downtime.
Sterkte ermee Mitt!
Je hebt je drie posts vandaag dan ook al geplaatstquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ik pak gewoon mijn echte leven weer even op.... dan merk ik er niks van![]()
Oldbie als ik ben kan ik er wel meer aan voor dat ding gaat veranderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je hebt je drie posts vandaag dan ook al geplaatst
Hé, je bent echt oldbie.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:10 schreef XL het volgende:
[..]
Oldbie als ik ben kan ik er wel meer aan voor dat ding gaat veranderen![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:13 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hé, je bent echt oldbie.
ik had je recenter geschat.
Ga je mond spoelen! Je bent zelf een newbie.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:20 schreef mitt het volgende:
[..]
ik vind XL ook nog wel overkomen als een newbie.
Ik ook, maar dat mag jij niet zeggen newbie!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:20 schreef mitt het volgende:
[..]
ik vind XL ook nog wel overkomen als een newbie.
Met de auto geweest idd, maar niet via Antwerpen. Dat is natuurlijk een endje om voor mij. Genk - Leuven - Brussel was de route, met het eerste tankstation op de Belgische wegen na 70 (zeventig!!) kilometer. Helden, die Belgen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:21 schreef XL het volgende:
) hebben.
Alleen de pot op de badkamer moet nog aangesloten. Afgelopen week is de wasmachine aangesloten. Heerlijk werk zo in de kruipruimte, afvoerbuizen doorzagen en verbinden. Lekker geurtje ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:20 schreef popolon het volgende:
Ja zhjoerntje, laat eens foto's zien van de verbouwing man.
Of ben je nu nog bezig?
Binnen 4 uur waren we in het hotel in Brussel. Prachtig allemaal, die wegwijsborden in Brussel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:40 schreef mitt het volgende:
Wijs hoor.
Whehe.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:49 schreef pfaf het volgende:
Mitt en XL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |