Zo:quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef popolon het volgende:
What should you do when your printer has a paper jam? Here are some handy tips:
[afbeelding]![]()
Zal het meteen doen!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef XL het volgende:
Mitt, zet jij de OP er even in!
Dat is mooi! Anders zouden we wel even een modderfiguur slaan naar alle andere sc-reeksen.quote:
Oh ja zjroentje, ik ga niet meer naar Fun Lovin Criminals, waar we het in deel 10 over hadden. Zoals Mitt opmerkte in deel 11 is het te koud (voor de fiets).quote:
Kun je van die vorige even #011 maken, voor de administratiequote:
k zou dan meteen #0012,0 doenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef mitt het volgende:
Waarom niet meteen #0012!
genoeg potentieel!
Als je hem verandert zijn die foto's ineens wel een beetje raar.quote:
Dan kun je hem net zo goed veranderen.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:41 schreef pfaf het volgende:
Die foto's zijn sowieso RaaR...
Ohw, is hij er zo 1.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef pfaf het volgende:
Dan mag ik niet meer op Popo's feestje komen.
Ik heb alleen trafficjamquote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
k ga het dadelijk tochmaar eens proberen op mijn boterham, paperjam
Je hebt wat gemist Lars. Het wasquote:Op woensdag 28 september 2005 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja zjroentje, ik ga niet meer naar Fun Lovin Criminals, waar we het in deel 10 over hadden. Zoals Mitt opmerkte in deel 11 is het te koud (voor de fiets).
Paupers.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding] Onmeunig veel lekke banden gehad. Wel geleerd van het grote aantal tegenslagen, zo moet je nooit vertrouwen op Zwitserse motorfabrikanten, Delftenaren en Australisch wegdek.
Men was er ernstig over te spreken ja, ik daarentegen had me voorgenomen datgene te gaan doen dat ik die middag had moeten doen. Zometeen ga ik het dan ook echt doen. Ik ga er maar voor naar de Uni, want thuis studeren gaat de laatste dagen weer alsof ik een eerstejaars ben.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist Lars. Het was [afbeelding]
Het was vannacht om half twee inderdaad erg frisjes op de fiets.
Toen gingen de FLC nog stappen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:30 schreef zjroentje het volgende:
Het was vannacht om half twee inderdaad erg frisjes op de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |