Voor ons eindwerk vooral...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:39 schreef zjroentje het volgende:
Jullie wel dan?
www.sciencedirect.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
Moeten jullie dan niets opzoeken of zo?
Mannen beoordelen houd ik me dan minder mee bezig, bij laptops ben ik misschien wat kritischer...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:51 schreef pfaf het volgende:
Je bedoelt lelijke mannen met mooie laptops?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:53 schreef pfaf het volgende:
Nog bedankt overigens Popo: Van Basten moet opstappen!
Vakantie..... op de basisschool zeker.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:05 schreef mitt het volgende:
Nog een dagje en dan is het vakantie
uiteraard het melden waard.
Het snowboard topic zit er ook bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:13 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Allemaal bovenaan, mooi he?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:13 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
knap hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:13 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ben je wel een middagje mee bezig jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef XL het volgende:
Als je je nog eens een middagje verveelt moet je eens alle topics met [Centraal] naar boven kicken, dat is vast ook heel leuk. Snowboard wel als laatste kicken, want die hoort uiteraard als de bovenste.
Het moet inderdaad geen nutteloze post-krikken worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:17 schreef popolon het volgende:
Heb ze allemaal al uitgeprint, vind ik voorlopig wel even voldoende.
k kick deze wel ffquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef XL het volgende:
Als je je nog eens een middagje verveelt moet je eens alle topics met [Centraal] naar boven kicken, dat is vast ook heel leuk. Snowboard wel als laatste kicken, want die hoort uiteraard als de bovenste.
Ohhhh, erg he?quote:
Hele gave stad.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:06 schreef placebeau het volgende:
zjroen, jij weet wat van Stockholm?
Ga er over twee weken heen...
vertel m waar t ligt om te beginnen, dan is het makkelijker om er te komen voor mquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hele gave stad.![]()
Wat moet je weten?
Ze hadden in 1912 de Olympische spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:06 schreef placebeau het volgende:
zjroen, jij weet wat van Stockholm?
Ga er over twee weken heen...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hele gave stad.![]()
Wat moet je weten?
Ik vertrouw de piloot volledig...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vertel m waar t ligt om te beginnen, dan is het makkelijker om er te komen voor m
Een aanzienlijk deel gaat 's avonds naar bed heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:04 schreef placebeau het volgende:
[..]Wat moet ik zeker bezoeken? Waar gaan al die blonde grieten 's avonds naar toe?
Zolang ik erbij ben is dat voor mij allemaal ok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:13 schreef XL het volgende:
[..]
Een aanzienlijk deel gaat 's avonds naar bed heb ik begrepen.
Is er weer Big Brother hier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:17 schreef popolon het volgende:
Ik kom ook even kijken, in dat andere café gaat het over die BigBrothert baby.
is er dan werkelijk niks in Nederland op tv dat mensen dat kijken?![]()
En Zweden is mooi, ik heb nog wel eens contact met een paar hele leuke dames die ik heb leren kennen een jaar of 10 geleden.
Lijkt me erg vervelendquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:05 schreef popolon het volgende:
Waar?
Ha jakkes, er is CL voetbal op tv hier.![]()
Daar kom ik volgende week op terug. Ken niet meer alles uit m'n hoofd, dus maar ff in het fotoalbum kijken. Je moet zeker naar het oude centrum, Gamla Stan, gaan. En de wisseling van de wacht op het paleis is ook wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:04 schreef placebeau het volgende:
[..]Wat moet ik zeker bezoeken? Waar gaan al die blonde grieten 's avonds naar toe?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar kom ik volgende week op terug. Ken niet meer alles uit m'n hoofd, dus maar ff in het fotoalbum kijken. Je moet zeker naar het oude centrum, Gamla Stan, gaan. En de wisseling van de wacht op het paleis is ook wel mooi om te zien.
En waar al die blonde grieten 's avonds uithangen zou ik niet weten, omdat ik m'n eigen blonde griet bij me had.
Jij ook al?quote:
Wat ik heb begrepen is dat iedereen met een goede muzieksmaak gaat.... Dan kan ik toch niet achterblijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |