Hele gave stad.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:06 schreef placebeau het volgende:
zjroen, jij weet wat van Stockholm?
Ga er over twee weken heen...
vertel m waar t ligt om te beginnen, dan is het makkelijker om er te komen voor mquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hele gave stad.![]()
Wat moet je weten?
Ze hadden in 1912 de Olympische spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:06 schreef placebeau het volgende:
zjroen, jij weet wat van Stockholm?
Ga er over twee weken heen...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hele gave stad.![]()
Wat moet je weten?
Ik vertrouw de piloot volledig...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vertel m waar t ligt om te beginnen, dan is het makkelijker om er te komen voor m
Een aanzienlijk deel gaat 's avonds naar bed heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:04 schreef placebeau het volgende:
[..]Wat moet ik zeker bezoeken? Waar gaan al die blonde grieten 's avonds naar toe?
Zolang ik erbij ben is dat voor mij allemaal ok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:13 schreef XL het volgende:
[..]
Een aanzienlijk deel gaat 's avonds naar bed heb ik begrepen.
Is er weer Big Brother hier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:17 schreef popolon het volgende:
Ik kom ook even kijken, in dat andere café gaat het over die BigBrothert baby.
is er dan werkelijk niks in Nederland op tv dat mensen dat kijken?![]()
En Zweden is mooi, ik heb nog wel eens contact met een paar hele leuke dames die ik heb leren kennen een jaar of 10 geleden.
Lijkt me erg vervelendquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:05 schreef popolon het volgende:
Waar?
Ha jakkes, er is CL voetbal op tv hier.![]()
Daar kom ik volgende week op terug. Ken niet meer alles uit m'n hoofd, dus maar ff in het fotoalbum kijken. Je moet zeker naar het oude centrum, Gamla Stan, gaan. En de wisseling van de wacht op het paleis is ook wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:04 schreef placebeau het volgende:
[..]Wat moet ik zeker bezoeken? Waar gaan al die blonde grieten 's avonds naar toe?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar kom ik volgende week op terug. Ken niet meer alles uit m'n hoofd, dus maar ff in het fotoalbum kijken. Je moet zeker naar het oude centrum, Gamla Stan, gaan. En de wisseling van de wacht op het paleis is ook wel mooi om te zien.
En waar al die blonde grieten 's avonds uithangen zou ik niet weten, omdat ik m'n eigen blonde griet bij me had.
Jij ook al?quote:
Wat ik heb begrepen is dat iedereen met een goede muzieksmaak gaat.... Dan kan ik toch niet achterblijven.quote:
Je bent wat een late kant maar goed, beter laat dan niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:09 schreef XL het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat iedereen met een goede muzieksmaak gaat.... Dan kan ik toch niet achterblijven.![]()
In december was je toch hier?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:19 schreef popolon het volgende:
Allebij, tennis is op de buitenbanen trouwens gratis, public courts.
Ik geef een barbeque in december: in- en outdoor.
Zou ook veel te druk worden.... een spt-meet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:15 schreef popolon het volgende:
Zijn we trouwens het enige subforum dat nog nooit een 'meet' heeft gehouden?
Ja?
Ja!!
zoiets ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:23 schreef popolon het volgende:
Ja ga zeker een beetje heel december in de Nederlandse regen zitten.
Je krijgt me toch niet jaloers.... ik mag 3 januari namelijk weer naar school!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef popolon het volgende:
Nah, van de 24e t/m de 3e januari, dan weer terug, snowboarden en langlaufen in Michigan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |