Je bent wat een late kant maar goed, beter laat dan niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:09 schreef XL het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat iedereen met een goede muzieksmaak gaat.... Dan kan ik toch niet achterblijven.![]()
In december was je toch hier?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:19 schreef popolon het volgende:
Allebij, tennis is op de buitenbanen trouwens gratis, public courts.
Ik geef een barbeque in december: in- en outdoor.
Zou ook veel te druk worden.... een spt-meet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:15 schreef popolon het volgende:
Zijn we trouwens het enige subforum dat nog nooit een 'meet' heeft gehouden?
Ja?
Ja!!
zoiets ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:23 schreef popolon het volgende:
Ja ga zeker een beetje heel december in de Nederlandse regen zitten.
Je krijgt me toch niet jaloers.... ik mag 3 januari namelijk weer naar school!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef popolon het volgende:
Nah, van de 24e t/m de 3e januari, dan weer terug, snowboarden en langlaufen in Michigan.
Die zal binnenkort wel terugkomen in het verzin een ondertitel-topicquote:
daar is t in Engels een hele mooie naam voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:22 schreef hetsjhokleek het volgende:
Olympische winterspelen in Turijn met skeleton![]()
Lijkt me nogsteeds een keer vet om op zo'n plankje met 120 km per uur naar beneden te gaan.
wat danquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is t in Engels een hele mooie naam voor
lugequote:
http://images.google.nl/images?q=luge&svnum=10&hl=nl&lr=&start=20&sa=Nquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:38 schreef hetsjhokleek het volgende:
dat betekent niks volgens babbelfish
Linnquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:47 schreef hetsjhokleek het volgende:
rodelenenSkeleton
bijna net zo leuk als dames curling Denemarken Noorwegen
![]()
nee helaas, die had Remzz ergens neergezet maar daar staan ze niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:08 schreef pfaf het volgende:
Heb je de foto's van Linn van begin dit jaar nog Eend?
Viel wel mee met die files. Waren lekker op tijd in Vorst. Hebben daar nog een hapje gegeten in de St. Denis (shoarmatent). Vervolgens een mooie show van Oasis, die drummer lijkt echt op zijn vader! Geluid viel tegen, weinig bijzonders..... maar wel OASISquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:21 schreef XL het volgende:
zjroentje, ga je vanavond met de auto naar Oasis?
In Antwerpen werken ze nog steeds aan de ring en vandaag is de eerste dag na de herfstvakantie (traditioneel druk) in Belgie. Met andere woorden, er kan wel eens heftige file staan. Wij gaan wel over de ring, maar vertrekken lekker vroeg. Kijken of er in Vorst wat te beleven is en of ze een Quick () en een ierse pub (
) hebben.
Niet in the Hall of Echo nee....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
waar was t eigenlijk? In het Sportpaleis?
aha ze is hier:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef popolon het volgende:
Oasis was erg goed dit jaar.
M'n vrouw is naar U2 vanavond, ik had geen zin.
Het is ook gewoon moeilijk om het 'gewone' Oasis te zien, dan het altijd tourende U2. Zou ik ook zo overslaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef popolon het volgende:
Oasis was erg goed dit jaar.
M'n vrouw is naar U2 vanavond, ik had geen zin.
aha okequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:42 schreef XL het volgende:
[..]
Niet in the Hall of Echo nee....
In Vorst Nationaal, de prachtige internationale vertaling daarvoor: Forrest National.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha oke. hier dus:
[afbeelding]
flinke zaal, meer dan 7.000 mensen kunnen erin, slagje groter dan de HMH dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Zo ziet het er van binnen uit:
[afbeelding]
2de ring was vrijwel verlaten. Ik denk dat er ongeveer 5500 mensen waren ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
flinke zaal, meer dan 7.000 mensen kunnen erin, slagje groter dan de HMH dus
Yep, the Palace.quote:
ow, had wel verwacht dat t uitverkocht zou zijn. Oasis in de HMH is toch wel uitverkocht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef XL het volgende:
[..]
2de ring was vrijwel verlaten. Ik denk dat er ongeveer 5500 mensen waren ofzo.
In een paar minuten. In NL zijn ze al een jaar of 8 niet geweest. De vorige keer was tijdens PSV-Newcastle en toen zat ik in het stadion. Ze speelden toen in de Brabanthallen in Den Bosch. Hebben ook nog eens op Pinkpop gestaan, daar was ik wel. In Belgie echter waren ze in het voorjaar ook in Brussel, waardoor de animo iets minder groot was. Die show was wel in enkele minuten uitverkocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, had wel verwacht dat t uitverkocht zou zijn. Oasis in de HMH is toch wel uitverkocht?
oke vandaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef XL het volgende:
[..]
In een paar minuten. In NL zijn ze al een jaar of 8 niet geweest. De vorige keer was tijdens PSV-Newcastle en toen zat ik in het stadion. Ze speelden toen in de Brabanthallen in Den Bosch. Hebben ook nog eens op Pinkpop gestaan, daar was ik wel. In Belgie echter waren ze in het voorjaar ook in Brussel, waardoor de animo iets minder groot was. Die show was wel in enkele minuten uitverkocht.
Wat een eikel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee helaas, die had Remzz ergens neergezet maar daar staan ze niet meer
De herfstvakantie begint hier pas volgende week hoor. Rond allerheiligen, 1 november.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:21 schreef XL het volgende:
zjroentje, ga je vanavond met de auto naar Oasis?
In Antwerpen werken ze nog steeds aan de ring en vandaag is de eerste dag na de herfstvakantie (traditioneel druk) in Belgie. Met andere woorden, er kan wel eens heftige file staan. Wij gaan wel over de ring, maar vertrekken lekker vroeg. Kijken of er in Vorst wat te beleven is en of ze een Quick () en een ierse pub (
) hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |