Je bent wat een late kant maar goed, beter laat dan niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:09 schreef XL het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat iedereen met een goede muzieksmaak gaat.... Dan kan ik toch niet achterblijven.![]()
In december was je toch hier?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:19 schreef popolon het volgende:
Allebij, tennis is op de buitenbanen trouwens gratis, public courts.
Ik geef een barbeque in december: in- en outdoor.
Zou ook veel te druk worden.... een spt-meet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:15 schreef popolon het volgende:
Zijn we trouwens het enige subforum dat nog nooit een 'meet' heeft gehouden?
Ja?
Ja!!
zoiets ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:23 schreef popolon het volgende:
Ja ga zeker een beetje heel december in de Nederlandse regen zitten.
Je krijgt me toch niet jaloers.... ik mag 3 januari namelijk weer naar school!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef popolon het volgende:
Nah, van de 24e t/m de 3e januari, dan weer terug, snowboarden en langlaufen in Michigan.
Die zal binnenkort wel terugkomen in het verzin een ondertitel-topicquote:
daar is t in Engels een hele mooie naam voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:22 schreef hetsjhokleek het volgende:
Olympische winterspelen in Turijn met skeleton![]()
Lijkt me nogsteeds een keer vet om op zo'n plankje met 120 km per uur naar beneden te gaan.
wat danquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is t in Engels een hele mooie naam voor
lugequote:
http://images.google.nl/images?q=luge&svnum=10&hl=nl&lr=&start=20&sa=Nquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:38 schreef hetsjhokleek het volgende:
dat betekent niks volgens babbelfish
Linnquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:47 schreef hetsjhokleek het volgende:
rodelenenSkeleton
bijna net zo leuk als dames curling Denemarken Noorwegen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |