Voor ons eindwerk vooral...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:39 schreef zjroentje het volgende:
Jullie wel dan?
www.sciencedirect.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
Moeten jullie dan niets opzoeken of zo?
Mannen beoordelen houd ik me dan minder mee bezig, bij laptops ben ik misschien wat kritischer...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:51 schreef pfaf het volgende:
Je bedoelt lelijke mannen met mooie laptops?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:53 schreef pfaf het volgende:
Nog bedankt overigens Popo: Van Basten moet opstappen!
Vakantie..... op de basisschool zeker.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:05 schreef mitt het volgende:
Nog een dagje en dan is het vakantie
uiteraard het melden waard.
Het snowboard topic zit er ook bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:13 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Allemaal bovenaan, mooi he?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:13 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
knap hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:13 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ben je wel een middagje mee bezig jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef XL het volgende:
Als je je nog eens een middagje verveelt moet je eens alle topics met [Centraal] naar boven kicken, dat is vast ook heel leuk. Snowboard wel als laatste kicken, want die hoort uiteraard als de bovenste.
Het moet inderdaad geen nutteloze post-krikken worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:17 schreef popolon het volgende:
Heb ze allemaal al uitgeprint, vind ik voorlopig wel even voldoende.
k kick deze wel ffquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef XL het volgende:
Als je je nog eens een middagje verveelt moet je eens alle topics met [Centraal] naar boven kicken, dat is vast ook heel leuk. Snowboard wel als laatste kicken, want die hoort uiteraard als de bovenste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |