ha, nog een wakker. Maar jij hebt dan ook een tijdsverschil.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:20 schreef popolon het volgende:
Ja zhjoerntje, laat eens foto's zien van de verbouwing man.
Of ben je nu nog bezig?
Klein beetje maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
ha, nog een wakker. Maar jij hebt dan ook een tijdsverschil.
patserquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:06 schreef XL het volgende:
Met de drukte in dit topic heb ik mijn postgemiddelde weten op te krikken naar 3 berichten per dag!
Whehehe! Jaloers!!!!quote:
23!!! Dan heb écht geen leven, ik kan me niet voorstellen dat je zo'n gemiddelde haalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef mitt het volgende:
shit, ik ben echt een nerd hier.
Misschien legt ie gewoon niet zo makkelijk sociale contacten. Je moet hem niet zo aanpakken hoor, dan kan hem verder in het dal duwen. Maar.... 23 is wel heeeeeel erg over de top hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
23!!! Dan heb écht geen leven, ik kan me niet voorstellen dat je zo'n gemiddelde haalt.
Inderdaad, nu ik dat weet heb ik ook heel ander beeld van Mitt, je weet wel: lelijk puistenkopje, foute bril, bleek gezichtje wat nodig wat zonlicht moet hebben, stotterend, onzeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:35 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien legt ie gewoon niet zo makkelijk sociale contacten. Je moet hem niet zo aanpakken hoor, dan kan hem verder in het dal duwen. Maar.... 23 is wel heeeeeel erg over de top hoor.
Misschien kun jij er beter niet teveel woorden aan vuil maken. Als je een beetje pech hebt verspring je ook naar dat niveau. Ik maak hem nog wel wat belachelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, nu ik dat weet heb ik ook heel ander beeld van Mitt, je weet wel: lelijk puistenkopje, foute bril, bleek gezichtje wat nodig wat zonlicht moet hebben, stotterend, onzeker.
Ik denk dat we toch wat voorzichtiger met z'n labiele en onzekere gedrag moeten zijn XL, voor je het weet bekrast zo'n computerfreak zich de polsen doormidden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
Oeps, daar zul je 'm net hebben!
Nog een nieuwe serverupdate geback-upped over je mother-drive, Mitt?
Die uitdaging staat!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef mitt het volgende:
Ik post wel een weekje niet.
Dat mag niet als mod zijndequote:
Mitt vertelt me net over MSN dat hij snel uit z'n hoofd berekend had dat ik dan nog 100 posts moet posten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:39 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien kun jij er beter niet teveel woorden aan vuil maken. Als je een beetje pech hebt verspring je ook naar dat niveau. Ik maak hem nog wel wat belachelijk![]()
ik zet gewoon vandaag ff geen slotjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mitt vertelt me net over MSN dat hij snel uit z'n hoofd berekend had dat ik dan nog 100 posts moet posten.
Ik heb dus nog wat speling ...
uitdaging II.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef mitt het volgende:
[..]
ik zet gewoon vandaag ff geen slotjes
dan ben je er zo.
Alsof zo'n nerd dat uit zijn hoofd doet. Hij heeft er vast een script voor geschreven. Mitt, hoeveel moet ik er volgens dat script vandaag posten om ook op 23 te komen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mitt vertelt me net over MSN dat hij snel uit z'n hoofd berekend had dat ik dan nog 100 posts moet posten.
Ik heb dus nog wat speling ...
Uitdaging |||quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef pfaf het volgende:
Één dag geen slotjes? Dat overleeft SPT vast niet.![]()
prive info.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef XL het volgende:
[..]
Alsof zo'n nerd dat uit zijn hoofd doet. Hij heeft er vast een script voor geschreven. Mitt, hoeveel moet ik er volgens dat script vandaag posten om ook op 23 te komen?
Einstein heeft een eeuw terug al berekend dat dat helaas niet mogelijk is, mits je niet gewichtloos bentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef XL het volgende:
[..]
Alsof zo'n nerd dat uit zijn hoofd doet. Hij heeft er vast een script voor geschreven. Mitt, hoeveel moet ik er volgens dat script vandaag posten om ook op 23 te komen?
Als je script dat al niet kan hoop ik dat je snel terugzakt naar 21.quote:
ondertussen posten we deze wel vol, zodat de bar ook dicht kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:00 schreef pfaf het volgende:
Ik ga naar m'n schuilkelder voorbereiden op dé downtime.
Sterkte ermee Mitt!
Ik pak gewoon mijn echte leven weer even op.... dan merk ik er niks vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:00 schreef pfaf het volgende:
Ik ga naar m'n schuilkelder voorbereiden op dé downtime.
Sterkte ermee Mitt!
Je hebt je drie posts vandaag dan ook al geplaatstquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ik pak gewoon mijn echte leven weer even op.... dan merk ik er niks van![]()
Oldbie als ik ben kan ik er wel meer aan voor dat ding gaat veranderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je hebt je drie posts vandaag dan ook al geplaatst
Hé, je bent echt oldbie.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:10 schreef XL het volgende:
[..]
Oldbie als ik ben kan ik er wel meer aan voor dat ding gaat veranderen![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:13 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hé, je bent echt oldbie.
ik had je recenter geschat.
Ga je mond spoelen! Je bent zelf een newbie.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:20 schreef mitt het volgende:
[..]
ik vind XL ook nog wel overkomen als een newbie.
Ik ook, maar dat mag jij niet zeggen newbie!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:20 schreef mitt het volgende:
[..]
ik vind XL ook nog wel overkomen als een newbie.
Met de auto geweest idd, maar niet via Antwerpen. Dat is natuurlijk een endje om voor mij. Genk - Leuven - Brussel was de route, met het eerste tankstation op de Belgische wegen na 70 (zeventig!!) kilometer. Helden, die Belgen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:21 schreef XL het volgende:
zjroentje, ga je vanavond met de auto naar Oasis?
In Antwerpen werken ze nog steeds aan de ring en vandaag is de eerste dag na de herfstvakantie (traditioneel druk) in Belgie. Met andere woorden, er kan wel eens heftige file staan. Wij gaan wel over de ring, maar vertrekken lekker vroeg. Kijken of er in Vorst wat te beleven is en of ze een Quick () en een ierse pub (
) hebben.
Alleen de pot op de badkamer moet nog aangesloten. Afgelopen week is de wasmachine aangesloten. Heerlijk werk zo in de kruipruimte, afvoerbuizen doorzagen en verbinden. Lekker geurtje ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:20 schreef popolon het volgende:
Ja zhjoerntje, laat eens foto's zien van de verbouwing man.
Of ben je nu nog bezig?
Binnen 4 uur waren we in het hotel in Brussel. Prachtig allemaal, die wegwijsborden in Brussel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:40 schreef mitt het volgende:
Wijs hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |