IIIiiiiiiiiiiiieeeeeeeeuuwwww.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:24 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Kaas moet op de jam niet andersom![]()
smaakloos figuurquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
IIIiiiiiiiiiiiieeeeeeeeuuwwww.![]()
Dat klinkt echt ranzig.. [afbeelding]
Draai dan je boterham omquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:24 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Kaas moet op de jam niet andersom![]()
quote:
Zo groot had ik 'm niet getekend....quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:35 schreef popolon het volgende:
[..]
[afbeelding] Da's een hamburger man.
Maar zo hoort 'ie wel te zijn.quote:
in de VS is alles groter, dat snap je toch welquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de VS is alles groter, dat snap je toch wel
Als ik inlog en zie dat zjroentje bovenaan staat in 3 van mijn 4 active topics dan weet ik altijd weer dat het woensdag is.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:54 schreef zjroentje het volgende:
Het stagneert.
Woensdagochtend heb ik college, zodat ik ook de mogelijkheid heb te internetten, aangezien ik dat niet op mijn kamer kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:49 schreef XL het volgende:
Wat heb je eigenlijk op woensdagochtend te doen, of liever: wat heb je dan niet te doen?
De vrouw is vertrokken op vakantie. Ik heb dus het rijk voor me alleen.quote:05/10 10:05 KL 0569 Dares Salaam Departed 10:12
Kun je direct klagen dat je de vrouw mist....quote:
Nu ja, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:06 schreef XL het volgende:
[..]
Kun je direct klagen dat je de vrouw mist....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |