quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:07 schreef mitt het volgende:
orginele wouter smiley's popo.
wat je zegt, een heel topic,quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:44 schreef mitt het volgende:
Zozo, een hele pagina gedurende mijn afwezigheid
HULDE
Het zal qua omvang/inwoners niet veel verschillen met Almelo. Met het verschil dat je in Leuven wil de indruk hebt dat je in een stad bentquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef pfaf het volgende:Ik dacht altijd dat Leuven een grote stad was.
Hebben ze daar grote steden dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef pfaf het volgende:Ik dacht altijd dat Leuven een grote stad was.
nee, hoor, zonder de studenten is Leuven niks.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef pfaf het volgende:Ik dacht altijd dat Leuven een grote stad was.
zoiets als groningen dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef placebeau het volgende:
[..]
nee, hoor, zonder de studenten is Leuven niks.
Naja, het bier natuurlijk ook, zoals vermeld.
post voortaan met ondertiteling aubquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:56 schreef popolon het volgende:
booyah!
of nasynchronisatie...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
post voortaan met ondertiteling aub
of beidequote:
| 1 |

Die doet het niet in Safariquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:00 schreef Googolplexian het volgende:
Leuk filmpje:
White Men Can't Jump?
http://www.thatvideosite.com/view/842.html
Was je voetbal kijken in Enscheda?quote:
Bij mij wel hoor, het gaat over een wedstrijdje dunken, waarin de blanke het wint van allemaal negers. Een mooie moraal dus.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor, het gaat over een wedstrijdje dunken, waarin de blanke het wint van allemaal negers. Een mooie moraal dus.
Oh ja, want het was natuurlijk 0-4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |