Tja, iedereen is snooker aan het kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:58 schreef XL het volgende:
Je kunt wel zien dat het voorbij is met het bbq-seizoen.
Dit topic loopt nog minder hard dan het snowboardtopic.
Zelfs nu ik een keer een maandagavond vrij ben is er niets te beleven.
ligt gewoon aan die slechte TTquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:58 schreef XL het volgende:
Je kunt wel zien dat het voorbij is met het bbq-seizoen.
Dit topic loopt nog minder hard dan het snowboardtopic.
Zelfs nu ik een keer een maandagavond vrij ben is er niets te beleven.
We hadden bijna een A-Team titel gehad.quote:
Dat weet ik wel zeker ja!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:05 schreef pfaf het volgende:
Dan hadden we dit topic nu al vol gehad. Joe Fool!
Er liggen pepernoten op de plek van de BBQ-kolen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:59 schreef mitt het volgende:
We zouden hier bijna kunnen gaan outdoor-bbq'en
wat een weer
Kan het moeilijk zien hier.quote:
Pepernotenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:11 schreef XL het volgende:
[..]
Er liggen pepernoten op de plek van de BBQ-kolen.
Sufferds bij AH.
quote:
Jazeker wel! maar het is zo zonde dat het ten koste gaat van het BBQ-spul.quote:
Ja dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:02 schreef pfaf het volgende:
Pepernoten op de BBQ?
Iemand al geprobeerd?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:39 schreef XL het volgende:
Ik ben vandaag aan studeren in de bieb op de universiteit. Daar is een verbod op eten en drinken, maar het populaire flesje water wordt gedoogd. Nu loopt hier dus security rond, zwarte pantalon/wit overhemd. Mooie walkie talkie aan de riem, wat sterke mannen-badges etc, om ons als studenten te beschermen en te controleren dat men de regels naleeft. Prima.
Nu zit ik vanmorgen te studeren in de kelder van de bieb met een laptop op tafel. Ondertussen overtreed ik een regel en eet ik een boterham. Helaas komt de security langs, hij komt naast me staan en begint het gesprek:
Security: "Doe je dat thuis ook?"
XL kijkt op en ziet de security, realiseert zich dat hij niet mag eten.
XL: "Thuis heb ik geen bieb."
Security: "Doe niet zo bijdehand, je weet wat ik bedoel"
XL: "Ik weet dat ik niet mag eten, maar thuis doe ik dat wel"
Security: "Ik bedoel eten boven een computer"
XL: "Dit is mijn eigen laptop, waarom zou ik er hier wel boven eten en thuis niet?"
Security: "Hmmmm, uhm, hmmm, uh... Ok, hier mag je niet eten, doe je brood weg"
XL ruimt zijn brood op.
Nu is er in de bieb een gedoogbeleid op het gebruik van waterflesjes, mits ze op de grond staan. Prachtige regel natuurlijk. Enkele uren later is de beveiligingsgoeroe er weer en sommeert mijn hele tafel de flesjes op de grond te zetten. Een persoon drinkt ice-tea, hij krijgt een preek. Water wordt gedoogd, frisdrank niet. Voor straf moet zijn fles in de tas en niet op de grond. XL lacht spottend om vrienden te maken met de security. Hij herkent me direct.
Daarstraks stond ik buiten koffie te drinken en kwam hij langs. Hij groette me vriendelijk, daarnet liep hij ook langs en mijn water stond naast mijn laptop en het mocht blijven staan. Verderop moest iemand zijn cola in zijn tas stoppen....
Volgens mij heb ik echt een nieuwe vriend gemaakt!
![]()
Terwijl ik vandaag eigenlijk alleen maar ging leren.
Toen ik op het HBO zat had ik voor mijn afstuderen een boek nodig, maar wilde dat niet kopen. Staat het niet in de bieb vroeg mijn begeleider. Hij legde meteen uit hoe ik het kon opzoeken en jazeker het stond er. Dus ik daarheen, boek zoeken. Boek vinden en naar de balie om te vragen of ik het kon lenen..... Hadden ze daar een automaat voorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef pfaf het volgende:
Ik ben in 4 jaar universiteit nog nooit in de bieb geweest.Ik weet niet eens waar ik dat ding kan vinden!
![]()
Ja, dat is écht zielig.![]()
Geen damesvoetbal uitslagen hier graag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:30 schreef XL het volgende:
0-0
waarom speelt van Bommel eigenlijk niet?
Moeten jullie dan niets opzoeken of zo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef pfaf het volgende:
Ik ben in 4 jaar universiteit nog nooit in de bieb geweest.Ik weet niet eens waar ik dat ding kan vinden!
![]()
Ja, dat is écht zielig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |