Het idee alleen al.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef Christine het volgende:
heb je al eens een praatje met d'r gemaakt?
Niets mis met 16-jarige meisjes.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef MouseOver het volgende:
bouwjaar 1975
zou je niet eerst even een leeftijdscheck doen, dat wil ook wel eens tegenvallen bij winkelmeisjes
Kan, maar ik zoek nét even iets originelers...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:59 schreef MouseOver het volgende:
"hey, heb je zin om samen eens wat te gaan drinken?"
Ze lijkt me een bijverdienende studente van een jaar of 24.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef MouseOver het volgende:
bouwjaar 1975
zou je niet eerst even een leeftijdscheck doen, dat wil ook wel eens tegenvallen bij winkelmeisjes
Dat is erg origineel. De meeste mensen komen met pseudo-originele standaard openingszinnen aan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef whisko het volgende:
[..]
Kan, maar ik zoek nét even iets originelers...
banaan en pruim zijn geen groentes...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef HAL9000S het volgende:
Zou ik mischien een banaan in je pruim mogen peren?
Zo van: hee, meisje, hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef MouseOver het volgende:
bouwjaar 1975
wat is zwaarder, een kilo pruimen of een kilo bananen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef whisko het volgende:
[..]
Zo van: hee, meisje, hoe oud ben jij?
IF age<20 OR age>=30 THEN "in dat geval, 1 kilo jonagold"
ELSE versierpraatje()
als het een Grafisch rekenmachientje is kan het wel jahquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef whisko het volgende:
[..]
Zo van: hee, meisje, hoe oud ben jij?
IF age<20 OR age>=30 THEN "in dat geval, 1 kilo jonagold"
ELSE versierpraatje()
Hmm, ja... "ik ben wiskundeleraar en hou van worteltrekken, zin om vanavond met me mee te doen?"quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef Tafkahs het volgende:
misschien wil ze wel een potje worteltrekken met je?
Samen huiswerk maken toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef whisko het volgende:
[..]
Hmm, ja... "ik ben wiskundeleraar en hou van worteltrekken, zin om vanavond met me mee te doen?"![]()
De vrouwtjes zijn tegenwoordig jonger dan ze lijken, trust me.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:08 schreef whisko het volgende:
[..]
Ze lijkt me een bijverdienende studente van een jaar of 24.
dacht ik laatst toch echt dat ze 12 was, bleek ze 8 te zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:22 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
De vrouwtjes zijn tegenwoordig jonger dan ze lijken, trust me.
8... dat is mij dus veeeels te oud.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef P8 het volgende:
[..]
dacht ik laatst toch echt dat ze 12 was, bleek ze 8 te zijn![]()
8 maanden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef P8 het volgende:
[..]
dacht ik laatst toch echt dat ze 12 was, bleek ze 8 te zijn![]()
Ja precies, daar gaat het om, kijk ik kan ook wel bedenken dat ik moet zeggen: "heb je zin om een keer wat samen te gaan drinken". Maar ja, zo out of the blue, een van de honderden klanten die wat koopt en dat bij het afrekenen tussen neus en lippen door vraagt... Hoe kun je iemand, die zo aan het werk is, toch even met een niet-triviaal en leuk praatje van haar werk houden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef Wolkje het volgende:
[..]
8 maanden?
Ik las btw: Ik wil het groentenmesje mee uitvragen, maar hoe?![]()
Maar ot: eerst eens een praatje met haar aanknopen en haar mee uit vragen.
"Hoe zou jij willen dat een leuke gozer als ik zo'n leuk meisje als jij mee uitvraagt?"quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef whisko het volgende:
[..]
Ja precies, daar gaat het om, kijk ik kan ook wel bedenken dat ik moet zeggen: "heb je zin om een keer wat samen te gaan drinken". Maar ja, zo out of the blue, een van de honderden klanten die wat koopt en dat bij het afrekenen tussen neus en lippen door vraagt... Hoe kun je iemand, die zo aan het werk is, toch even met een niet-triviaal en leuk praatje van haar werk houden?
Een functioneel gesprek aanknopen lijkt me het gemakkelijkst. Bijvoorbeeld over een gerecht of bereidingswijze. Als het je om een praatje gaat, om mee te beginnen dan. Op een niet druk moment dus ('s ochtends?) Kun je kijken of ze er misschien later naar terugvraagt, of het lekker was bv. My 2 cents.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef whisko het volgende:
Hoe kun je iemand, die zo aan het werk is, toch even met een niet-triviaal en leuk praatje van haar werk houden?
Dat is een idee!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een functioneel gesprek aanknopen lijkt me het gemakkelijkst. Bijvoorbeeld over een gerecht of bereidingswijze. Als het je om een praatje gaat, om mee te beginnen dan. Op een niet druk moment dus ('s ochtends?) Kun je kijken of ze er misschien later naar terugvraagt, of het lekker was bv. My 2 cents.
Die is leuk!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef Croupouque het volgende:
Koop een aubergine, en ga de volgende dag terug met de vraag of je hem mag ruilen omdat hij je niet bevalt. Omdat hij niet bij je gordijnen past, ofzo.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef Croupouque het volgende:
Koop een aubergine, en ga de volgende dag terug met de vraag of je hem mag ruilen omdat hij je niet bevalt. Omdat hij niet bij je gordijnen past, ofzo.
Koop en bos bloemen, trek je tux aan en stap naar binnen. Dat is zou oud dat het tegenwoordig weer helemaal origineel isquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef whisko het volgende:
[..]
Dat staat op wel meer druiven maar ik schijn die sukkel te zijn die net die ene tros heeft waar ze stiekum WEL in zittenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef Casparovvv het volgende:
(Op de doos staat: ''Pitloze druiven'')
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef Croupouque het volgende:
Aha! Inside information!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Ik ben groenteman, en de klanten die ik onthoud zijn de mensen die een semi-professioneel gesprek beginnen over dingen waar ze totaal geen verstand van hebben. Voorbeeld: Komen die druiven uit Spanje? Ooow dan koop ik ze niet, want Spaanse druiven hebben een enorme pit! (Op de doos staat: ''Pitloze druiven'')
Op die doosjes staat dit in kleine letters erboven: dit doosje bevat geenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat staat op wel meer druiven maar ik schijn die sukkel te zijn die net die ene tros heeft waar ze stiekum WEL in zitten
En dat zijn nou juist die halfgare openingszinnen waar niemand op zit te wachten...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef lost95 het volgende:
[..]
Op die doosjes staat dit in kleine letters erboven: dit doosje bevat geen
Maar TS moet hoeft alleen met een net handsinaasappels en een net perssinaasappels naar haar toegaan en vragen welke ze 's morgenvroeg als sap wil hebben.
Deze is wel erg goed, die ga ik eens proberen morgenochtend met de komkommer die ik vandaag gehaald heb.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef Croupouque het volgende:
Waarom niet? Het is in ieder geval lekker origineel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef whisko het volgende:
[..]
Hmm, ja... "ik ben wiskundeleraar en hou van worteltrekken, zin om vanavond met me mee te doen?"![]()
Dan moet je zeggen dat hij niet past.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Deze is wel erg goed, die ga ik eens proberen morgenochtend met de komkommer die ik vandaag gehaald heb.
Wel even met pindakaas en aardbeienjam insmeren, dta komt wat beter over.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat hij niet past.
Als iemand out of the blue aan je meedeelt verliefd op je te zijn, is je normale reactie geschrokken en afhoudend te reageren. Niet verstandig dus lijkt mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef franzo het volgende:
Zeg gewoon wat je voelt...altijd het beste. Als de gevoelens niet wederzijds zijn weet je meteen waar je aan toe bent. Als dit wel het geval is ietsje later....ergo, niks te verliezen met eerlijkheid in deze.
Inderdaad, tenzij de gevoelens wederzijds zijn. Scheelt zo een week of vierom de truth uit te vinden als je het niet doet, hoe moelijk het ook is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als iemand out of the blue aan je meedeelt verliefd op je te zijn, is je normale reactie geschrokken en afhoudend te reageren. Niet verstandig dus lijkt mij.
Als het out of the blue is zijn de gevoelens meestal niet wederzijds. Aan de andere kant gaat het wel lekker snel, je kunt zo een paar honderd vrouwen op een dag afwerken, wie weet zegt er eentje jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:02 schreef franzo het volgende:
[..]
Inderdaad, tenzij de gevoelens wederzijds zijn. Scheelt zo een week of vierom de truth uit te vinden als je het niet doet, hoe moelijk het ook is.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als het out of the blue is zijn de gevoelens meestal niet wederzijds. Aan de andere kant gaat het wel lekker snel, je kunt zo een paar honderd vrouwen op een dag afwerken, wie weet zegt er eentje ja![]()
"Is dat nou leuk, groentemeisje zijn?" "blablabla" "Oh, je baas kijkt, zin om me er vanavond wat over te vertellen bij een glaasje drinken?"quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef whisko het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand, die zo aan het werk is, toch even met een niet-triviaal en leuk praatje van haar werk houden?
..als je met lief "kansloos" bedoeldquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind dit soort topics altijd zó lief
Volgens mij wil ie een date en geen straatverbod.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:00 schreef Pompiedom het volgende:
En is het anders niet een idee om te wachten tot de winkel sluit en haar (heel toevallig natuurlijk) tegen te komen wanneer ze naar huis gaat?
Das hartstikke mooi voor je, maar ik geloof dat het de TS juist om het groente MEISJE gaat. Dus kan je daar misschien wat meer over vertellen. Kanjij de TS anders haar 06 niet geven ?quote:
Tsja, de wet van de grote getallen he. Statistisch gezien heb je dan een kans van 1 op de 100 dat ze hapt. Taak voor de TS dus om eerst ff 99 andere groentezaken te vinden en die van haar als laatste te bezoeken. En dan zeg je dat zij de 100e is en dus statistisch gezien met je uit moetquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als het out of the blue is zijn de gevoelens meestal niet wederzijds. Aan de andere kant gaat het wel lekker snel, je kunt zo een paar honderd vrouwen op een dag afwerken, wie weet zegt er eentje ja![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef Saekerhett het volgende:
Je koopt daar een komkommer. En dan vraagt ze of het in plakjes moet. En dan zeg je: hey, me reet is toch geen sjoelbak!
Onee, da's wat anders
quote:whisko: jegshemesh! I amWhisko Borat, I come from Kazachstan to learn how get sexytime with Holland girl!
"zijn jouw meloenen ook te koop?"quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vertel wat over klanten die in mijn gedachten blijven hangen, misschien is het bij haar ook zo, en dat is de bedoeling toch?quote:Op zondag 25 september 2005 10:51 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Das hartstikke mooi voor je, maar ik geloof dat het de TS juist om het groente MEISJE gaat. Dus kan je daar misschien wat meer over vertellen. Kanjij de TS anders haar 06 niet geven ?![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 10:54 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Tsja, de wet van de grote getallen he. Statistisch gezien heb je dan een kans van 1 op de 100 dat ze hapt. Taak voor de TS dus om eerst ff 99 andere groentezaken te vinden en die van haar als laatste te bezoeken. En dan zeg je dat zij de 100e is en dus statistisch gezien met je uit moet![]()
Als ik me niet vergis was dat 1:100 de ratio voor de vraag: "zullen we gaan neuken".quote:Op zondag 25 september 2005 10:54 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Tsja, de wet van de grote getallen he. Statistisch gezien heb je dan een kans van 1 op de 100 dat ze hapt. Taak voor de TS dus om eerst ff 99 andere groentezaken te vinden en die van haar als laatste te bezoeken. En dan zeg je dat zij de 100e is en dus statistisch gezien met je uit moet![]()
Dat lijkt me idd een mooie binnekomer. Ga op een tijdstip dat het wat rustiger is er heen, NEEM koffie mee en vraag wat ze er in wil hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 18:09 schreef N-joy het volgende:
En niet per se of ze iets met je wil drinken, maar hoe laat ze klaar is - en dan koffie meebrengen.
wat handiger (en ook meer mijn bedoeling), is haar te vragen hoe laat ze klaar is en hoe ze haar koffie drinkt, en die vervolgens 5 minuten na sluitingstijd voor haar mee te brengen.quote:Op zondag 25 september 2005 18:32 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd een mooie binnekomer. Ga op een tijdstip dat het wat rustiger is er heen, NEEM koffie mee en vraag wat ze er in wil hebben.
je hebt een paar mogelijkheden
A- ze werkt die dag niet
B- ze heeft al koffie in haar handen
C ze drinkt alleen thee
D- ze begint te lachen en je hebt een mooie start.
Probeer voorbereid te zijn op A & C![]()
dat zijn wat goede tips, bedankt!quote:Op zondag 25 september 2005 19:22 schreef RiDo78 het volgende:
Gewoon op koopavond even voor 5-en je boodschappen doen. En als ze je fijne avond wenst na het afrekenen kun je iets zeggen in de trand van: "Ja bedankt, en jij ook..... of moet je de hele avond nog?" Je hebt dan een beginnetje waar vandaan je verder kunt babbellen.
Als ze 's avonds moet werken kun je bv. vragen of het doorgaans druk is 's avonds of hoe vaak ze 's avonds moet werken. Later in het gesprek (niet meteen, dat valt teveel op) kun je vragen wat haar omgeving daarvan vind. En of ze niet helemaal kapot is na zo'n dag of dat ze nog gaat stappen.
Als ze 's avonds niet moet werken, kun je vragen of ze dat nooit doet of dat ze gewoon niet ingeroosterd is.
Het mooie hiervan is dat je altijd een gesprek netjes kunt afkappen als je door je gespreksstof heen bent. "Nou moet ik opschieten, anders kom ik nooit aan eten toe... en ik val al bijna van m'n stokkie" ofzo. De volgende keer als je langs komt heb je grote kans dat ze je herkent en weer een babbeltje wil maken. En als je zo een paar keer terloops hebt lopen kletsen kun je ook eens een opmerking maken van: "Hey, waarom hebben we het daar niet eens over onder het genot van een drankje ofzo?"
Herkent ze je niet dan heeft ze sowieso geen intresse.
succes.
Dit is werkelijk waar het meest stompzinnige plan dat ik ooit gezien hebquote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef YebCar het volgende:
of dit proberen...
kijken wanneer ze in haar eentje in de winkel staat.
steel dan opzichtelijk alles wat je mee kan nemen in je rugzak...
kijk goed of ze je in de gaten hebt.
zo ja dan proberen weg te rennen en kijken of ze mee rent ....als ze meerent niet te snel hollen natuurlijk anders schudt je haar echt af...
ga dan stoppen in een steegje en zeg dat je haar altijd had mee willen uitvragen.
of als je lef hebt hol dan naar huis en beken het daar
oja.... als je jat , jat dan geen zware fruit mee anders wordt je gepakt in de winkelstraat en sta je een beetje voor lul.
en als ze niet meerent heb je een rugtas vol vers fruit ....so what can u lose?
Misschien dat ze dan de hint snapt dat je niet om de groente komt, maar om het vlees?quote:Op maandag 26 september 2005 00:19 schreef MoChe het volgende:
wat heeft een groentemeisje aan een banaan aangezien dat fruit is?
@TS; HET WERKT hahahahaha.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Deze is wel erg goed, die ga ik eens proberen morgenochtend met de komkommer die ik vandaag gehaald heb.
Ben weliswaar voorzien, maarkan voor TS testen of ie werkt
quote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef sanger het volgende:
[..]
@TS; HET WERKT hahahahaha.
Was zaterdag in het dorp en ben bij de groenteboer naar binnen gelopen. Werkte wel een (op het oog) leuk meisje van ongeveer 20.
Ik ben naar haar toegegaan met een komkommer. Deze had ik natuurlijk niet meegenomen, naar in de winkel gepakt toen ze het net effe niet zag.
Ik loop naar haar toe en vraag of ik de komkommer mag ruilen. Zij vraagt heel verbaasd waarom, is ie niet goed ofzow? Ik zeg nee, hij past niet (pauze van een paar seconden) bij mijn gordijnen. Dus zij schiet in de lach en vraagt heel verbaasd wat zeg je? Ik zeg heel rustig dat hij niet bij mijn gordijnen past.
Ze staat een beetje verbaasd om haar heen te kijken (net alsof ze Ralph Imbar ergens verwacht!). Ze vraagt vervolgens heel verlegen/verbaasd wat ik dan wil. Dus ik zeg vanavond met jou uit. Dus zij zo mogelijk nog verbaasder zegt van ehmmm ....ehmmm ja is goed hoor! (vraag me af hoe het kan, maar het werkt dus echt!). Ik heb telnum gekregen en heb 's middags afgebeld, om ruzie met mijn vriendin thuis te voorkomen.
Dus TS go for it!!!!!!!!!!!!!
Briljant!quote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Was zaterdag in het dorp en ben bij de groenteboer naar binnen gelopen. Werkte wel een (op het oog) leuk meisje van ongeveer 20.
Ik ben naar haar toegegaan met een komkommer. Deze had ik natuurlijk niet meegenomen, naar in de winkel gepakt toen ze het net effe niet zag.
Ik loop naar haar toe en vraag of ik de komkommer mag ruilen. Zij vraagt heel verbaasd waarom, is ie niet goed ofzow? Ik zeg nee, hij past niet (pauze van een paar seconden) bij mijn gordijnen. Dus zij schiet in de lach en vraagt heel verbaasd wat zeg je? Ik zeg heel rustig dat hij niet bij mijn gordijnen past.
Ze staat een beetje verbaasd om haar heen te kijken (net alsof ze Ralph Imbar ergens verwacht!). Ze vraagt vervolgens heel verlegen/verbaasd wat ik dan wil. Dus ik zeg vanavond met jou uit. Dus zij zo mogelijk nog verbaasder zegt van ehmmm ....ehmmm ja is goed hoor! (vraag me af hoe het kan, maar het werkt dus echt!). Ik heb telnum gekregen en heb 's middags afgebeld, om ruzie met mijn vriendin thuis te voorkomen.
Inderdaad!quote:
Pure ownagequote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd dat ik het zou proberen? Dan doe ik dat ook! En moest toch in het dorp zijn.quote:
Doe er dan wel een foto bij voor de zekerheid!quote:Op maandag 26 september 2005 09:13 schreef Patrietsia het volgende:
Heb niet alles gelezen, dus misschien is de volgende optie al geopperd.
De volgende keer dat je er je groente gaat halen, geef je haar bij het afrekenen een briefje waarop je haar (bijv.) mee uit vraagt. ALs je een week later opnieuw je groente koopt zal ze als het goed is wel iets laten horen. It's just that simple. Succes!
Een briefjequote:Op maandag 26 september 2005 09:13 schreef Patrietsia het volgende:
De volgende keer dat je er je groente gaat halen, geef je haar bij het afrekenen een briefje waarop je haar (bijv.) mee uit vraagt. ALs je een week later opnieuw je groente koopt zal ze als het goed is wel iets laten horen. It's just that simple. Succes!
Dat is écht basisschoolquote:Op maandag 26 september 2005 09:13 schreef Patrietsia het volgende:
Natuurlijk is het waar. Mits op de juiste manier gebracht zal dit gerust werken, het is namelijk totaal anders dan de loserbenadering van ik ben verliefd op je en ik vind je zo mooi en wil je mijn vriendinnetje zijn. Je ziet, het gaat puur om de vorm.quote:
Mee eens, het gaat erom hoe je het brengt. Je moet laten blijken dat je verhaal wat je verteld niet te serieus is. Dan al ze al snel merken dat het een (originele) manier is om haar mee uit te vragen. Veel vrouwen/meiden zijn hier vatbaat voor.quote:Op maandag 26 september 2005 10:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waar. Mits op de juiste manier gebracht zal dit gerust werken, het is namelijk totaal anders dan de loserbenadering van ik ben verliefd op je en ik vind je zo mooi en wil je mijn vriendinnetje zijn. Je ziet, het gaat puur om de vorm.
Als ze blond is dan kun je hier niet altijd van uitgaan.quote:Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Natuurlijk had het groentemeisje door dat ik die komkommer niet terug kwam brengen omdat het niet bij mijn gordijnen kleurde.
Ik woon niet in domboland hoor. Het was zo doorzichtig dat zelfs het domste blondje (a la BB Kelly) het door had gehad.quote:Op maandag 26 september 2005 15:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als ze blond is dan kun je hier niet altijd van uitgaan.
Waren er geen andere mensen in de winkel op dat moment???quote:Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Mee eens, het gaat erom hoe je het brengt. Je moet laten blijken dat je verhaal wat je verteld niet te serieus is. Dan al ze al snel merken dat het een (originele) manier is om haar mee uit te vragen. Veel vrouwen/meiden zijn hier vatbaat voor.
Natuurlijk had het groentemeisje door dat ik die komkommer niet terug kwam brengen omdat het niet bij mijn gordijnen kleurde.
Dat loopt toch vanzelf? Ik snap het niet zo wat er nu zo moeilijk is. Gewoon gezellig kletsen en vragen of ze na afloop een kopje koffie ofzo gaat drinken. Zegt ze nee, dan haal je in het vervolg je groente bij de supermarktquote:Op zondag 25 september 2005 21:52 schreef whisko het volgende:
dat zijn wat goede tips, bedankt!
Ja juist wel. Die stonden allemaal raar te kijken toen ik vertelde dat ik die komkommer terug wilde brengen omdat het niet bij de gordijnen paste. Je moet je eigenlijk gewoon niets van aantrekken dat je effe voor lul staat. Ze keek ook heel verbaasd naar de mensen en haar baas in de winkel. Denk dat haar baas het wel meteen doorhad want die schoot meteen in de lach. De rest van de mensen stond alleen maar stom te kijken. Totdat ik zei dat ik met haar uitwilde, toen hadden ze hem door. En gingen ze verder met hun boodschapjes.quote:Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Waren er geen andere mensen in de winkel op dat moment???
Zo ja, hoe reageerde ze?
Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent". Dan had je dus echt wel dik voor lul gestaan. Maar goed, knap dat je het hebt geprobeert en niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja juist wel. Die stonden allemaal raar te kijken toen ik vertelde dat ik die komkommer terug wilde brengen omdat het niet bij de gordijnen paste. Je moet je eigenlijk gewoon niets van aantrekken dat je effe voor lul staat. Ze keek ook heel verbaasd naar de mensen en haar baas in de winkel. Denk dat haar baas het wel meteen doorhad want die schoot meteen in de lach. De rest van de mensen stond alleen maar stom te kijken. Totdat ik zei dat ik met haar uitwilde, toen hadden ze hem door. En gingen ze verder met hun boodschapjes.
Juist omdat je het op die manier, en niet te serieus brengt zal ze dat niet zo snel zeggen. tenzij ze je echt 100% niet ziet zitten. Geloof me, vrouwen waarderen het als je er moeite voor doet om origineel te zijn. Dit was zeg maar de beloning. En anders sta ik toch voor lul, als iedereen was gaan lachen had ik waarschijnlijk iets gezegd in de trant van, heej ik ben tenminste niet te laf om het te proberen, nu jij nog!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent". Dan had je dus echt wel dik voor lul gestaan. Maar goed, knap dat je het hebt geprobeert en niet geschoten is altijd mis.
Dan had ik gezegd: nou dan probeer ik het wel bij je baas.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent".
Onzin, vrouwen waarderen het als je aandacht aan ze geeft, heeft helemaal niks met orginaliteit te maken. Een komkommer terugbrengen is een manier om met haar aan de praat te komen, maar je maakt jezelf eerder belachelijk dan dat je uitblinkt van originaliteit...quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:31 schreef sanger het volgende:
Geloof me, vrouwen waarderen het als je er moeite voor doet om origineel te zijn.
Juist!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef harlingen het volgende:
[..]
Onzin, vrouwen waarderen het als je aandacht aan ze geeft, heeft helemaal niks met orginaliteit te maken. Een komkommer terugbrengen is een manier om met haar aan de praat te komen, maar je maakt jezelf eerder belachelijk dan dat je uitblinkt van originaliteit...
Als je je belachelijk maakt heb je het verkeerd aangepakt. Je moet zelf trouwens wel ontzettend eng zijn als ze er niet minstens om kan glimlachen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef harlingen het volgende:
[..]
Onzin, vrouwen waarderen het als je aandacht aan ze geeft, heeft helemaal niks met orginaliteit te maken. Een komkommer terugbrengen is een manier om met haar aan de praat te komen, maar je maakt jezelf eerder belachelijk dan dat je uitblinkt van originaliteit...
Om in de sfeer van het topic te blijven:quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
ik heb het zelfde probleem als TS, alleen ik heb haar al eens gesproken. dat wil zeggen een hele avond met me nichtjes erbij.
alleen als ik haar weer tegen kom klap ik dicht![]()
alleen het meisje waar ik een keer mee uit wil werkt in een zwembad en is 4 jaar jonger.
Dat is juist het leuke, het is zo overduidelijk een smoes dat je jezelf niet belachelijk kan maken!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef harlingen het volgende:
[..]
Beter nog, neem een zwemstring mee (voor vrouwen) en zeg dat hij jou niet echt past, dat ie niet lekker zit. Neem jij hem maar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om in de sfeer van het topic te blijven:
neem een emmer water mee naar het zwembad en zeg dat het niet past bij je tapijt....of je het mag doneren aan het zwembad
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Beter nog, neem een zwemstring mee (voor vrouwen) en zeg dat hij jou niet echt past, dat ie niet lekker zit. Neem jij hem maar.
Niet dat ik denk dat dit echt een kans heeft maar lachen kun je wel
Of zeggen of ze geen kleurstof in het water kunnen doen, omdat je zwembroek niet bij het water kleurtquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Beter nog, neem een zwemstring mee (voor vrouwen) en zeg dat hij jou niet echt past, dat ie niet lekker zit. Neem jij hem maar.
Vraag aan haar of er een bloemenwinkel in de buurt is. Laat je uitgebreid en gedetailleerd uitleggen waar hij is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef whisko het volgende:
[..]
Dat moet je toch echt alleen doen als je weet dat ze geen vriend heeft anders is het echt te veel van het goede.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:11 schreef mgerben het volgende:
[..]
Vraag aan haar of er een bloemenwinkel in de buurt is. Laat je uitgebreid en gedetailleerd uitleggen waar hij is.
Laat je een kwartier later een bos bloemen bezorgen, geadresseerd aan 'het meisje bij de groentenboer' met een kaartje of ze uit wil + je telefoonnummer.
Of je brengt ze zelf, natuurlijk.
Denken dat vrouwen van bloemen houden is zoooooo 1950 ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:11 schreef mgerben het volgende:
[..]
Vraag aan haar of er een bloemenwinkel in de buurt is. Laat je uitgebreid en gedetailleerd uitleggen waar hij is.
Laat je een kwartier later een bos bloemen bezorgen, geadresseerd aan 'het meisje bij de groentenboer' met een kaartje of ze uit wil + je telefoonnummer.
Of je brengt ze zelf, natuurlijk.
Nu zit zij dus thuis snikkend op de bank.quote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef sanger het volgende:
[..]
en heb 's middags afgebeld, om ruzie met mijn vriendin thuis te voorkomen.
Haha, vrouwen zijn net zulke emotionele wezens als dat ze in 1950 waren hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen van bloemen houden is zoooooo 1950 ...
Dat ze interesse heeft mits het goede cadeau gekocht is?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef mgerben het volgende:
[..]
Haha, vrouwen zijn net zulke emotionele wezens als dat ze in 1950 waren hoor.
Ze kunnen wel lekker 'sex-and-the-city' achtig doen, maar diep van binnen worden ze echt wel geraakt .
Nou, en als die meid de bloemen op straat gooit, erop spuugt en roept dat ze liever een Playstation krijgt, dan weet je toch voldoende?
Weet ik niet. Ik heb haar niet verteld dat ik op Fok! een topic had gelezen met deze discussie en dat het allemaal daarom te doen was.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:20 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nu zit zij dus thuis snikkend op de bank.
En geraakt worden kan alleen maar door bloemen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef mgerben het volgende:
[..]
Haha, vrouwen zijn net zulke emotionele wezens als dat ze in 1950 waren hoor.
Ze kunnen wel lekker 'sex-and-the-city' achtig doen, maar diep van binnen worden ze echt wel geraakt .
Nou, en als die meid de bloemen op straat gooit, erop spuugt en roept dat ze liever een Playstation krijgt, dan weet je toch voldoende?
zoals??quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
En geraakt worden kan alleen maar door bloemen?
Het is toch leuker wanneer je iets speciaals koopt ...
Mooie lingerie ofzow? Of staat dat raar bij het voor de eerste keer uitvragen??????quote:
Pauperquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef HJR het volgende:
mijn advies.... ga voor het eerste contact geen dure shit kopen zoals bloemen enzo.... eerste date ook niet gaan eten.... kost allemaal veel te veel geld en de kans is groot dat je toch niet bij elkaar past.... is dan toch weer zonde van je geld... gewoon een praatje maken.... humor doet het echt
Laat me raden? Jou eerste dates lopen steeds uit op niets?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef HJR het volgende:
mijn advies.... ga voor het eerste contact geen dure shit kopen zoals bloemen enzo.... eerste date ook niet gaan eten.... kost allemaal veel te veel geld en de kans is groot dat je toch niet bij elkaar past.... is dan toch weer zonde van je geld... gewoon een praatje maken.... humor doet het echt
:-) niet allemaal... maar meteen dure etentjes is ook zo zonde...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Laat me raden? Jou eerste dates lopen steeds uit op niets?
Picknicken in het park is toch ook gezelligquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:55 schreef HJR het volgende:
[..]
:-) niet allemaal... maar meteen dure etentjes is ook zo zonde...
jij gaat naar de McDonalds met een paar kortingsbonnen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:55 schreef HJR het volgende:
[..]
:-) niet allemaal... maar meteen dure etentjes is ook zo zonde...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
'Hoi, ik kom uit een sociale laag van de bevolking die normaal boven groenteboermeisjes staat maar ik wil een uitzondering maken. Heb je zin in een date bij de slager op de hoek ? Ik ben te herkennen aan een hamlap die ik in m'n kontzak heb. Daarna kunnen we leuk gaan stappen in de Hema, koop jij een worst voor me en ik beleg je broodje met rosbeef.'
Zo voelt dat wel ja, dat je dan voor lul staat, maar in wezen is zij de humorloze frigide trut in dat geval. Als je gelijk zo begint te schelden ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent". Dan had je dus echt wel dik voor lul gestaan.
als jullie het over een bepaald recept hebben gehad, kom dr een stukje brengenquote:
Pff, dit topic gaat hard zeg. Wel leuk dat er zo meegedacht wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef innepin het volgende:
TS, heb je d'r nou nog niet mee uitgevraagd?
pics!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen kent die groenteboer... en kent whisko... Binnenkort eens gluren
Jaja...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:55 schreef Lukaso het volgende:
Houd ons op de hoogte whisko! (hint: morgen is het vrijdag)
Welke groentenboer hebben wij het precies over? wil ik ook weleens een kijkje gaan nemen...
Tja. Morgen rond deze tijd weten we meer als het goed is.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
Dit wordt echt de grootste sof ooit ben ik bang
Potverdrieaubergines nog an toe!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:16 schreef partyyboyy het volgende:
En al langs geweest?
Jammer voor je. Maar de aanhoudt wintquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef whisko het volgende:
[..]
Potverdrieaubergines nog an toe!
Ze was er niet... :-(
Had ik nu niet aan het meisje dat mij vanmiddag hielp (ook niet onleuk, maar out of my league) moeten vragen of "dat meisje dat hier normaal op vrijdag werkt" er niet is? :-) In de hoop dat ze zegt: "o, je bedoelt [x], nee die heeft vandaag vrij, maar hoezo, vind je haar leuk? Ze wil vast wel een blind date met jou, ik zal tegen haar zeggen dat jullie elkaar morgen om 20.00 bij café huppeldepup ontmoeten"
Maar ja, stel zegt ze "nee" en "hoezo?"... Tsja, wat dan?
Hoe dan ook, ik heb m'n groenten besteld en ben weer gegaan...
Geen zin om weer een hele week te wachten... Maar om nou elke dag te gaan kijken (20 minuten fietsen) of ze aan het werk is...
Je had toch kunnen zeggen: "hej, jou heb ik hier nog nooit gezien, normaal staat er een ander meisje". Dan had ze wel gezegd waarom het andere meisje er niet was.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef whisko het volgende:
[..]
Potverdrieaubergines nog an toe!
Ze was er niet... :-(
Had ik nu niet aan het meisje dat mij vanmiddag hielp (ook niet onleuk, maar out of my league) moeten vragen of "dat meisje dat hier normaal op vrijdag werkt" er niet is? :-) In de hoop dat ze zegt: "o, je bedoelt [x], nee die heeft vandaag vrij, maar hoezo, vind je haar leuk? Ze wil vast wel een blind date met jou, ik zal tegen haar zeggen dat jullie elkaar morgen om 20.00 bij café huppeldepup ontmoeten"
Maar ja, stel zegt ze "nee" en "hoezo?"... Tsja, wat dan?
Hoe dan ook, ik heb m'n groenten besteld en ben weer gegaan...
Geen zin om weer een hele week te wachten... Maar om nou elke dag te gaan kijken (20 minuten fietsen) of ze aan het werk is...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:47 schreef B4CO het volgende:
"Zeg, groenteboer, wil je mijn banaan ff wegen"
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef Croupouque het volgende:
Als het dankzij mijn tip een succes wordt, dan verwacht ik toch op zijn minst dat jullie eerste kind naar mij vernoemd wordt.
Met vriendelijke groet,
Schurft de Vries.
Als TS alleen op vrijdag kan en ze was er afgelopen vrijdag niet gaat het gewoon niet zo hardquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef Roellie80 het volgende:
dus we zijn al 4 pagina's onderweg..
maar er is nog geen serieuze poging ondernomen
Dat heeft ook nog niemand gezegd enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:34 schreef Flyingdutchman het volgende:
Gewoon paar keer langs lopen, wanneer er weinig mensen in de shop zijn naar binnen. En dan vragen of ze wat wil drinken na d'r werk.
Tja..en dan wil ze niet en zit je opgescheept met 6 wortels, 10 kilo aardappels, 3 bloemkolen, 9 bananen en een auberginequote:Op maandag 3 oktober 2005 18:05 schreef sjippen het volgende:
Precies of je valt op voor dat meisje. Honderden mensen die voorbijkomen op een dag, jij bent één van hen. Vrij kansloos van ze plots mee te vragen denk ik.
Wil je echt wat ondernemen, moet je gewoon iedere dag bij haar langsgaan en groenten kopen. Na een aantal keren begin je een praatje te slaan en zo ga je verder en verder tot je ziet of het wat kan worden. Dŕn pas kan je haar eens meevragen... Beetje rustig aan en gewoon doen...
Romantische strantwandelingen werken altijd goedquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
ik heb het zelfde probleem als TS, alleen ik heb haar al eens gesproken. dat wil zeggen een hele avond met me nichtjes erbij.
alleen het meisje waar ik een keer mee uit wil werkt in een zwembad en is 4 jaar jonger.
Vraag haar uit om een stukje onder een sterrenhemel gaan lopen, langs de waterkant!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
Ik weet van niksquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Is dit de oscar die ook op whisko's feestje was?
Relax mensen, zo bijzonder is het niet! Ik dacht: ff topicje posten over een leuk meisje dat ik twee keer gezien heb. Wist ik veel dat het zo hard zou gaan met 't topic.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:23 schreef MoChe het volgende:
*wacht af wanneer whisko nou eindelijk iets durft te ondernemen... voor je het weet is ze al getrouwd en is het een MILF en zit jij nog hier te posten over hoe jij vroegah een groentemeisje kende die je ontzettend leuk vond maar die ineens niet meer bij de groenteboer werkte...
sorry ik overdreefquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:28 schreef whisko het volgende:
Btw, MoChe, getrouwd -> MILF is een wel erg voorbarige conclusie :-)
Mother I Like to Fuckquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:03 schreef sanger het volgende:
MILF??????
Collega's onder elkaarquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen kent die groenteboer... en kent whisko... Binnenkort eens gluren
Als je het 1x verteld dan snappen wij het ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Koop een lading groente en zeg dan: "Ja potver, nou heb ik te veel gekocht! Dit krijg ik toch nooit in mijn eentje opEet jij ook mee? Er is genoeg
"
Ben benieuwd naar overmorgen
Speciaal voor jou 2x, zodat ook jij het kan volgenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je het 1x verteld dan snappen wij het ook.
Bijna grappigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou 2x, zodat ook jij het kan volgen
Dat lijkt me wel zo eerlijk inderdaad, we houden nog net niet zijn handje vast maar er zijn best wel heel wat tips binnengekomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Ja, wij willen het weten.
Worden de medeposters in dit topic uitgenodigd voor een eventuele bruiloft? Ik heb wel zin in een feesie!!!
Zeker zinvol wat je nu zegt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Ja, wij willen het weten.
Worden de medeposters in dit topic uitgenodigd voor een eventuele bruiloft? Ik heb wel zin in een feesie!!!
De druk wordt opgevoerd.............quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:06 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
He... mag ik je keihard in je kont neuken?? Zoiets?
Jij zorgt ook wel dat dit topic een vervolg krijgt met dat uitstellen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef whisko het volgende:
Daar ben ik weer...
Gisteren zo druk met van alles en nog wat, dat ik geen tijd had om m'n groenten te halen...
Moest vandaag toch naar de stad, dus vandaag die komkommers, ijsbergsla, tomaten, appels etc etc gehaald (11 euro, pff). Goede nieuws: ze was er! Slechte nieuws: ik werd niet door haar geholpen. Nog meer slecht nieuws: 't was tyfusdruk (tsja, zaterdag he).
Dat ze dus ook op zaterdag werkt (of ze is van vrijdag naar zaterdag gegaan, kan natuurlijk ook), kan natuurlijk betekenen dat ze een écht groentenmeisje is en niet een bijklussende studente. Dat zou ik jammer vinden.
Ik wist niet meer zo goed hoe ze er ook al weer uitzag, maar 't was opnieuw raak. Ze is mooi omdat ze zo naturel is. Geen make-up dus en dat vind ik mooi. Ook heeft ze een limburgs accent. Ook leuk.
Maar natuurlijk haar niet gesproken. Een uur later liep ik er nog even langs (tsja), en toen was ze buiten aan het opruimen... toen was 't wel even lastig, want ik wilde natuurlijk wel wat, maar ik wist echt niet wat. Mijn creativiteit liet me toch in de steek.
Nou, volgende week vrijdag vrij, dan ga ik 's morgens. Wie weet...
O, en zowel als het een succesnummer wordt, als wanneer het een failure wordt, laat ik het weten hoor.
...to be continued
Zonde van je worstquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:17 schreef sanger het volgende:
Jonge, vergeten die meid en zoek een slagerin ofzow!
Zeg, ik heb geen openingszin, maarjij hebt een opening en ik heb zin!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
En dat zijn nou juist die halfgare openingszinnen waar niemand op zit te wachten...
ik zet mun geld op YoYootjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef RiDo78 het volgende:
Ik ga lachen als YoYootje eerder succes heeft dan TS... Whisko, dat laat je toch niet over je heen komen heh?
Dat is oneerlijke competitie: iedereen weet toch dat bakkersmeisjes veel makkelijker zijn dan groentenmeisjes?quote:
Dude, mijn nick, wat doe je?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:33 schreef YoYootje het volgende:
Haha grappig, ik heb juist vandaag een meisje bij de bakker ontmoet die ik op het oog heb. Beetje geouwehoerd dus volgende keer misschien mee uit vragen
?
TS heeft een schot voor open doel gemist... vandaar dus dat mijn geld ingezet word op yoyotjequote:Op maandag 10 oktober 2005 08:51 schreef I_are_Rudeboy het volgende: En toen ze buiten stond op te ruimen was juist hét moment om aan te sprekenGeen baas, geen klanten die achter je staan te wachten... sukkel!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:51 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Omdat ze op zaterdag werkt zou kunnen betekenen dat ze geen bijklussende studente meer is![]()
Volgens mij trek je nu overhaaste conclusies TS. En toen ze buiten stond op te ruimen was juist hét moment om aan te sprekenGeen baas, geen klanten die achter je staan te wachten... sukkel!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:38 schreef Rutger1983 het volgende:
pfff, jij gaat d'r nooit aanspreken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef whisko het volgende:
Een uur later liep ik er nog even langs (tsja), en toen was ze buiten aan het opruimen... toen was 't wel even lastig, want ik wilde natuurlijk wel wat, maar ik wist echt niet wat. Mijn creativiteit liet me toch in de steek.
Die is goed! Als ik toch op zo'n idee kwam, op zo'n moment... (tsja, nu moet ik natuurlijk aanstaande zaterdag (of vrijdag) op datzelfde tijdstip daar in de buurt rondhangen)...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:28 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
....een gemiste kans
![]()
Affijn! Volgende keer als ze staat op te ruimen, moet je gewoon hoi roepen/zeggen. Als ze op kijkt zeg je gewoon nog wat in de trand van: 'succes met opruimen dat zijn de laatste lootjes dan is het weekend'
Nou ...morgen is het alweer het midden van de week...ben benieuwd naar vrijdag![]()
Dou Grent und von Velzenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef HAL9000S het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef whisko het volgende:
Wat ben ik toch ook een sukkel dat ik dit aan de wijde wereld ophang...![]()
Hé dat maakt toch helemaal niet uit! Je leest nu dingen waar je gewoon zelf niet zo snel zou opkomen...dat geeft toch niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef whisko het volgende:Wat ben ik toch ook een sukkel dat ik dit aan de wijde wereld ophang...![]()
Dit kun je beter zeggen: "gelukkig is het weer bijna maandag he"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef XiChico het volgende:
Zeg asjeblieft niet: Dat zijn de laatste lootjes, dan is het weekend, tenzij je 50+ bent of zo wilt overkomen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef XiChico het volgende:
Zeg asjeblieft niet: Dat zijn de laatste lootjes, dan is het weekend, tenzij je 50+ bent of zo wilt overkomen.
Het gaat de TS volgens mij niet echt om een openingszin... Hij wil gewoon weten hoe hij deze situatie het beste kan aanpakkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kan een mod de topictitel veranderen in "Wie weet er een leuke openingszin?"
Inderdaad. En zeg ook niet: de laatste loodjes. Zelfde reden, maar dan weet ze wel dat je Nederlands kuntquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef XiChico het volgende:
Ja maar wel een sukkel die nu tips krijgt waar hij wat mee gaat doen. Tips waar misschien ook anderen die net als jouw niet al te creatief zijn iets mee kunnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef whisko het volgende:
Wat ben ik toch ook een sukkel dat ik dit aan de wijde wereld ophang...![]()
Ja je moet wel een plan hebben dat je uit gaat voeren, want anders komt er toch niks van!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
En weet je al hoe je het gaat aanpakken?
Respectquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:40 schreef MrTorture het volgende:
Met mensen er omheen moet je wel lef hebben zegIk heb et zelf 1x gedaan, in een overvolle trein, een meid die ik iedere week tegenkwam. Leverde uiteindelijk niet meer op dan dat we een keer per week samen in de trein zaten
maar toch...
Maar goed, mijn hartslag zat echt boven de 150 volgens mij
Ik ben een watje op dat gebiedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:49 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Respect
Wat zei je dan? En wat was haar antwoord? Jammer dat het niet meer is geworden
Ja, nou snap ik het nog steeds nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:37 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik ben een watje op dat gebied
Weinig antwoord, want ik reisde van Arnhem Velperpoort naar Velp, dus het waren een paar woorden.. De latere gesprekken waren oppervlakkiger..
Jup, maar ze gaf 2x een ontwijkend antwoord.. Nou dan weet je et welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ja, nou snap ik het nog steeds nietHeb je haar nou mee uit gevraagd, of niet?
![]()
Stel je geeft dat bloemetje af. Aan een ander dus. Betwijfel of je daarmee dan wel de drempel verlaagd voor jezelf om haar een volgende keer wel echt aan te spreken en mee uit te vragen ofzo. Ik zou het zelf in ieder geval nooit doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:10 schreef whisko het volgende:
Grmbl, had ik me nog zo voorgenomen haar vandaag aan te spreken.
Ik naar de stad (20 minuten fietsen), moest nog wat andere dingen hebben (behalve m'n wekelijkse groenten- en fruitpakketje). Zet m'n fiets neer en ontdek: portemonnee vergeten. Ik terug (ja, dus 40 minuten extra fietsen). Langs de groentenshop enze was er niet.
Dus hier zit ik dan weer, onverrichterzake achter Fok, maar je kunt niet zeggen dat ik m'n best niet doe. Morgen opnieuw, zucht.
Nog ideeën als ze er dan weer niet is?
Een bloemetje afgeven aan de andere dames met het bericht: wil je dit aan 'dat ene meisje' geven (met een iets nadere omschrijving)? Is dat niet ludiek?
Hoe staat het er eigenlijk voor met mijn tegenspeler en zijn bakkersmeisje?
Dat klopt...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:40 schreef GF het volgende:
[..]
Stel je geeft dat bloemetje af. Aan een ander dus. Betwijfel of je daarmee dan wel de drempel verlaagd voor jezelf om haar een volgende keer wel echt aan te spreken en mee uit te vragen ofzo. Ik zou het zelf in ieder geval nooit doen.
Morge is ze er wel!quote:
Dat ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:04 schreef partyyboyy het volgende:
En dan vraag je haar GVD mee uit!!!!!!
Sure... ten eerste is het erg origineel (NOT) en persoonlijk (NOT).quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:10 schreef whisko het volgende:
Nog ideeën als ze er dan weer niet is?
Een bloemetje afgeven aan de andere dames met het bericht: wil je dit aan 'dat ene meisje' geven (met een iets nadere omschrijving)? Is dat niet ludiek?
Hoho, back up the truck! Ik was toch van plan vandaag actie te ondernemen? Maar ze was er niet! Natuurlijk ben ik traag, uit onzekerheid, maar ik doe m'n best! Morgen wieder zum City.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef dawg het volgende:
Kerel, je wacht te lang. Wachten is funest voor dit soort dingen. Je wilt haar toch/ Actie dan, niet zo schijterig bedenken hoe en wat. Gewoon je mond open doen.
Niet miepen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:24 schreef Soldier2000 het volgende:
Weet je wat het gewoon is, als je achter je computer zit denk je ik ga het haar gewoon vragen fuck it, en dan is het moment daar en dan klap je dicht.
Die ligt er nu bovenopquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:27 schreef fernando_redondo het volgende:
En de TS?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoi groentemeisje, 2 appels en 1 date graag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |