Mee eens, het gaat erom hoe je het brengt. Je moet laten blijken dat je verhaal wat je verteld niet te serieus is. Dan al ze al snel merken dat het een (originele) manier is om haar mee uit te vragen. Veel vrouwen/meiden zijn hier vatbaat voor.quote:Op maandag 26 september 2005 10:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waar. Mits op de juiste manier gebracht zal dit gerust werken, het is namelijk totaal anders dan de loserbenadering van ik ben verliefd op je en ik vind je zo mooi en wil je mijn vriendinnetje zijn. Je ziet, het gaat puur om de vorm.
Als ze blond is dan kun je hier niet altijd van uitgaan.quote:Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Natuurlijk had het groentemeisje door dat ik die komkommer niet terug kwam brengen omdat het niet bij mijn gordijnen kleurde.
Ik woon niet in domboland hoor. Het was zo doorzichtig dat zelfs het domste blondje (a la BB Kelly) het door had gehad.quote:Op maandag 26 september 2005 15:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als ze blond is dan kun je hier niet altijd van uitgaan.
Waren er geen andere mensen in de winkel op dat moment???quote:Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Mee eens, het gaat erom hoe je het brengt. Je moet laten blijken dat je verhaal wat je verteld niet te serieus is. Dan al ze al snel merken dat het een (originele) manier is om haar mee uit te vragen. Veel vrouwen/meiden zijn hier vatbaat voor.
Natuurlijk had het groentemeisje door dat ik die komkommer niet terug kwam brengen omdat het niet bij mijn gordijnen kleurde.
Dat loopt toch vanzelf? Ik snap het niet zo wat er nu zo moeilijk is. Gewoon gezellig kletsen en vragen of ze na afloop een kopje koffie ofzo gaat drinken. Zegt ze nee, dan haal je in het vervolg je groente bij de supermarktquote:Op zondag 25 september 2005 21:52 schreef whisko het volgende:
dat zijn wat goede tips, bedankt!
Ja juist wel. Die stonden allemaal raar te kijken toen ik vertelde dat ik die komkommer terug wilde brengen omdat het niet bij de gordijnen paste. Je moet je eigenlijk gewoon niets van aantrekken dat je effe voor lul staat. Ze keek ook heel verbaasd naar de mensen en haar baas in de winkel. Denk dat haar baas het wel meteen doorhad want die schoot meteen in de lach. De rest van de mensen stond alleen maar stom te kijken. Totdat ik zei dat ik met haar uitwilde, toen hadden ze hem door. En gingen ze verder met hun boodschapjes.quote:Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Waren er geen andere mensen in de winkel op dat moment???
Zo ja, hoe reageerde ze?
Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent". Dan had je dus echt wel dik voor lul gestaan. Maar goed, knap dat je het hebt geprobeert en niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja juist wel. Die stonden allemaal raar te kijken toen ik vertelde dat ik die komkommer terug wilde brengen omdat het niet bij de gordijnen paste. Je moet je eigenlijk gewoon niets van aantrekken dat je effe voor lul staat. Ze keek ook heel verbaasd naar de mensen en haar baas in de winkel. Denk dat haar baas het wel meteen doorhad want die schoot meteen in de lach. De rest van de mensen stond alleen maar stom te kijken. Totdat ik zei dat ik met haar uitwilde, toen hadden ze hem door. En gingen ze verder met hun boodschapjes.
Juist omdat je het op die manier, en niet te serieus brengt zal ze dat niet zo snel zeggen. tenzij ze je echt 100% niet ziet zitten. Geloof me, vrouwen waarderen het als je er moeite voor doet om origineel te zijn. Dit was zeg maar de beloning. En anders sta ik toch voor lul, als iedereen was gaan lachen had ik waarschijnlijk iets gezegd in de trant van, heej ik ben tenminste niet te laf om het te proberen, nu jij nog!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent". Dan had je dus echt wel dik voor lul gestaan. Maar goed, knap dat je het hebt geprobeert en niet geschoten is altijd mis.
Dan had ik gezegd: nou dan probeer ik het wel bij je baas.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent".
Onzin, vrouwen waarderen het als je aandacht aan ze geeft, heeft helemaal niks met orginaliteit te maken. Een komkommer terugbrengen is een manier om met haar aan de praat te komen, maar je maakt jezelf eerder belachelijk dan dat je uitblinkt van originaliteit...quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:31 schreef sanger het volgende:
Geloof me, vrouwen waarderen het als je er moeite voor doet om origineel te zijn.
Juist!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef harlingen het volgende:
[..]
Onzin, vrouwen waarderen het als je aandacht aan ze geeft, heeft helemaal niks met orginaliteit te maken. Een komkommer terugbrengen is een manier om met haar aan de praat te komen, maar je maakt jezelf eerder belachelijk dan dat je uitblinkt van originaliteit...
Als je je belachelijk maakt heb je het verkeerd aangepakt. Je moet zelf trouwens wel ontzettend eng zijn als ze er niet minstens om kan glimlachen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef harlingen het volgende:
[..]
Onzin, vrouwen waarderen het als je aandacht aan ze geeft, heeft helemaal niks met orginaliteit te maken. Een komkommer terugbrengen is een manier om met haar aan de praat te komen, maar je maakt jezelf eerder belachelijk dan dat je uitblinkt van originaliteit...
Om in de sfeer van het topic te blijven:quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
ik heb het zelfde probleem als TS, alleen ik heb haar al eens gesproken. dat wil zeggen een hele avond met me nichtjes erbij.
alleen als ik haar weer tegen kom klap ik dicht![]()
alleen het meisje waar ik een keer mee uit wil werkt in een zwembad en is 4 jaar jonger.
Dat is juist het leuke, het is zo overduidelijk een smoes dat je jezelf niet belachelijk kan maken!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef harlingen het volgende:
[..]
Beter nog, neem een zwemstring mee (voor vrouwen) en zeg dat hij jou niet echt past, dat ie niet lekker zit. Neem jij hem maar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om in de sfeer van het topic te blijven:
neem een emmer water mee naar het zwembad en zeg dat het niet past bij je tapijt....of je het mag doneren aan het zwembad
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Beter nog, neem een zwemstring mee (voor vrouwen) en zeg dat hij jou niet echt past, dat ie niet lekker zit. Neem jij hem maar.
Niet dat ik denk dat dit echt een kans heeft maar lachen kun je wel
Of zeggen of ze geen kleurstof in het water kunnen doen, omdat je zwembroek niet bij het water kleurtquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Beter nog, neem een zwemstring mee (voor vrouwen) en zeg dat hij jou niet echt past, dat ie niet lekker zit. Neem jij hem maar.
Vraag aan haar of er een bloemenwinkel in de buurt is. Laat je uitgebreid en gedetailleerd uitleggen waar hij is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef whisko het volgende:
[..]
Kan, maar ik zoek nét even iets originelers...
Dat moet je toch echt alleen doen als je weet dat ze geen vriend heeft anders is het echt te veel van het goede.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:11 schreef mgerben het volgende:
[..]
Vraag aan haar of er een bloemenwinkel in de buurt is. Laat je uitgebreid en gedetailleerd uitleggen waar hij is.
Laat je een kwartier later een bos bloemen bezorgen, geadresseerd aan 'het meisje bij de groentenboer' met een kaartje of ze uit wil + je telefoonnummer.
Of je brengt ze zelf, natuurlijk.
Denken dat vrouwen van bloemen houden is zoooooo 1950 ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:11 schreef mgerben het volgende:
[..]
Vraag aan haar of er een bloemenwinkel in de buurt is. Laat je uitgebreid en gedetailleerd uitleggen waar hij is.
Laat je een kwartier later een bos bloemen bezorgen, geadresseerd aan 'het meisje bij de groentenboer' met een kaartje of ze uit wil + je telefoonnummer.
Of je brengt ze zelf, natuurlijk.
Nu zit zij dus thuis snikkend op de bank.quote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef sanger het volgende:
[..]
en heb 's middags afgebeld, om ruzie met mijn vriendin thuis te voorkomen.
Haha, vrouwen zijn net zulke emotionele wezens als dat ze in 1950 waren hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen van bloemen houden is zoooooo 1950 ...
Dat ze interesse heeft mits het goede cadeau gekocht is?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef mgerben het volgende:
[..]
Haha, vrouwen zijn net zulke emotionele wezens als dat ze in 1950 waren hoor.
Ze kunnen wel lekker 'sex-and-the-city' achtig doen, maar diep van binnen worden ze echt wel geraakt .
Nou, en als die meid de bloemen op straat gooit, erop spuugt en roept dat ze liever een Playstation krijgt, dan weet je toch voldoende?
Weet ik niet. Ik heb haar niet verteld dat ik op Fok! een topic had gelezen met deze discussie en dat het allemaal daarom te doen was.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:20 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nu zit zij dus thuis snikkend op de bank.
En geraakt worden kan alleen maar door bloemen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef mgerben het volgende:
[..]
Haha, vrouwen zijn net zulke emotionele wezens als dat ze in 1950 waren hoor.
Ze kunnen wel lekker 'sex-and-the-city' achtig doen, maar diep van binnen worden ze echt wel geraakt .
Nou, en als die meid de bloemen op straat gooit, erop spuugt en roept dat ze liever een Playstation krijgt, dan weet je toch voldoende?
zoals??quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
En geraakt worden kan alleen maar door bloemen?
Het is toch leuker wanneer je iets speciaals koopt ...
Mooie lingerie ofzow? Of staat dat raar bij het voor de eerste keer uitvragen??????quote:
Pauperquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef HJR het volgende:
mijn advies.... ga voor het eerste contact geen dure shit kopen zoals bloemen enzo.... eerste date ook niet gaan eten.... kost allemaal veel te veel geld en de kans is groot dat je toch niet bij elkaar past.... is dan toch weer zonde van je geld... gewoon een praatje maken.... humor doet het echt
Laat me raden? Jou eerste dates lopen steeds uit op niets?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef HJR het volgende:
mijn advies.... ga voor het eerste contact geen dure shit kopen zoals bloemen enzo.... eerste date ook niet gaan eten.... kost allemaal veel te veel geld en de kans is groot dat je toch niet bij elkaar past.... is dan toch weer zonde van je geld... gewoon een praatje maken.... humor doet het echt
:-) niet allemaal... maar meteen dure etentjes is ook zo zonde...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Laat me raden? Jou eerste dates lopen steeds uit op niets?
Picknicken in het park is toch ook gezelligquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:55 schreef HJR het volgende:
[..]
:-) niet allemaal... maar meteen dure etentjes is ook zo zonde...
jij gaat naar de McDonalds met een paar kortingsbonnen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:55 schreef HJR het volgende:
[..]
:-) niet allemaal... maar meteen dure etentjes is ook zo zonde...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
'Hoi, ik kom uit een sociale laag van de bevolking die normaal boven groenteboermeisjes staat maar ik wil een uitzondering maken. Heb je zin in een date bij de slager op de hoek ? Ik ben te herkennen aan een hamlap die ik in m'n kontzak heb. Daarna kunnen we leuk gaan stappen in de Hema, koop jij een worst voor me en ik beleg je broodje met rosbeef.'
Zo voelt dat wel ja, dat je dan voor lul staat, maar in wezen is zij de humorloze frigide trut in dat geval. Als je gelijk zo begint te schelden ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent". Dan had je dus echt wel dik voor lul gestaan.
als jullie het over een bepaald recept hebben gehad, kom dr een stukje brengenquote:
Pff, dit topic gaat hard zeg. Wel leuk dat er zo meegedacht wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef innepin het volgende:
TS, heb je d'r nou nog niet mee uitgevraagd?
pics!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen kent die groenteboer... en kent whisko... Binnenkort eens gluren
Jaja...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:55 schreef Lukaso het volgende:
Houd ons op de hoogte whisko! (hint: morgen is het vrijdag)
Welke groentenboer hebben wij het precies over? wil ik ook weleens een kijkje gaan nemen...
Tja. Morgen rond deze tijd weten we meer als het goed is.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
Dit wordt echt de grootste sof ooit ben ik bang
Potverdrieaubergines nog an toe!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:16 schreef partyyboyy het volgende:
En al langs geweest?
Jammer voor je. Maar de aanhoudt wintquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef whisko het volgende:
[..]
Potverdrieaubergines nog an toe!
Ze was er niet... :-(
Had ik nu niet aan het meisje dat mij vanmiddag hielp (ook niet onleuk, maar out of my league) moeten vragen of "dat meisje dat hier normaal op vrijdag werkt" er niet is? :-) In de hoop dat ze zegt: "o, je bedoelt [x], nee die heeft vandaag vrij, maar hoezo, vind je haar leuk? Ze wil vast wel een blind date met jou, ik zal tegen haar zeggen dat jullie elkaar morgen om 20.00 bij café huppeldepup ontmoeten"
Maar ja, stel zegt ze "nee" en "hoezo?"... Tsja, wat dan?
Hoe dan ook, ik heb m'n groenten besteld en ben weer gegaan...
Geen zin om weer een hele week te wachten... Maar om nou elke dag te gaan kijken (20 minuten fietsen) of ze aan het werk is...
Je had toch kunnen zeggen: "hej, jou heb ik hier nog nooit gezien, normaal staat er een ander meisje". Dan had ze wel gezegd waarom het andere meisje er niet was.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef whisko het volgende:
[..]
Potverdrieaubergines nog an toe!
Ze was er niet... :-(
Had ik nu niet aan het meisje dat mij vanmiddag hielp (ook niet onleuk, maar out of my league) moeten vragen of "dat meisje dat hier normaal op vrijdag werkt" er niet is? :-) In de hoop dat ze zegt: "o, je bedoelt [x], nee die heeft vandaag vrij, maar hoezo, vind je haar leuk? Ze wil vast wel een blind date met jou, ik zal tegen haar zeggen dat jullie elkaar morgen om 20.00 bij café huppeldepup ontmoeten"
Maar ja, stel zegt ze "nee" en "hoezo?"... Tsja, wat dan?
Hoe dan ook, ik heb m'n groenten besteld en ben weer gegaan...
Geen zin om weer een hele week te wachten... Maar om nou elke dag te gaan kijken (20 minuten fietsen) of ze aan het werk is...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:47 schreef B4CO het volgende:
"Zeg, groenteboer, wil je mijn banaan ff wegen"
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef Croupouque het volgende:
Als het dankzij mijn tip een succes wordt, dan verwacht ik toch op zijn minst dat jullie eerste kind naar mij vernoemd wordt.
Met vriendelijke groet,
Schurft de Vries.
Als TS alleen op vrijdag kan en ze was er afgelopen vrijdag niet gaat het gewoon niet zo hardquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef Roellie80 het volgende:
dus we zijn al 4 pagina's onderweg..
maar er is nog geen serieuze poging ondernomen
Dat heeft ook nog niemand gezegd enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:34 schreef Flyingdutchman het volgende:
Gewoon paar keer langs lopen, wanneer er weinig mensen in de shop zijn naar binnen. En dan vragen of ze wat wil drinken na d'r werk.
Tja..en dan wil ze niet en zit je opgescheept met 6 wortels, 10 kilo aardappels, 3 bloemkolen, 9 bananen en een auberginequote:Op maandag 3 oktober 2005 18:05 schreef sjippen het volgende:
Precies of je valt op voor dat meisje. Honderden mensen die voorbijkomen op een dag, jij bent één van hen. Vrij kansloos van ze plots mee te vragen denk ik.
Wil je echt wat ondernemen, moet je gewoon iedere dag bij haar langsgaan en groenten kopen. Na een aantal keren begin je een praatje te slaan en zo ga je verder en verder tot je ziet of het wat kan worden. Dàn pas kan je haar eens meevragen... Beetje rustig aan en gewoon doen...
Romantische strantwandelingen werken altijd goedquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
ik heb het zelfde probleem als TS, alleen ik heb haar al eens gesproken. dat wil zeggen een hele avond met me nichtjes erbij.
alleen het meisje waar ik een keer mee uit wil werkt in een zwembad en is 4 jaar jonger.
Vraag haar uit om een stukje onder een sterrenhemel gaan lopen, langs de waterkant!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
Ik weet van niksquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Is dit de oscar die ook op whisko's feestje was?
Relax mensen, zo bijzonder is het niet! Ik dacht: ff topicje posten over een leuk meisje dat ik twee keer gezien heb. Wist ik veel dat het zo hard zou gaan met 't topic.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:23 schreef MoChe het volgende:
*wacht af wanneer whisko nou eindelijk iets durft te ondernemen... voor je het weet is ze al getrouwd en is het een MILF en zit jij nog hier te posten over hoe jij vroegah een groentemeisje kende die je ontzettend leuk vond maar die ineens niet meer bij de groenteboer werkte...
sorry ik overdreefquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:28 schreef whisko het volgende:
Btw, MoChe, getrouwd -> MILF is een wel erg voorbarige conclusie :-)
Mother I Like to Fuckquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:03 schreef sanger het volgende:
MILF??????
Collega's onder elkaarquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen kent die groenteboer... en kent whisko... Binnenkort eens gluren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |