abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2005 @ 10:47:03 #101
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_30938414
Je moet gewoon een gesprek met haar aanknopen, en aan haar reactie merk je snel genoeg of ze je ziet zitten. Vraag gewoon iets doms over appels ofzo. Of je vraagt de weg naar een bepaald gebouw of een bepaalde winkel/instelling ofzo. Dan is het eerste 'contact' gelegd, en bij je volgende bezoek merk je wel of ze je nog (her)kent.
  maandag 26 september 2005 @ 15:04:41 #102
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30944189
quote:
Op maandag 26 september 2005 10:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Natuurlijk is het waar. Mits op de juiste manier gebracht zal dit gerust werken, het is namelijk totaal anders dan de loserbenadering van ik ben verliefd op je en ik vind je zo mooi en wil je mijn vriendinnetje zijn. Je ziet, het gaat puur om de vorm.
Mee eens, het gaat erom hoe je het brengt. Je moet laten blijken dat je verhaal wat je verteld niet te serieus is. Dan al ze al snel merken dat het een (originele) manier is om haar mee uit te vragen. Veel vrouwen/meiden zijn hier vatbaat voor.

Natuurlijk had het groentemeisje door dat ik die komkommer niet terug kwam brengen omdat het niet bij mijn gordijnen kleurde.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_30944347
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef sanger het volgende:

[..]

Natuurlijk had het groentemeisje door dat ik die komkommer niet terug kwam brengen omdat het niet bij mijn gordijnen kleurde.
Als ze blond is dan kun je hier niet altijd van uitgaan.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 26 september 2005 @ 15:45:39 #104
65960 sanger
pi_30945238
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:10 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Als ze blond is dan kun je hier niet altijd van uitgaan.
Ik woon niet in domboland hoor. Het was zo doorzichtig dat zelfs het domste blondje (a la BB Kelly) het door had gehad.
  maandag 26 september 2005 @ 15:50:53 #105
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30945358
Mooi gedaan sanger

TS, nu jij
Vampire Romance O+
pi_30945763
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef sanger het volgende:

[..]

Mee eens, het gaat erom hoe je het brengt. Je moet laten blijken dat je verhaal wat je verteld niet te serieus is. Dan al ze al snel merken dat het een (originele) manier is om haar mee uit te vragen. Veel vrouwen/meiden zijn hier vatbaat voor.

Waren er geen andere mensen in de winkel op dat moment???
Zo ja, hoe reageerde ze?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 26 september 2005 @ 19:56:46 #107
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30951104
ik heb een paar keer een te leuke cassiere recht in haar gezicht gevraagd of ze met me uit wilde. Ze vonden het wel een leuke poging maar zeiden uiteindelijk toch nee.

wat was ik toen naief
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_30952289
"Hé, heb je zin in een partijtje pompen? of ben je nog groen?"

het is een directe zin en je weet meteen waar je aan toe bent.
  maandag 26 september 2005 @ 20:49:31 #109
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_30952903
ik heb t zelfde met een jongen die naast mij in een supermarkt werkt! erg lekker ding we kijken en lachen wel maar voor de rest durf ik niks, maar heb hier wel al wat leuke opties gelezen!
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_30954109
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:52 schreef whisko het volgende:
dat zijn wat goede tips, bedankt!
Dat loopt toch vanzelf? Ik snap het niet zo wat er nu zo moeilijk is. Gewoon gezellig kletsen en vragen of ze na afloop een kopje koffie ofzo gaat drinken. Zegt ze nee, dan haal je in het vervolg je groente bij de supermarkt en anders is het feest.

Je hebt 90% kans dat ze nee zegt, maar 10% kans dat het wel klikt, dat ze geen vriend heeft en interesse heeft. Ik heb zo vaak een blauwtje gelopen, who cares? Het doet maar even zeer hoor.
  dinsdag 27 september 2005 @ 08:58:30 #111
65960 sanger
pi_30964101
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Waren er geen andere mensen in de winkel op dat moment???
Zo ja, hoe reageerde ze?
Ja juist wel. Die stonden allemaal raar te kijken toen ik vertelde dat ik die komkommer terug wilde brengen omdat het niet bij de gordijnen paste. Je moet je eigenlijk gewoon niets van aantrekken dat je effe voor lul staat. Ze keek ook heel verbaasd naar de mensen en haar baas in de winkel. Denk dat haar baas het wel meteen doorhad want die schoot meteen in de lach. De rest van de mensen stond alleen maar stom te kijken. Totdat ik zei dat ik met haar uitwilde, toen hadden ze hem door. En gingen ze verder met hun boodschapjes.
pi_30964278
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 08:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja juist wel. Die stonden allemaal raar te kijken toen ik vertelde dat ik die komkommer terug wilde brengen omdat het niet bij de gordijnen paste. Je moet je eigenlijk gewoon niets van aantrekken dat je effe voor lul staat. Ze keek ook heel verbaasd naar de mensen en haar baas in de winkel. Denk dat haar baas het wel meteen doorhad want die schoot meteen in de lach. De rest van de mensen stond alleen maar stom te kijken. Totdat ik zei dat ik met haar uitwilde, toen hadden ze hem door. En gingen ze verder met hun boodschapjes.
Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent". Dan had je dus echt wel dik voor lul gestaan. Maar goed, knap dat je het hebt geprobeert en niet geschoten is altijd mis.
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:31:21 #113
65960 sanger
pi_30964754
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent". Dan had je dus echt wel dik voor lul gestaan. Maar goed, knap dat je het hebt geprobeert en niet geschoten is altijd mis.
Juist omdat je het op die manier, en niet te serieus brengt zal ze dat niet zo snel zeggen. tenzij ze je echt 100% niet ziet zitten. Geloof me, vrouwen waarderen het als je er moeite voor doet om origineel te zijn. Dit was zeg maar de beloning. En anders sta ik toch voor lul, als iedereen was gaan lachen had ik waarschijnlijk iets gezegd in de trant van, heej ik ben tenminste niet te laf om het te proberen, nu jij nog!
pi_30965142
quote:

[..]

Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent".
Dan had ik gezegd: nou dan probeer ik het wel bij je baas.
pi_30965215
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:31 schreef sanger het volgende:
Geloof me, vrouwen waarderen het als je er moeite voor doet om origineel te zijn.
Onzin, vrouwen waarderen het als je aandacht aan ze geeft, heeft helemaal niks met orginaliteit te maken. Een komkommer terugbrengen is een manier om met haar aan de praat te komen, maar je maakt jezelf eerder belachelijk dan dat je uitblinkt van originaliteit...
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:57:09 #116
84072 harlingen.f2o.org
www.harlinger-fotografie.nl
pi_30965263
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef harlingen het volgende:

[..]

Onzin, vrouwen waarderen het als je aandacht aan ze geeft, heeft helemaal niks met orginaliteit te maken. Een komkommer terugbrengen is een manier om met haar aan de praat te komen, maar je maakt jezelf eerder belachelijk dan dat je uitblinkt van originaliteit...
Juist!
Leuke naam trouwens.
Do hast spitigernôch net it foech om de sonnema-website te besykjen omdatst minderjierrich bist.
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:13:46 #117
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30965648
quote:

[..]

Als je je belachelijk maakt heb je het verkeerd aangepakt. Je moet zelf trouwens wel ontzettend eng zijn als ze er niet minstens om kan glimlachen.
Vampire Romance O+
pi_30965872
Je moet inderdaad niet met uitpuilende ogen, gothic kleren, een lijkbleek hoofd en zwarte make-up "HIJ PAST NIET BIJ MIJN GORDIJNEN!" roepen nee
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:36:02 #119
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30966132
ik heb het zelfde probleem als TS, alleen ik heb haar al eens gesproken. dat wil zeggen een hele avond met me nichtjes erbij.

alleen als ik haar weer tegen kom klap ik dicht

alleen het meisje waar ik een keer mee uit wil werkt in een zwembad en is 4 jaar jonger.

[ Bericht 16% gewijzigd door JPM01 op 27-09-2005 10:47:26 ]
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:49:51 #120
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30966388
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
ik heb het zelfde probleem als TS, alleen ik heb haar al eens gesproken. dat wil zeggen een hele avond met me nichtjes erbij.

alleen het meisje waar ik een keer mee uit wil werkt in een zwembad en is 4 jaar jonger.
Om in de sfeer van het topic te blijven:

neem een emmer water mee naar het zwembad en zeg dat het niet past bij je tapijt....of je het mag doneren aan het zwembad
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:56:10 #121
65960 sanger
pi_30966518
quote:

[..]

Dat is juist het leuke, het is zo overduidelijk een smoes dat je jezelf niet belachelijk kan maken!

En tuurlijk houden vrouwen van aandacht, maar niet als het afgezaagde "heej, ken ik jou niet ergens van" uit de kast wordt gehaald. Dan houden ze ineens niet van aandacht. Het is een combi van origineel zijn en aandacht geven.

Of wou jij zeggen dat dit niet origineel was??????
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:56:48 #122
65960 sanger
pi_30966531
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:49 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Om in de sfeer van het topic te blijven:

neem een emmer water mee naar het zwembad en zeg dat het niet past bij je tapijt....of je het mag doneren aan het zwembad
Beter nog, neem een zwemstring mee (voor vrouwen) en zeg dat hij jou niet echt past, dat ie niet lekker zit. Neem jij hem maar.
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:57:20 #123
65960 sanger
pi_30966543
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Beter nog, neem een zwemstring mee (voor vrouwen) en zeg dat hij jou niet echt past, dat ie niet lekker zit. Neem jij hem maar.

Niet dat ik denk dat dit echt een kans heeft maar lachen kun je wel
pi_30966860
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Of zeggen of ze geen kleurstof in het water kunnen doen, omdat je zwembroek niet bij het water kleurt

[ Bericht 2% gewijzigd door partyyboyy op 27-09-2005 11:44:27 ]
  dinsdag 27 september 2005 @ 11:16:46 #125
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30966958
wat een humor toch weer

maar serieus?
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_30968440
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef whisko het volgende:

[..]

Kan, maar ik zoek nét even iets originelers...
Vraag aan haar of er een bloemenwinkel in de buurt is. Laat je uitgebreid en gedetailleerd uitleggen waar hij is.

Laat je een kwartier later een bos bloemen bezorgen, geadresseerd aan 'het meisje bij de groentenboer' met een kaartje of ze uit wil + je telefoonnummer.
Of je brengt ze zelf, natuurlijk.
pi_30968635
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:11 schreef mgerben het volgende:

[..]

Vraag aan haar of er een bloemenwinkel in de buurt is. Laat je uitgebreid en gedetailleerd uitleggen waar hij is.

Laat je een kwartier later een bos bloemen bezorgen, geadresseerd aan 'het meisje bij de groentenboer' met een kaartje of ze uit wil + je telefoonnummer.
Dat moet je toch echt alleen doen als je weet dat ze geen vriend heeft anders is het echt te veel van het goede.
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:19:32 #128
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30968641
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:11 schreef mgerben het volgende:

[..]

Denken dat vrouwen van bloemen houden is zoooooo 1950 ...
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:20:50 #129
95998 -DailaLama-
pi_30968677
quote:
Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef sanger het volgende:

[..]
en heb 's middags afgebeld, om ruzie met mijn vriendin thuis te voorkomen.
Nu zit zij dus thuis snikkend op de bank.
pi_30968918
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Denken dat vrouwen van bloemen houden is zoooooo 1950 ...
Haha, vrouwen zijn net zulke emotionele wezens als dat ze in 1950 waren hoor.
Ze kunnen wel lekker 'sex-and-the-city' achtig doen, maar diep van binnen worden ze echt wel geraakt .
Nou, en als die meid de bloemen op straat gooit, erop spuugt en roept dat ze liever een Playstation krijgt, dan weet je toch voldoende?
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:06:23 #131
65960 sanger
pi_30969988
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ze kunnen wel lekker 'sex-and-the-city' achtig doen, maar diep van binnen worden ze echt wel geraakt .
Nou, en als die meid de bloemen op straat gooit, erop spuugt en roept dat ze liever een Playstation krijgt, dan weet je toch voldoende?
Dat ze interesse heeft mits het goede cadeau gekocht is?
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:16:00 #132
65960 sanger
pi_30970313
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:20 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Nu zit zij dus thuis snikkend op de bank.
Weet ik niet. Ik heb haar niet verteld dat ik op Fok! een topic had gelezen met deze discussie en dat het allemaal daarom te doen was.

Ik heb gezegd dat ik niet kon en dat ik haar nog wel een keer zal bellen, dat er iets tussengekomen was.

Zal wel raar overkomen, eerst maak je een gekke actie om haar mee uit te vragen, vervolgens bel je af.
  dinsdag 27 september 2005 @ 14:17:09 #133
95998 -DailaLama-
pi_30971934
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef mgerben het volgende:

[..]

En geraakt worden kan alleen maar door bloemen?
Het is toch leuker wanneer je iets speciaals koopt ...
pi_30974231
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

En geraakt worden kan alleen maar door bloemen?
Het is toch leuker wanneer je iets speciaals koopt ...
zoals??
pi_30974578
Een Tarzan
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:57:31 #136
65960 sanger
pi_30974792
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

zoals??
Mooie lingerie ofzow? Of staat dat raar bij het voor de eerste keer uitvragen??????
pi_30975016
mijn advies.... ga voor het eerste contact geen dure shit kopen zoals bloemen enzo.... eerste date ook niet gaan eten.... kost allemaal veel te veel geld en de kans is groot dat je toch niet bij elkaar past.... is dan toch weer zonde van je geld... gewoon een praatje maken.... humor doet het echt
pi_30975103
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef HJR het volgende:
mijn advies.... ga voor het eerste contact geen dure shit kopen zoals bloemen enzo.... eerste date ook niet gaan eten.... kost allemaal veel te veel geld en de kans is groot dat je toch niet bij elkaar past.... is dan toch weer zonde van je geld... gewoon een praatje maken.... humor doet het echt
Pauper
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:39:24 #139
65960 sanger
pi_30975989
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef HJR het volgende:
Laat me raden? Jou eerste dates lopen steeds uit op niets?
pi_30976448
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Laat me raden? Jou eerste dates lopen steeds uit op niets?
:-) niet allemaal... maar meteen dure etentjes is ook zo zonde...
pi_30976540
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:55 schreef HJR het volgende:

[..]

Picknicken in het park is toch ook gezellig
pi_30976988
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:55 schreef HJR het volgende:

[..]

jij gaat naar de McDonalds met een paar kortingsbonnen?
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_30977145
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
'Hoi, ik kom uit een sociale laag van de bevolking die normaal boven groenteboermeisjes staat maar ik wil een uitzondering maken. Heb je zin in een date bij de slager op de hoek ? Ik ben te herkennen aan een hamlap die ik in m'n kontzak heb. Daarna kunnen we leuk gaan stappen in de Hema, koop jij een worst voor me en ik beleg je broodje met rosbeef.'

Studiare è inutile tutte le idee si affollano su te...!!!
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:31:56 #144
95998 -DailaLama-
pi_30977415
quote:

[..]

Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent". Dan had je dus echt wel dik voor lul gestaan.
Zo voelt dat wel ja, dat je dan voor lul staat, maar in wezen is zij de humorloze frigide trut in dat geval. Als je gelijk zo begint te schelden ...
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:35:25 #145
95998 -DailaLama-
pi_30977539
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

zoals??
als jullie het over een bepaald recept hebben gehad, kom dr een stukje brengen

"Alsjeblieft! voor in de pauze"
pi_30978991
TS, heb je d'r nou nog niet mee uitgevraagd?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:05:04 #147
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_30981657
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef innepin het volgende:
TS, heb je d'r nou nog niet mee uitgevraagd?
Pff, dit topic gaat hard zeg. Wel leuk dat er zo meegedacht wordt.
Nou, ik heb nauwelijks tijd om naar de stad (lees: groentenboer) te gaan. Ik ga normaliter op vrijdag, maar ja, dan is het dus errug druk...
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:16:11 #148
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30981989
* Johan-Derksen kent die groenteboer... en kent whisko... Binnenkort eens gluren
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_30985050
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen kent die groenteboer... en kent whisko... Binnenkort eens gluren
pics!
  donderdag 29 september 2005 @ 16:55:51 #150
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_31030999
Houd ons op de hoogte whisko! (hint: morgen is het vrijdag)

Welke groentenboer hebben wij het precies over? wil ik ook weleens een kijkje gaan nemen...
  donderdag 29 september 2005 @ 20:01:51 #151
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_31036665
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:55 schreef Lukaso het volgende:
Houd ons op de hoogte whisko! (hint: morgen is het vrijdag)

Welke groentenboer hebben wij het precies over? wil ik ook weleens een kijkje gaan nemen...
Jaja...
Het water staat me al in de schoenen...

Enne, waar? Dat ga ik natuurlijk niet zeggen. Concurrentie vermijd ik liever
  donderdag 29 september 2005 @ 20:24:48 #152
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31037527
Dit wordt echt de grootste sof ooit ben ik bang
  donderdag 29 september 2005 @ 20:34:33 #153
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31037903
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
Dit wordt echt de grootste sof ooit ben ik bang
Tja. Morgen rond deze tijd weten we meer als het goed is.
Vampire Romance O+
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:49:47 #154
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_31056425
Je zult wel gek worden van al die groenten om je heen zo langzamerhand.. Heb je zin om m'n befaamde lasagne een keertje te komen proeven onder het genot van een glaasje wijn? Ik zou het erg gezellig vinden.

Zoiets?
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:12:19 #155
111387 Lukaso
pi_31057088
Je moet het niet te lang laten wachten, ik zou er gewoon voor gaan, wat heb je immers te verliezen?

Ik ben al aardig wat goede tips tegengekomen in dit topique, welke ga je gebruiken?
pi_31057225
En al langs geweest?
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:38:51 #157
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_31064357
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:16 schreef partyyboyy het volgende:
En al langs geweest?
Potverdrieaubergines nog an toe!
Ze was er niet... :-(

Had ik nu niet aan het meisje dat mij vanmiddag hielp (ook niet onleuk, maar out of my league) moeten vragen of "dat meisje dat hier normaal op vrijdag werkt" er niet is? :-) In de hoop dat ze zegt: "o, je bedoelt [x], nee die heeft vandaag vrij, maar hoezo, vind je haar leuk? Ze wil vast wel een blind date met jou, ik zal tegen haar zeggen dat jullie elkaar morgen om 20.00 bij café huppeldepup ontmoeten"

Maar ja, stel zegt ze "nee" en "hoezo?"... Tsja, wat dan?

Hoe dan ook, ik heb m'n groenten besteld en ben weer gegaan...
Geen zin om weer een hele week te wachten... Maar om nou elke dag te gaan kijken (20 minuten fietsen) of ze aan het werk is...
pi_31066311
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef whisko het volgende:

[..]

Had ik nu niet aan het meisje dat mij vanmiddag hielp (ook niet onleuk, maar out of my league) moeten vragen of "dat meisje dat hier normaal op vrijdag werkt" er niet is? :-) In de hoop dat ze zegt: "o, je bedoelt [x], nee die heeft vandaag vrij, maar hoezo, vind je haar leuk? Ze wil vast wel een blind date met jou, ik zal tegen haar zeggen dat jullie elkaar morgen om 20.00 bij café huppeldepup ontmoeten"

Geen zin om weer een hele week te wachten... Maar om nou elke dag te gaan kijken (20 minuten fietsen) of ze aan het werk is...
Jammer voor je. Maar de aanhoudt wint mits met mate

Fiets er een keertje als je niks te doen hebt 'es langs, wie weet
pi_31066411
Of je had expres te weinig moeten kopen zodat je maandag terug zou moeten
Make The Floor Burn!
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:27:03 #160
111387 Lukaso
pi_31067384
maar waarom niet gevraagd aan dat andere meisje dan? wat heb je te verliezen? wat zou er mis kunnen gaan? stel ze lult het door dan wat?
ze vind het denkik alleen maar leuk dat je naar dr gevraagd hebt, of ze je nou ziet zitten als vriend of niet, je dringt je niet op ofzow, je laat alleen enigzins weten dat je om dr geeft en dat je haar wel leuk vind, dat streelt haar ego alleen maar...

Ik zou er gewoon elke dag heengaan, eet je meteen extra gezond, sla je twee vliegen in een klap!

maar toch goed dat je erheen bent gegaan!
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:29:15 #161
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_31067448
Bloemkolen dan?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_31068914
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef whisko het volgende:

[..]

Je had toch kunnen zeggen: "hej, jou heb ik hier nog nooit gezien, normaal staat er een ander meisje". Dan had ze wel gezegd waarom het andere meisje er niet was.
pi_31069400
Ja het andere meisje is even een klant aan het "afwerken"
pi_31088696
Had het gevraagd, straks is ze ontslagen of zelf weggegaan en als jij dat niet weet, ga je hoopvol groente halen en kom je wéér gedeillusioneerd thuis

Hoewel, ik had het ook niet gevraagd.
En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:47:31 #165
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_31094192
"Zeg, groenteboer, wil je mijn banaan ff wegen"
Trotse papa van Eden
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:50:06 #166
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_31094296
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:47 schreef B4CO het volgende:
"Zeg, groenteboer, wil je mijn banaan ff wegen"
Sommige mensen zijn werkelijk zó origineel!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:54:00 #167
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_31094438
Je pakt de grootste komkommer en propt die in je broek...
pi_31123221
ik ben echt vreselijk nieuwsgierig hoe dit gaat aflopen, hou me op de hoogte
pi_31125618
Als het dankzij mijn tip een succes wordt, dan verwacht ik toch op zijn minst dat jullie eerste kind naar mij vernoemd wordt.

Met vriendelijke groet,
Schurft de Vries.
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:53:16 #170
65960 sanger
pi_31137174
Al nieuws?
pi_31138526
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef Croupouque het volgende:
Als het dankzij mijn tip een succes wordt, dan verwacht ik toch op zijn minst dat jullie eerste kind naar mij vernoemd wordt.

Met vriendelijke groet,
Schurft de Vries.
pi_31140124
dus we zijn al 4 pagina's onderweg..

maar er is nog geen serieuze poging ondernomen
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:14:36 #173
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_31142793
Vragen of ze ook jouw komkommer eens wilt zien
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:28:30 #174
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_31143164
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef Roellie80 het volgende:
dus we zijn al 4 pagina's onderweg..

maar er is nog geen serieuze poging ondernomen
Als TS alleen op vrijdag kan en ze was er afgelopen vrijdag niet gaat het gewoon niet zo hard

tevens tvp
Maar toch niet helemaal.
pi_31143319
*lurk*
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_31143369
tvp
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31143877
Ga je vandaag weer heen?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:06:34 #178
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_31144130
*schop* Nu wil ik het weten ook
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:00:27 #179
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31145681
Volgens mij is dit topic een hoax
Er bestaat helemaal geen leuk groentemeisje
pi_31146612
Gewoon paar keer langs lopen, wanneer er weinig mensen in de shop zijn naar binnen. En dan vragen of ze wat wil drinken na d'r werk.
pi_31148768
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:34 schreef Flyingdutchman het volgende:
Gewoon paar keer langs lopen, wanneer er weinig mensen in de shop zijn naar binnen. En dan vragen of ze wat wil drinken na d'r werk.
Dat heeft ook nog niemand gezegd enzo

Ey Ivo, ga je nog es wat ondernemen?
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:38:28 #182
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31149679
Is dit de oscar die ook op whisko's feestje was?
pi_31149769
tvp
pi_31150371
Precies of je valt op voor dat meisje. Honderden mensen die voorbijkomen op een dag, jij bent één van hen. Vrij kansloos van ze plots mee te vragen denk ik.

Wil je echt wat ondernemen, moet je gewoon iedere dag bij haar langsgaan en groenten kopen. Na een aantal keren begin je een praatje te slaan en zo ga je verder en verder tot je ziet of het wat kan worden. Dàn pas kan je haar eens meevragen... Beetje rustig aan en gewoon doen...
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:13:45 #185
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31150633
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:05 schreef sjippen het volgende:
Precies of je valt op voor dat meisje. Honderden mensen die voorbijkomen op een dag, jij bent één van hen. Vrij kansloos van ze plots mee te vragen denk ik.

Wil je echt wat ondernemen, moet je gewoon iedere dag bij haar langsgaan en groenten kopen. Na een aantal keren begin je een praatje te slaan en zo ga je verder en verder tot je ziet of het wat kan worden. Dàn pas kan je haar eens meevragen... Beetje rustig aan en gewoon doen...
Tja..en dan wil ze niet en zit je opgescheept met 6 wortels, 10 kilo aardappels, 3 bloemkolen, 9 bananen en een aubergine
pi_31152036
quote:

Romantische strantwandelingen werken altijd goed
En ik vind het trouwens knap van je dat je dit durft te zeggen en dat je niet zomaar zegt dat je al wat met haar hebt.
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:03:50 #187
131841 Johan44
Al is de leugen nog zo snel...
pi_31152042
quote:

Vraag haar uit om een stukje onder een sterrenhemel gaan lopen, langs de waterkant!
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:11:17 #188
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_31152305

[ Bericht 51% gewijzigd door whisko op 03-10-2005 19:12:03 ]
pi_31152395
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Is dit de oscar die ook op whisko's feestje was?
Ik weet van niks .
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:16:01 #190
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31152474
tvp
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:23:29 #191
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_31152692
*wacht af wanneer whisko nou eindelijk iets durft te ondernemen... voor je het weet is ze al getrouwd en is het een MILF en zit jij nog hier te posten over hoe jij vroegah een groentemeisje kende die je ontzettend leuk vond maar die ineens niet meer bij de groenteboer werkte...
пусть всегда будет солнце
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:28:39 #192
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_31152850
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:23 schreef MoChe het volgende:
*wacht af wanneer whisko nou eindelijk iets durft te ondernemen... voor je het weet is ze al getrouwd en is het een MILF en zit jij nog hier te posten over hoe jij vroegah een groentemeisje kende die je ontzettend leuk vond maar die ineens niet meer bij de groenteboer werkte...
Relax mensen, zo bijzonder is het niet! Ik dacht: ff topicje posten over een leuk meisje dat ik twee keer gezien heb. Wist ik veel dat het zo hard zou gaan met 't topic.
Wie weet heeft ze al een vriend, so what? 't Was gewoon een beetje een lolletje. Natuurlijk ga ik nog wel een keer deze week, en dan zien we wel verder.

Btw, MoChe, getrouwd -> MILF is een wel erg voorbarige conclusie :-)
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:20:34 #193
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_31154505
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:28 schreef whisko het volgende:
Btw, MoChe, getrouwd -> MILF is een wel erg voorbarige conclusie :-)
sorry ik overdreef
maar wel een mooi vooruitzicht toch dat ze misschien later een milf wordt
пусть всегда будет солнце
pi_31154788
Zou zomaar kunnen dat ze al jaren getrouwd is en al lang een MILF is
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:03:46 #195
65960 sanger
pi_31166613
MILF??????
pi_31166636
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:03 schreef sanger het volgende:
MILF??????
Mother I Like to Fuck
pi_31213050
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
Collega's onder elkaar
Children of the night. What music they make.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:49:45 #198
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31213149
Nee, ik ben niet op zoek
  woensdag 5 oktober 2005 @ 20:26:05 #199
111387 Lukaso
pi_31214299
Nog 2 nachtjes slapen en we weten het !!!11!1!
ik kan haast niet wachten, dan kunnen jullie meteen iets leuks plannen voor in de herfstvakantie
pi_31214812
Vraag gewoon en vraag het niet hier. Je doet toch niets met het advies van hier als je zelf niet durft.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')