Jaja...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:55 schreef Lukaso het volgende:
Houd ons op de hoogte whisko! (hint: morgen is het vrijdag)
Welke groentenboer hebben wij het precies over? wil ik ook weleens een kijkje gaan nemen...
Tja. Morgen rond deze tijd weten we meer als het goed is.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
Dit wordt echt de grootste sof ooit ben ik bang
Potverdrieaubergines nog an toe!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:16 schreef partyyboyy het volgende:
En al langs geweest?
Jammer voor je. Maar de aanhoudt wintquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef whisko het volgende:
[..]
Potverdrieaubergines nog an toe!
Ze was er niet... :-(
Had ik nu niet aan het meisje dat mij vanmiddag hielp (ook niet onleuk, maar out of my league) moeten vragen of "dat meisje dat hier normaal op vrijdag werkt" er niet is? :-) In de hoop dat ze zegt: "o, je bedoelt [x], nee die heeft vandaag vrij, maar hoezo, vind je haar leuk? Ze wil vast wel een blind date met jou, ik zal tegen haar zeggen dat jullie elkaar morgen om 20.00 bij café huppeldepup ontmoeten"
Maar ja, stel zegt ze "nee" en "hoezo?"... Tsja, wat dan?
Hoe dan ook, ik heb m'n groenten besteld en ben weer gegaan...
Geen zin om weer een hele week te wachten... Maar om nou elke dag te gaan kijken (20 minuten fietsen) of ze aan het werk is...
Je had toch kunnen zeggen: "hej, jou heb ik hier nog nooit gezien, normaal staat er een ander meisje". Dan had ze wel gezegd waarom het andere meisje er niet was.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef whisko het volgende:
[..]
Potverdrieaubergines nog an toe!
Ze was er niet... :-(
Had ik nu niet aan het meisje dat mij vanmiddag hielp (ook niet onleuk, maar out of my league) moeten vragen of "dat meisje dat hier normaal op vrijdag werkt" er niet is? :-) In de hoop dat ze zegt: "o, je bedoelt [x], nee die heeft vandaag vrij, maar hoezo, vind je haar leuk? Ze wil vast wel een blind date met jou, ik zal tegen haar zeggen dat jullie elkaar morgen om 20.00 bij café huppeldepup ontmoeten"
Maar ja, stel zegt ze "nee" en "hoezo?"... Tsja, wat dan?
Hoe dan ook, ik heb m'n groenten besteld en ben weer gegaan...
Geen zin om weer een hele week te wachten... Maar om nou elke dag te gaan kijken (20 minuten fietsen) of ze aan het werk is...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:47 schreef B4CO het volgende:
"Zeg, groenteboer, wil je mijn banaan ff wegen"
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef Croupouque het volgende:
Als het dankzij mijn tip een succes wordt, dan verwacht ik toch op zijn minst dat jullie eerste kind naar mij vernoemd wordt.
Met vriendelijke groet,
Schurft de Vries.
Als TS alleen op vrijdag kan en ze was er afgelopen vrijdag niet gaat het gewoon niet zo hardquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef Roellie80 het volgende:
dus we zijn al 4 pagina's onderweg..
maar er is nog geen serieuze poging ondernomen
Dat heeft ook nog niemand gezegd enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:34 schreef Flyingdutchman het volgende:
Gewoon paar keer langs lopen, wanneer er weinig mensen in de shop zijn naar binnen. En dan vragen of ze wat wil drinken na d'r werk.
Tja..en dan wil ze niet en zit je opgescheept met 6 wortels, 10 kilo aardappels, 3 bloemkolen, 9 bananen en een auberginequote:Op maandag 3 oktober 2005 18:05 schreef sjippen het volgende:
Precies of je valt op voor dat meisje. Honderden mensen die voorbijkomen op een dag, jij bent één van hen. Vrij kansloos van ze plots mee te vragen denk ik.
Wil je echt wat ondernemen, moet je gewoon iedere dag bij haar langsgaan en groenten kopen. Na een aantal keren begin je een praatje te slaan en zo ga je verder en verder tot je ziet of het wat kan worden. Dàn pas kan je haar eens meevragen... Beetje rustig aan en gewoon doen...
Romantische strantwandelingen werken altijd goedquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
ik heb het zelfde probleem als TS, alleen ik heb haar al eens gesproken. dat wil zeggen een hele avond met me nichtjes erbij.
alleen als ik haar weer tegen kom klap ik dicht![]()
alleen het meisje waar ik een keer mee uit wil werkt in een zwembad en is 4 jaar jonger.
Vraag haar uit om een stukje onder een sterrenhemel gaan lopen, langs de waterkant!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
ik heb het zelfde probleem als TS, alleen ik heb haar al eens gesproken. dat wil zeggen een hele avond met me nichtjes erbij.
alleen als ik haar weer tegen kom klap ik dicht![]()
alleen het meisje waar ik een keer mee uit wil werkt in een zwembad en is 4 jaar jonger.
Ik weet van niksquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Is dit de oscar die ook op whisko's feestje was?
Relax mensen, zo bijzonder is het niet! Ik dacht: ff topicje posten over een leuk meisje dat ik twee keer gezien heb. Wist ik veel dat het zo hard zou gaan met 't topic.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:23 schreef MoChe het volgende:
*wacht af wanneer whisko nou eindelijk iets durft te ondernemen... voor je het weet is ze al getrouwd en is het een MILF en zit jij nog hier te posten over hoe jij vroegah een groentemeisje kende die je ontzettend leuk vond maar die ineens niet meer bij de groenteboer werkte...
sorry ik overdreefquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:28 schreef whisko het volgende:
Btw, MoChe, getrouwd -> MILF is een wel erg voorbarige conclusie :-)
Mother I Like to Fuckquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:03 schreef sanger het volgende:
MILF??????
Collega's onder elkaarquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen kent die groenteboer... en kent whisko... Binnenkort eens gluren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |