abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2005 @ 10:47:03 #101
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_30938414
Je moet gewoon een gesprek met haar aanknopen, en aan haar reactie merk je snel genoeg of ze je ziet zitten. Vraag gewoon iets doms over appels ofzo. Of je vraagt de weg naar een bepaald gebouw of een bepaalde winkel/instelling ofzo. Dan is het eerste 'contact' gelegd, en bij je volgende bezoek merk je wel of ze je nog (her)kent.
  maandag 26 september 2005 @ 15:04:41 #102
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30944189
quote:
Op maandag 26 september 2005 10:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Natuurlijk is het waar. Mits op de juiste manier gebracht zal dit gerust werken, het is namelijk totaal anders dan de loserbenadering van ik ben verliefd op je en ik vind je zo mooi en wil je mijn vriendinnetje zijn. Je ziet, het gaat puur om de vorm.
Mee eens, het gaat erom hoe je het brengt. Je moet laten blijken dat je verhaal wat je verteld niet te serieus is. Dan al ze al snel merken dat het een (originele) manier is om haar mee uit te vragen. Veel vrouwen/meiden zijn hier vatbaat voor.

Natuurlijk had het groentemeisje door dat ik die komkommer niet terug kwam brengen omdat het niet bij mijn gordijnen kleurde.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_30944347
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef sanger het volgende:

[..]

Natuurlijk had het groentemeisje door dat ik die komkommer niet terug kwam brengen omdat het niet bij mijn gordijnen kleurde.
Als ze blond is dan kun je hier niet altijd van uitgaan.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 26 september 2005 @ 15:45:39 #104
65960 sanger
pi_30945238
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:10 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Als ze blond is dan kun je hier niet altijd van uitgaan.
Ik woon niet in domboland hoor. Het was zo doorzichtig dat zelfs het domste blondje (a la BB Kelly) het door had gehad.
  maandag 26 september 2005 @ 15:50:53 #105
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30945358
Mooi gedaan sanger

TS, nu jij
Vampire Romance O+
pi_30945763
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef sanger het volgende:

[..]

Mee eens, het gaat erom hoe je het brengt. Je moet laten blijken dat je verhaal wat je verteld niet te serieus is. Dan al ze al snel merken dat het een (originele) manier is om haar mee uit te vragen. Veel vrouwen/meiden zijn hier vatbaat voor.

Waren er geen andere mensen in de winkel op dat moment???
Zo ja, hoe reageerde ze?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 26 september 2005 @ 19:56:46 #107
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30951104
ik heb een paar keer een te leuke cassiere recht in haar gezicht gevraagd of ze met me uit wilde. Ze vonden het wel een leuke poging maar zeiden uiteindelijk toch nee.

wat was ik toen naief
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_30952289
"Hé, heb je zin in een partijtje pompen? of ben je nog groen?"

het is een directe zin en je weet meteen waar je aan toe bent.
  maandag 26 september 2005 @ 20:49:31 #109
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_30952903
ik heb t zelfde met een jongen die naast mij in een supermarkt werkt! erg lekker ding we kijken en lachen wel maar voor de rest durf ik niks, maar heb hier wel al wat leuke opties gelezen!
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_30954109
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:52 schreef whisko het volgende:
dat zijn wat goede tips, bedankt!
Dat loopt toch vanzelf? Ik snap het niet zo wat er nu zo moeilijk is. Gewoon gezellig kletsen en vragen of ze na afloop een kopje koffie ofzo gaat drinken. Zegt ze nee, dan haal je in het vervolg je groente bij de supermarkt en anders is het feest.

Je hebt 90% kans dat ze nee zegt, maar 10% kans dat het wel klikt, dat ze geen vriend heeft en interesse heeft. Ik heb zo vaak een blauwtje gelopen, who cares? Het doet maar even zeer hoor.
  dinsdag 27 september 2005 @ 08:58:30 #111
65960 sanger
pi_30964101
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Waren er geen andere mensen in de winkel op dat moment???
Zo ja, hoe reageerde ze?
Ja juist wel. Die stonden allemaal raar te kijken toen ik vertelde dat ik die komkommer terug wilde brengen omdat het niet bij de gordijnen paste. Je moet je eigenlijk gewoon niets van aantrekken dat je effe voor lul staat. Ze keek ook heel verbaasd naar de mensen en haar baas in de winkel. Denk dat haar baas het wel meteen doorhad want die schoot meteen in de lach. De rest van de mensen stond alleen maar stom te kijken. Totdat ik zei dat ik met haar uitwilde, toen hadden ze hem door. En gingen ze verder met hun boodschapjes.
pi_30964278
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 08:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja juist wel. Die stonden allemaal raar te kijken toen ik vertelde dat ik die komkommer terug wilde brengen omdat het niet bij de gordijnen paste. Je moet je eigenlijk gewoon niets van aantrekken dat je effe voor lul staat. Ze keek ook heel verbaasd naar de mensen en haar baas in de winkel. Denk dat haar baas het wel meteen doorhad want die schoot meteen in de lach. De rest van de mensen stond alleen maar stom te kijken. Totdat ik zei dat ik met haar uitwilde, toen hadden ze hem door. En gingen ze verder met hun boodschapjes.
Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent". Dan had je dus echt wel dik voor lul gestaan. Maar goed, knap dat je het hebt geprobeert en niet geschoten is altijd mis.
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:31:21 #113
65960 sanger
pi_30964754
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent". Dan had je dus echt wel dik voor lul gestaan. Maar goed, knap dat je het hebt geprobeert en niet geschoten is altijd mis.
Juist omdat je het op die manier, en niet te serieus brengt zal ze dat niet zo snel zeggen. tenzij ze je echt 100% niet ziet zitten. Geloof me, vrouwen waarderen het als je er moeite voor doet om origineel te zijn. Dit was zeg maar de beloning. En anders sta ik toch voor lul, als iedereen was gaan lachen had ik waarschijnlijk iets gezegd in de trant van, heej ik ben tenminste niet te laf om het te proberen, nu jij nog!
pi_30965142
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Als ze nou had gezegd: "ga weg, gestoorde vent".
Dan had ik gezegd: nou dan probeer ik het wel bij je baas.
pi_30965215
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:31 schreef sanger het volgende:
Geloof me, vrouwen waarderen het als je er moeite voor doet om origineel te zijn.
Onzin, vrouwen waarderen het als je aandacht aan ze geeft, heeft helemaal niks met orginaliteit te maken. Een komkommer terugbrengen is een manier om met haar aan de praat te komen, maar je maakt jezelf eerder belachelijk dan dat je uitblinkt van originaliteit...
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:57:09 #116
84072 harlingen.f2o.org
www.harlinger-fotografie.nl
pi_30965263
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef harlingen het volgende:

[..]

Onzin, vrouwen waarderen het als je aandacht aan ze geeft, heeft helemaal niks met orginaliteit te maken. Een komkommer terugbrengen is een manier om met haar aan de praat te komen, maar je maakt jezelf eerder belachelijk dan dat je uitblinkt van originaliteit...
Juist!
Leuke naam trouwens.
Do hast spitigernôch net it foech om de sonnema-website te besykjen omdatst minderjierrich bist.
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:13:46 #117
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30965648
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef harlingen het volgende:

[..]

Als je je belachelijk maakt heb je het verkeerd aangepakt. Je moet zelf trouwens wel ontzettend eng zijn als ze er niet minstens om kan glimlachen.
Vampire Romance O+
pi_30965872
Je moet inderdaad niet met uitpuilende ogen, gothic kleren, een lijkbleek hoofd en zwarte make-up "HIJ PAST NIET BIJ MIJN GORDIJNEN!" roepen nee
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:36:02 #119
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30966132
ik heb het zelfde probleem als TS, alleen ik heb haar al eens gesproken. dat wil zeggen een hele avond met me nichtjes erbij.

alleen als ik haar weer tegen kom klap ik dicht

alleen het meisje waar ik een keer mee uit wil werkt in een zwembad en is 4 jaar jonger.

[ Bericht 16% gewijzigd door JPM01 op 27-09-2005 10:47:26 ]
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:49:51 #120
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30966388
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
ik heb het zelfde probleem als TS, alleen ik heb haar al eens gesproken. dat wil zeggen een hele avond met me nichtjes erbij.

alleen als ik haar weer tegen kom klap ik dicht

alleen het meisje waar ik een keer mee uit wil werkt in een zwembad en is 4 jaar jonger.
Om in de sfeer van het topic te blijven:

neem een emmer water mee naar het zwembad en zeg dat het niet past bij je tapijt....of je het mag doneren aan het zwembad
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')