Wel even met pindakaas en aardbeienjam insmeren, dta komt wat beter over.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat hij niet past.
Als iemand out of the blue aan je meedeelt verliefd op je te zijn, is je normale reactie geschrokken en afhoudend te reageren. Niet verstandig dus lijkt mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef franzo het volgende:
Zeg gewoon wat je voelt...altijd het beste. Als de gevoelens niet wederzijds zijn weet je meteen waar je aan toe bent. Als dit wel het geval is ietsje later....ergo, niks te verliezen met eerlijkheid in deze.
Inderdaad, tenzij de gevoelens wederzijds zijn. Scheelt zo een week of vierom de truth uit te vinden als je het niet doet, hoe moelijk het ook is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als iemand out of the blue aan je meedeelt verliefd op je te zijn, is je normale reactie geschrokken en afhoudend te reageren. Niet verstandig dus lijkt mij.
Als het out of the blue is zijn de gevoelens meestal niet wederzijds. Aan de andere kant gaat het wel lekker snel, je kunt zo een paar honderd vrouwen op een dag afwerken, wie weet zegt er eentje jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:02 schreef franzo het volgende:
[..]
Inderdaad, tenzij de gevoelens wederzijds zijn. Scheelt zo een week of vierom de truth uit te vinden als je het niet doet, hoe moelijk het ook is.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als het out of the blue is zijn de gevoelens meestal niet wederzijds. Aan de andere kant gaat het wel lekker snel, je kunt zo een paar honderd vrouwen op een dag afwerken, wie weet zegt er eentje ja![]()
"Is dat nou leuk, groentemeisje zijn?" "blablabla" "Oh, je baas kijkt, zin om me er vanavond wat over te vertellen bij een glaasje drinken?"quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef whisko het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand, die zo aan het werk is, toch even met een niet-triviaal en leuk praatje van haar werk houden?
..als je met lief "kansloos" bedoeldquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind dit soort topics altijd zķ lief
Volgens mij wil ie een date en geen straatverbod.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:00 schreef Pompiedom het volgende:
En is het anders niet een idee om te wachten tot de winkel sluit en haar (heel toevallig natuurlijk) tegen te komen wanneer ze naar huis gaat?
Das hartstikke mooi voor je, maar ik geloof dat het de TS juist om het groente MEISJE gaat. Dus kan je daar misschien wat meer over vertellen. Kanjij de TS anders haar 06 niet geven ?quote:
Tsja, de wet van de grote getallen he. Statistisch gezien heb je dan een kans van 1 op de 100 dat ze hapt. Taak voor de TS dus om eerst ff 99 andere groentezaken te vinden en die van haar als laatste te bezoeken. En dan zeg je dat zij de 100e is en dus statistisch gezien met je uit moetquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als het out of the blue is zijn de gevoelens meestal niet wederzijds. Aan de andere kant gaat het wel lekker snel, je kunt zo een paar honderd vrouwen op een dag afwerken, wie weet zegt er eentje ja![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef Saekerhett het volgende:
Je koopt daar een komkommer. En dan vraagt ze of het in plakjes moet. En dan zeg je: hey, me reet is toch geen sjoelbak!
Onee, da's wat anders
quote:whisko: jegshemesh! I amWhisko Borat, I come from Kazachstan to learn how get sexytime with Holland girl!
"zijn jouw meloenen ook te koop?"quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef HAL9000S het volgende:
Zou ik mischien een banaan in je pruim mogen peren?
Ik vertel wat over klanten die in mijn gedachten blijven hangen, misschien is het bij haar ook zo, en dat is de bedoeling toch?quote:Op zondag 25 september 2005 10:51 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Das hartstikke mooi voor je, maar ik geloof dat het de TS juist om het groente MEISJE gaat. Dus kan je daar misschien wat meer over vertellen. Kanjij de TS anders haar 06 niet geven ?![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 10:54 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Tsja, de wet van de grote getallen he. Statistisch gezien heb je dan een kans van 1 op de 100 dat ze hapt. Taak voor de TS dus om eerst ff 99 andere groentezaken te vinden en die van haar als laatste te bezoeken. En dan zeg je dat zij de 100e is en dus statistisch gezien met je uit moet![]()
Als ik me niet vergis was dat 1:100 de ratio voor de vraag: "zullen we gaan neuken".quote:Op zondag 25 september 2005 10:54 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Tsja, de wet van de grote getallen he. Statistisch gezien heb je dan een kans van 1 op de 100 dat ze hapt. Taak voor de TS dus om eerst ff 99 andere groentezaken te vinden en die van haar als laatste te bezoeken. En dan zeg je dat zij de 100e is en dus statistisch gezien met je uit moet![]()
Dat lijkt me idd een mooie binnekomer. Ga op een tijdstip dat het wat rustiger is er heen, NEEM koffie mee en vraag wat ze er in wil hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 18:09 schreef N-joy het volgende:
En niet per se of ze iets met je wil drinken, maar hoe laat ze klaar is - en dan koffie meebrengen.
wat handiger (en ook meer mijn bedoeling), is haar te vragen hoe laat ze klaar is en hoe ze haar koffie drinkt, en die vervolgens 5 minuten na sluitingstijd voor haar mee te brengen.quote:Op zondag 25 september 2005 18:32 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd een mooie binnekomer. Ga op een tijdstip dat het wat rustiger is er heen, NEEM koffie mee en vraag wat ze er in wil hebben.
je hebt een paar mogelijkheden
A- ze werkt die dag niet
B- ze heeft al koffie in haar handen
C ze drinkt alleen thee
D- ze begint te lachen en je hebt een mooie start.
Probeer voorbereid te zijn op A & C![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |