dat zijn wat goede tips, bedankt!quote:Op zondag 25 september 2005 19:22 schreef RiDo78 het volgende:
Gewoon op koopavond even voor 5-en je boodschappen doen. En als ze je fijne avond wenst na het afrekenen kun je iets zeggen in de trand van: "Ja bedankt, en jij ook..... of moet je de hele avond nog?" Je hebt dan een beginnetje waar vandaan je verder kunt babbellen.
Als ze 's avonds moet werken kun je bv. vragen of het doorgaans druk is 's avonds of hoe vaak ze 's avonds moet werken. Later in het gesprek (niet meteen, dat valt teveel op) kun je vragen wat haar omgeving daarvan vind. En of ze niet helemaal kapot is na zo'n dag of dat ze nog gaat stappen.
Als ze 's avonds niet moet werken, kun je vragen of ze dat nooit doet of dat ze gewoon niet ingeroosterd is.
Het mooie hiervan is dat je altijd een gesprek netjes kunt afkappen als je door je gespreksstof heen bent. "Nou moet ik opschieten, anders kom ik nooit aan eten toe... en ik val al bijna van m'n stokkie" ofzo. De volgende keer als je langs komt heb je grote kans dat ze je herkent en weer een babbeltje wil maken. En als je zo een paar keer terloops hebt lopen kletsen kun je ook eens een opmerking maken van: "Hey, waarom hebben we het daar niet eens over onder het genot van een drankje ofzo?"
Herkent ze je niet dan heeft ze sowieso geen intresse.
succes.
Dit is werkelijk waar het meest stompzinnige plan dat ik ooit gezien hebquote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef YebCar het volgende:
of dit proberen...
kijken wanneer ze in haar eentje in de winkel staat.
steel dan opzichtelijk alles wat je mee kan nemen in je rugzak...
kijk goed of ze je in de gaten hebt.
zo ja dan proberen weg te rennen en kijken of ze mee rent ....als ze meerent niet te snel hollen natuurlijk anders schudt je haar echt af...
ga dan stoppen in een steegje en zeg dat je haar altijd had mee willen uitvragen.
of als je lef hebt hol dan naar huis en beken het daar
oja.... als je jat , jat dan geen zware fruit mee anders wordt je gepakt in de winkelstraat en sta je een beetje voor lul.
en als ze niet meerent heb je een rugtas vol vers fruit ....so what can u lose?
Misschien dat ze dan de hint snapt dat je niet om de groente komt, maar om het vlees?quote:Op maandag 26 september 2005 00:19 schreef MoChe het volgende:
wat heeft een groentemeisje aan een banaan aangezien dat fruit is?
@TS; HET WERKT hahahahaha.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Deze is wel erg goed, die ga ik eens proberen morgenochtend met de komkommer die ik vandaag gehaald heb.
Ben weliswaar voorzien, maarkan voor TS testen of ie werkt
quote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef sanger het volgende:
[..]
@TS; HET WERKT hahahahaha.
Was zaterdag in het dorp en ben bij de groenteboer naar binnen gelopen. Werkte wel een (op het oog) leuk meisje van ongeveer 20.
Ik ben naar haar toegegaan met een komkommer. Deze had ik natuurlijk niet meegenomen, naar in de winkel gepakt toen ze het net effe niet zag.
Ik loop naar haar toe en vraag of ik de komkommer mag ruilen. Zij vraagt heel verbaasd waarom, is ie niet goed ofzow? Ik zeg nee, hij past niet (pauze van een paar seconden) bij mijn gordijnen. Dus zij schiet in de lach en vraagt heel verbaasd wat zeg je? Ik zeg heel rustig dat hij niet bij mijn gordijnen past.
Ze staat een beetje verbaasd om haar heen te kijken (net alsof ze Ralph Imbar ergens verwacht!). Ze vraagt vervolgens heel verlegen/verbaasd wat ik dan wil. Dus ik zeg vanavond met jou uit. Dus zij zo mogelijk nog verbaasder zegt van ehmmm ....ehmmm ja is goed hoor! (vraag me af hoe het kan, maar het werkt dus echt!). Ik heb telnum gekregen en heb 's middags afgebeld, om ruzie met mijn vriendin thuis te voorkomen.
Dus TS go for it!!!!!!!!!!!!!
Briljant!quote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Was zaterdag in het dorp en ben bij de groenteboer naar binnen gelopen. Werkte wel een (op het oog) leuk meisje van ongeveer 20.
Ik ben naar haar toegegaan met een komkommer. Deze had ik natuurlijk niet meegenomen, naar in de winkel gepakt toen ze het net effe niet zag.
Ik loop naar haar toe en vraag of ik de komkommer mag ruilen. Zij vraagt heel verbaasd waarom, is ie niet goed ofzow? Ik zeg nee, hij past niet (pauze van een paar seconden) bij mijn gordijnen. Dus zij schiet in de lach en vraagt heel verbaasd wat zeg je? Ik zeg heel rustig dat hij niet bij mijn gordijnen past.
Ze staat een beetje verbaasd om haar heen te kijken (net alsof ze Ralph Imbar ergens verwacht!). Ze vraagt vervolgens heel verlegen/verbaasd wat ik dan wil. Dus ik zeg vanavond met jou uit. Dus zij zo mogelijk nog verbaasder zegt van ehmmm ....ehmmm ja is goed hoor! (vraag me af hoe het kan, maar het werkt dus echt!). Ik heb telnum gekregen en heb 's middags afgebeld, om ruzie met mijn vriendin thuis te voorkomen.
Inderdaad!quote:
Pure ownagequote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd dat ik het zou proberen? Dan doe ik dat ook! En moest toch in het dorp zijn.quote:
Doe er dan wel een foto bij voor de zekerheid!quote:Op maandag 26 september 2005 09:13 schreef Patrietsia het volgende:
Heb niet alles gelezen, dus misschien is de volgende optie al geopperd.
De volgende keer dat je er je groente gaat halen, geef je haar bij het afrekenen een briefje waarop je haar (bijv.) mee uit vraagt. ALs je een week later opnieuw je groente koopt zal ze als het goed is wel iets laten horen. It's just that simple. Succes!
Een briefjequote:Op maandag 26 september 2005 09:13 schreef Patrietsia het volgende:
De volgende keer dat je er je groente gaat halen, geef je haar bij het afrekenen een briefje waarop je haar (bijv.) mee uit vraagt. ALs je een week later opnieuw je groente koopt zal ze als het goed is wel iets laten horen. It's just that simple. Succes!
Dat is écht basisschoolquote:Op maandag 26 september 2005 09:13 schreef Patrietsia het volgende:
Natuurlijk is het waar. Mits op de juiste manier gebracht zal dit gerust werken, het is namelijk totaal anders dan de loserbenadering van ik ben verliefd op je en ik vind je zo mooi en wil je mijn vriendinnetje zijn. Je ziet, het gaat puur om de vorm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |