dacht ik laatst toch echt dat ze 12 was, bleek ze 8 te zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:22 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
De vrouwtjes zijn tegenwoordig jonger dan ze lijken, trust me.
8... dat is mij dus veeeels te oud.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef P8 het volgende:
[..]
dacht ik laatst toch echt dat ze 12 was, bleek ze 8 te zijn![]()
8 maanden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef P8 het volgende:
[..]
dacht ik laatst toch echt dat ze 12 was, bleek ze 8 te zijn![]()
Ja precies, daar gaat het om, kijk ik kan ook wel bedenken dat ik moet zeggen: "heb je zin om een keer wat samen te gaan drinken". Maar ja, zo out of the blue, een van de honderden klanten die wat koopt en dat bij het afrekenen tussen neus en lippen door vraagt... Hoe kun je iemand, die zo aan het werk is, toch even met een niet-triviaal en leuk praatje van haar werk houden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef Wolkje het volgende:
[..]
8 maanden?
Ik las btw: Ik wil het groentenmesje mee uitvragen, maar hoe?![]()
Maar ot: eerst eens een praatje met haar aanknopen en haar mee uit vragen.
"Hoe zou jij willen dat een leuke gozer als ik zo'n leuk meisje als jij mee uitvraagt?"quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef whisko het volgende:
[..]
Ja precies, daar gaat het om, kijk ik kan ook wel bedenken dat ik moet zeggen: "heb je zin om een keer wat samen te gaan drinken". Maar ja, zo out of the blue, een van de honderden klanten die wat koopt en dat bij het afrekenen tussen neus en lippen door vraagt... Hoe kun je iemand, die zo aan het werk is, toch even met een niet-triviaal en leuk praatje van haar werk houden?
Een functioneel gesprek aanknopen lijkt me het gemakkelijkst. Bijvoorbeeld over een gerecht of bereidingswijze. Als het je om een praatje gaat, om mee te beginnen dan. Op een niet druk moment dus ('s ochtends?) Kun je kijken of ze er misschien later naar terugvraagt, of het lekker was bv. My 2 cents.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef whisko het volgende:
Hoe kun je iemand, die zo aan het werk is, toch even met een niet-triviaal en leuk praatje van haar werk houden?
Dat is een idee!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een functioneel gesprek aanknopen lijkt me het gemakkelijkst. Bijvoorbeeld over een gerecht of bereidingswijze. Als het je om een praatje gaat, om mee te beginnen dan. Op een niet druk moment dus ('s ochtends?) Kun je kijken of ze er misschien later naar terugvraagt, of het lekker was bv. My 2 cents.
Die is leuk!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef Croupouque het volgende:
Koop een aubergine, en ga de volgende dag terug met de vraag of je hem mag ruilen omdat hij je niet bevalt. Omdat hij niet bij je gordijnen past, ofzo.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef Croupouque het volgende:
Koop een aubergine, en ga de volgende dag terug met de vraag of je hem mag ruilen omdat hij je niet bevalt. Omdat hij niet bij je gordijnen past, ofzo.
Koop en bos bloemen, trek je tux aan en stap naar binnen. Dat is zou oud dat het tegenwoordig weer helemaal origineel isquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef whisko het volgende:
[..]
Kan, maar ik zoek nét even iets originelers...
Dat staat op wel meer druiven maar ik schijn die sukkel te zijn die net die ene tros heeft waar ze stiekum WEL in zittenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef Casparovvv het volgende:
(Op de doos staat: ''Pitloze druiven'')
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef Croupouque het volgende:
Aha! Inside information!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Ik ben groenteman, en de klanten die ik onthoud zijn de mensen die een semi-professioneel gesprek beginnen over dingen waar ze totaal geen verstand van hebben. Voorbeeld: Komen die druiven uit Spanje? Ooow dan koop ik ze niet, want Spaanse druiven hebben een enorme pit! (Op de doos staat: ''Pitloze druiven'')
Op die doosjes staat dit in kleine letters erboven: dit doosje bevat geenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat staat op wel meer druiven maar ik schijn die sukkel te zijn die net die ene tros heeft waar ze stiekum WEL in zitten
En dat zijn nou juist die halfgare openingszinnen waar niemand op zit te wachten...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef lost95 het volgende:
[..]
Op die doosjes staat dit in kleine letters erboven: dit doosje bevat geen
Maar TS moet hoeft alleen met een net handsinaasappels en een net perssinaasappels naar haar toegaan en vragen welke ze 's morgenvroeg als sap wil hebben.
Deze is wel erg goed, die ga ik eens proberen morgenochtend met de komkommer die ik vandaag gehaald heb.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef Croupouque het volgende:
Waarom niet? Het is in ieder geval lekker origineel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef whisko het volgende:
[..]
Hmm, ja... "ik ben wiskundeleraar en hou van worteltrekken, zin om vanavond met me mee te doen?"![]()
Dan moet je zeggen dat hij niet past.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Deze is wel erg goed, die ga ik eens proberen morgenochtend met de komkommer die ik vandaag gehaald heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |