Dou Grent und von Velzenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef HAL9000S het volgende:
Zou ik mischien een banaan in je pruim mogen peren?
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef whisko het volgende:
Wat ben ik toch ook een sukkel dat ik dit aan de wijde wereld ophang...![]()
Hé dat maakt toch helemaal niet uit! Je leest nu dingen waar je gewoon zelf niet zo snel zou opkomen...dat geeft toch niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef whisko het volgende:Wat ben ik toch ook een sukkel dat ik dit aan de wijde wereld ophang...![]()
Dit kun je beter zeggen: "gelukkig is het weer bijna maandag he"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef XiChico het volgende:
Zeg asjeblieft niet: Dat zijn de laatste lootjes, dan is het weekend, tenzij je 50+ bent of zo wilt overkomen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef XiChico het volgende:
Zeg asjeblieft niet: Dat zijn de laatste lootjes, dan is het weekend, tenzij je 50+ bent of zo wilt overkomen.
Het gaat de TS volgens mij niet echt om een openingszin... Hij wil gewoon weten hoe hij deze situatie het beste kan aanpakkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kan een mod de topictitel veranderen in "Wie weet er een leuke openingszin?"
Inderdaad. En zeg ook niet: de laatste loodjes. Zelfde reden, maar dan weet ze wel dat je Nederlands kuntquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef XiChico het volgende:
Ja maar wel een sukkel die nu tips krijgt waar hij wat mee gaat doen. Tips waar misschien ook anderen die net als jouw niet al te creatief zijn iets mee kunnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef whisko het volgende:
Wat ben ik toch ook een sukkel dat ik dit aan de wijde wereld ophang...![]()
Ja je moet wel een plan hebben dat je uit gaat voeren, want anders komt er toch niks van!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
En weet je al hoe je het gaat aanpakken?
Respectquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:40 schreef MrTorture het volgende:
Met mensen er omheen moet je wel lef hebben zegIk heb et zelf 1x gedaan, in een overvolle trein, een meid die ik iedere week tegenkwam. Leverde uiteindelijk niet meer op dan dat we een keer per week samen in de trein zaten
maar toch...
Maar goed, mijn hartslag zat echt boven de 150 volgens mij
Ik ben een watje op dat gebiedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:49 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Respect
Wat zei je dan? En wat was haar antwoord? Jammer dat het niet meer is geworden
Ja, nou snap ik het nog steeds nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:37 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik ben een watje op dat gebied
Weinig antwoord, want ik reisde van Arnhem Velperpoort naar Velp, dus het waren een paar woorden.. De latere gesprekken waren oppervlakkiger..
Jup, maar ze gaf 2x een ontwijkend antwoord.. Nou dan weet je et welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ja, nou snap ik het nog steeds nietHeb je haar nou mee uit gevraagd, of niet?
![]()
Stel je geeft dat bloemetje af. Aan een ander dus. Betwijfel of je daarmee dan wel de drempel verlaagd voor jezelf om haar een volgende keer wel echt aan te spreken en mee uit te vragen ofzo. Ik zou het zelf in ieder geval nooit doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:10 schreef whisko het volgende:
Grmbl, had ik me nog zo voorgenomen haar vandaag aan te spreken.
Ik naar de stad (20 minuten fietsen), moest nog wat andere dingen hebben (behalve m'n wekelijkse groenten- en fruitpakketje). Zet m'n fiets neer en ontdek: portemonnee vergeten. Ik terug (ja, dus 40 minuten extra fietsen). Langs de groentenshop enze was er niet.
Dus hier zit ik dan weer, onverrichterzake achter Fok, maar je kunt niet zeggen dat ik m'n best niet doe. Morgen opnieuw, zucht.
Nog ideeën als ze er dan weer niet is?
Een bloemetje afgeven aan de andere dames met het bericht: wil je dit aan 'dat ene meisje' geven (met een iets nadere omschrijving)? Is dat niet ludiek?
Hoe staat het er eigenlijk voor met mijn tegenspeler en zijn bakkersmeisje?
Dat klopt...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:40 schreef GF het volgende:
[..]
Stel je geeft dat bloemetje af. Aan een ander dus. Betwijfel of je daarmee dan wel de drempel verlaagd voor jezelf om haar een volgende keer wel echt aan te spreken en mee uit te vragen ofzo. Ik zou het zelf in ieder geval nooit doen.
Morge is ze er wel!quote:
Dat ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:04 schreef partyyboyy het volgende:
En dan vraag je haar GVD mee uit!!!!!!
Sure... ten eerste is het erg origineel (NOT) en persoonlijk (NOT).quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:10 schreef whisko het volgende:
Nog ideeën als ze er dan weer niet is?
Een bloemetje afgeven aan de andere dames met het bericht: wil je dit aan 'dat ene meisje' geven (met een iets nadere omschrijving)? Is dat niet ludiek?
Hoho, back up the truck! Ik was toch van plan vandaag actie te ondernemen? Maar ze was er niet! Natuurlijk ben ik traag, uit onzekerheid, maar ik doe m'n best! Morgen wieder zum City.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef dawg het volgende:
Kerel, je wacht te lang. Wachten is funest voor dit soort dingen. Je wilt haar toch/ Actie dan, niet zo schijterig bedenken hoe en wat. Gewoon je mond open doen.
Niet miepen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:24 schreef Soldier2000 het volgende:
Weet je wat het gewoon is, als je achter je computer zit denk je ik ga het haar gewoon vragen fuck it, en dan is het moment daar en dan klap je dicht.
Die ligt er nu bovenopquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:27 schreef fernando_redondo het volgende:
En de TS?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoi groentemeisje, 2 appels en 1 date graag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |