Als je het 1x verteld dan snappen wij het ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Koop een lading groente en zeg dan: "Ja potver, nou heb ik te veel gekocht! Dit krijg ik toch nooit in mijn eentje opEet jij ook mee? Er is genoeg
"
Ben benieuwd naar overmorgen

Speciaal voor jou 2x, zodat ook jij het kan volgenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je het 1x verteld dan snappen wij het ook.

Bijna grappigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou 2x, zodat ook jij het kan volgen

Dat lijkt me wel zo eerlijk inderdaad, we houden nog net niet zijn handje vast maar er zijn best wel heel wat tips binnengekomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Ja, wij willen het weten.
Worden de medeposters in dit topic uitgenodigd voor een eventuele bruiloft? Ik heb wel zin in een feesie!!!

Zeker zinvol wat je nu zegt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Ja, wij willen het weten.
Worden de medeposters in dit topic uitgenodigd voor een eventuele bruiloft? Ik heb wel zin in een feesie!!!

De druk wordt opgevoerd.............quote:

quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:06 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
He... mag ik je keihard in je kont neuken?? Zoiets?

Jij zorgt ook wel dat dit topic een vervolg krijgt met dat uitstellen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef whisko het volgende:
Daar ben ik weer...
Gisteren zo druk met van alles en nog wat, dat ik geen tijd had om m'n groenten te halen...
Moest vandaag toch naar de stad, dus vandaag die komkommers, ijsbergsla, tomaten, appels etc etc gehaald (11 euro, pff). Goede nieuws: ze was er! Slechte nieuws: ik werd niet door haar geholpen. Nog meer slecht nieuws: 't was tyfusdruk (tsja, zaterdag he).
Dat ze dus ook op zaterdag werkt (of ze is van vrijdag naar zaterdag gegaan, kan natuurlijk ook), kan natuurlijk betekenen dat ze een écht groentenmeisje is en niet een bijklussende studente. Dat zou ik jammer vinden.
Ik wist niet meer zo goed hoe ze er ook al weer uitzag, maar 't was opnieuw raak. Ze is mooi omdat ze zo naturel is. Geen make-up dus en dat vind ik mooi. Ook heeft ze een limburgs accent. Ook leuk.
Maar natuurlijk haar niet gesproken. Een uur later liep ik er nog even langs (tsja), en toen was ze buiten aan het opruimen... toen was 't wel even lastig, want ik wilde natuurlijk wel wat, maar ik wist echt niet wat. Mijn creativiteit liet me toch in de steek.
Nou, volgende week vrijdag vrij, dan ga ik 's morgens. Wie weet...
O, en zowel als het een succesnummer wordt, als wanneer het een failure wordt, laat ik het weten hoor.
...to be continued

Zonde van je worstquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:17 schreef sanger het volgende:
Jonge, vergeten die meid en zoek een slagerin ofzow!

Zeg, ik heb geen openingszin, maarjij hebt een opening en ik heb zin!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
En dat zijn nou juist die halfgare openingszinnen waar niemand op zit te wachten...

ik zet mun geld op YoYootjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef RiDo78 het volgende:
Ik ga lachen als YoYootje eerder succes heeft dan TS... Whisko, dat laat je toch niet over je heen komen heh?

Dat is oneerlijke competitie: iedereen weet toch dat bakkersmeisjes veel makkelijker zijn dan groentenmeisjes?quote:

Dude, mijn nick, wat doe je?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:33 schreef YoYootje het volgende:
Haha grappig, ik heb juist vandaag een meisje bij de bakker ontmoet die ik op het oog heb. Beetje geouwehoerd dus volgende keer misschien mee uit vragen
?

TS heeft een schot voor open doel gemist... vandaar dus dat mijn geld ingezet word op yoyotjequote:Op maandag 10 oktober 2005 08:51 schreef I_are_Rudeboy het volgende: En toen ze buiten stond op te ruimen was juist hét moment om aan te sprekenGeen baas, geen klanten die achter je staan te wachten... sukkel!

quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:51 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Omdat ze op zaterdag werkt zou kunnen betekenen dat ze geen bijklussende studente meer is![]()
Volgens mij trek je nu overhaaste conclusies TS. En toen ze buiten stond op te ruimen was juist hét moment om aan te sprekenGeen baas, geen klanten die achter je staan te wachten... sukkel!

quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:38 schreef Rutger1983 het volgende:
pfff, jij gaat d'r nooit aanspreken

quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef whisko het volgende:
Een uur later liep ik er nog even langs (tsja), en toen was ze buiten aan het opruimen... toen was 't wel even lastig, want ik wilde natuurlijk wel wat, maar ik wist echt niet wat. Mijn creativiteit liet me toch in de steek.

Die is goed! Als ik toch op zo'n idee kwam, op zo'n moment... (tsja, nu moet ik natuurlijk aanstaande zaterdag (of vrijdag) op datzelfde tijdstip daar in de buurt rondhangen)...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:28 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
....een gemiste kans
![]()
Affijn! Volgende keer als ze staat op te ruimen, moet je gewoon hoi roepen/zeggen. Als ze op kijkt zeg je gewoon nog wat in de trand van: 'succes met opruimen dat zijn de laatste lootjes dan is het weekend'
Nou ...morgen is het alweer het midden van de week...ben benieuwd naar vrijdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |