Het idee alleen al.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef Christine het volgende:
heb je al eens een praatje met d'r gemaakt?
Niets mis met 16-jarige meisjes.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef MouseOver het volgende:
bouwjaar 1975
zou je niet eerst even een leeftijdscheck doen, dat wil ook wel eens tegenvallen bij winkelmeisjes
Kan, maar ik zoek nét even iets originelers...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:59 schreef MouseOver het volgende:
"hey, heb je zin om samen eens wat te gaan drinken?"
Ze lijkt me een bijverdienende studente van een jaar of 24.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef MouseOver het volgende:
bouwjaar 1975
zou je niet eerst even een leeftijdscheck doen, dat wil ook wel eens tegenvallen bij winkelmeisjes
Dat is erg origineel. De meeste mensen komen met pseudo-originele standaard openingszinnen aan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef whisko het volgende:
[..]
Kan, maar ik zoek nét even iets originelers...
banaan en pruim zijn geen groentes...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef HAL9000S het volgende:
Zou ik mischien een banaan in je pruim mogen peren?
Zo van: hee, meisje, hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef MouseOver het volgende:
bouwjaar 1975
wat is zwaarder, een kilo pruimen of een kilo bananen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef whisko het volgende:
[..]
Zo van: hee, meisje, hoe oud ben jij?
IF age<20 OR age>=30 THEN "in dat geval, 1 kilo jonagold"
ELSE versierpraatje()
als het een Grafisch rekenmachientje is kan het wel jahquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef whisko het volgende:
[..]
Zo van: hee, meisje, hoe oud ben jij?
IF age<20 OR age>=30 THEN "in dat geval, 1 kilo jonagold"
ELSE versierpraatje()
Hmm, ja... "ik ben wiskundeleraar en hou van worteltrekken, zin om vanavond met me mee te doen?"quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef Tafkahs het volgende:
misschien wil ze wel een potje worteltrekken met je?
Samen huiswerk maken toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef whisko het volgende:
[..]
Hmm, ja... "ik ben wiskundeleraar en hou van worteltrekken, zin om vanavond met me mee te doen?"![]()
De vrouwtjes zijn tegenwoordig jonger dan ze lijken, trust me.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:08 schreef whisko het volgende:
[..]
Ze lijkt me een bijverdienende studente van een jaar of 24.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |