Ik juich het ook allemaal niet toe, ik vind het verdrietig, maar allang blij dat er keuzes worden gemaakt nuquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef Loedertje het volgende:
Tinkerbel, heb je posting begrepen en blijf het zonde vinden dat er geen commentaren op streams(of streamverslagen) topic meer is.
Toejuichen hiervan zul je mij dan ook niet zien doen omdat die andere aanpak altijd goed werkte in het BB verleden van FOK.
Helaas...misschien dat men het volgend jaar wel vanaf het begin goed aanpakt
Er is wel een commentaraen op de streamverslagen topic.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef Loedertje het volgende:
Tinkerbel, heb je posting begrepen en blijf het zonde vinden dat er geen commentaren op streams(of streamverslagen) topic meer is.
Het lijkt wel alsof jij BB nooit gevolgd hebt op fok.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef Loedertje het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er is wel een commentaraen op de streamverslagen topic.
Vragen/opmerkingen op de streamverslagen
Daar is zelfs ooit een topic over geweest. Het ging om een weddenschap waarbij BW een smilie zou gaan posten als-ie zou verliezen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:59 schreef APK het volgende:
...de vraag waarom buswatcher nooit een smiley gebruikt etc...
'Probeer hier een smiley uit Bus watcher te trekken oid'quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar is zelfs ooit een topic over geweest. Het ging om een weddenschap waarbij BW een smilie zou gaan posten als-ie zou verliezen.
Hij heeft ooit, na heel lang aandringen, een : en een ) achter elkaar gezet. Maar toen hij vervolgens op Invoeren wilde drukken, kreeg kreeg-ie een buswatcher.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar is zelfs ooit een topic over geweest. Het ging om een weddenschap waarbij BW een smilie zou gaan posten als-ie zou verliezen.
Moet 'op' eigenlijk niet 'over' zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:59 schreef APK het volgende:
Vragen/opmerkingen op de streamverslagen
Ja, ik denk dat dat bij de laatste wisseling is blijven staan. Ik verander het even.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:07 schreef APK het volgende:
[..]
Moet 'op' eigenlijk niet 'over' zijn
Oh ja, vergeten, kritiek geven in het topic zelf is niet toegestaan op fokquote:Sanne: Ik vind jouw geklier in de streamverslgen helemaal niks. En als je zo doorgaat heb je een note te pakken.
Niet in de streamverslagen nee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:50 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten, kritiek geven in het topic zelf is niet toegestaan op fok![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:59 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof jij BB nooit gevolgd hebt op fok.
De streamverslagentopics heb ik idd ook amper gevolgd .quote:De afgelopen jaren waren er gewoon geen gratis streams, en dus ook geen huisvrouwen die de hele dag de streams keken om vervolgens
Klopt, een stuk of 5 per dag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:03 schreef Loedertje het volgende:
Staat mij alleen toch wel vaag bij dat men hier op fok altijd codes had(vanaf het moment dat er betaalstreams kwamen) en waarmee men toch naar die streams kon kijken en waardoor men toch streamverslagen had.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:06 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, een stuk of 5 per dag.![]()
En soms waren er zelfs helden die zelf een code kochten om ons op de hoogte te houden.
Jij hebt mij nog gesponsord!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waren zelfs speciale topics voor, donatie-topics.
En we hadden witjes, die er met de codes vandoor ging en vervolgens geen verslagen schreef.
En maar blijven bedelen...
witjes!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:12 schreef CartWOman het volgende:
En we hadden witjes, die er met de codes vandoor ging en vervolgens geen verslagen schreef.
En maar blijven bedelen...
Dat was jij al niet, muts. Jouw bijdragen worden overal, door mij althans, zeer gewaardeerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef flugeltje het volgende:
(ben nu dus geen Lieske meer)
Dankjewelquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:44 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dat was jij al niet, muts. Jouw bijdragen worden overal, door mij althans, zeer gewaardeerd
Neuh, de insteek is hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom is dit topic dicht?[POLL] Hoeveel sigaretten rookt Roel bij zijn geheime missie
Dit heeft toch een hele andere intentie dan waar en wanneer Roel gaat roken?
Ik ben de moeilijkste niet, ben ik te lekker en simpel voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:10 schreef CartWOman het volgende:
En ik zie nu dat je de poll al in het topic hebt geplaatst. Prima, toch?![]()
Dat was precies wat we wilden bereiken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:35 schreef APK het volgende:
Hulde voor het nieuwe beleid, er worden meer streamverslagen geschreven.![]()
Zien ze er wel gewoon smooth uit in Photoshopquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:35 schreef Sanne het volgende:
Ik gebruik dat proggie van Paling. In MS Internet Explorer 4 streams tegelijk.
Voor de captures gebruik ik Capture.
En daarna worden ze gecomprimeerd in photoshop; misschien dat die compressie een beetje te hoog staat.
Waar heb je het nou over, zeursmurf.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef Sputnik het volgende:
Meh, het oude topic-systeem was toch leuker om te volgen. Gewoon 1 topic om rap te zien wat er aan de gang is ipv meerdere topics af te moeten struinen.
Dat niet, maar ik voorspel wel dat ze anti-Sputnik gaan worden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef Sputnik het volgende:
Meh, mods zullen ook wel pro-tanja zijn...
Ja, enorm flauw zoiets, maar wat doe je ertegen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef vw_caddy het volgende:
[Poll] De tweede nominatieronde
Is de tweede keer dat een poll verkloot wordt. Mag imo dicht.
Het is dus zinloos om nog polls te maken. Heel jammer. De uitslag is dus niet meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, enorm flauw zoiets, maar wat doe je ertegen?
Wie het aandurft kan gerust een nieuwe openen, maar neemt dan wel een risico.
Shit er is dus mee gefucked... En ik al helemaal blij dat Ralph bovenaan stondquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dus zinloos om nog polls te maken. Heel jammer. De uitslag is dus niet meer serieus te nemen.
Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChatquote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef jalla het volgende:
die nieuwe naam van de commentaren op de streams, is dat een taktiek om het topic minder populair te maken?
het is echt veel minder herkenbaar zo. vind het jammer dat de naam gewijzigd is, en snap ook niet goed waarom.
Ok ik ga weer CSI kijken.quote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, stop eens met dat over-modereren.![]()
Doe maar, ik ben er nog wel ff.quote:
Waarom open je hem dan?quote:Op maandag 26 september 2005 23:44 schreef Loedertje het volgende:
Kan Wie gaat BB5 winnen? dicht?
Ergens heeft dat Furby-ding namelijk gewoon gelijk.
quote:
Donequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:05 schreef Rica het volgende:
foutje in de TT -> Waar kan ik pics uploaden?
bvd
Is al gebeurd zie ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef Knurkie het volgende:
kan iemand de nummering goed zetten 331 moet het zijn[SC BB # 301] Sorry
Ja, nú wel.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:57 schreef Knurkie het volgende:
dank je wel!!
Ik geloof dat ik een nieuw brilletje nodig heb.quote:
Huhquote:Op woensdag 28 september 2005 00:49 schreef CartWOman het volgende:
Op woensdag 28 september 2005 00:41 schreef Oldbie het volgende:
Het was niet offtopic cartwoman. Er werd gereageerd op iets in dit topic.
Ik reageerde zelfs op iets wat er nu nog staat. Iets wat je niet weg hebt gecensureerd.
Ach, wat ik net ook al zei: hypocriet. Ik hoop dat je nu een natte kut hebt van je macht.
ben benieuwd hoe lang dit gedoogd wordt
Ik reageerde ook op een pic met Rob als Nazi / SS'er maar dat zie je lekker over het hoofd.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:50 schreef CartWOman het volgende:
Het was wél offtopic, Oldbie. Jij reageerde op golfer, zijn reactie is ook weg zoals je ziet.
Zo'n logo in een pic verwerkt lig ik idd niet wakker van.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik reageerde ook op een pic met Rob als Nazi / SS'er maar dat zie je lekker over het hoofd.
Als je de ROFLCAUST wil verwijderen moet je alle pics verwijderen die betrekking hebben op de holocaust en niet hard lachen om hakenkruizen en SS logo's
Nee, een persoon neerzetten als SS'er is natuurlijk hilarischquote:Op woensdag 28 september 2005 00:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo'n logo in een pic verwerkt lig ik idd niet wakker van.
Geinen over de 'Holohoax' staan we niet toe.
Ik zie er geen kwaad in.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, een persoon neerzetten als SS'er is natuurlijk hilarisch
en daarmee is de discussie gesloten. Jij hebt je macht weer uit kunnen oefenen. Als een echte onderdrukker weet je alles precies te manipuleren en naar je hand te zetten.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zie er geen kwaad in.
Als je het er niet mee eens bent, jammer.
Je kan het hogerop zoeken, dat weet je toch, hè? Als Oldbie?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
en daarmee is de discussie gesloten. Jij hebt je macht weer uit kunnen oefenen. Als een echte onderdrukker weet je alles precies te manipuleren en naar je hand te zetten.
Hitler was niet anders.
Je verwees me zelf hierheen. Nu geef ik feedback en dan is het nog niet goed?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kan het hogerop zoeken, dat weet je toch, hè? Als Oldbie?
Doe maar.
Ik snap het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef Loedertje het volgende:
OMG, er staan hier al weken fake pics van deelnemers van BB met hakenkruizen of SS logos'op hun mouw.
Er worden meerdere malen per dag miskramen toegewenst aan een deelneemster van BB en dan mag zo'n ascii plaatje niet
Wat hebben hakenkruizen en SSlogo's dan te maken met BB?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:12 schreef Sanne het volgende:
Dat plaatje was totaal off topic, had niets met Big Brother of fake pics te maken?
Niet als diegene met 'Holohoax' gaat beginnen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef Loedertje het volgende:
OMG, er staan hier al weken fake pics van deelnemers van BB met hakenkruizen of SS logos'op hun mouw.
Er worden meerdere malen per dag miskramen toegewenst aan een deelneemster van BB en dan mag zo'n ascii plaatje niet
Kom op Loedertje, pics van Rob in zijn taak als politie vergelijken met een plaatje wat nergens op slaat?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat hebben hakenkruizen en SSlogo's dan te maken met BB?
Maakt mij verder niets uit hoor maar ik verbaas mij er een beetje over dat die pics er al weken staan zonder dat er iemand over valt en dat mirrormans plaatje plots op deze wijze verwijderd is met de reden die jij nu aangeeft.
U zegt ?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kom op Loedertje, pics van Rob in zijn taak als politie vergelijken met een plaatje wat nergens op slaat?
Dat zien we dan verschillend.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:16 schreef Loedertje het volgende:
Het was wel een hele effectieve manier van wegnomineren.
Daarbij zag ik het probleem idd niet omdat jullie alle andere WW2 gerelateerde bende wel gewoon laten staan terwijl dat in mijn ogen dan net zo fout is.
Eeehm, de vergelijking komt door de tweede wereldoorlog. Holohaux, SS, Nazi.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kom op Loedertje, pics van Rob in zijn taak als politie vergelijken met een plaatje wat nergens op slaat?
Ok, geen politie dan. De strekking snap je wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
U zegt ?
Enig idee waar de tekens voor staan CW
Ja , Rob wordt vergeleken met een nazi, klaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Eeehm, de vergelijking komt door de tweede wereldoorlog. Holohaux, SS, Nazi.
Zo slecht is die vergelijking niet
Zwakquote:Op woensdag 28 september 2005 01:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja , Rob wordt vergeleken met een nazi, klaar.
Ik houd er nu over op.
K.quote:
Wat is daar nu weer vreemd aan?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:42 schreef CartWOman het volgende:
Vreemd dat je dan zo hard moest lachen om het plaatje van MM.![]()
Ze hebben een kerel nodig in de modploeg, om de boel een beetje te relativeren.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Ik heb geen zin meer om hier continu drukte over te maken verder.
Ze hebben bij BB5 2 kerels nodig ipv 3 vrouwenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben een kerel nodig in de modploeg, om de boel een beetje te relativeren.
Miskraam-opmerkingen zal ik óok editten. Ben ze nog niet tegengekomen. En ik zal best wel eens iets over het hoofd zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Net als het feit dat er in de SC reeks dingen staan die normaliter een edit zouden krijgen op de rest van het forum. Iemand een miskraam toewensen is niet mijn ding.
quote:Maar goed, het is jullie beleid, net als de beslissing om stream-verslagjes in een SC topic te laten posten.
Okay: Scanman natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:59 schreef Loedertje het volgende:
Ze hebben bij BB5 2 kerels nodig ipv 3 vrouwen
Als je dan nóg twee échte mannen nodig hebt dan kan dat eerste ding gewoon user blijvenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Okay: Scanman natuurlijk.
Maar dan moet je nóg twee mannen zo gek krijgen om dit totaal uit de hand lopende subforum in toom te houden.
Volgens mij posten alle BB mods gewoon gezellig mee in de SC topics....quote:Op woensdag 28 september 2005 02:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Miskraam-opmerkingen zal ik óok editten. Ben ze nog niet tegengekomen. En ik zal best wel eens iets over het hoofd zien.
quote:Op woensdag 28 september 2005 02:03 schreef CartWOman het volgende:
Als het plaatje weg moet, prima. Weet ik waar ik op moet letten.
* Loedertje ook.quote:
LS even toegesproken in het topic.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:56 schreef svann het volgende:
[SC BB # 335] Talpa, Regie checken !!!
Niet leuk meer dit.
En dan nu streamen jijquote:Op woensdag 28 september 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
LS even toegesproken in het topic.
Mogguh, Loeder.quote:
Ik meldde het net ook al in FC, maar kan jij het niet terug halen?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Was 29-09 live uitzending deel 3 expres gewist of maakte één van de twee laatst postende mod een foutje?
Denk het niet. Voor mezelf sprekend.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Was 29-09 live uitzending deel 3 expres gewist of maakte één van de twee laatst postende mod een foutje?
Done, ik wilde alleen eerst zeker weten dat het niet een specifieke reden had.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef CartWOman het volgende:
Doet er ook niet toe, toch?
Terugzetten!![]()
quote:
Écht niet, de bedoeling was 378.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:26 schreef Falco het volgende:
[SC]358 Roel , de ruimdenkende man in BB ! --> moet 358 zijn.
Kun je de OP ook even aanpassen?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je de OP ook even aanpassen?
Alle linkjes en foto's moeten er nog in.
HOER!!!!!quote:
Na 1 uur vannacht niet meer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:31 schreef Falco het volgende:
De volgende keer komt de OP er wel weer in.
Het alles centraal houden in zo'n SC topic is kenmerkend voor het beleid in het BB forum .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:00 schreef Gert het volgende:
Ik zat te zoeken naar info over "In de huid van", verbaasde me er over dat er geen topic over was,
Dat is nou toch precies wat we proberen te voorkómen, dat alles daar wordt besproken?
Het zijn mij iig veel te veel SC-topics, sinds gisteravond, heb geen zin om ze allemaal door te gaan nemen.
Dus je wordt bedankt. Ik vind het stom!![]()
Nee hoor, in het vorige FB topic kwam ter sprake dat er nog nóóóóoít een commentaren op de stream(verslagen) topics is geweest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb geloof ik last van flashbacks...
Je lult nu echt uit je nek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, in het vorige FB topic kwam ter sprake dat er nog nóóóóoít een commentaren op de stream(verslagen) topics is geweest.
En nu doorposten in SC, hup !
Die hoort in Feedback, daar stond ie net ook. En daar ga ik niet over. Gelukkigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef APK het volgende:
Mag deze even unsticky?
Melancholie topic. FOK! 6-jaar
Er staat mijns insziens al genoeg meuk bovenaan de pagina.
Euh, hij staat in het BB subforum en dit is FB van het BB subforum, tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:34 schreef Sanne het volgende:
Die hoort in Feedback, daar stond ie net ook. En daar ga ik niet over. Gelukkig
Volgens mij zit Dagonet een beetje te kutten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:39 schreef Sanne het volgende:
Ah, je bedoelt deze sticky: Ja hallo oldbies, herinneringen gezocht!
Ik denk toch dat het de bedoeling is dat die daar even blijft staan nu we het 6-jarig bestaan van Fok! vieren.
Ja, snel veranderen, hè!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Verkeerde link APK en nee, morgen weer de-sticky.
Volgens mij kan dat makkelijk hoor, in je SC/streams topic staat dat tenslotte toch ook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef Sanne het volgende:
Zou dat topic over het omdopen van commentaren in slowchat al unsticky kunnen, of is dat de goden verzoeken?
Ik vind het ook wel heel veel daar bovenin.
Mooi woord: unstickyquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef Sanne het volgende:
Zou dat topic over het omdopen van commentaren in slowchat al unsticky kunnen, of is dat de goden verzoeken?
Ik vind het ook wel heel veel daar bovenin.
Gone with the wind.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef APK het volgende:
Een spammurt: Scanman!!!! Tietuh!!!!! Deel 3
Ik geef het door aan de FP crew.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:06 schreef Dirkh het volgende:
Modjes, op de FP staat in de tracker de link naar de weblog verkeerd.
"Lees het laatste nieuws op de Big Brother Blog "
Bij de link staat een backslash die er waarschijnlijk niet hoort. Ik vond het niet nodig om dit in FB te plaatsen, misschien dat jullie iemand aan kunnen schieten.
Klopt niet. Het is juist het streven om mensen wat meer in andere topics te laten posten ipv alles maar in de SCT's te plempen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het alles centraal houden in zo'n SC topic is kenmerkend voor het beleid in het BB forum .
Is toch leuk voor de makers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef Oldbie het volgende:
Kan voor het betonen van hulde niet een apart topic komen? In feite zijn alle "Geweldig", "Mooi", "LOL", en "De beste tot nu toe" reacties vreselijk off topic. Of zie ik het nou verkeerd?
Ik heb ook eens stiekem gezegd dat het leuk wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch leuk voor de makers.
Hoe komt dat topic trouwens in jouw AT-lijst
Of maak jij ook fakes?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:49 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb ook eens stiekem gezegd dat het leuk was
Was ik je voor hè?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb ook eens stiekem gezegd dat het leuk was
quote:
die doen het welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef Sanne het volgende:
Heb je soms een oude mediaplayer Capaja? Misschien mis je de laatste codecs.
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef Sanne het volgende:
Probeer die van Paling eens:
www.sanshine.nl/fok/BB5-htmlstreams.zip
Die opent gewoon in je browser 4 camera's. Misschien lukt het met die wel.
Ik ook van jou.quote:
Even doorgelezen, en inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:20 schreef Loedertje het volgende:
Is het een overweging om KRIBBET gaat zo naar het BB huis Leuzen please! en Het BB5-huis in Aalsmeer te mergen ? Gaat (in principe) over hetzelfde..
Ja hallo, ik lees hier ook mee hoor, ik pik het denk ik sneller hier op dan daarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Even doorgelezen, en inderdaad.
Aangevraagd.
Niet mee eens, het 2e topic is bedoeld voor vragen over de inhoud. En complimenten natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:25 schreef APK het volgende:
BB-streams watchers. Stenografisten? en Vragen/opmerkingen over de streamverslagen hebben eigenlijk ook eenzelfde insteek.
Bedankt!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja hallo, ik lees hier ook mee hoor, ik pik het denk ik sneller hier op dan daar
De weekopdrachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:40 schreef jalla het volgende:
hoi, paar vragen/problemen.
Ik kan het topic rob niet vinden. het is te ver weggezakt of het heeft nooit bestaan, maar dacht dat er over elke bewoner een topic was?. vind het jammer dat ik die van rob niet kan vinden?!
Bij het inschakelen merk ik vaak dat ik vaak niet direct doorheb wat de nieuwe weekopdracht is.Misschien is het handig een appart topic te oppenen met daarin elke keer een beschrijving en uitleg van de weekopdracht, en van de geheime opdrachtten die de bewoners hebben, (in streamverslag stijl) zodat je een beetje een overzicht hebt? (misschien appart topic over de opdrachtten?)
Natuurlijk is daar behoefte aan!! Hartstikke leuk!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef Falco het volgende:
Even iets anders: is er behoefte aan een Big-Brother-tournament als in Wie is de leukste Big-Brother-bewoner?
Ik heb al een idee voor een opzetje en vind het leuk genoeg om zoiets te organiseren.
Ah handig, alleen Ed en Ellen van BB3 ontbraken. We kunnen dan wel beginnen den ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:12 schreef CartWOman het volgende:
De bewoners!
Ik ga ervan uit dat deze lijst van San correct is.
De search is hier plaatselijk een beetje brakjes, heb je tips om te zoeken ? (in het algemeen?)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:07 schreef CartWOman het volgende:
Wat flugel zegt.
Beetje beter zoeken kan geen kwaad.
Google.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De search is hier plaatselijk een beetje brakjes, heb je tips om te zoeken ? (in het algemeen?)
Je kan beginnen met de topiclist te bekijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De search is hier plaatselijk een beetje brakjes, heb je tips om te zoeken ? (in het algemeen?)
Het ging mij idd om iets van 2000quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef CartWOman het volgende:
En deze is handig voor oudere zaken: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
Of om het simpel te houden:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kan beginnen met de topiclist te bekijken.
En deze is handig voor oudere zaken: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef Pinball het volgende:
Leuk dat er ook af en toe buiten de SC gepost wordt nu.
Die 32 poll topics voegen behoorlijk wat toe
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:53 schreef CartWOman het volgende:
Ja, dat hoort erbij met zulke programma's.![]()
Ik kan ook driekwart sluiten en verwijzen naar de SC?![]()
14.gifquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:11 schreef Gert het volgende:
Ivm verplaatsing naar FB wil dit topic hier ook even noemen, anders is-ie helemaal uit zicht:
Hoe houden we BB leuk ondanks Fok's serverproblemen?
Tevens bedoeld als tip voor als het forum weer downgaat, dan weten mensen waar ze verder kunnen zeuren.
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Je verwacht toch niet dat wij in elk SC-topic Wickie gaan toevoegen, wel?
Nee, het was meer een constatering van een stukje verloedering door de SCquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Je verwacht toch niet dat wij in elk SC-topic Wickie gaan toevoegen, wel?
Nee het is een ander topic. Over dat spel van Eborn...quote:
als je er zelf in gepost hebt, is het toch niet zo lastig terugvindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee het is een ander topic. Over dat spel van Eborn...
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:35 schreef milagro het volgende:
[..]
als je er zelf in gepost hebt, is het toch niet zo lastig terugvinden
Generalisatie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef milagro het volgende:
Het BB Nomineer Spel
mannen, zoeken, neus
Dank je welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef milagro het volgende:
Het BB Nomineer Spel
mannen, zoeken, neus
"schat, ik heb geen sokken meer"quote:
Je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef milagro het volgende:
mannen, zoeken, neus
Wickie is cool. Ik vind dat het terug moet komen. De meeste streamers die het topic aanmaken zetten de Wiki er zelf toch ook al in? De mods hoeven nauwelijks in te grijpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 06:18 schreef BBscanner het volgende:
Valt me op dat sinds het 'Commentaren op de Live Stream Topic' is overgegaan in de SC steeds vaker Wickie wordt vergeten. APK heeft haar nog wel eens gepost (op aandringen van mij). Als je daar aan bent gehecht mis je het toch! Een nette OP is toch wel prettig!
Zoals bijv. in deel 100 Die goede oude tijd..... Commentaren op de... maar ja het is nu Slome Chat!
Maar hoop toch wel met goede OP!
[afbeelding]
Bij mij is het scherm niet leeg. Als ik op jouw link klik zie ik mijn 10 userplaatjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:40 schreef farceman het volgende:
waarom kan ik geen usricon uploaden? Krijg een leeg scherm met dit adres: http://forum.fok.nl/misc/usericon_manager
Ik heb hetzelfde probleem. Nieuwe users lijken geen plaatjes te kunnen uploaden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij mij is het scherm niet leeg. Als ik op jouw link klik zie ik mijn 10 userplaatjes.
Ach Tan, topicnummeringquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef Loedertje het volgende:
Mergeverzoek:
[BB SC 470] BLA, BLA BLA BLA BLA.
BB SC 470 - Een dolle boel in de tuin -
BB SC BB5, Nu MET Valium!
Bluezz , rancuneuze Chantal
Is een bekend probleem bij users boven de 100.000, 110.000, voor hen is er vooralsnog alleen een webicon nodig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:40 schreef farceman het volgende:
waarom kan ik geen usricon uploaden? Krijg een leeg scherm met dit adres: http://forum.fok.nl/misc/usericon_manager
Done. Als je opmerkingen gewoon hier plaatst komt het ook goed hoor loeder, niemand is nu eenmaal aaltijd conyinu aanwezigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie misschien een beetje gaan opruimen in Streamverslagen van woensdag 12 oktober 2005 ?
Misschien handig om er nog een hulpmodje bij te vragen voor BB5?
(apk/milagro/scanman on nee want die verwijderd alles wat negatief is over Lieske ?)
Het gaat maar om het in de gaten houden van een paar topicjes, een hulpmodje uit het SC topic plukken moet toch geen probleem zijn?
ik zal nog eens vriendelijk iemands vraag beantwoorden..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie misschien een beetje gaan opruimen in Streamverslagen van woensdag 12 oktober 2005 ?
Misschien handig om er nog een hulpmodje bij te vragen voor BB5?
(apk/milagro/scanman on nee want die verwijderd alles wat negatief is over Lieske ?)
Het gaat maar om het in de gaten houden van een paar topicjes, een hulpmodje uit het SC topic plukken moet toch geen probleem zijn?
Vragen/opmerkingen over de streamverslagenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:42 schreef avotar het volgende:
[..]
ik zal nog eens vriendelijk iemands vraag beantwoorden..![]()
ik ben gewoon te dienstverlenend geloof ik ..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Voor vragen én antwoorden.
Zo moeilijk is het niet.
Kan het wederom?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef Loedertje het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:24 schreef Ripley het volgende:
Als je opmerkingen gewoon hier plaatst komt het ook goed hoor loeder
Dan komt het ook goed met 3 moderators.quote:
Ja, zeg ik dan van niet? Ik bedoel te zeggen: ga daar lekker mee door, dan komt het heus wel goedquote:
Goeie feedback.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel leuk dat Tanja niet ging omdat ze Linda niet wilde kwetsen maar er schijt aan zou hebben als Rob wegging:D
Toen nog wel, nu maak je ze unsticky, hè San?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:43 schreef Sanne het volgende:
Sticky gemaakt.
En dat verhaal heb ik verkeerd begrepen nu ik het overlees.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:15 schreef APK het volgende:
SMS fraude Endemol Big Brother
Wat is dat nou weer voor achterlijke actie om dat topic op slot te doen
Gert Jan bevestigt zelf op MW dat hij een CD ROM met belgegevens heeft.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:50 schreef CartWOman het volgende:
En dat verhaal heb ik verkeerd begrepen nu ik het overlees.
Topic is weer open.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:32 schreef luciano het volgende:
Klasse CartWOman , dank je
( motie van wantrouwen ingetrokken bij deze)
Dat klopt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:37 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Maar voor veel users lijkt BB alleen uit de SC te bestaan, da's wel eens jammer.
Ik 'hoef' ze niet terug, maar ik wil wel weten waarom golfer gaat deleten in een subforum waar hij als user post.quote:
Hear hearquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:16 schreef CartWOman het volgende:
En dat Peter6000 niet post zoals jullie graag zien betekent niet dat je 'm mag afzeiken.
Negeren is makkelijker.
Gefeliciteerd nog!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:42 schreef BBscanner het volgende:
Heb mijn eerste topic post verkloot had een nummering in gemoeten!![]()
...was jarig en m'n eerste topic opening werdt...![]()
Ik kan me niet herinneren dat dat ergens heeft gestaan. Bedoel je niet de foto's op de Talpa-site?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef farceman het volgende:
Er is/was toch ook een blog per bewoner? Over dido bijvoorbeeld kon je foto's van haar oude huis zien...zijn deze verwijderd? Ik zie nu alleen maar een paar berichtjes en niet meer de eerste. Kan ik deze nog ergens inden?
Die blogs zijn er nog welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef farceman het volgende:
Er is/was toch ook een blog per bewoner? Over dido bijvoorbeeld kon je foto's van haar oude huis zien...zijn deze verwijderd? Ik zie nu alleen maar een paar berichtjes en niet meer de eerste. Kan ik deze nog ergens inden?
Ah, op de blog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Die blogs zijn er nog wel. Misschien lukt het je die blog te vinden als je zoekt op 'dido huis'?
Net geprobeerd, maar het lukt me niet die blog te vinden, maar ze zijn zeker niet verwijderdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Die blogs zijn er nog wel. Misschien lukt het je die blog te vinden als je zoekt op 'dido huis'?
Ja dank je die zocht ik! Maar die zie je bij blog van Dido nu dus niet meer staan...Is daar geen historie van te raadplegen?quote:
Helaas nog niet, in de toekomst gaat dit wel komen maar of we dat in de devgroep rond krijgen voor 15 december is heel erg de vraag. Je zal het moet zoeken moeten doen ben ik bang.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja dank je die zocht ik! Maar die zie je bij blog van Dido nu dus niet meer staan...Is daar geen historie van te raadplegen?
Laatste waarschuwing gegeven, maar zie nu z'n doodsverwensing. Fokking traag hier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
[BB SC 521] DE BABY IS GEBOREN
Luciano is een beetje een vervelende user. Doet dit al de hele ochtend.
Maar mag ik nu nog wel zeggen dat ik een hekel heb aan internetpedo's in het algemeen? Of aan oude mannetjes die openlijk op jonge meisjes zitten te geilen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:06 schreef CartWOman het volgende:
Done, en laatste waarschuwing gegeven.
Nergens voor nodig want het heeft niks met BB te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar mag ik nu nog wel zeggen dat ik een hekel heb aan internetpedo's in het algemeen? Of aan oude mannetjes die openlijk op jonge meisjes zitten te geilen?
Als het uitkomt in een discussie natuurlijk. Anders zou het off-topic zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |