De search is hier plaatselijk een beetje brakjes, heb je tips om te zoeken ? (in het algemeen?)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:07 schreef CartWOman het volgende:
Wat flugel zegt.
Beetje beter zoeken kan geen kwaad.
Google.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De search is hier plaatselijk een beetje brakjes, heb je tips om te zoeken ? (in het algemeen?)
Je kan beginnen met de topiclist te bekijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De search is hier plaatselijk een beetje brakjes, heb je tips om te zoeken ? (in het algemeen?)
Het ging mij idd om iets van 2000quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef CartWOman het volgende:
En deze is handig voor oudere zaken: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
Of om het simpel te houden:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kan beginnen met de topiclist te bekijken.
En deze is handig voor oudere zaken: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef Pinball het volgende:
Leuk dat er ook af en toe buiten de SC gepost wordt nu.
Die 32 poll topics voegen behoorlijk wat toe
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:53 schreef CartWOman het volgende:
Ja, dat hoort erbij met zulke programma's.![]()
Ik kan ook driekwart sluiten en verwijzen naar de SC?![]()
14.gifquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:11 schreef Gert het volgende:
Ivm verplaatsing naar FB wil dit topic hier ook even noemen, anders is-ie helemaal uit zicht:
Hoe houden we BB leuk ondanks Fok's serverproblemen?
Tevens bedoeld als tip voor als het forum weer downgaat, dan weten mensen waar ze verder kunnen zeuren.
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Je verwacht toch niet dat wij in elk SC-topic Wickie gaan toevoegen, wel?
Nee, het was meer een constatering van een stukje verloedering door de SCquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Je verwacht toch niet dat wij in elk SC-topic Wickie gaan toevoegen, wel?
Nee het is een ander topic. Over dat spel van Eborn...quote:
als je er zelf in gepost hebt, is het toch niet zo lastig terugvindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee het is een ander topic. Over dat spel van Eborn...
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:35 schreef milagro het volgende:
[..]
als je er zelf in gepost hebt, is het toch niet zo lastig terugvinden
Generalisatie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef milagro het volgende:
Het BB Nomineer Spel
mannen, zoeken, neus
Dank je welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef milagro het volgende:
Het BB Nomineer Spel
mannen, zoeken, neus
"schat, ik heb geen sokken meer"quote:
Je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef milagro het volgende:
mannen, zoeken, neus
Wickie is cool. Ik vind dat het terug moet komen. De meeste streamers die het topic aanmaken zetten de Wiki er zelf toch ook al in? De mods hoeven nauwelijks in te grijpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 06:18 schreef BBscanner het volgende:
Valt me op dat sinds het 'Commentaren op de Live Stream Topic' is overgegaan in de SC steeds vaker Wickie wordt vergeten. APK heeft haar nog wel eens gepost (op aandringen van mij). Als je daar aan bent gehecht mis je het toch! Een nette OP is toch wel prettig!
Zoals bijv. in deel 100 Die goede oude tijd..... Commentaren op de... maar ja het is nu Slome Chat!
Maar hoop toch wel met goede OP!
[afbeelding]
Bij mij is het scherm niet leeg. Als ik op jouw link klik zie ik mijn 10 userplaatjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:40 schreef farceman het volgende:
waarom kan ik geen usricon uploaden? Krijg een leeg scherm met dit adres: http://forum.fok.nl/misc/usericon_manager
Ik heb hetzelfde probleem. Nieuwe users lijken geen plaatjes te kunnen uploaden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij mij is het scherm niet leeg. Als ik op jouw link klik zie ik mijn 10 userplaatjes.
Ach Tan, topicnummeringquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef Loedertje het volgende:
Mergeverzoek:
[BB SC 470] BLA, BLA BLA BLA BLA.
BB SC 470 - Een dolle boel in de tuin -
BB SC BB5, Nu MET Valium!
Bluezz , rancuneuze Chantal
Is een bekend probleem bij users boven de 100.000, 110.000, voor hen is er vooralsnog alleen een webicon nodig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:40 schreef farceman het volgende:
waarom kan ik geen usricon uploaden? Krijg een leeg scherm met dit adres: http://forum.fok.nl/misc/usericon_manager
Done. Als je opmerkingen gewoon hier plaatst komt het ook goed hoor loeder, niemand is nu eenmaal aaltijd conyinu aanwezigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie misschien een beetje gaan opruimen in Streamverslagen van woensdag 12 oktober 2005 ?
Misschien handig om er nog een hulpmodje bij te vragen voor BB5?
(apk/milagro/scanman on nee want die verwijderd alles wat negatief is over Lieske ?)
Het gaat maar om het in de gaten houden van een paar topicjes, een hulpmodje uit het SC topic plukken moet toch geen probleem zijn?
ik zal nog eens vriendelijk iemands vraag beantwoorden..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie misschien een beetje gaan opruimen in Streamverslagen van woensdag 12 oktober 2005 ?
Misschien handig om er nog een hulpmodje bij te vragen voor BB5?
(apk/milagro/scanman on nee want die verwijderd alles wat negatief is over Lieske ?)
Het gaat maar om het in de gaten houden van een paar topicjes, een hulpmodje uit het SC topic plukken moet toch geen probleem zijn?
Vragen/opmerkingen over de streamverslagenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:42 schreef avotar het volgende:
[..]
ik zal nog eens vriendelijk iemands vraag beantwoorden..![]()
ik ben gewoon te dienstverlenend geloof ik ..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Voor vragen én antwoorden.
Zo moeilijk is het niet.
Kan het wederom?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef Loedertje het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:24 schreef Ripley het volgende:
Als je opmerkingen gewoon hier plaatst komt het ook goed hoor loeder
Dan komt het ook goed met 3 moderators.quote:
Ja, zeg ik dan van niet? Ik bedoel te zeggen: ga daar lekker mee door, dan komt het heus wel goedquote:
Goeie feedback.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel leuk dat Tanja niet ging omdat ze Linda niet wilde kwetsen maar er schijt aan zou hebben als Rob wegging:D
Toen nog wel, nu maak je ze unsticky, hè San?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:43 schreef Sanne het volgende:
Sticky gemaakt.
En dat verhaal heb ik verkeerd begrepen nu ik het overlees.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:15 schreef APK het volgende:
SMS fraude Endemol Big Brother
Wat is dat nou weer voor achterlijke actie om dat topic op slot te doen
Gert Jan bevestigt zelf op MW dat hij een CD ROM met belgegevens heeft.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:50 schreef CartWOman het volgende:
En dat verhaal heb ik verkeerd begrepen nu ik het overlees.
Topic is weer open.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:32 schreef luciano het volgende:
Klasse CartWOman , dank je
( motie van wantrouwen ingetrokken bij deze)
Dat klopt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:37 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Maar voor veel users lijkt BB alleen uit de SC te bestaan, da's wel eens jammer.
Ik 'hoef' ze niet terug, maar ik wil wel weten waarom golfer gaat deleten in een subforum waar hij als user post.quote:
Hear hearquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:16 schreef CartWOman het volgende:
En dat Peter6000 niet post zoals jullie graag zien betekent niet dat je 'm mag afzeiken.
Negeren is makkelijker.
Gefeliciteerd nog!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:42 schreef BBscanner het volgende:
Heb mijn eerste topic post verkloot had een nummering in gemoeten!![]()
...was jarig en m'n eerste topic opening werdt...![]()
Ik kan me niet herinneren dat dat ergens heeft gestaan. Bedoel je niet de foto's op de Talpa-site?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef farceman het volgende:
Er is/was toch ook een blog per bewoner? Over dido bijvoorbeeld kon je foto's van haar oude huis zien...zijn deze verwijderd? Ik zie nu alleen maar een paar berichtjes en niet meer de eerste. Kan ik deze nog ergens inden?
Die blogs zijn er nog welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef farceman het volgende:
Er is/was toch ook een blog per bewoner? Over dido bijvoorbeeld kon je foto's van haar oude huis zien...zijn deze verwijderd? Ik zie nu alleen maar een paar berichtjes en niet meer de eerste. Kan ik deze nog ergens inden?
Ah, op de blog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Die blogs zijn er nog wel. Misschien lukt het je die blog te vinden als je zoekt op 'dido huis'?
Net geprobeerd, maar het lukt me niet die blog te vinden, maar ze zijn zeker niet verwijderdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Die blogs zijn er nog wel. Misschien lukt het je die blog te vinden als je zoekt op 'dido huis'?
Ja dank je die zocht ik! Maar die zie je bij blog van Dido nu dus niet meer staan...Is daar geen historie van te raadplegen?quote:
Helaas nog niet, in de toekomst gaat dit wel komen maar of we dat in de devgroep rond krijgen voor 15 december is heel erg de vraag. Je zal het moet zoeken moeten doen ben ik bang.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja dank je die zocht ik! Maar die zie je bij blog van Dido nu dus niet meer staan...Is daar geen historie van te raadplegen?
Laatste waarschuwing gegeven, maar zie nu z'n doodsverwensing. Fokking traag hier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
[BB SC 521] DE BABY IS GEBOREN
Luciano is een beetje een vervelende user. Doet dit al de hele ochtend.
Maar mag ik nu nog wel zeggen dat ik een hekel heb aan internetpedo's in het algemeen? Of aan oude mannetjes die openlijk op jonge meisjes zitten te geilen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:06 schreef CartWOman het volgende:
Done, en laatste waarschuwing gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |