Dat denk ik wel, ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben natuurlijk de enige die zit te huilen achter zijn pc![]()
Ehm..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
gewoon lekker niet op reageren, is de lol er snel afquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef just me het volgende:
luciano tieft toch es lekker op
Jij bent de biologische vader?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Noodrantsoen is opgeheven, zo te horen hebben ze allemaal lekkere spullen gekregen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:43 schreef ChantalC het volgende:
Zit er eigenlijk beschuit met muisjes in het noodrantsoen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze dat simpelweg niet kunnen, omdat Nickelodeon zijn zendtijd niet afstaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:42 schreef amaranta het volgende:
valt me vies tegen van Talpa dat ze niet direct live zijn gegaan op tv...
Reken daar maar wel op jongen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Tekenfilmpjes zijn veel leuker dan een bevalling...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat simpelweg niet kunnen, omdat Nickelodeon zijn zendtijd niet afstaat.
Dat mag inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mag dat dan? Moet niet één van de ouders dat doen?
euh... ik had ook tranen in mn ogen hoor, heb ik meestal als er een nieuw leventje op aarde komt, ben wat dat betreft nogal een watjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
--zip--quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef just me het volgende:
luciano tieft toch es lekker op
Ja, John heeft bakken met geld...misschien dat een andere zender voor 100000 euro per seconde wel wat tijd wil afgeven...ipv al die belspellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat simpelweg niet kunnen, omdat Nickelodeon zijn zendtijd niet afstaat.
Om ze rustig te houden want ze konden geen kant op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Noodrantsoen is opgeheven, zo te horen hebben ze allemaal lekkere spullen gekregen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
euh... ik had ook tranen in mn ogen hoor, heb ik meestal als er een nieuw leventje op aarde komt, ben wat dat betreft nogal een watje![]()
wat hij zegtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:44 schreef Gert het volgende:
Er zitten toch veel mensen te browsen hoor, de BB-site is zeer moeilijk bereikbaar.
Tis toch een beetje een feestdag voor zequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Om ze rustig te houden want ze konden geen kant op.
Of in de huiskamer of buiten zitten.
Gewoon selectief lezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gewoon lekker niet op reageren, is de lol er snel af
ik ga mijn best voor je doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:45 schreef luciano het volgende:
STERF JUST ME .......... ZO SNEL MOGELIJK ............
Flikker toch op nare zuurpruim.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:38 schreef luciano het volgende:
met wederom alle respect voor vrouwen , want dat heb ik meer dan alle andere mannen , maar de vrouw(en ) moet(en ) het WEL verdienen . en een " vrouw " die rookt als een ketter / de hoer heeft gespeeld / nog wil gaan spelen op een sex boerderij / die een baby maakt met een persoon die ze slechts anderhalve maand kende / die veel drugs shit heeft gebruikt ........... moet ik daar blij mee zijn als zo iemand een baby ter wereld brengt . terwijl er duizenden GOEDE vrouwen zijn die dolgraag een baby willen baren , maar dat gewoonweg niet kunnen ?? OH wat ben IKKKKKKK blij ..........
Wegwezen nu, luciano. Laatste waarschuwing.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef luciano het volgende:
prima site .. allemaal hypocrieten , en als er 1 de waarheid zegt dan mag je optiefen , GOED ZO FOKkers , ..................
Volgens mij hebben ze het weggehaald?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:47 schreef amaranta het volgende:
de titel op talpa overigens is:
Het is geboren!
ze zijn er dusook nog niet uit wat het nou precies is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |