quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Tanja nog genomineerd wordt morgen?
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ook Chantal en Naat en Roel steken er eentje op. Ik verwacht nu elk moment een halfnaakte en bebloede Tanja door de schermen de woonkamer binnenstormen, placenta achter zich aan, en schreeuwen dat ze vooral niet mogen roken in bijzijn van de baby!
Half hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef Kinga het volgende:
Zou het een zwart kindje zijn, wat denken jullie...
misschien stapt ze donderdag wel zelf opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
IK - ben al druk in de weer om alle bewoners in te stralenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
En dat is belachelijk omdat.... ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:29 schreef CartWOman het volgende:
Belachelijk, ze steken direct een sigaret op.![]()
Ook donkere kindjes beginnen (grijs)wit, het duurt even voor ze donker worden. En half antilliaans is ook weer niet *zo* donker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef Kinga het volgende:
Zou het een zwart kindje zijn, wat denken jullie...
ze hebben nog geen sirenes gehoord ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop maar dat het kind gezond is want anders is het leed niet te overzien!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef Ashy het volgende:
Gefeliciteerd Tanja!!!![]()
![]()
Even mijn zoontje naar bed brengen en je poept haar eruit. Zit ik daarvoor de hele ochtend naar die streams te staren!!![]()
Je kan het ook als blijdschap voor een pasgeboren baby zien. Dat staat voor mij even los van m'n hekel aan Tanja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef Anitra het volgende:
Luciano je hebt gelijk. Ik word kots misselijk van de mensen die alle dagen Tanja hebben lopen bashen en nu ineens staan te huppelen omdat ze nu mama is
Peter gefeliciteerd
Ja die shurendy was ook niet zo donkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:33 schreef anneja het volgende:
[..]
Ook donkere kindjes beginnen (grijs)wit, het duurt even voor ze donker worden. En half antilliaans is ook weer niet *zo* donker.
Nee, volgende keer, als de bewoners het gejank zat zijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Je snapt er niks van, ik ben blij dat die baby er nu is, dan kan Tanja zo snel mogelijk opzoutenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef Anitra het volgende:
Luciano je hebt gelijk. Ik word kots misselijk van de mensen die alle dagen Tanja hebben lopen bashen en nu ineens staan te huppelen omdat ze nu mama is
Ja ik zit hier verdorie al vanaf half zes ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jammer dat je het gemist hebt
![]()
Tanja pakt een vrijwillige exit... Iemand anders word/worden genomineerd...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Das een hele goeiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
als er niemand het huis uit mag hoe word het kind dan aangegeven bij de burgelijkestand?
Er was afgesproken dat er niet gerookt zou worden in het huis, zodra de baby er zou zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is belachelijk omdat.... ?
Door haar moeder of de vlos, iemand die bij de bevalling was is het geloof ik...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
als er niemand het huis uit mag hoe word het kind dan aangegeven bij de burgelijkestand?
Is zeker snel. Bij ons was het eerste kindje er na 8 uur. De tweede ging een stuk sneller. 3 uur ofzo...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:34 schreef style het volgende:
Tanja kwam om 4.41 uur het bed uit en toen had ze al een half uurtje last gehad van weeen in bed.
Ze is dus rond 4.15 uur begonnen.
Ik heb het even opgezocht.
Maar snel is het!
Of de ambtenaar komt naar het huis toequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Door haar moeder of de vlos, iemand die bij de bevalling was is het geloof ik...
Tja, vind dat je nu precies hetzelfde doet, als ze bij jou deden in je meeting topic. Nutteloze mededeling Als je het niet leuk vind, ja das k.u.t voor je (en voor de anderen die het ook maar niets vinden) maar denk dat je dan nu weinig te bekijken/lezen hebt wat er niet over gaat. En een mededeling dat het je niet boeit had naar mijn idee prima volstaan. Ipv al die kots smilies en andere mensen aan te gaan zitten vallen omdat ze wel enthousiast zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef luciano het volgende:
leuk hoor , al die grappige opmerkingen van sommige newbies die hier praktisch nog nooit zijn geweest , lol . of ken je me , en ben je blij me te zien door naar me te zwaaien . in dat geval ....... zwaai ik gewoon ff terug hoor , ZO moeilijk ben ik nou ook weer niet![]()
![]()
en dank je anitra , jij begrijpt me inderdaad !!!!!!!!!!!!!!!!!
Tanja zal dan wel weer als eerste een peuk opsteken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er was afgesproken dat er niet gerookt zou worden in het huis, zodra de baby er zou zijn.
dat mag? anders dan de vader of moeder van het kind?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Door haar moeder of de vlos, iemand die bij de bevalling was is het geloof ik...
Kan de verloskundige doen die erbij aanwezig wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
Mja, ach, moeders heeft zelf ook niet bepaald het goede voorbeeld gegeven, dus ik kan me voorstellen dat ze daar maling aan hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er was afgesproken dat er niet gerookt zou worden in het huis, zodra de baby er zou zijn.
wil de baby haar zender checkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:34 schreef DeTolk het volgende:
moet de baby nu ook naar de DBK ?
Mag dat dan? Moet niet één van de ouders dat doen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:36 schreef Igraine het volgende:
[..]
Kan de verloskundige doen die erbij aanwezig was
Moeders zal vast wel gemachtigd zijn, of anders haalt BB gewoon de burgelijke stand naar BB...vreest niet, men zal er vast wel iets op gevonden hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
Ik denk niet dat de baby de eerste tijd in de woonkamer komt hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja. Dat moet zelfsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
dat mag? anders dan de vader of moeder van het kind?
als ik me goed herinner was de vader eh sorry Tanja verwekker ook niet echt heel donker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:33 schreef anneja het volgende:
[..]
Ook donkere kindjes beginnen (grijs)wit, het duurt even voor ze donker worden. En half antilliaans is ook weer niet *zo* donker.
Voorstel: Tanja mag nog als enige roken, die heeft tenslotte net bevallen. De rest niet, ook niet buiten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tanja zal dan wel weer als eerste een peuk opsteken...![]()
Waar kennen we dat van?quote:“Wat is ze rustig”, is Tanja's eerste reactie.
Normaal gesproken is het de vader of degene die het kind erkend. Maar in gevallen waarbij dat niet zo is, of vader onbekend is mag het iemand zijn die bij de bevalling aanwezig was. Verloskundige, arts, kraamhulp e.d.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mag dat dan? Moet niet één van de ouders dat doen?
Daar ben ik het helemaal mee eens!! Ik loop Tanja ook wel eens af te zeiken, maar Tanja, heel hartelijk gefeliciteerd met je eerste kindje!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Tanja mag dan 100 keer een domme doos zijn, dan nog kan je toch 'blij' zijn dat de bevalling goed verlopen is en alles goed is. (Daar ga ik maar even vanuit anders zou er ook geen champagne zijn).
ikke niet hierdoor maakt rob meer kans om te vertrekken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Nope, het mag ook een ander zijn die bij de bevalling aanwezig was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:38 schreef amaranta het volgende:
volgens moet het een van de ouders zijn ja die dat doet....
Wie moet mijn kind aangeven?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef CGJung het volgende:
van de talpa site:
[afbeelding]
Geboren om 11:18, mooiste baby ooit etc....![]()
quote:BB-Tanja is bevallen!
door onze redactie
AMSTERDAM - BB Tanja is om 11.20 bevallen van een dochtertje. Het meisje heeft de naam Jocelyn Savanna gekregen.
De bevalling verliep vlot, de weeën begonnen vanmorgen rond half vijf. Alleen tijdens de persweeën zag Tanja het even niet meer zitten.
Huilend van de pijn riep zij: "Het kan er bij mij nooit uit!" Gelukkig kon Geesje haar dochter bijstaan en moed inspreken: "Je bent een natuurtalent."
In het huis van Big Brother is een speciale kraamkamer ingericht waar de bevalling plaatsheeft. De overige bewoners van het huis kunnen daar niet bij en zij zitten in de woonkamer nerveus een broodje te eten.
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben natuurlijk de enige die zit te huilen achter zijn pc![]()
Dat denk ik wel, ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ehm..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
gewoon lekker niet op reageren, is de lol er snel afquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef just me het volgende:
luciano tieft toch es lekker op
Jij bent de biologische vader?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Noodrantsoen is opgeheven, zo te horen hebben ze allemaal lekkere spullen gekregen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:43 schreef ChantalC het volgende:
Zit er eigenlijk beschuit met muisjes in het noodrantsoen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze dat simpelweg niet kunnen, omdat Nickelodeon zijn zendtijd niet afstaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:42 schreef amaranta het volgende:
valt me vies tegen van Talpa dat ze niet direct live zijn gegaan op tv...
Reken daar maar wel op jongen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Tekenfilmpjes zijn veel leuker dan een bevalling...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat simpelweg niet kunnen, omdat Nickelodeon zijn zendtijd niet afstaat.
Dat mag inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mag dat dan? Moet niet één van de ouders dat doen?
euh... ik had ook tranen in mn ogen hoor, heb ik meestal als er een nieuw leventje op aarde komt, ben wat dat betreft nogal een watjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
--zip--quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef just me het volgende:
luciano tieft toch es lekker op
Ja, John heeft bakken met geld...misschien dat een andere zender voor 100000 euro per seconde wel wat tijd wil afgeven...ipv al die belspellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat simpelweg niet kunnen, omdat Nickelodeon zijn zendtijd niet afstaat.
Om ze rustig te houden want ze konden geen kant op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Noodrantsoen is opgeheven, zo te horen hebben ze allemaal lekkere spullen gekregen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
euh... ik had ook tranen in mn ogen hoor, heb ik meestal als er een nieuw leventje op aarde komt, ben wat dat betreft nogal een watje![]()
wat hij zegtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:44 schreef Gert het volgende:
Er zitten toch veel mensen te browsen hoor, de BB-site is zeer moeilijk bereikbaar.
Tis toch een beetje een feestdag voor zequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Om ze rustig te houden want ze konden geen kant op.
Of in de huiskamer of buiten zitten.
Gewoon selectief lezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gewoon lekker niet op reageren, is de lol er snel af
ik ga mijn best voor je doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:45 schreef luciano het volgende:
STERF JUST ME .......... ZO SNEL MOGELIJK ............
Flikker toch op nare zuurpruim.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:38 schreef luciano het volgende:
met wederom alle respect voor vrouwen , want dat heb ik meer dan alle andere mannen , maar de vrouw(en ) moet(en ) het WEL verdienen . en een " vrouw " die rookt als een ketter / de hoer heeft gespeeld / nog wil gaan spelen op een sex boerderij / die een baby maakt met een persoon die ze slechts anderhalve maand kende / die veel drugs shit heeft gebruikt ........... moet ik daar blij mee zijn als zo iemand een baby ter wereld brengt . terwijl er duizenden GOEDE vrouwen zijn die dolgraag een baby willen baren , maar dat gewoonweg niet kunnen ?? OH wat ben IKKKKKKK blij ..........
Wegwezen nu, luciano. Laatste waarschuwing.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef luciano het volgende:
prima site .. allemaal hypocrieten , en als er 1 de waarheid zegt dan mag je optiefen , GOED ZO FOKkers , ..................
Volgens mij hebben ze het weggehaald?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:47 schreef amaranta het volgende:
de titel op talpa overigens is:
Het is geboren!
ze zijn er dusook nog niet uit wat het nou precies is....
en jij durft te klagen dat anderen te ver gaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef luciano het volgende:
prima site .. allemaal hypocrieten , en als er 1 de waarheid zegt dan mag je optiefen , GOED ZO FOKkers , ..................
Met de baby wordt het wel iets leuker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig is het nu gekomen, tijdens die boring weekopdracht. Er was al geen zak te doen op de streams en dat zal door die baby wel net zo blijven. Baby voor en baby na wordt het nu. Ze had geen beter moment kunnen kiezen, dat is zeker.
Staat inmiddels dat het om 11:14 is geboren, Talpa mocht van Tanja niet aanwezig zijn bij de bevallingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:49 schreef amaranta het volgende:
11.18 staat op talpa
Nee, in dit geval dus niet omdat ze gestopt zijn met de weekopdracht. Die vraag is vrijlogisch lijk mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zit Lieske toch diep in die groepsdruk.
Tot 2 keer toe vragen of ze alsjeblieft een sjaal voor zichzelf mag breien
Iedere andere bewoner zou dat gewoon doen
Alweer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wegwezen nu, luciano. Laatste waarschuwing.
Tief es op kansloze loser.. lees de policy ofzo eens en dan zul je erachterkomen dat het niet gewenst is om anderen kanker en AIDS toe te wensen. Overigens in het dagelijks leven ook niet, maar wellicht dat je daar niks aan kan doen aangezien er blijkbaar bij je opvoeding een en ander is misgelopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef luciano het volgende:
Ik weet heus wel wanneer ik moet stoppen hoor , maar ik laat me niet de grond inboren dooor wie dan ook , zonder dat DEZE persoon / personen ook een " waarschuwing " krijgen om te kappen . of werken de modjes weer eens met 2 maten ???? zoals ik al zei ik steek juist een hart onder de riem van vele kinderloze vrouwen die DOLGRAAG een baby ter wereld zouden brengen , door te zeggen dat ik dan WEL blij voor ze ben , maar dit is well ff een ander verhaal . en als ik de afgelopen weken alle posts van iedereen nog eens teruglees , dan was / ben ik niet de enige . alleen DURF ik het nu als enige te uiten .......... i rest my case your honor
Luciano... Ik geloof dat je wel weet dat ik één van de meer gematigder Fokkers ben in deze topicreeks.... Maar het moet me wel van het hart dat je vanaf heden écht voorgoed voor mij hebt afgedaan.... En dat is het laatste wat ik erover kwijt wil....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef luciano het volgende:
Ik had de bewuste post nog niet zien staan, het is fokking traag, en een andere mod had 'm verwijderd.quote:
Dus we moeten jou ook negeren danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:
Aan alle zwijg Luciano dood reageer niet op mijn opmerkingen.
Dan is de lol er vanaf en dan gaat hij vanzelf weg.
Ik heb dit niet op de voet gevolgd, maar volgens mij ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef luciano het volgende:
Ik weet heus wel wanneer ik moet stoppen hoor , maar ik laat me niet de grond inboren dooor wie dan ook , zonder dat DEZE persoon / personen ook een " waarschuwing " krijgen om te kappen . of werken de modjes weer eens met 2 maten ???? zoals ik al zei ik steek juist een hart onder de riem van vele kinderloze vrouwen die DOLGRAAG een baby ter wereld zouden brengen , door te zeggen dat ik dan WEL blij voor ze ben , maar dit is well ff een ander verhaal . en als ik de afgelopen weken alle posts van iedereen nog eens teruglees , dan was / ben ik niet de enige . alleen DURF ik het nu als enige te uiten .......... i rest my case your honor
Vanavond eerst de berichten in alle nieuwsuitzendingen, en tijdens de reguliere uitzending de exclusieve eerste beelden (meteen na het reclameblok)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef amaranta het volgende:
Dus Tanja heeft toch dr zin gekregen...
Nou ja..ik denk dat we voorlopig de baby nog niet te zien krijgen....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus we moeten jou ook negeren dan![]()
Mijn streams bufferen erop los...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:51 schreef Aventura het volgende:
Mijn streams zijn prima.
Chantal heeft een erg vertekend beeld van wat wel en niet wordt uitgezonden, overigens ook van het aantal mensen dat kijkt (zij denkt half Nederland, ms de anderen ook maar dat kan door Chantal komen)..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt dat iedereen op internet het heeft kunnen zien
Ja, hoe kan ze dat nu denken! Ze ziet het toch wel eens op tv ofzo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:58 schreef CGJung het volgende:
[..]
Chantal heeft een erg vertekend beeld van wat wel en niet wordt uitgezonden, overigens ook van het aantal mensen dat kijkt (zij denkt half Nederland, ms de anderen ook maar dat kan door Chantal komen)..![]()
ik blijf bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:58 schreef amaranta het volgende:
oke, conclusie, op talpa zijn de streams beter dan op VK
deze pakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef Marrije het volgende:
Die garnier streams doen het nu gewoon niet bij mij.
Tja, jij bent iemand die 4 streams tegelijk kan kijken, ik niet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
ik blijf bij
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
no problems here..
Thanks!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:00 schreef Inca het volgende:
[..]
deze pakken
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
Dan stop je gewoon 2 of 3 streamsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tja, jij bent iemand die 4 streams tegelijk kan kijken, ik niet...
Probeer deze maar dan, doen het goed hier:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef Marrije het volgende:
Die garnier streams doen het nu gewoon niet bij mij.
Er is geen zak te zien. Gewoon iedereen die op de bank hangt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
Hé kom eens op met die screencaps allemaal...
Er zijn mensen die moeten werken en het toch willen volgen...![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goedemiddag,![]()
beschuit met muisjes.....
[afbeelding]
Dat mag niet van Rob, want dan gaan ze ballen stuk en dan kan hij niet meer jonglerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Lieske moet Rob in zijn ballen trappen met z'n gezeik.
Deze doet het wel -Floris deed het ook niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Probeer deze maar dan, doen het goed hier:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
wij zien net zo veel baby als de werkende mensenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
Dat zal nu ook zo blijven. De baby zal gespreksonderwerp nummer 1 zijn, dus dan weet je het welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:04 schreef Falco het volgende:
Goede timing van Tanja ook! Het begon verschrikkelijk saai te worden namelijk!
Graag gedaan... verander 23 op het eind in 24, 25 of 26 voor andere streamsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze doet het wel -Floris deed het ook niet.
Thanks!
Het is vanaf het begin al saai geweest ze konden beter de herhaling van BB1 erop doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:04 schreef Falco het volgende:
Dank! Liefhebbers:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Probeer deze maar dan, doen het goed hier:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
Ik heb eerlijk gezegd de laatste paar dagen weinig streams gevolgd, maar toch is het snel gegaan volgens mij, met Tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:04 schreef Falco het volgende:
Wat was er vannacht dan Scan.... Tanja is toch pas vanochtend begonnen, of heb je het over iets anders?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal nu ook zo blijven. De baby zal gespreksonderwerp nummer 1 zijn, dus dan weet je het wel
Gelukkig verandert er dan niets, want het was ook al zeer saai (met uitzondering van vannacht)
Ik zie daar niks leuks aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Het leuke is dat ze geen nominatie zal krijgen nu. Dus ze blijft voorlopig gewoon lekker zitten.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:08 schreef Anitra het volgende:
Ik ben nooit tegen Tanja geweest, sterker nog ik zag een heleboel terug van mezelf in haar.
Flugeltje we zitten al vanaf 8 uur naar vier streams huiskamer te kijken,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
Wat was er vannacht dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig verandert er dan niets, want het was ook al zeer saai (met uitzondering van vannacht)
Denk het niet. Gaan die 8 dagen in beeld niet vanaf de geboorte in?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:09 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat we de baby pas donderdag avond te zien krijgen..
De meesten hebben hier vannacht voor de streams ook dubbel gelegen met vooral Lieske in de hoofdrol. Het was echt geweldig. De bewoners hadden het ernet ook nog over hoe ontzettend gelachen ze hebben met z'n allen. Lieske had briljante verhalen, die het zeer goed doen als iedereen in ee melige bui is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat was er vannacht dan Scan.... Tanja is toch pas vanochtend begonnen, of heb je het over iets anders?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:12 schreef teun911 het volgende:
Live streamverslag van Tanja's bevalling
http://retecool.com/comments.php?id=11302_0_1_0_M
jammer dat ik dat gemist heb vind een melige lieske vreseliijk leuk om te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meesten hebben hier vannacht voor de streams ook dubbel gelegen met vooral Lieske in de hoofdrol. Het was echt geweldig. De bewoners hadden het ernet ook nog over hoe ontzettend gelachen ze hebben met z'n allen. Lieske had briljante verhalen, die het zeer goed doen als iedereen in ee melige bui is.
Die kans is klein hoor... ze wou de eerste dagen niemand zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben echt benieuwd...... hopelijk komt Tan straks samen met de baby de kamer inlopen...
3 en 4 hierzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Alleen stream 4 heeft goed geluid. dehele tijd al.
dat lopen gaat meestal toch echt niet zo snel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben echt benieuwd...... hopelijk komt Tan straks samen met de baby de kamer inlopen...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:08 schreef Anitra het volgende:
Ik ben nooit tegen Tanja geweest, sterker nog ik zag een heleboel terug van mezelf in haar.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:19 schreef teamlead het volgende:
de tering...ze is al klaar? Heeft ze rap gedaan...
Ik had ook niet anders verwacht.... (van die drukte)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer dat ik dat gemist heb vind een melige lieske vreseliijk leuk om te zien.![]()
Fok is weer traag maar het is nu wel erg druk
Omdat dr bestevriendin over 3 weken moet bevallen.. en dat mist ze..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:20 schreef Snaptnix het volgende:
Waarom huilt Naat nu weer?
dr beste vriendin is over 3 weken uitgerekend om te bevallen en nu beseft ze even iets meer dan daarvoor dat ze er niet bij kan zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:20 schreef Snaptnix het volgende:
Waarom huilt Naat nu weer?
geluid uit staan zit naar de nieuwe cd van de dijk te luisteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Alleen stream 4 heeft goed geluid. dehele tijd al.
te weinig aandacht misschien?quote:
ff vraagje, het publiek mocht toch mee sms'en voor de naam. Nu is het de naam die Tanja zelf heeft gekozen.....voor niets gesms'tquote:Big Brother-bewoonster Tanja bevalt van dochter
De 27-jarige Tanja, bewoonster van het Big Brother-huis, heeft een meisje op de wereld gezet. Dat heeft Endemol bekendgemaakt.
Jocelyn Savanna
Om 11:20 uur werd het meisje Jocelyn Savanna geboren. Het kindje ziet er gezond uit, maar verdere gegevens kan Endemol nog niet geven, omdat het meisje en ook Tanja nog medisch moeten worden onderzocht. Daarom is het gewicht van Jocelyn Savanna ook nog niet bekend.
Voorspoedig
De bevalling is 'ontzettend voorspoedig' verlopen. De weeën begonnen rond 04:30 uur. In een speciale kraamkamer in het BB-huis kwam het meisje in het bijzijn van camera's, Tanja's moeder en een verloskundige ter wereld. De overige bewoners van het BB-huis kregen champagne.
da's dan toch best aardig geluktquote:
omdat de baby sowieso maar een max aantal uren in beeld mag zijn en ik gok dat ze dus wel heel zorgvuldig uit gaan zoeken welke beelden ze gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Plientjuh het volgende:
WAAROM ZIE JE DIE BABY NOU NIET!!!!
wellicht is ze volgende week donderdag al thuisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:21 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dr beste vriendin is over 3 weken uitgerekend om te bevallen en nu beseft ze even iets meer dan daarvoor dat ze er niet bij kan zijn
Het is allemaal één groot complot!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie weet schijnbaar al zeker dat ze over 3 weken nog in het huis zit
[afbeelding]
Dat je daar bent ingetrapt zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:24 schreef CGJung het volgende:
van de RTL-nieuwssite:
[..]
ff vraagje, het publiek mocht toch mee sms'en voor de naam. Nu is het de naam die Tanja zelf heeft gekozen.....voor niets gesms't![]()
misschien moeten we een mailactie opstarten waarbij een of andere SP-er platgemaild wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het is allemaal één groot complot!.
Nou ja! De verlakkerij! Kiest ze verdomme zomaar zelf de naam voor haar kind zeg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:24 schreef CGJung het volgende:
van de RTL-nieuwssite:
[..]
ff vraagje, het publiek mocht toch mee sms'en voor de naam. Nu is het de naam die Tanja zelf heeft gekozen.....voor niets gesms't![]()
Ik zie liever eerst een aantal andere mensen gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wellicht is ze volgende week donderdag al thuis
De eerste indruk van de verloskundigen was, dat ze gezond is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef Mex_ het volgende:
zou de baby gezond zijn?
ach.. ze wordt vast vrijgesteld van nominaties "omdat ze de stress niet aankan"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik zie liever eerst een aantal andere mensen gaan
Nathalie mag ook als eerste weg hoor. Zeker wetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik zie liever eerst een aantal andere mensen gaan
Maar wel even gauw op het forum kijken hoe het er voorstaat....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef Borizzz het volgende:
Leuk hoor zo'n kindje, maar ik vind t echt zielig dat talpa zoiets doet. Dit doe je een moeder en pasgeboren kind gewoon niet aan. BB 1 was leuk maar ik moet niets van deze 5e kloon hebben. Daarnaast blijkt het toch allemaal doorgestoken kaart te zijn, wat Talpa ook roept om de boel te verbloemen. En laten we eens eerlijk zijn: bekijk de programmering eens: wat voor programma's maakt talpa zelf? het meeste is import en wat ze zelf maken doen ze geneens goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |