Er is geen zak te zien. Gewoon iedereen die op de bank hangt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
Hé kom eens op met die screencaps allemaal...
Er zijn mensen die moeten werken en het toch willen volgen...![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goedemiddag,![]()
beschuit met muisjes.....
[afbeelding]
Dat mag niet van Rob, want dan gaan ze ballen stuk en dan kan hij niet meer jonglerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Lieske moet Rob in zijn ballen trappen met z'n gezeik.
Deze doet het wel -Floris deed het ook niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Probeer deze maar dan, doen het goed hier:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
wij zien net zo veel baby als de werkende mensenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
Dat zal nu ook zo blijven. De baby zal gespreksonderwerp nummer 1 zijn, dus dan weet je het welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:04 schreef Falco het volgende:
Goede timing van Tanja ook! Het begon verschrikkelijk saai te worden namelijk!
Graag gedaan... verander 23 op het eind in 24, 25 of 26 voor andere streamsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze doet het wel -Floris deed het ook niet.
Thanks!
Het is vanaf het begin al saai geweest ze konden beter de herhaling van BB1 erop doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:04 schreef Falco het volgende:
Dank! Liefhebbers:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Probeer deze maar dan, doen het goed hier:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
Ik heb eerlijk gezegd de laatste paar dagen weinig streams gevolgd, maar toch is het snel gegaan volgens mij, met Tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:04 schreef Falco het volgende:
Wat was er vannacht dan Scan.... Tanja is toch pas vanochtend begonnen, of heb je het over iets anders?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal nu ook zo blijven. De baby zal gespreksonderwerp nummer 1 zijn, dus dan weet je het wel
Gelukkig verandert er dan niets, want het was ook al zeer saai (met uitzondering van vannacht)
Ik zie daar niks leuks aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Het leuke is dat ze geen nominatie zal krijgen nu. Dus ze blijft voorlopig gewoon lekker zitten.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:08 schreef Anitra het volgende:
Ik ben nooit tegen Tanja geweest, sterker nog ik zag een heleboel terug van mezelf in haar.
Flugeltje we zitten al vanaf 8 uur naar vier streams huiskamer te kijken,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
Wat was er vannacht dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig verandert er dan niets, want het was ook al zeer saai (met uitzondering van vannacht)
Denk het niet. Gaan die 8 dagen in beeld niet vanaf de geboorte in?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:09 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat we de baby pas donderdag avond te zien krijgen..
De meesten hebben hier vannacht voor de streams ook dubbel gelegen met vooral Lieske in de hoofdrol. Het was echt geweldig. De bewoners hadden het ernet ook nog over hoe ontzettend gelachen ze hebben met z'n allen. Lieske had briljante verhalen, die het zeer goed doen als iedereen in ee melige bui is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat was er vannacht dan Scan.... Tanja is toch pas vanochtend begonnen, of heb je het over iets anders?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:12 schreef teun911 het volgende:
Live streamverslag van Tanja's bevalling
http://retecool.com/comments.php?id=11302_0_1_0_M
jammer dat ik dat gemist heb vind een melige lieske vreseliijk leuk om te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meesten hebben hier vannacht voor de streams ook dubbel gelegen met vooral Lieske in de hoofdrol. Het was echt geweldig. De bewoners hadden het ernet ook nog over hoe ontzettend gelachen ze hebben met z'n allen. Lieske had briljante verhalen, die het zeer goed doen als iedereen in ee melige bui is.
Die kans is klein hoor... ze wou de eerste dagen niemand zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben echt benieuwd...... hopelijk komt Tan straks samen met de baby de kamer inlopen...
3 en 4 hierzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Alleen stream 4 heeft goed geluid. dehele tijd al.
dat lopen gaat meestal toch echt niet zo snel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben echt benieuwd...... hopelijk komt Tan straks samen met de baby de kamer inlopen...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:08 schreef Anitra het volgende:
Ik ben nooit tegen Tanja geweest, sterker nog ik zag een heleboel terug van mezelf in haar.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:19 schreef teamlead het volgende:
de tering...ze is al klaar? Heeft ze rap gedaan...
Ik had ook niet anders verwacht.... (van die drukte)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer dat ik dat gemist heb vind een melige lieske vreseliijk leuk om te zien.![]()
Fok is weer traag maar het is nu wel erg druk
Omdat dr bestevriendin over 3 weken moet bevallen.. en dat mist ze..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:20 schreef Snaptnix het volgende:
Waarom huilt Naat nu weer?
dr beste vriendin is over 3 weken uitgerekend om te bevallen en nu beseft ze even iets meer dan daarvoor dat ze er niet bij kan zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:20 schreef Snaptnix het volgende:
Waarom huilt Naat nu weer?
geluid uit staan zit naar de nieuwe cd van de dijk te luisteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Alleen stream 4 heeft goed geluid. dehele tijd al.
te weinig aandacht misschien?quote:
ff vraagje, het publiek mocht toch mee sms'en voor de naam. Nu is het de naam die Tanja zelf heeft gekozen.....voor niets gesms'tquote:Big Brother-bewoonster Tanja bevalt van dochter
De 27-jarige Tanja, bewoonster van het Big Brother-huis, heeft een meisje op de wereld gezet. Dat heeft Endemol bekendgemaakt.
Jocelyn Savanna
Om 11:20 uur werd het meisje Jocelyn Savanna geboren. Het kindje ziet er gezond uit, maar verdere gegevens kan Endemol nog niet geven, omdat het meisje en ook Tanja nog medisch moeten worden onderzocht. Daarom is het gewicht van Jocelyn Savanna ook nog niet bekend.
Voorspoedig
De bevalling is 'ontzettend voorspoedig' verlopen. De weeën begonnen rond 04:30 uur. In een speciale kraamkamer in het BB-huis kwam het meisje in het bijzijn van camera's, Tanja's moeder en een verloskundige ter wereld. De overige bewoners van het BB-huis kregen champagne.
da's dan toch best aardig geluktquote:
omdat de baby sowieso maar een max aantal uren in beeld mag zijn en ik gok dat ze dus wel heel zorgvuldig uit gaan zoeken welke beelden ze gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Plientjuh het volgende:
WAAROM ZIE JE DIE BABY NOU NIET!!!!
wellicht is ze volgende week donderdag al thuisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:21 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dr beste vriendin is over 3 weken uitgerekend om te bevallen en nu beseft ze even iets meer dan daarvoor dat ze er niet bij kan zijn
Het is allemaal één groot complot!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie weet schijnbaar al zeker dat ze over 3 weken nog in het huis zit
[afbeelding]
Dat je daar bent ingetrapt zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:24 schreef CGJung het volgende:
van de RTL-nieuwssite:
[..]
ff vraagje, het publiek mocht toch mee sms'en voor de naam. Nu is het de naam die Tanja zelf heeft gekozen.....voor niets gesms't![]()
misschien moeten we een mailactie opstarten waarbij een of andere SP-er platgemaild wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het is allemaal één groot complot!.
Nou ja! De verlakkerij! Kiest ze verdomme zomaar zelf de naam voor haar kind zeg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:24 schreef CGJung het volgende:
van de RTL-nieuwssite:
[..]
ff vraagje, het publiek mocht toch mee sms'en voor de naam. Nu is het de naam die Tanja zelf heeft gekozen.....voor niets gesms't![]()
Ik zie liever eerst een aantal andere mensen gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wellicht is ze volgende week donderdag al thuis
De eerste indruk van de verloskundigen was, dat ze gezond is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef Mex_ het volgende:
zou de baby gezond zijn?
ach.. ze wordt vast vrijgesteld van nominaties "omdat ze de stress niet aankan"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik zie liever eerst een aantal andere mensen gaan
Nathalie mag ook als eerste weg hoor. Zeker wetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik zie liever eerst een aantal andere mensen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |