en jij durft te klagen dat anderen te ver gaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef luciano het volgende:
prima site .. allemaal hypocrieten , en als er 1 de waarheid zegt dan mag je optiefen , GOED ZO FOKkers , ..................
Met de baby wordt het wel iets leuker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig is het nu gekomen, tijdens die boring weekopdracht. Er was al geen zak te doen op de streams en dat zal door die baby wel net zo blijven. Baby voor en baby na wordt het nu. Ze had geen beter moment kunnen kiezen, dat is zeker.
Staat inmiddels dat het om 11:14 is geboren, Talpa mocht van Tanja niet aanwezig zijn bij de bevallingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:49 schreef amaranta het volgende:
11.18 staat op talpa
Nee, in dit geval dus niet omdat ze gestopt zijn met de weekopdracht. Die vraag is vrijlogisch lijk mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zit Lieske toch diep in die groepsdruk.
Tot 2 keer toe vragen of ze alsjeblieft een sjaal voor zichzelf mag breien
Iedere andere bewoner zou dat gewoon doen
Alweer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wegwezen nu, luciano. Laatste waarschuwing.
Tief es op kansloze loser.. lees de policy ofzo eens en dan zul je erachterkomen dat het niet gewenst is om anderen kanker en AIDS toe te wensen. Overigens in het dagelijks leven ook niet, maar wellicht dat je daar niks aan kan doen aangezien er blijkbaar bij je opvoeding een en ander is misgelopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef luciano het volgende:
Ik weet heus wel wanneer ik moet stoppen hoor , maar ik laat me niet de grond inboren dooor wie dan ook , zonder dat DEZE persoon / personen ook een " waarschuwing " krijgen om te kappen . of werken de modjes weer eens met 2 maten ???? zoals ik al zei ik steek juist een hart onder de riem van vele kinderloze vrouwen die DOLGRAAG een baby ter wereld zouden brengen , door te zeggen dat ik dan WEL blij voor ze ben , maar dit is well ff een ander verhaal . en als ik de afgelopen weken alle posts van iedereen nog eens teruglees , dan was / ben ik niet de enige . alleen DURF ik het nu als enige te uiten .......... i rest my case your honor
Luciano... Ik geloof dat je wel weet dat ik één van de meer gematigder Fokkers ben in deze topicreeks.... Maar het moet me wel van het hart dat je vanaf heden écht voorgoed voor mij hebt afgedaan.... En dat is het laatste wat ik erover kwijt wil....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef luciano het volgende:
prima site .. allemaal hypocrieten , en als er 1 de waarheid zegt dan mag je optiefen , GOED ZO FOKkers , ..................
Ik had de bewuste post nog niet zien staan, het is fokking traag, en een andere mod had 'm verwijderd.quote:
Dus we moeten jou ook negeren danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:
Aan alle zwijg Luciano dood reageer niet op mijn opmerkingen.
Dan is de lol er vanaf en dan gaat hij vanzelf weg.
Ik heb dit niet op de voet gevolgd, maar volgens mij ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef luciano het volgende:
Ik weet heus wel wanneer ik moet stoppen hoor , maar ik laat me niet de grond inboren dooor wie dan ook , zonder dat DEZE persoon / personen ook een " waarschuwing " krijgen om te kappen . of werken de modjes weer eens met 2 maten ???? zoals ik al zei ik steek juist een hart onder de riem van vele kinderloze vrouwen die DOLGRAAG een baby ter wereld zouden brengen , door te zeggen dat ik dan WEL blij voor ze ben , maar dit is well ff een ander verhaal . en als ik de afgelopen weken alle posts van iedereen nog eens teruglees , dan was / ben ik niet de enige . alleen DURF ik het nu als enige te uiten .......... i rest my case your honor
Vanavond eerst de berichten in alle nieuwsuitzendingen, en tijdens de reguliere uitzending de exclusieve eerste beelden (meteen na het reclameblok)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef amaranta het volgende:
Dus Tanja heeft toch dr zin gekregen...
Nou ja..ik denk dat we voorlopig de baby nog niet te zien krijgen....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus we moeten jou ook negeren dan![]()
Mijn streams bufferen erop los...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:51 schreef Aventura het volgende:
Mijn streams zijn prima.
Chantal heeft een erg vertekend beeld van wat wel en niet wordt uitgezonden, overigens ook van het aantal mensen dat kijkt (zij denkt half Nederland, ms de anderen ook maar dat kan door Chantal komen)..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt dat iedereen op internet het heeft kunnen zien
Ja, hoe kan ze dat nu denken! Ze ziet het toch wel eens op tv ofzo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:58 schreef CGJung het volgende:
[..]
Chantal heeft een erg vertekend beeld van wat wel en niet wordt uitgezonden, overigens ook van het aantal mensen dat kijkt (zij denkt half Nederland, ms de anderen ook maar dat kan door Chantal komen)..![]()
ik blijf bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:58 schreef amaranta het volgende:
oke, conclusie, op talpa zijn de streams beter dan op VK
deze pakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef Marrije het volgende:
Die garnier streams doen het nu gewoon niet bij mij.
Tja, jij bent iemand die 4 streams tegelijk kan kijken, ik niet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
ik blijf bij
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
no problems here..
Thanks!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:00 schreef Inca het volgende:
[..]
deze pakken
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
Dan stop je gewoon 2 of 3 streamsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tja, jij bent iemand die 4 streams tegelijk kan kijken, ik niet...
Probeer deze maar dan, doen het goed hier:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef Marrije het volgende:
Die garnier streams doen het nu gewoon niet bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |