abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31530062
Gluur ik op het goede moment? Das dan rap gegaan!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_31530073
De bewoners zeggen: er is een baby in huis... dus we mogen aan nemen dat tanja is bevallen
Een manier om de man van je dromen in uw armen te sluiten: ga in de trein vlak tegenover hem zitten en dan maar hopen dat er iemand voor de trein springt.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:21:30 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31530083
De bewoners denken een baby te horen, maar twijfelen of het nou een baby is of dat het Tanja is.
Ze komen tot de conclusie dat het wel degelijk de baby is.

My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:21:39 #54
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31530089
Baby is geboren!!!!!!!!

Dinsdag 18 oktober rond 11:18

Confidence through competence
pi_31530114
er word champagne uitgedeeld
Een manier om de man van je dromen in uw armen te sluiten: ga in de trein vlak tegenover hem zitten en dan maar hopen dat er iemand voor de trein springt.
pi_31530131
De bewoners drinken champagne en Chantal is in tranen. Ze hoorden Tanja auw roepen en proosten nu op de baby. Dido steekt nog maar 's een peuk op.

Er zijn er nog een paar aan het roken, prima manier om de baby te verwelkomen middels een rookgordijn.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:24:52 #57
55709 Stereotomy
pi_31530180

Ze drinken champagne en Dido steekt maar eens een sigaret op

Ook Chantal en Naat en Roel steken er eentje op. Ik verwacht nu elk moment een halfnaakte en bebloede Tanja door de schermen de woonkamer binnenstormen, placenta achter zich aan, en schreeuwen dat ze vooral niet mogen roken in bijzijn van de baby!
pi_31530514
Chantal en Ingrid tijgeren heen en weer voor de kamerschermen en ook Joost staat er nu bij. Lieske is zich aan het opmaken.
pi_31530564

Vanmorgen om 11:18 precies is Tanja bevallen van kerngezonde dochter.
Het was een voorspoedige en snelle bevalling zonder veel complicaties. “Wat is ze rustig”, is Tanja's eerste reactie. Haar moeder Geesje vindt het de mooiste baby die ze ooit gezien heeft.

Aldus de Talpa-site....

[ Bericht 35% gewijzigd door CartWOman op 18-10-2005 14:10:13 (Werkende link geplaatst) ]
pi_31530612
11.39 uur: De verloskundigen komen achter het kamerscherm vandaan. Ze zeggen dat alles gezond is. De verloskundige hoopt dat ze het ooit zo na kan doen, ze is een sterke meid. Drie suiker en melk in de thee (geloof ik) voor Tanja. Moeder, oma en kind liggen nog even te genieten van elkaar.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:42:10 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31530676
De verloskundigen komen even in de kamer en vertellen dat alles goed is, hoewel ze nog wel wat testjes moeten doen. Ze zeggen ook dat het allemaal vrij snel ging, dat het een zeer schone bevalling was en dat ook alles met Tanja goed is.

pi_31531539
Ingrid was net in tranen, heb gemist waarom. En nu is Nathalie ook aan het huilen bij de foto's. Niemand die het merkt overigens, Lieske is druk aan het breien en de rest zit buiten.

12.21 uur: Nathalie moet huilen omdat haar beste vriendin ook een mocca-baby krijgt en daar kan ze niet bij zijn. Dido is bij haar inmiddels.

De verloskundige kwam ook weer even voorbij wandelen, maar niets nieuws verder.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:31:16 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31533026
De bewoners zitten nog steeds vol ongeduld te wachten op de eerste glimp van de baby. Nathalie blijft maar huilen omdat haar vriendin over 3 weken moet bevallen en ze dat dus moet missen ( )
Ze hebben net heel even de moeder van Tanja in de gang gezien, maar die reageerde niet al te veel.

Er is nog geen beschuit met muisjes voor de bewoners.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:57:11 #64
55709 Stereotomy
pi_31533664

Tanja komt voor de eerste keer rond 13:55 naar buiten om met de bewoners te praten. Ze gaan meteen naar buiten.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:58:10 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31533699
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:07:17 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31533965
Tanja vertelt: "Ik vind de weeen het ergste.Toen ik ging douchen werd het steeds heftiger. Toen ik op bed ging liggen was het echt pijnlijk. Ik kon de weeen prima opvangen, maar wel echt pijn. Ik heb rustig in en uitgeademd en dat ging goed. Met mijn ogen dicht kon ik me beter op de pijn concentreren. Toen ik 9 cm had ging het opeens vrij vlot en toen mocht ik gaan persen. Ik had rugweeen en Kimberley en Karlijn gingen mijn rug masseren en mijn moeder zat voor me. Toen was alles helemaal open en toen kon ik op mijn rug liggen. Het is dan net alsof je moet poepen. Het eerste stukje viel wel mee, maar later leek het alsof je hele doos in de fik staat. Echt waar. Het werd steeds branderiger en toen zag ik het hoofdje op een gegeven moment ook. Ze zeiden dat alles goed ging en dat ik door moest gaan. Bij die laatste pers wilde ik echt dat het eruit ging. Toen heb ik heel hard geperst en toen kwam het eruit. De navelstreng zat goed. Toen kreeg ik die kleine op m'n buik. Het is zo'n mooi mormeltje. Ze is zo mooi en zo klein.... Daarna kwam de nageboorte, waar ik nog wel bang voor was. Maar dat viel gelukkig erg mee. Het kwam na een kwartiertje ofzo. Je kon aan de moederkoek zien dat ik gerookt heb. Dan zitten er wat witte puntjes op. Voor de rest zag alles er goed uit. De verloskundigen hebben de moederkoek meegenomen. Later hebben we borstvoeding gedaan en ik had nog last van maagzuur en moest was overgeven. "
pi_31534023
En toen was er alleen een stille slaapkamer..........................
pi_31534262
14.17 de strems staan nog steeds op 2 bedden gericht in een van de slaapkamers.
Je hoort in de verte soms wat gebabbel, maar dat is onverstaanbaar.
ook hoor je heen en weer geloop....
pi_31534360
der is weer een steam up

iedereen zit in de tuin, te praten over de bevalling.

tanja verteld dat haar ouders niks mochten vertellen over wat er in de buitenwereld was gebeurd.
haar vader had alleen verteld dat ze neit zow moest mierenneuken
hardcoholic
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:24:25 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31534432
Tanja: "Ze is zo klein... alle mutsjes die we hebben zijn te groot. Ik ben zelf nu ook benieuwd hoe het achter de schermen gaat. Mijn ouders mochten nergens over praten met mij. Mijn vader zei alleen dat ik niet zo moest mierenneuken. Ik heb mijn vader maar 10 minuten of een kwartiertje gezien. Ik wist eerst niet dat mijn vader ook zou komen. Ik wilde nog aan hem vragen hoe het allemaal was, maar ik heb hem niet meer gezien daarna. Iedereen zal het inmiddels ook al wel weten. Het zal al wel op het nieuws zijn. Ik heb die Albert Verlinde een mooie scheet laten ruiken. Die zal mij wel goed bekritiseerd hebben."
Lieske: "Ik kan het nog niet geloven. Ik moet eigenlijk eerst de baby zien voordat ik het kan geloven".
Chantal: "We zijn trots op je hoor!"
Tanja: "Ik ga nu even mijn handen wassen en dan wou ik eerst jou (Chantal) en Ing meenemen om te kijken. Daarna vechten jullie het maar uit wie er mogen kijken".

dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:50:14 #71
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31535083
Alle bewoners zijn bezig met de Baby. Weekopdracht wordt alleen nog door Lieske uitgevoerd.

Het kamerscherm wordt opgeruimd.
pi_31535179
niemand heeft zin in breien idd, alleen lieske zit nog te breien.
hardcoholic
pi_31537065
Dido en Roel zitten in de tuin onder een dekentje te roken. Dido vertelt dat ze echt dacht dat ze gek was geworden toen ze moest stoppen met roken.

Ze gaan nog even door over gek worden en Roel heeft het over psychoses en kleine veranderingen in het chemische proces en dat je nooit meer op hetzelfde niveau een gesprek kunt voeren, tenminste niet op hetzelfde moment.

Dido wordt nu door de kraamverzorgster naar binnen geroepen, volgens mij om te komen helpen (kon het niet helemaal goed verstaan, maar ze is er erg blij mee en gaat meteen haar handen wassen).

Dido staat nu met de kraamverzorgster in de keuken gezellig te keuvelen. Menno komt erbij staan en er wordt gevraagd of ze is gekomen omdat ze het leuk vindt of.... (niet verstaan). Ze zegt dat ze er niks over mag zeggen en op dat moment gaat het beeld zwart.

16.32 uur: Dido leert hoe je een kruikje moet maken en daarna gaan ze naar de baby.

Menno en Joost zijn een spelletje aan het doen en Roel en Lieske liggen in bed te kletsen over het breiwerkje van Lieske, Roel heeft het over een strakke lap.

[ Bericht 31% gewijzigd door Babettie op 18-10-2005 16:35:52 ]
pi_31539263
Dido is blijkbaar gepromoveerd tot Tanja's persoonlijke hulp. Ze hangt haar was op, heeft inmiddels een luier verschoond en zegt dat Tanja haar overal voor mag roepen.
Dido vraagt Lieske of ze vanillevla voor Tanja wil bestellen.

Tanja heeft nog erg last van maagzuur en durft nog niet te eten. Inmiddels poetst ze haar tanden en geeft aan dat er zo nog 2 bewoners mogen komen kijken.

Geen beeld, maar ik hoor Lieske zachtjes zeggen "Wat is ze moooooi! Wat een mooi poppetje..."
Joost is ook geweest en zegt tegen Menno dat ze zo lief in haar bedje ligt.

De verloskundige heeft afscheid genomen en komt morgenvroeg om 8.00 uur terug.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31539897
Dido doet iets in de keuken, Lieske zit op de keukentafel, geen geluid...

Joost en Rob zitten in de jacuzzi te keuvelen.

De rest van de bewoners zijn al tijden uit beeld.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31540835

dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:12:25 #77
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31544113
Er gebeurt weinig in het huis. De bewoners drentelen wat rond, zijn lichtelijk emotioneel (Lieske mist haar ouders even heel erg) en moeten duidelijk hun draai opnieuw vinden.
Ze durven ook amper herrie te maken, bang om de baby te storen.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:21:27 #78
4177 Jojogirl
pi_31544432
21.15 Ingrid, Chantal, Dido en Tanja zijn buiten en er wordt gerookt. Tanja is nog steeds niet helemaal uit de naam. Als ze voor morgen nog een mooie combi van Kimberley, Karlijn en Linda verzint wordt dat het, anders wordt het gewoon Jocelyn Savanna.
Tanja zit onhandig, op haar arm, ze durft niet gewoon op haar komt te gaan zitten. Ze voelt zich wel redelijk en heeft ontzettende dorst, maar durft niet te drinken.
Ze hebben het ook over Lies die zich eenzaam voelt. Chantal vindt het onzin, ze hebben elkaar toch? Tanja zegt Lies zo mee te nemen naar de baby, misschien vrolijkt ze daar wat van op. Ze gaan weer naar binnen en Tan vraagt of Lies zo bij d'r op visite komt.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:27:48 #79
4177 Jojogirl
pi_31544621
21.20 Tanja verdwijnt met Ingrid en Chantal naar de babykamer en dan verdiwijnen ze ook uit beeld. Lieske staat in de keuken een pizza te snijden en Dido klooit op de bank met iets (het fotokijkerdingetje van de bevalling dat bij de instructies hoorde, of is het een stopwatch die voor het timen van de weeën was?) terwijl Roel een eindje verder ligt te maffen, eveneens op de bank.
Even later gaat ook Lieske naar de babykamer. Nath komt Dido helpen met het dingetje, ze willen een alarm instellen. Nath stelt voor het aan 1 vd mannen te vragen, maar dat is Dido's eer te na en ze rommelt alleen verder met het ding.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 01:15:49 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31550606
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')