abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 oktober 2005 @ 01:04:00 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31550400
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van maandag 17/dinsdag 18 oktober 2005

[ Bericht 3% gewijzigd door CartWOman op 19-10-2005 10:54:38 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 01:10:06 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_31550505
Roel lijkt als enige niet in bed te slapen, hij ligt onderuitgezakt op een van de blauwe stoelen in de huiskamer.
De rest ligt in bed.

Op de achtergrond is af en toe iets te horen dat op babygehuil lijkt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 01:10:51 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31550519
Om 1 uur gaat ook Menno naar bed. Lieske was een kwartiertje eerder al vertrokken. Nu is alleen Roel nog over in de kamer. Hij lijkt na te denken. Verder is er weinig gaande in het huis.

My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 19 oktober 2005 @ 01:27:51 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_31550839
Effe bijkomen van een zware dag:



Screenshot: scanman.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 02:02:07 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_31551344
In de tussentijd was Tanja weer naar bed gegaan en was Dido wakker geworden om baby-dingen voor Tanja te gaan doen.

Een goede reden voor Tanja om nog even een sigaretje te roken met Dido.



Ze praten over de nominaties, Tanja moet daar nu even niet aan denken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31552342
Dido loopt met een kruikje van de babykamer naar de keuken, en zet water op.
Ook voor thee.
Ze staat gapend te wachten tot het water kookt.

In de tussentijd komt Tanja met haar dikke witte winterjas de keuken in, heeft vuile kopjes of zo in haar handen.
Ze hebben het over dat er een bakje in de keuken stond, dat Dido dat zag, en dat het een dikke hint was?

Daarna loopt Tanja naar buiten om te roken.
pi_31554103
09.45

de bewoners slapen nog. ik zie wel wat beweging onder een dekbed, maar nog geen bewoners.



Tanja staat in de tuin een sigaretje te roken. Het lijkt alsof ze met iemand praat, maar ik heb nog gene geluid en zie verder niemand.


Als ze weer naar binnen gaat zie je duidelijk dat ze nog loopt als een zeer geroutineerd cowboy. Binnen komt ze de kraamverzorgster tegen, die is er dus ook al.



Tanja poetst haar tanden


en is lekker bezig in de badkamer. Raar om te zien dat ze die dikke buik kwijt is (kan alleen geen caps maken van stream 1, jammer want daar staat ze het mooist op)

Ze praat nog wat met de kraamverzorgstewr en toen stonden alle streams weer op bedden waar niets in gebeurt en de tuin waar nioemand is.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31554137
Ik zag net even Tanja in de douche, ze knipte haar nagels, de zuster was er...en gingen weer naar de baby kamer. Tanja voelde zich goed alleen als ze te lang stond voelde ze dat, en moest dan weer gaan zitten.
pi_31554284


Het is takkeweer zo te zien en de regie verveelt zich een beetje.
Nog steeds tuin en bedden




hoewel ik gene geluid meer heb zag ik nog net dat twee bewoners (links boven in de hoek) wakker waren en aan het praten waren...
er komt leven in de brouwerij

[ Bericht 44% gewijzigd door muizemeis op 19-10-2005 10:14:07 (fototje erbij :)) ]
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31554435
Rob is weer als eerste wakker, controleerd in de keuken even de afvalbak en loopt naar buiten toe. Hij wandelt door de natte tuin naar de jaccuzi om even te kijken hoe laat het is en gaat nu de kussens die nat in de tuin liggen verzamelen om in het tuinhuisje op te gaan bergen. De gekleurde kussens gooit hij op een hoop en laat ze in de tuin liggen. Waarschijnlijk zijn die al nat en hoopt hij misschien dat ze nog wat drogen voor hij ze naar binnen kan halen. Verder is het nog stil in huis op een enkele geeuw vanuit de slaapkamers na.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31554480
10.15 Rob is nu ook wakker.
Hij rommelt wat in de keuken


Loopt in de tuin een beetje rond



En gaat de fatboys maar eens opruimen


Gaapt wat en neuriet voor zich uit.

Nu lekker aan het wassen scheren en tandenpoetsen, de rest van de bewoners hebben zich nog niet laten zien en omdat ik Tanja ook niet meer zie vermoed ik dat zij in de babykamer is



Rob is de kraamverzorgster tegengekomen in het huis en een schuchter goedemorgen klonk van de kant van de kraamverzorgster, Zal wel heel raar voor haar zijn, zo in dat huis.
Rob staat nu iets te wassen dat eruit ziet als een enorm condoom, zal wel een of andere hoes voor zn been zijn ofzo


[ Bericht 12% gewijzigd door muizemeis op 19-10-2005 10:34:48 ]
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31555093
10.45

Rob heeft zich aangekleed en is druk aan het opruimen en afwassen



sorry voor de onduidelijke cap, stream 1 zit vlakbij maar als ik die cap krijg ik zwarte plaatjes, stream 2 stuk verderop, daar heb ik van gecapt.
Stream 3 en 4 nog op de slaapkamers waar nog niet echt iets gebeurt.

10.53
aha stream 2 doet ook gezellig mee nu

De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31555473
11.05 Rob is thee aan het zetten, en zingt: i'm comming very far, you are making me a star oid



en het aanrecht is alweer leeg, rob is goed bezig



[ Bericht 26% gewijzigd door muizemeis op 19-10-2005 11:15:16 ]
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31555705
De kraamverzorgtser komt binnenlopen terwijl rob broodje aan het smeren is. Ze zegt iets over zijn schoonmaken waarop hij antwoorrd ja jij kan toch niet werken in een vies huis.

Ze is op zoek naar iets opm het badje leeg te scheppen, ik neem aan ddat de baby net in bad is geweest ofzo. Rob vraagt of hij kan gaan wassen, maar de kraam heeft er een was ingedaan. Ze vertelt dat ze er vanochtend is, dan weer weggaat en dan vanmiddag weer terug komt.




Rob zit aan tafel lekker te smakken



[ Bericht 13% gewijzigd door muizemeis op 19-10-2005 11:29:28 ]
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31556218
11.35

Tanja komt naar de kamer binnenlopen en praat wat met Rob, ze gaan samen de tuin in, Rob drinkt lekker kopje thee en Tanja rookt een sigaretje. HIj vraagt hoe de nacht is geweest, wel oke vond Tanja. Tanja vind het kindje wel klein maar Rob stelt haar gerust het ziet er prachtig uit.
Rob vraagt nog of ze last heeft van de wasmachine... goh wat zijn ze lief en aardig tegen elkaar



De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31556250
11.40

De rest van de beowners komen ook hun nest uit, ik zag Joost even in de tuin bij Rob en Tanja, Ingrid en Nathalie zijn hunbed uit,









De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31556386
11.53

Chantal is nu ook wakker en in de badkamer, Rob staat te strijken in de woonkamer.




en hij fluit ook erg veel

De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31556667


roel en menno heb ik nog niet gezien of gehoord, lieske ook nog niet, maar de rest loopt een beetje rond door het huis en is ontbijtje aan het maken.
Nathalie vertelt dat ze zeker drie keer in de week brood als avondmaaltijd eet want dat vind ze lekker, Ze gaat nu voor zuster Dido een broodje verzorgen.

dit was het wel weer even van mij, de streams bekijken en capturen gaat opeens voor geen meter meer, blijft de hele tijd hangen
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31557184
12.37 Tanja staat bij Dido en Chantal in de tuin en vertelt over een luier die vol zat. Dido en Tanja leggen Chantal uit dat de baby eerst een stroopachtige substantie schijten, Chantal heeft het over iemand die een baby had die spinazie (?) poepte.

Tanja zegt dat ze zich heel anders voelt; alle stress is weg en ze zegt dat ze nu alles goed kan maken dat ze de afgelopen weken verprutst heeft. Ze durft het nieteens meer terug te kijken. Chantal denkt dat ze zich ook zal schamen. Ook Diod weet wel om welk stukje van Chantal ze heel hard gaat lachen als ze het terugziet: de reactie van Chantal op de verkleedpartij (Chan in mannenpak)

Caps lukken opeens niet, wilde een hysterisch vertederende Chantal caputuren die Tanja vol liefde en begrip aankijkt.
pi_31557274
12.41. Dido zal ook met plezier terugkijken naar Roel in de jruk: ze was echt afgeknapt op Roel in de jurk en wilde niet knuffelen toen hij "met zulke tieten op me afkwam, ik had zoiets van rot op".

Tanja staat kennelijk te wachten tot ze naar binnen mag. (?) Dido vraagt hoe het met Tan's doos gaat. Tanja heeft meer last van haar kont. Chantal zegt dat ze blij moet zijn dat ze niet is ingescheurd. Een vriendin van Chan had natuurlijk een enorme inscheuring, levensgevaarlijk; leek eerder een zwaar ongeluk dan een bevalling. "Het gaat met een geweld, dat wil je niet weten" aldus Chantal. Ook vraagt ze zich af hoe erg het is dat ze gaan trekken (aan het kindje). Tanja legt uit dat ze dat doen met laatste stukje. Tanja hield haar ogen dicht toen (Chantal "dat is sience fiction, komt er opeens een hoofd uit". Tanja wilde dat niet zien, dat was te eng, bang dat ze in paniek zou raken. Vieste vond ze dat de navelstreng nog in haar zat, terwijl kindje op haar lag. En de weeen van de placenta deden ook wel pijn, Dido denkt dat dat heel vies was; een placenta dat eruit ploepte. Tanja kan zich dat niet meer herinneren.
pi_31557556
12.49 Tanja is tandenpoetsen, Menno en Roel informeren ook naar baby. Menno "mag kindje nou drinken wat ie wil drinken?" na wat gevraag over baby/borstvoeding verdwijnen de heren weer.

Tanja gaat naar de babykamer, ik hoor iemand "daar is mama!" zeggen.

Huiskamer: Lieske telt steken; "Hm, iets teveel doorgebreid, maakt niet uit". (kennelijk gaan ze weer door met de opdracht?)

Douche: Naat en Chantal hebben het over babies. Naat had een vriendin die wilde dat zij ook zwanger was (We doen anders alles samen). Naat vond het maar raar dat haar vriendin een kindje kreeg, want ze deden alles samen.. Natuurlijk vind ik het daarna heel gaaf, maar ze moest het laten bezinken. Nu snapt ze het meer en is het echt leuk. "Nu is het zelfs kicken"
Naat vind het zo leuk dat de gasten ook zo emotioneel zijn; vooral Menno en Joost. Roel zou het niet laten merken omdat ie stoer moet doen.

Chantal moet iedere dag haar wenkbrauwen epileren in het huis; het groeit er als kool. Het valt Naat op dat de rest van de haargroei ook sneller gaat dan thuis.
Chan denkt dat het stress of juist de ontspanning is.

Naat vraagt zich af of ze echt moeten nomineren; ze wil weten of tanja naar huis wil. Chantal vindt dat dat niet uitmaakt; je moet "je eigen pad trekken" en "Je bent nogsteeds afhankelijk van Nederland". Het kindje beinvloed aldus naat wel de stemmen; het verzacht ook wel; dat had ze vorige week ook al gezegd. Chantal zal zich er niet door laten beinvloeden. Naat denkt dat dat later wel komt; nu is het nog te nieuw (dus dat ze later wel weer sneller op Tanja zal stemmen)
Chantal vind niet dat dingen kunnen vervagen omdat er toevallig een baby is; dat dan een ander opeens de dupe is. Naat moet het allemaal nog op een rijtje krijgen. Vorige week was ze heel stellig met nomineren, nu weet ze het even niet.
pi_31557864
Huiskamer. Ingrid denkt dat het een hele grote bank wordt; er is veel verandert door de baby. Joosten Menno denken dat ook.
Iedereen zit weer te breien.
Er is een gesprek over opruimen en dingen voor mensen opruimen. Rob weet wel waar bepaalde spullen liggen (zoals een pen onder de bank), hij 'slaat dat op', maar ruimt het niet op.
Ingrid hoor ik weer zeggen dat het een grote bank gaat worden.
Tuin: Dido zit buiten te breien, Roel zit ernaast enorm in een kop koffie te roeren. Dido wil een ster breien in het lapje. Roel heeft niet het idee da dat lukt, maar Dido is overtuigd: "Een vierster" Roel: "Een kruis dus". Dido beseft dat het een kruis wordt idd, maar gaat toch voor de ster. "T is moeilijk hoor".
Roel heeft weinig gerookt vind ie. Dido: "Nu gaan we ook minder roken, nu we buiten moeten".
Iedereen (op Dido en tanja na) hebben veel geslapen. Roel vind dat zijn oogwit witter word; hij wordt gezonder. Dido vindt hem ook levendiger dan toen ze elkaar net zagen. Roel geniet van koffie en sigaret: "Lekker, drugs".
Roel heeft het gevoel dat ze over de helft zijn, hij vind de kleine ook heel leuk en zou het liefst... Hij voelt dat ie voorzichtiger wordt (?) en dat dat ingebouwd is. Hij zou het van zijn leven niks aan kunnen doen, zoiets onschuldigs als een baby. Als je dat wel kan ben je echt een psychopaat. Hij vertelt over een syndroom van moeders die kind wel iets aan kunnen doen, en vertelt over bepaalde syndromen (zoals Dr Munchausen syndroom)

Ingrid en Chantal komen erbij, allebij in dikke jas. Roel: "Gezellig he, roken in de tuin?" Ingrid zegt dat ze een hokje kunnen maken, Chantal zegt dat ze in de dixie kunnen gna gna.
pi_31558107
Huiskamer: Dido gaat een winterjas regelen voor haar en Rob, Roel wil dat ze meteen een krat bier of een fles champagne besteld maar dat wil ze niet doen. Roel bedenkt zich dat ie zijn schipperstrui wil "echt relext man, met van die stukken erop en gaten erin". Dido lijkt het een vreselijke trui, maar Roel zegt dat iedere chick die trui cool vindt.
Chantal bedenkt dat iedereen die ze kennen en die naar BB kijkt elkaar nu belt en over de baby zal praten.
Dido fantaseert over de toekomst en hoopt dat ze een leuke man treft. Rob weet dat zeker. ("echt? dat is lief") Ik geloof dat Rob zegt dat hij op haar was gevallen als ie jonger was. "Was je dan een relatie met me begonnen?" Rob zegt van wel. Dido begint "ik wil jou, voor altijd" te zingen... Anderen vallen in (...)
pi_31558464
Huiskamer, Dido: de liefse is zo ingewikkeld eigenlijk, snap niet waarom je er toch aan begint. Chantal vindt de liefde geloof ik niet ingewikkeld. (ze horen de baby even)
Dido zingt weer verder (...pppffff)
Dido smiespelt met Rob: leukste zou zijn als BB zegt dat de spullen die ze verzameld hebben weer terug gegeven moeten worden. (geen idee waar het over gaat; bewoners hebben kennelijk spullen achtergehouden?)

Er zijn kadootjes voor Tanja. Oa van haar ouders en ze mag acht dagen een kadootje uitpakken, de eerste keer dus met iedereen eromheen. Het pakje dat ze kiest is een soort sleutel/bijtring. Tanja weet zeker dat ze (ouders en redactie BB?) de kado's samen hebben gedaan ("een grote vriendenclub")
pi_31558601
Tanja pakt een boekje uit van Daphne Dekkers; "De geboorte van een moeder". Roel krijgt helemaal kippe(n)vel van de titel.

Roel vertelt een wazig verhaal over een bonzai-kat die je in een fles houdt en eten geeft, waardoor ie klein blijft. Sommigen geloven het, anderen twijfelen. Dan geeft Roel toe dat het een internetgrap is. Dido wist dat natuurlijk ook, hoewel ze daarvoor nog wijsbeuzerig deed dat ze het bestaan van de bonzaikat kende.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')