abonnement Unibet Coolblue
pi_31508028
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator maandag 17 oktober 2005 @ 11:35:59 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31508056
Ze breien.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31508069
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef Rica het volgende:
Er wordt nog steeds dirftig gebreid. Tanja heeft Joost de fijne kneepjes inmiddels ook geleerd. Lieske vraagt zich af wat ze met de dekentjes doen. Volgens haar zouden ze naar een ziekenhuis moeten of naar het goede doel. Naar Afrika wordt er gegrapt. Volgens Roel worden ze gewoon opgebrand door de BB medewerkers. Lieske vindt het niet grappig. Wat niet weet wat niet deert aldus Dido. Mooi voor oud en nieuw in plaats van kerstbomen opfikken vindt Ingrid. "Babydekentjes opfikken"


Joost breidt zo strak dat je het hoort kraken
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31508095
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 02:21 schreef biggetje het volgende:
Roel heeft thee gezet voor de druk breiende bewoners. Volgens Roel zit 'het eitje' helemaal vol en kan je er wel 5 potten thee mee zetten. Lieske ontkent dit en zegt:'Roel, die blaadjes zijn opgedroogd en wat gebeurt er als er vocht bij komt? HET ZET OP' Een andere bewoner (volgens mij Dido) beaamt dit. Roel loopt weg en vraagt of iedereen een kopje heeft. Nathalie zegt dat niemand een kopje heeft. 'Ja, moet ik zeker weer afwassen' zegt Roel. De bewoners lachen. Het gesprek ging hiervoor even over seks. Tanja stopt 'liever een komkommer erin' dan dat ze sex heeft met Rob. Ze zei ook nog:'zal ik met de breinaald het vlies doorbreken?'. Nathalie kan het niet geloven. Roel zou overigens ook weleens in Dido's potje willen 'roeren'. Chantal zit afgezonderd van de groep druk te breien. Lieske wordt weer eens afgebrand. Ze wil weglopen maar de bewoners zeggen dat Dido en Joost ook al gezeik over hun heen hebben gekregen. Joost vooral met zijn 'papageur' (?) Menno wordt nu belachelijk gemaakt door Dido:'het wordt er met de dag gekker op met dat haar en dat brilletje: en dat zit dan nog te breien ook!'. Menno reageert niet. Ook niet als Dido vraagt of Menno haar nu nog wel aardig vindt. Joost leest (lees: schreewt) wat Duits? Hij leest het van een blad. Chantal's GNA GNA schalt door de kamer. Ook al zit ze dus afgezonderd van de groep. Tanja gaat uitgebreid relaxen en Joost houdt een persoonlijke 'lezing' voor haar. Hij praat nu rustiger en volgens mij Italiaans (?) Tanja vindt het 'heerlijk'. Nathalie vraagt of Joost nog 1 keer Duits wil doen. Hij doet het. Een bewoner vindt hem net Hitler, maar Joost zegt:'ik ben geen Hitler' Hij gaat gewoon door. Het klinkt voor geen meter, maar ik lach...net zoals de bewoners. Joost gaat kijken of Rob nog wakker is. O...Joost is alweer terug. Rob was boos volgens Joost. 'niet meer dan anders?' vraagt Menno. Joost gaat weer verder met zijn 'lezing'. In het Italiaans en met wat minder decibel. Hij zit naast Nathalie. De bewoners vragen hoe laat het is. Joost kijkt en roep:'verdammt! Es ist zwei Uhr!!!!!' Joost wil naar bed, maar kan 'lapje' niet vinden. 'ik wil niet naar bed als ik lapje niet heb'. 'lapje, lapje' roept ie. Hij heeft het gevonden. De bewoners moeten nu één voor één lapje een nachtzoen geven. Joost gaat naar bed...en ik ook :-)
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31508108
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 03:21 schreef Day het volgende:


Het breiclubje
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31508123
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 03:45 schreef Rica het volgende:

[..]

Zo klinkt die opmerking wel heel vreemd.

Het gesprek ging over seks en de behoefte eraan, tijdens de zwangerschap had Tanja er ook erg zin aan. Na de bevalling zal het wel beter worden, merkt iemand op. Ja of een stevige portie seks. Dat is wel een mooi klusje voor Rob plagen ze Tanja (Rob lag overigens al in bed)
"O nee", zegt Tanja. "Dan wacht ik nog wel een paar weken." - "Ja? Heb je niet liever Rob?" Ze doen of ze Rob alvast roepen. "Nee, dan stop ik er wel een komkommer in. Of maak ik met een breinaald het vliesje open" Iedereen giegelt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator maandag 17 oktober 2005 @ 12:02:36 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31508603
Voor de mensen die geen streams hebben en zich afvragen of ze momenteel iets missen:

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31509197
Roel en Menno slapen nog.

De rest zit verspreid in de tuin en woonkamer te breien.
Het is duidelijk dat Lieske van de fysio meer mag bewegen: ze is fanatiek de badkamer aan het schoonmaken.
Tanja is in de DBK geweest, waar ze over de komende bevalling hebben gesproken, en hoe ze zich nu voelt.
Er wordt verder niks bijzonders besproken tijdens deze dynamische opdracht.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:35:23 #9
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31511818
Inmiddels is er wat aktie in het huis... Nathalie is naar de dbk geroepen en vond daar een bord op de stoel. Op dit bord staat met grote letters "KUNNEN JULLIE LEZEN"

Het wordt de bewoners nu al snel duidelijk dat het dus écht losse vierkantjes moeten zijn en niet aan elkaar gebreide vierkantjes. De bewoners reageren hierop nogal pissed. Ze vinden zichzelf slimmer dan BB en geven aan dat BB zichzelf laat kennen nu.

De enige die niet boos is, is Tanja. Zij heeft steeds al aangegeven dat ze het gevoel had dat het mis zou gaan. Ze geeft het nu weer aan waarna Chantal haar toeblaft "En dan zeg je daar niet eerder iets van?".

Menno neemt het voor Tanja op en verteld dat Tanja het eerder al aangaf, Chantal valt daardoor stil. Chantal geeft dan aan dat BB 'wil dat de opdracht mislukt' Anders zijn ze niet zo aan het zeuren. Tanja zegt daarop dat BB juist wil dat ze 'm hálen, anders hadden ze niet nú al ingegrepen.

De bewoners blijven behoorlijk aan het mokken, maar beginnen toch met het uithalen van de breiwerkjes... Behalve Rob, die vind nog steeds dat ze gewoon aan elkaar mogen breien en gaat onverstoorbaar verder.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:45:48 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31512706
En Joost is ook naar de DBK geroepen. Dit n.a.v. het gemopper van de bewoners.

BB heeft nog éénmaal duidelijk gemaakt dat ze willen dat er losse vierkantjes gebreid worden!! Ook hebben ze tips gegeven over hóe de lapjes het beste aan elkaar gemaakt kunnen worden. Ze mogen de reeds gebreide 'sjaals' gebruiken, maar moeten deze dan wel eerst in vierkantjes knippen en afknopen. Het proeflapje blijkt door BB zelf gebreid te zijn (Hummie?) en die heeft er 35 minuten over gedaan. De bewoners geloven dit echter niet.

BB heeft ook aangegeven dat ze het gezeur van de bewoners zat zijn. Het eten is bijvoorbeeld nooit goed.

BB verteld ook dat ze bij een volgende weekopdracht éérst maar eens moeten vergaderen met z'n allen alvorens aan de slag te gaan. Uitrekenen hoeveel tijd je hebt voor een lapje en dan een schema maken zodat de opdracht gehaald kan worden. De bewoners zeggen dat ze dat dit keer ook netjes gedaan hebben. (Flugel heeft dit echter compleet gemist, terwijl ze er wél bijwas op het moment dat ze de opdracht kregen)

De bewoners zijn er inmiddels van overtuigd dat ze de opdracht niet meer gaan halen en lijken zich al verzoend te hebben met wederom een week rantsoen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:48:54 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_31512757


Screenshot: Scanman
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31514667
de thee club nog steeds aan het breien,

in de huiskamer zijn roel, rob chantal, lieske, menno en ingrid aan het overleggen wat er zal gebeuren als ze besluiten te stoppen met de weekopdracht, of ze dan op nood randsoen gaan of uien en pindakaas.

zelf zien ze wel in dat deze weekopdracht nooit gaat lukken.

na 1.5 dag hebben ze 1.5 dekentje af.


/edit

de brei club



[ Bericht 15% gewijzigd door Ferdii op 17-10-2005 18:02:16 ]
hardcoholic
pi_31519038
ff updaten

in de huiskamer word er nog steeds flink doorgebreid door chantal, tanja, lieske, roel en ingrid en dido. chantal is blijkbaar vrolijk en blijft achter mekaar doorlullen

in de slaap kamer liggen menno en nathalie bij elkaar in bed en hebben een langdradig en doodsaai om naar te luisteren gesprek (ging oa over dat menno meer met vrouwen omging vanaf jonge leeftijd dan met mannen, het nomineren, de aankomende bevalling van tanja, met wie menno niet goed mee omkan gaan in het huis, rob dus en dat menno niet over sex/politiek wilt praten in het huis.)


rob ligt gok ik in de andere slaapkamer, hier zijn alleen geen steams van, dus rob is zoek !

/edit

rob ligt in het bubbelbad


[ Bericht 10% gewijzigd door Ferdii op 17-10-2005 22:27:34 ]
hardcoholic
  Moderator maandag 17 oktober 2005 @ 22:52:25 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31520131
Door middel van een rollenspelletje worden Rikkert en Ralph flink in de zeik genomen door respectievelijk Joost en Ingrid.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31525485
4.40 uur Tanja is uit bed, en verteld dat ze harde buiken heeft...... maar ze denkt dat het geen weeen zijn.
4.50 uur Tanja staat weer op en loopt een rondje door de kamer, en de pijn zakt weer.
4.58 uur en weer staat Tanja op, en puft een beetje, en zegt je moet zo opletten dat je niet vergeet adem te halen, het doet echt pijn die harde buiken.
Natalie em Menno zijn ook nog wakker, en houden Tanja goed in de gaten, Menno helpt Tanja herinneren dat ze door de neus in moet ademen, en door de open mond uitademen.
Natalie is op zoek naar het blaadje waar de beschrijving van de weeen op staan.
Tanja zegt dat ze nu echt niet kan liggen dat ze daarom uit bed is gekomen.
5.11 Ingrid is ook weer uit bed, en is naar wat info van Menno en Natalie weer naar bed gegaan.
5.22 Tanja is alweer een paar keer een rondje gaan wandelen door de kamer, en moppert dat het zo zeer doet. (haar breiwerkje wil dus niet zo vlotten)
5.26 de stem..... Wil Tanja naar de dagboekkamer komen.
5.40 uur tanja is weer uit de dagboekkamer en verteld dat er straks iemand komt kijken, ze wil zometeen even gaan douchen, en de harde buiken blijven maar komen.

[ Bericht 34% gewijzigd door M-en-A op 18-10-2005 05:45:21 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 05:44:27 #16
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31525617
Tanja is in de dagboekkamer geweest en komt terug met de mededeling dat ze misschien visite krijgt.
Door een nieuwe pijnscheut kan ze even niet meer praten.

Hierna verteld ze dat ze de verloskundige toch bellen omdat het over een uur te druk is op de wegen.
Tanja blijft volhouden dat het om harde buiken gaat, maar begint nu ook zelf wel een beetje te twijfelen.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31525650
Tanja moet weer na de dagboekkamer komen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 05:54:47 #18
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31525653
Tanja schijnt bloedverlies te hebben.
Inmiddels zijn Chantal en Ingrid ook wakker geworden en is het een zenuwachtige bedoeling in het huis.
Tanja is weer naar de dagboekkamer geroepen en helaas even geen geluid meer nu.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 06:02:27 #19
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31525676
Huis in rep en roer!! BB in paniek iedereen in paniek behalve Tanja!

  dinsdag 18 oktober 2005 @ 06:10:50 #20
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31525695
Tanja staat onder de douche.
Chantal is bezig om een pot koffie te zetten.
Menno en Nathalie vertellen dat ze vannacht zo vreselijk hebben gelachen om Lieske.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 06:35:29 #21
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31525769
Talpa heeft alle streams nu op een lege slaapkamer gezet.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31526140
Er liepen net een paar dames in de slaapkamer. Ik kon nog opvangen dat Tanja 6 cm ontsluiting heeft.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:06:55 #23
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31526164
De streams doen het weer.
Tanja loopt door de kamer heen met een kruik (?) op haar buik.
Ingrid probeert haar adviezen te geven. "Ga maar even lekker leunen"
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:14:38 #24
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31526218
De verloskundige is ook in het huis aanwezig en raadt Tanja aan om tijdens een weeenpauze even te gaan zitten.
Ingrid vertelt dat ze net helemaal op was van de zenuwen.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31526228
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')