quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Tanja nog genomineerd wordt morgen?
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ook Chantal en Naat en Roel steken er eentje op. Ik verwacht nu elk moment een halfnaakte en bebloede Tanja door de schermen de woonkamer binnenstormen, placenta achter zich aan, en schreeuwen dat ze vooral niet mogen roken in bijzijn van de baby!
Half hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef Kinga het volgende:
Zou het een zwart kindje zijn, wat denken jullie...
misschien stapt ze donderdag wel zelf opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
IK - ben al druk in de weer om alle bewoners in te stralenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
En dat is belachelijk omdat.... ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:29 schreef CartWOman het volgende:
Belachelijk, ze steken direct een sigaret op.![]()
Ook donkere kindjes beginnen (grijs)wit, het duurt even voor ze donker worden. En half antilliaans is ook weer niet *zo* donker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef Kinga het volgende:
Zou het een zwart kindje zijn, wat denken jullie...
ze hebben nog geen sirenes gehoord ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop maar dat het kind gezond is want anders is het leed niet te overzien!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef Ashy het volgende:
Gefeliciteerd Tanja!!!![]()
![]()
Even mijn zoontje naar bed brengen en je poept haar eruit. Zit ik daarvoor de hele ochtend naar die streams te staren!!![]()
Je kan het ook als blijdschap voor een pasgeboren baby zien. Dat staat voor mij even los van m'n hekel aan Tanja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef Anitra het volgende:
Luciano je hebt gelijk. Ik word kots misselijk van de mensen die alle dagen Tanja hebben lopen bashen en nu ineens staan te huppelen omdat ze nu mama is
Peter gefeliciteerd
Ja die shurendy was ook niet zo donkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:33 schreef anneja het volgende:
[..]
Ook donkere kindjes beginnen (grijs)wit, het duurt even voor ze donker worden. En half antilliaans is ook weer niet *zo* donker.
Nee, volgende keer, als de bewoners het gejank zat zijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Je snapt er niks van, ik ben blij dat die baby er nu is, dan kan Tanja zo snel mogelijk opzoutenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef Anitra het volgende:
Luciano je hebt gelijk. Ik word kots misselijk van de mensen die alle dagen Tanja hebben lopen bashen en nu ineens staan te huppelen omdat ze nu mama is
Ja ik zit hier verdorie al vanaf half zes ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jammer dat je het gemist hebt
![]()
Tanja pakt een vrijwillige exit... Iemand anders word/worden genomineerd...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Das een hele goeiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
als er niemand het huis uit mag hoe word het kind dan aangegeven bij de burgelijkestand?
Er was afgesproken dat er niet gerookt zou worden in het huis, zodra de baby er zou zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is belachelijk omdat.... ?
Door haar moeder of de vlos, iemand die bij de bevalling was is het geloof ik...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
als er niemand het huis uit mag hoe word het kind dan aangegeven bij de burgelijkestand?
Is zeker snel. Bij ons was het eerste kindje er na 8 uur. De tweede ging een stuk sneller. 3 uur ofzo...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:34 schreef style het volgende:
Tanja kwam om 4.41 uur het bed uit en toen had ze al een half uurtje last gehad van weeen in bed.
Ze is dus rond 4.15 uur begonnen.
Ik heb het even opgezocht.
Maar snel is het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |